PHP nuke ( پی اچ پی نیوک) چیست؟

10 / 10
از 1 کاربر

پی اچ پی نیوک یا PHP nuke یک سیستم مدیریتی برای محتوا وب سایت ها می باشد. یک cms آماده می باشد که کمپانی ارائه دهنده آن را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده است. در طراحی سایت ها برای راحتی و سریع تر بودن ایجاد سایت از این cms های آماده استفاده می کنند. در طراحی سایت حرفه ای استفاده از این سیستم های مدیریت محتوا زیاد کارایی برای ما نخواهد داشت، زیرا ما قدرت افزودن ابزار های مختلف را به آن نداریم.

PHP nuke چیست

PHP nuke یک برنامه می باشد که برای مدیریت محتوای سایت ها نوشته شده است. شاید اندیشه PHP nuke و طراحی سایت آن خیلی قدیمی تر از جوملا و ورد پرس باشد، اما این برنامه به علت محبوبیت cms های آماده کم کم به سمت فراموشی می رود. البته متخصاصان و ناشران آن نیز در این مورد تاثیر گذارنند، و در بروزرسانی آن طی سال های اخیر  قصور نموده اند. حتی  برنامه های مکمل برای آن در سال های اخیر تولید نشده است و این موارد باعث به فراموشی سپرده شدن این برنامه می شود.

PHP nuke نیز مانند نرم افزار ها و برنامه های آماده سیستم مدیریت محتوا ، امکاناتی را در اختیار کاربران قرار می دهد که بتوانند بدون نوشتم کد، وب سایت خود را بروزرسانی نمایند، یا مطالب آن را ویرایش نمایند و در کل آن را مدیریت نمایم و به طراحی سایت بپردازیم.

ارسال نظر و نظرات ثبت شده