گوگل پلاس

10 / 10
از 1 کاربر

Administrator\files\UploadFile\گوگل پلاس.jpg

گوگل پلاس به شبکه اجتماعی گوگل گفته می شود. علامت + نشانگر شبکه اجتماعی می باشد ، گوگل پلاس مکانی برای اشتراک گذاری عکس ، موسیقی ، ویدئو و... می باشد.

تمام حقوق مادی و معنوی این مقاله طراحی سایت متعلق به شرکت طراحی سایت مبنا به آدرس وب سایت www.sitedesign-co.com می باشد.

گوگل پلاس  توانایی های بیشتری نسبت به رقیبای خود در زمینه شبکه های اجتماعی دارد ، یکی از توانایی های این سرویس که آنرا از رقیبای خود متمایز نموده است سرویس حلقه ها است . حلقه ها به شما اجازه می دهند که دوستان خود را در دسته های مشخصی قرار دهید یا برای آنها حلقه جدید بسازید تا در زمان اشتراک مطالب مشخص کنید که این مطلب برای چه حلقهایی قابل نمایش باشد.

گوگل پلاس به شما امکان قالب بندی متن را می دهد و همچنین با درگ کردن با موس میتوانید لینک های مورد علاقه خود را در متن خود به راحتی قرار دهید. در گوگل پلاس گزینه +1 به معنی همان لایک است و به این وسیله می توان مطلبی را محبوب کرد.

گزینه +1 گوگل پلاس در سئو سایت شما نیز تاثیر دارد زمانی افراد زیادی مطلب وب سایت شما را +1 کنند گوگل تشخیص می دهد که این مطلب مهم می باشد پس رتبه مطلب شما را بالا می آورد و موجب بالا رفتن شما در رنکینگ می گردد.

امکانات گوگل پلاس:

1. دایره یا Circles : برای ساختن گروه کاربرد دارد.

2. جرقه یا Sparks :برای جستجو تخصصی کاربرد دارد.

3. پاتوق ها یا Hangouts : برای چت تصویری کاربرد دارد.

4. اجتماعی یا Huddle : برای استفاده از تله کنفرانس است.

5. موبایل یا Mobile : برای استفاده از قابلیت های موبایل کاربرد دارد.

در گوگل پلاس امکانات دیگری مانند ویرایش تصویر ، ارسال پیام خصوصی ، ارسال ایمیل ، استفاده از لینک ها ، برچسب زدن دوستان در مطالب و... وجود دارد که این شبکه اجتماعی را از شبکه های دیگر متمایز کرده است.

ارسال نظر و نظرات ثبت شده