چرا طراحی سایت با وردپرس نه

5 / 10
از 2 کاربر

چرا نباید از وردپرس برای طراحی سایت استفاده کرد؟

امروزه طراحی سایت با cms های مختلف انجام می شود. یکی از راه هایی که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است، استفاده از وردپرس به منظور طراحی سایت است. در این بخش قصد داریم به مواردی اشاره کنیم که دلایل استفاده نکردن از وردپرس در طراحی سایت را نشان می دهند. طراحی سایت با سیستم های آماده اگرچه از نظر هزینه و سرمایه اولیه مقرون به صرفه است اما دارای معایب زیادی می باشد. البته باید توجه داشته باشید که این تفاوت هزینه در طراحی قالب اختصاصی و آماده گاها بسیار اندک است.

معایب وردپرس

طراحی سایت شما نشان دهنده هویت شما است.

طراحی سایت با cms های آماده نظیر جوملا و وردپرس اگرچه در نگاه اول تداعی گر سایت شما هستند اما با کمی جستجو در سایت کاربر به وجود نقص در وب سایت شما پی خواهد برد. همین امر موجب می شود تا اعتماد کاربر تا حد زیادی نسبت به سایت شما از بین برود و در نتیجه سایت شما را ترک خواهد کرد. از این رو بهتر است برای نشان دادن هویت خود به مشتریان از طراحی سایت اختصاصی کمک بگیرید.

محدودیت در برندسازی

استفاده از قالب های وردپرس برای طراح محدودیت ایجاد می کند. در واقع حتی اگر شما برای طراحی قالب اختصاصی هزینه صرف کنید باز هم نمی توانید مطمئن باشید که مشابه سایت شما در اینترنت وجود ندارد. گاها دیده شده که صدها سایت وردپرس مشابه یکدیگر و تنها با نام های متفاوت در اینترنت وجود دارند که این موجب می شود نتوانید در فضای اینترنتی نام و هویت مشخصی داشته باشید.

وب سایت شما بیانگر ارزش شما در فضای اینترنت است

طراحی سایت تا حد زیادی با هدف شما مرتبط است. اگر شما تنها به دنبال یک فضا در اینترنت برای وارد کردن اطلاعات خود هستید، شاید بتوانید بدون مشکل از سیستم های آماده طراحی سایت نظیر وردپرس استفاده کنید، اما اگر قصد دارید که یک سایت فروشگاهی ، شرکتی و یا شخصی رو به رشد داشته باشید، وردپرس نمی تواند پاسخگوی نیاز شما باشد زیرا دارای محدودیت ها و نقاط ضعف بسیاری است.

وردپرس از نظر امنیتی ضعیف است.

کد سیستم های رایگان به طور کامل در اینترنت وجود دارد و دسترسی به آن آسان است. علاوه بر این هر روز نیز یک روش جدید برای نفوذ در این کدها ارائه می شود. پس از آن نیز یک به روز رسانی اعلام می شود که اگر آن را انجام ندهید، احتمال هک شدن وب سایت شما بسیار افزایش پیدا خواهد کرد. در صورت هک شدن شما باید هزینه زیادی را صرف برگرداندن اطلاعات خود نمایید. علاوه بر این بخشی از مشتریان خود را از نیز از دست خواهید داد.

ارسال نظر و نظرات ثبت شده