معرفی سایت های نیازمندی

10 / 10
از 1 کاربر

همه ما در اینترنت هنگام جستجوی یک  نیاز مشخص به دنبال مکانی جامع  ، به روز ، با امکانات فراوان و در عین حال با محیطی ساده هستیم که کار با آن را برای هر کاربری با هر سطحی از دانش کامپیوتر ساده میکند. در سالهای اخیر شاهد رشد چشمگیر طراحی سایت  از این قبیل بودیم . ویژگی کلی همه این سایت های نیازمندی تلاش در جامع بودن پاسخ  کاربران و به نوعی  همه جانبه بودن آنهاست. شما در یک سایت نیازمندی میتوانید به دنبال یک خودکار معمولی باشید تا یک قطعه کامپیوتری با ویژگی هایی دقیق و مشخص که شما را برای خرید دقیق و آگاهانه یاری می کند. نکته قابل توجه کثرت و تععد این سایت هاست که گاها کاربران را مردد و سردر گم می کند.ما شرکت طراحی سایت مبنا در لیست ذیل به بررسی چند سایت نیازمندی می پردازیم و نقاط  قوت و ضعف آنها را به تحلیل میگذاریم تا چراغی باشد بر دوراهی تردید  کاربران. پس با توجه به نیاز و جزییات و درخواستتان از آنها بهره بگیرید. باشد که مفید واقع شود.

معرفی سایت های نیازمندی

سایت تخت گاز

 www.takhtegaz.com

به معنای واقعی کلمه یک سایت "خودرو" یی است برای هرکسی که در این زمینه نیازیا فعالیتی داشته باشد.

سایتی تخصصی برای خرید ، فروش و معامله خودرو که در دسته بندی هایی بسیار منظم به رده های مختلفی اعم از  تاکسی،تصادفی،کلاسیک و برندهای مختلف داخلی و خارجی تقسیم بندی می شود.

امکان جستجوی پیشرفته خودرو مدنظر از نظر استان ،نوع خودرو ،محدوده قیمت و معیارهایی دیگر که به جستجوی دقیق تری می انجامد، از دیگر امکانات این سایت میباشد.

دقت کنید که برای فروش باید ابتدا عضو سایت بشوید تا بتوانید مشخصات خودرو خود را برای فروش وارد کنید.در مرحله پیشرفته تر برای داشتن نمایشگاه ( فروش چندین خودرو)  نیز باید ثبت نام کرده صاحب اکانت باشید.

در قسمت همه آگهی ها میتوانید بر اساس استان ، نوع خودرو ،گیربکس، رنگ بدنه و.. با صرف وقت کمتری به خودروی مورد نظر برسید.

ضمنا شما می توانید از قسمت " قیمت خودرو" از قیمت روز خودرو ها نیز مطلع شوید.

سایت طاری استار

www.taristar.com

سایت طاری استار سایتی است با دامنه فعالیت گسترده  که درخواست هاو نیاز های کاربران را تقریبا در اکثر زمینه ها پاسخگو است.از دسته بندی های مختلف سایت می توان به کامپیوتر ، املاک ، لوازم ، خدمات ، بازار کار ، صنعت و هنری اشاره کرد.برای ثبت آگهی  باید ابتدا در سایت ثبت نام کنید.آگهی بصورت 30 روزه و کاملا رایگان با حداکثر یک تصویر میباشد.درغیراینصورت اگر بخواهید از بیش از یک تصویر استفاده کنید ویا مدت زمان بیشتری برای نمایش آگهی خود بخواهید با پرداخت مبلغ کمی این امکان برای شما میسر خواهد شد.

سایت لوکوپوک

www.locopoc.com

سایتی است کامل و فراگیر همه نیاز های کاربران که نه تنها کاربران با انتخاب دسته های مختلف میتوانند به پاسخی سریعتر دست یابند بلکه با انتخاب شهر و استان مد نظر میتوان در تمامی شهرهای کشور به جستجو پرداخت که  امکان و قابلیتی ویژه برای لوکوپوک به حساب می آید.

ثبت آگهی رایگان نیز از دیگر اختیارات این سایت می باشد.

سایت توکان

www.tookan.ir

مکانی مجهز و پر امکانات برای نیازهای مختلف کاربران . سایت توکان نیز مانند سایر رقبا سعی در کامل بودن پاسخ و نیاز کاربران دارد و از امکانات گسترده ای چون جستجو پیشرفته و معرفی کامل محصولات بهره جسته است.

سایت نیو آگهی

www.newagahi.ir

سایتی برای نمایش اگهی رایگان کاربران

سایت صنعت 118

http://sanat118.com

سایت صنعت 118 سایتی است که به گفته خود سایت نیازمندی و درج آگهی رایگان صنعت و اطلاعات صنایع ایران می باشد. سایتی مخصوص صنعت و حوزه ها ی مرتبط  با آن مانند صنعت برق ، پوشاک ، ساختمان ، ابزار آلات صنعتی و غیره که با انتخاب دسته بندی نیاز خود میتوان به راحتی آگهی خود را در این زمینه ثبت یا جستجو کرد.

سایت ایران تجارت

www.iran-tejarat.com

سایتی با سابقه در زمینه تجارت اینترنتی که پاسخگوی قسمتی از نیاز کاربران می باشد.

سایت برد فا
www.birdfa.com

 سایتی برای خرید و  فروش حیوانات اهلی ، حیوانات خانگی  ،  پرندگان زینتی (پت شاپ)

از امکانات سایت میتوان به انتخاب استان و شهر مورد نظر برای  خرید و فروش حیوانات و همینطور درج آگهی رایگان اگر پرورش دهنده حیوانات  هستید ، اشاره کرد.

سایت نیازمندی

www.niazmandi.biz

سایتی همه کاره و همه فن حریف که به قول معروف از شیر مرغ تا جان آدمیزاد در آن یافت می شود.از لوله باز کن و کف ساب تا پنل های ارسال پیامک انبوه  و آموزشگاه موسیقی و ..

درج آگهی رایگان و انتخاب استان مورد نظر برای جستجو از امکانات ویژه سایت است.

سایت ایفروش

www.eforosh.com

 سایتی مطرح در زمینه خرید و فروش اینترنتی  که کلیه درخواست های کاربران را پاسخگوست.

سایت پیام سرا

www.payamsara.com

سایتی با شعار " تبلیغ رایگان"  برای کاربران که البته از سایت های شناخته شده  نیز می باشد.

سایت شیپور

www.sheypoor.com

سایتی نوپا  و البته مدرن با جذابیت های گرافیکی خاص خود که کاربران را تشویق به فعالیت د رسایت میکند.خرید و فروش هر کالایی در سایت بصورت رایگان میسر میباشد.

 

ارسال نظر و نظرات ثبت شده