آنالیز سایت های موفق ایرانی

8 / 10
از 11 کاربر

آنالیز سایت ورزش 3

تحلیل سایت varzesh3.com

حوزه فعالیت:

این طراحی سایت یکی از پربازدید ترین سایت های ایرانی است که دارای الکسای 4 میباشد.  این سایت وابسته به شبکه 3 تلوزیون ایران می باشد که در ابتدا نامش فوتبال 3 بوده و بعدها به ورزش 3 تغییر پیدا کرده است اما هنوزم تمرکزش بر روی فوتبال است. این سایت اخبار و ساعات بخش مسابقات و لیگ های ورزشی را اعلام میکند ودارای قسمتی است که نتایج را زنده و آنلاین اعلام می کند همچنین قسمتی برای تماشای زنده بازی ها اختصاص داده شده است.

Administrator\files\UploadFile\varzesh 3.png

سئو سایت ورزش 3:

با اینکه این سایت طرفداران زیادی دارد ولی دچار خطا های زیادی است و متاسفانه از سئو مناسبی برخوردار نمی باشد.برخی از  خطا هاو کاستی های موجود  در این سایت را با هم بررسی می کنیم:

  • وجود خطا در فایل XML نقشه سایت
  • در داخل کد نویسی از تگ های مهم که حداقل در هر سایتی باید یک بار استفاده شده باشد اصلا استفاده نکرده است (تگ های خانواده h).
  • دارا بودن محتوای مناسب در تگ های keywords اما تعداد آن ها بیش از اندازه است.
  • عدم بهینه سازی محتوای تگ های  description
  • اخیرا در انتخاب کلمات کلیدی از خود ضعف نشان می دهد و از کلمات غلط استفاده می کند
  • بسیاری از نکات بهینه سازی که خود گوگل در زمینه ی آدرس دهی اطلاعات و مطالب بر آن ها تاکید دارد را رعایت نکرده است
  • چیدمان تبلیغات مناسب است  
  • استفاده خیلی نامطلوب از لینک های داخلی

حال این سوال پیش می آید که این سایت با این وضعیت نا به سامان سئو چگونه توانسته است الکسای 4 را به خودش اختصاص دهد  و این همه کاربر و بازدید کننده داشته باشد؟

علتش وضعیت عالی و مطبوع رتبه محتوای بی ارزش که تقریبا برابر با 18.5% می باشد. فاکتور میانگین بازدید از صفحات سایت به ازای هر نفر در روز 8.54 می باشد که آمار بسیارخوبی است. و آخرین معیار میانگین حضور هر نفر در سایت در روز تقریبا برابر 11 دقیقه می باشد که بسیار عالی است.  90% کاربران این سایت آقایان می باشند که خیلی عجیب نیست.  

Google Rank:

رنک این سایت 5 می باشد و فقط 18%  از ورودی کاربرانش ار سمت گوگل می باشد. بیشتر کاربران این سایت ثابت بوده و به طور مرتب از سایت بازدید به عمل می آورند. این سایت در الکسا رتبه 354 جهانی را به خود اختصاص داده است.

گرافیک و طراحی سایت :

 آمار بک لینک این سایت تقریبا برابر با 9757 می باشد که تقریبا آمار بسیار بالایی است اما وقتی کاربری برای اولین بار به این سات مراجعه می کند به خاطر شلوغی بیش از حد دچار سر درگمی میشود. استفاده از تصاویر متحرک برای تبلیغات باعث شده است کاربر هدف اصلی سایت را که اطلاع رسانی اخبار ورزشی می باشد را دریافت نکند و در ازدحام تبلیغات نتواند آخرین اخبار فوتبال را پیدا کند. همچنین فونت استفاده شده در این سایت خیلی ریز بوده و خوانایی سایت را مشکل می سازد.

کلام آخر :

به راستی این سایت اگر نکات سئو را رعایت می کرد مطمئنا سایتی قوی و بی رقیبی می شد.  امیدواریم مبحث سئو برای وبمستران این سایت روزی حائز اهمیت شود.

آنالیز سایت دیجی کالا

تحلیل سایت digikala.com

حوزه ی فعالیت:

Digikala یک سایت فروشگاه است که در دسته طراحی فروشگاه اینترنتی قرار می گیرد. که علاوه بر عرضه کالا های دیجیتالی مانند فروش موبایل، لپ تاپ، تبلت و .... محصولاتی چون لوازم خانگی، لوازم شخصی، محصولات فرهنگی وهنری و .... عرضه وارائه می کند و ویژگی محصولات خود را مورد بررسی قرارداده و اطلاعات فنی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. فروشگاه های اینترنتی که در این حوزه فعالیت می کنند بسیارند اما امکانات و سادگی دیجی کالا را ندارند.

Administrator\files\UploadFile\analiz digikala.png

این سایت در کنار ارائه محصولات به تولید محتوا و بررسی و مقایسه محصولات می پردازد که در این موضوع موفقیت چشم گیری کسب کرده است.

سئو سایت دیجی کالا:

این سایت از نظر سئو و بهینه سازی دارای مشکلاتی می باشد. برای مثال در کد نویسی آن در برخی از صفحات مشکلاتی به چشم می رسد. و از معماری و آدرس دهی مناسبی بهره نمیبرد. و Ajax برخی از صفحات دارای نمره منفی باری سئو این می باشد.

Google Rank:

این رتبه بر خلاف الکسا هرچه نمره بیشتری داشته باشد سایت از موقعیت بهتری برخوردار است. بدست آوردن رتبه مناسب کاری سخت برای وبمستران است. پیج رنک این سایت در بروز رسانی زمستان 2013 دچار سقوط شد و به رتبه 3 تنزل کرد.

گرافیک و طراحی سایت :

دارای گرافیک ساده و گیرا است. نکته ای که حائز اهمیت است گرافیک این سایت سئو و   userfirendly سایت را تضعیف نکرده و و هر دو از کیفیت مناسبی برخوردارند.

تصاویر و لوگو ها دارای گرافیک مناسب هستند و بر زیبایی طراحی سایت افزوده اند. که نشان دهنده دقت طراح سایت را نشان می دهد.

در سایت های فروشگاه اینترنتی  این امر مهم است که به سادگی و راحتی محصولات را به کاربران ومشتریان خود معرفی کنید و کاربر به راحتی بتواند محصول مور نظر خود را انتخاب و خریداری نماید. رعایت این اصول به طور کامل در این سایت به چشم می رسد.

ویژگی دیگری این سایت که به نظر می رسد چیدمان و جستجو ی مناسب است که در راستای خرید آسان طراحی و ایجاد شده است.

آنالیز سایت شیپور

حوزه فعالیت:

سایت شیپور در رده طراحی سایت از نوع نیازمندی قرار دارد رقابت در این حوزه شدید است. مهمترین عامل موفقیت این دسته از سایت ها برند سازی و بازدیدکننده است. بر خلاف سایت های دیگر نیازمندی که از سایت ایستگاه الگو برداری می کنند این سایت با استفاده از خلاقیت هایی مانند نسخه قابل چاپ، استفاده از ویتامینه به جای آگهی های ستاره دار، ارسال به دوستان و دیگر نوآوری ها  توانسته از خود را در این رقابت بالا بکشد. ناگفته نمانی که این سایت بیشتر بازدیدکنندگان خود را از طریق تبلیغات بدست آورده است.

 Administrator\files\UploadFile\conversion-rate-optimization.jpg

سئو سایت شیپور:

متاسفانه این سئو سایت دارای مشکلات متعددی است و بسیاری از نکات مهم سئو در آن رعایت نشده است.شاید این ضعف سئو به علت تبلیغات و همچنین وجود امکانات جالب به چشم نیاید و مشتری های ثابت خود را داشته باشد.

این در کد نویسی این سایت دقت کافی به عمل آمده چرا که در برخی باکس ها به جای تصویر از فونت استفاده می شود که نه تنها حجم صفحات را کاهش می دهد باعث افزایش چگالی اطلاعات نیز می شود.

Google Rank:

این سایت دارای رنکینگ 4 می باشد. با توجه به نوپایی سایت در میان سایر رقبا رتبه بسیار مناسبی دارد. همچنین رتبه الکسای سایت در ایران وجهان به ترتیب 149 و 10749 می باشد.جالب است بدانید این سایت از سایر کشور های غربی مانند آمریکا، کانادا، انگلیستان و هلند بازدید کننده دارد!

گرافیک و طراحی سایت :

گرافیک و طراحی سایت بسیار ساده و شکیل بود و با استفاده از رنگ های ملایم از خستگی چشم کاربر جلو گیری کرده است.نکته قابل توجه ای که همه ی سایت های نیازمندی باید آن را رعایت بکنند کاهش حجم صفحات و تصاویر است چرا که خود آگهی های سایت باعث افزایش حجم می شوند. نکته دیگر که در این سایت به چشم می خورد استفاده از علامت بنر در جاهای مختلف سایت  به منظور برند سازی است.

چیدمان اطلاعات در صفحه بر اساس نیاز کاربران صورت گرفته است. همچنین ایجاد فیلتر و دسته بندی بر اساس استان ها و کالای مورد نیاز  به صورت گرافیکی بر زیبایی سایت افزوده است.

آنالیز سایت: نی نی سایت

حوزه ی فعالیت:

یکی از مسن ترین سایت هایی است که در زمینه ی نوزادان و بارداری اطلاعات و مقالات مفیدی برای مادران ارائه می کند. اخیرا تغییرات در این سایت ایجاد شده است که بنظر می رسد علت آن وجود رقیبانی در این زمینه می باشد که وبمستران این سایت را به فکر این تغییرات انداخته است.

Administrator\files\UploadFile\ninisite.png

سئو نی نی سایت:

این سایت با استفاده از زبان ASP.Net نوشته و طراحی شده است  اما در آن تکنیک های URL rewriting, Ajax, jquery استفاده نشده است. که باعث شده است که کار با سایت برای کاربر آسان نباشد. همچنین نقشه سایت  نی نی سایت دچار مشکلاتی است.

Google Rank:

این سایت دارای رنکینگ 4 و الکسای 2705 می باشد که علت آن سن این سایت می باشد این امر باعث شده که این سایت در بیشتر کلمات مرتبط با حوزه فعالیت خود رتبه مناسبی کسب کند. تولید محتوای هوشمندانه این سایت که توسط خود کاربران ایجاد میشود  از کیفیت بسیار عالی برخوردار است. تعداد صفحات ایندکس شده این سایت در گوگل به بیش از 3 میلیون صفحه میرسد!

گرافیک و طراحی سایت :

متاسفانه این سایت از نظر گرافیکی ضعیف عمل کرده است. استفاده از تصاویر زیاد و بنر ها موجب شده است که بر سئو این سایت اثر منفی زیادی گذاشته است. با هم به بررسی برخی از آن ها می پردازیم:

  • طراحی سایت با استفاده از جدول انجام شده است که امروزه کاربرد زیادی ندارد.
  • کد های کامنت شده از قالب نیز برحجم سایت تاثیرات منفی دارد.
  • بجای آنکه تصاویر کوچک را در قالب های CSS  قرار دهند به مستقیما همراه با ادرس در سایت قرار گرفته اند. این عمل بزرگترین آسیب را به سئو این سایت میزند.
  •  کد های اسکریپت نه در فایل خارجی بلکه در داخل صفحه اصلی  استفاده شده است.
  • در در فایل xml نقشه سایت ایراد های زیادی وجود دارد.
  • استفاده از رنگ های گوناگون در طولانی مدت چشم کاربر را خسته می کند
  • تعداد زیاد تبلیغات و تصاویر محرک تمرکز کاربر از بین میبرد و نمی تواند به نیاز خود در سایت پاسخ دهد.

پیشنهادات بهبود بخش:

  • این سایت می تواند با افزایش فعالیت در شبکه های اجتماعی تعداد بازدید کنندگانش را افزایش دهد.
  • افزودن تگ alt برای همه تصاویر.
  • استفاده از عنوان برای طرح  ساخته شده.
  • می توانند عنوان تگ ها را بهبود دهند و از کلمات مناسب تری استفاده کنند.
  • با استفاده از برچسب های زبان به مترجمین موتور های جستجو گر کمک کنند تا سایتشان را راحتر ترجمه کند.

کلام آخر:

استفاده از عنوان مناسب برای دامنه این سایت سبب شده است که ورودی های زیادی از واژه کلیدی ninisite  داشته باشد. این سایت نیز دارای کاربران وفاداریست که روزانه به این سایت مراجعه می کنند. در گذشته تعداد بیشتر کاربران و مخاطبان این سایت بانوان و مادران بوده است اما با اختصاص دادن بخشی برای پداران به جذب کاربران آقا پرداخته است. این سایت هرچه سریعتر باید دنکات سئو را رعایت کند چرا که رقیبان زیادی دارد وامکان دارد از آن ها عقب بماند.

آنالیز سایت نت برگ

تحلیل سایت netbarg.com

حتما نام سایت های تخفیفان و نت برگ به گوشتان رسیده است. این سایت ها در زمره سایت های خرید گروهی هستند. و هرکدام مدت زیادی است که در این زمینه فعالیت میکنند. در این قسمت از  مقالات شرکت طراحی سایت مبنا قصد داریم سایت نت برگ ویا netbarg را برای شما عزیزان تحلیل و آنالیز کنیم.

Administrator\files\UploadFile\net barg.png

حوزه فعالیت:

در سایت های خرید گروهی مانند نت برگ سیاست شان به گونه ای است که  به چندین فروشنده پشنهاد میکند که محصولات خود را با درصد بالایی بفروشند و خود سایت با تبلیغات گسترده و با استفاده از این تخفیف بالا حس نیاز به کالا را در آن ها به وجود میاورد و کاربران را به خرید از فروشنده ها ترغیب میکند. و به همین علت معامله ی سه سر سود می شود.

سئو سایت نت برگ:

مشخص است این سایت اهمیت زیادی به  سئو نداده است و بیشتر به  تبلیغات اینترنتی توجه کرده اند. خوب علت آن است که در قالب سایت نت برگ در خروجی کد های HTML اختلالاتی وجود دارد و کد های HTML برای کامنت ها در خروجی صفحه وجود دارد و به علاوه دستورات CSS در داخل صفحه قرار گرفته است همچنین سایز تصاویر در صفحه مشخص نیست که تاثیر منفی بر سرعت  لود شدن سایت گذاشته است و همه ی این ها مشکلاتی برای سئو سایت نت برگ بوجود آورده است.

اما در شبکه های اجتماعی از خود فعالیت خوبی نشان داده است.

Google Rank:

این سایت دارای رنکینگ 3 میباشد که به معنای آن است این سایت تقریبا نوپ است و مدت زمان زیادی از طراحی سایت آن نگذشته است. همچنین در الکسا رتبه 12904 را دارد.

گرافیک و طراحی سایت:

اما در گرافیک سایت و چیدمان آن سلیقه خرج شده است و از ترکیب رنگ مناسبی برای جلب کاربران در طراحی سایت استفاده شده است. در مقاسه با رقیبان میتوانید این موضوع را به خوبی ببینید.

نکات بهبود بخش:

این سایت در کلمات کلیدی از رقبای خود قوی تر عمل کرده است اما باید در گروه بندی ها ضعف هایی برای سئو وجود دارد. بهتر است بازدیدکننده گان هدفمند هدایت شود.

در هنگام تولید محتوا بهتر است از متن بیشتری استفاده کنند.

به تمامی تصاویر alt attribute اضافه شود.

متا تگ  description را تقویت کنند.

آنالیز سایت بیتوته

حوزه فعالیت:

یک سایت خبری، سرگرمیست که در طی زمان کوتاهی از محبوبیت خاصی برخوردار شد علت این موضوع کاملا واضح است چرا که سایت های خبری وسرگرمی  اکثر جمعیت کاربران را به سمت خود جذب می کنند. این دست از سایت ها به دلیل داشتن آخبار و اطلاعات جدید تعداد بازدیدکننده ثابت زیادی دارند.

Administrator\files\UploadFile\آنالیز سایت بیتوته.png

سئو سایت بیتوته:

سایت بیتوته از سئو مناسبی برخوردار است و بیشتر تکنیک هایی که در سایت های دیگر چشم پوشی شده است در این سایت اعمال شده است. همچنین این سایت از نظر تولید محتوا هدفمند است و کاربران زیادی از طریق کلمات کلیدی جذب می کند. هر چند برخی از کاربران بلافاصله بعد از ورود به سایت آن را ترک می کنند که باعث افزایش Bounce Rate این سایت شده است. بنظر میرسد برای سیستم مدیریت این سایت از نرم افزار جوملا استفاده شده باشد.

در این وب سایت در کد نویسی قالب مشکلی دیده نمی شود و با توجه به مناسب بودن طراحی سایت بیتوته وبمستر نیازی به استفاده از تکنیکهای ajax  نداشته است.

Google Rank:

این سایت دارای پیج رنکینگ 3 می باشد که علت نوپایی این سایت می باشد اما رتبه الکسای سایت بیتوته در ایران 18 و در جهان 1155 می باشد که آمار مناسبی است. در حال حاضر این سایت 154000 صفحه ایندکس شده در گوگل دارد.

بر اساس ارقام نشان داده شده بیش از 50% کاربران این سایت بانوان خاندار می باشند.

طراحی و گرافیک:

طراحی سایت با هدف سایت کاملا هم خوانی دارد به طوری که اطلاعات مورد نیاز کاربر به آسانی قابل دسترسی است. اختصاص دادن بخشی برای اخبار و نرخ طلا، ارز، موبایل و ...عملی هوشمندانه برای جذب کاربران دائمی است.

آنالیز سایت نت برگ

تحلیل سایت netbarg.com

حتما نام سایت های تخفیفان و نت برگ به گوشتان رسیده است. این سایت ها در زمره سایت های خرید گروهی هستند. و هرکدام مدت زیادی است که در این زمینه فعالیت میکنند. در این قسمت از  مقالات شرکت طراحی سایت مبنا قصد داریم سایت نت برگ ویا netbarg را برای شما عزیزان تحلیل و آنالیز کنیم.

Administrator\files\UploadFile\net barg.png

حوزه فعالیت:

در سایت های خرید گروهی مانند نت برگ سیاست شان به گونه ای است که  به چندین فروشنده پشنهاد میکند که محصولات خود را با درصد بالایی بفروشند و خود سایت با تبلیغات گسترده و با استفاده از این تخفیف بالا حس نیاز به کالا را در آن ها به وجود میاورد و کاربران را به خرید از فروشنده ها ترغیب میکند. و به همین علت معامله ی سه سر سود می شود.

سئو سایت نت برگ:

مشخص است این سایت اهمیت زیادی به  سئو نداده است و بیشتر به  تبلیغات اینترنتی توجه کرده اند. خوب علت آن است که در قالب سایت نت برگ در خروجی کد های HTML اختلالاتی وجود دارد و کد های HTML برای کامنت ها در خروجی صفحه وجود دارد و به علاوه دستورات CSS در داخل صفحه قرار گرفته است همچنین سایز تصاویر در صفحه مشخص نیست که تاثیر منفی بر سرعت  لود شدن سایت گذاشته است و همه ی این ها مشکلاتی برای سئو سایت نت برگ بوجود آورده است.

اما در شبکه های اجتماعی از خود فعالیت خوبی نشان داده است.

Google Rank:

این سایت دارای رنکینگ 3 میباشد که به معنای آن است این سایت تقریبا نوپ است و مدت زمان زیادی از طراحی سایت آن نگذشته است. همچنین در الکسا رتبه 12904 را دارد.

گرافیک و طراحی سایت:

اما در گرافیک سایت و چیدمان آن سلیقه خرج شده است و از ترکیب رنگ مناسبی برای جلب کاربران در طراحی سایت استفاده شده است. در مقاسه با رقیبان میتوانید این موضوع را به خوبی ببینید.

نکات بهبود بخش:

این سایت در کلمات کلیدی از رقبای خود قوی تر عمل کرده است اما باید در گروه بندی ها ضعف هایی برای سئو وجود دارد. بهتر است بازدیدکننده گان هدفمند هدایت شود.

در هنگام تولید محتوا بهتر است از متن بیشتری استفاده کنند.

به تمامی تصاویر alt attribute اضافه شود.

متا تگ  description را تقویت کنند.

آنالیز سایت بیتوته

حوزه فعالیت:

یک سایت خبری، سرگرمیست که در طی زمان کوتاهی از محبوبیت خاصی برخوردار شد علت این موضوع کاملا واضح است چرا که سایت های خبری وسرگرمی  اکثر جمعیت کاربران را به سمت خود جذب می کنند. این دست از سایت ها به دلیل داشتن آخبار و اطلاعات جدید تعداد بازدیدکننده ثابت زیادی دارند.

Administrator\files\UploadFile\آنالیز سایت بیتوته.png

سئو سایت بیتوته:

سایت بیتوته از سئو مناسبی برخوردار است و بیشتر تکنیک هایی که در سایت های دیگر چشم پوشی شده است در این سایت اعمال شده است. همچنین این سایت از نظر تولید محتوا هدفمند است و کاربران زیادی از طریق کلمات کلیدی جذب می کند. هر چند برخی از کاربران بلافاصله بعد از ورود به سایت آن را ترک می کنند که باعث افزایش Bounce Rate این سایت شده است. بنظر میرسد برای سیستم مدیریت این سایت از نرم افزار جوملا استفاده شده باشد.

در این وب سایت در کد نویسی قالب مشکلی دیده نمی شود و با توجه به مناسب بودن طراحی سایت بیتوته وبمستر نیازی به استفاده از تکنیکهای ajax  نداشته است.

Google Rank:

این سایت دارای پیج رنکینگ 3 می باشد که علت نوپایی این سایت می باشد اما رتبه الکسای سایت بیتوته در ایران 18 و در جهان 1155 می باشد که آمار مناسبی است. در حال حاضر این سایت 154000 صفحه ایندکس شده در گوگل دارد.

بر اساس ارقام نشان داده شده بیش از 50% کاربران این سایت بانوان خاندار می باشند.

طراحی و گرافیک:

طراحی سایت با هدف سایت کاملا هم خوانی دارد به طوری که اطلاعات مورد نیاز کاربر به آسانی قابل دسترسی است. اختصاص دادن بخشی برای اخبار و نرخ طلا، ارز، موبایل و ...عملی هوشمندانه برای جذب کاربران دائمی است.

آنالیز مرجع موبایل ایران

مرجع مویابل ایران (mobile.ir) وب سایتی مستقل در زمینه موبایل است. هدف این وب سایت ایجاد بستر جامع اطلاعاتی و ارائه سرویس های گوناگون در عرصه تلفن همراه به کاربران و علاقه مندان موبایل و نیز فعالان تجاری این حوزه است. در اینجا می خواهیم به آنالیز مرجع موبایل ایران بپردازیم.

سایت mobile.ir در حال حاضر خدمات زیر را به کاربران خود ارائه می دهد:

* ارائه اطلاعات جامع شامل مشخصات و تصاویر انواع گوشی ‌های موبایل (نوکیا Nokia، سامسونگ Samsung، سونی اریکسون Sony Ericsson، موتورولا Motorola، ال جی LG، آی میت i-mate، آیفون iPhone، پالم Palm، بلک بری BlackBerry ...)

* ارائه بررسی های تخصصی انواع گوشی موبایل

* امکان جستجو و مقایسه گوشی‌ های مختلف

* امکان درج آگهی رایگان فروش گوشی موبایل

* امکان درج آگهی رایگان فروش انواع سیم کارت رند و غیر رند همراه اول، ایرانسل و تالیا

* ارائه صفحه اختصاصی به همراه امکان درج محصولات برای فروشگاه ‌های موبایل

* قیمت انواع گوشی موبایل (درج شده توسط فروشگاه ها)

* معرفی فروشگاه های موبایل، فروشندگان سیم کارت و دفاتر خدمات امور مشترکین

* معرفی فعالان در زمینه های تعمیرات موبایل، قطعات موبایل، لوازم جانبی موبایل، گارانتی های موبایل، نرم افزارهای موبایل، آموزشگاه های موبایل، خدمات پیامک (SMS)

* دانلود تصاویر پس زمینه موبایل (Wallpaper)

* دانلود زنگ ها و آهنگ های موبایل (Ringtone)

* ارائه جدیدترین اخبار و خواندنی های موبایل

* ارائه فید RSS مربوط به بخش‌های اخبار و خواندنی ها، گوشی‌ های جدید، گوشی‌ های فروشی کاربران و سیم کارت‌ های فروشی

• جدول رنکینگ سایت مرجع موبایل ایران براساس کشور

کشور

درصد بازدیدکنندگان

امتیاز در کشور

  ایران  

95.7%

64

  کانادا

1.1%

3,868

  آمریکا

0.9%

57,846

  هلند

0.6%

8,431

آنالیز مرجع موبایل ایران

نمودار رتبه بندی سایت مرجع موبایل ایران نسبت به سایت های دیگر

• کلمات کلیدی این سایت در موتورهای جستجو

کلمات کلیدی

درصد ترافیک جستجو

  1.  قیمت گوشی

5.71%

  2.  موبایل

3.64%

  3.  گوشی سامسونگ

1.95%

  4.  گوشی هواوی

1.84%

  5.  قیمت گوشی سامسونگ

1.43%

آنالیز مرجع موبایل ایران

بازدیدهای جستجو: 25.20%

• سایت های بالادست

سایت هایی که کاربران بلافاصله قبل از این سایت بازدید می کنند:

سایت

درصد بازدید منحصر به فرد

  1.  google.com

32.9%

  2.  digikala.com

10.5%

  3.  yahoo.com

2.1%

  4.  gsm.ir

1.7%

  5.  emalls.ir

1.4%

• سایت های لینک به سایت مرجع موبایل ایران:
مجموع سایت های لینک دهنده به این سایت: 2,101

سایت

صفحه

1.

secureserver.net

ip-173-201-142-193.ip.secureserver.net

2.

archive.org

wayback.archive.org/web/*/http://www.m

3.

hammihan.com

forum.hammihan.com/thread118143.html

4.

github.io

george988.github.io/2014-11-18-temp.ht

5.

yjc.ir

yjc.ir/fa/news/4744807/با-10-تبلت-برتر

• سایت های مرتبط به این سایت

لینک های مرتبط

  1.  istgah.com

  2.  gsm.ir

  3.  digikala.com

• از چه طریق کاربران از این سایت بازدید می کنند:

زیر دامنه

                درصد بازدیدکنندگان

mobile.ir

99.97%

s.mobile.ir

2.56%

• سرعت بارگذاری مرجع موبایل ایران

آهسته (2.192 ثانیه)، حدود 72% از سایت های دیگر سریع تر از این سایت بارگذاری می شوند.

• مخاطبان این سایت چه کسانی هستند؟

75% مخاطبان این سایت آقایان و 25% آن خانم ها هستند.

آنالیز سایت فیسنما

حوزه فعالیت:

طراحی سایت فیسنما یک شبکه ی اجتماعی نوپا است. با وجود اینکه تازه ایجاد شده است در مدت کوتاهی توانسته است خود را به یکی از محبوب ترین سایت های ایران تبدیل کند. از جمله علت های سرعت رشد بسیار بالای این سایت میتوان به تبلیغات بازشونده در دیگر سایت های محبوب ایران است. رتبه این سایت در الکسا ایران 12 و در جهان 795 می باشد. شبکه های اجتماعی خارجی مانند فیسبوک در ایران بخاطر سیاست بازدید خوبی در کشور ندارند. تنها رقیب اصلی این شبکه  سایت کلوب است که قدمت زیادی دارد با این حال از فیسنما از آن پیشی گرفته است و راه هزار ساله را در یک شب طی کرده است. در حال حاضر الکسای سایت کلوب 25 است.

Administrator\files\UploadFile\facenama.png

سئو سایت فیسنما:

این سایت در قالب خود ایرادی ندارد. تعداد صفحات ایندکس شده این سایت در گوگل 27 میلیون و 40 هزار صفحه می باشد که رقم بالایی است.

با اینکه استفاده زیادی از تکنیک ajax در این سایت نشده است تاثیر منفی بر کارایی و Userfriendly سایت نداشته است. لیکن وبمستر سایت امکان جستجویی مانند جستجو در گروه ها را از قلم انداخته است.همچنین گروه ها دسته بندی نشده اند و موجب سردر گمی میشود. و در آخر این سایت در بیشتر مواقع کند است.

Google Rank:

این سایت دارای پیج رنک 2 می باشد و علت آن هم تازه تاسیس بودن این سایت است. خود گوگل علت رتبه 0تا 3 را تازه تاسیسی سایت و تعداد کم بک لینک ها اعلام کرده است.

به طور متوسط 7 تا 8 صفحه از این سایت توسط هر کاربر بازدید می شود. که آمار خوبی است و هر کاربر به طور متوسط 6 دقیقه در این سایت میماند

گرافیک و طراحی سایت :

واضح است که برای طراحی سایت و کد نویسی سایت فیسنما از نرم افزارهای آماده و کد باز استفاده شده است اما دارای گرافیک مناسبی است و ایجاد امکان آپلود کردن فونت های فارسی در سایت بر زیبایی سایت افزوده است.

تا حدودی در چیدمان این سایت از شبکه های اجتماعی محبوب جهان مانند فیسبوک الهام گرفته شده است.

آنالیز سایت بلاگفا

قدم اول در آنالیز سایت بلاگفا ترافیک این سایت است . این سایت از نظر ترافیکی دارای رتبه چهارم در ایران است. رتبه این سایت از نظر جهانی معادل 327 است. بیشتر بازدید کنندگان این سایت به ترتیب از کشورهای ایران، افغانستان، ایالت متحده آمریکا، چین و هلند هستند. کاربران این سایت غالبا از طریق جستجوی کلمات کلیدی بلاگفا، blogfa، ساخت وبلاگ، وبلاگ و fgh’th وارد سایت بلاگفا می شوند. سایت هایی چون wikipedia.org، microsoft.com، varzesh3.com، bbc.co.uk و hammihan.com به بلاگفا لینک هستند. سرعت لود صفحات این سایت تقریبا سریع است.

آنالیز سایت بلاگفا

بررسی سئو سایت بلاگفا

• تگ عنوان عالی: (52 کاراکتر) BLOGFA :: Free Persian Weblog Service :: وبلاگ فارسی

• دارای توضیحات متا ضعیف.

• در این طراحی سایت از تیترهای html (h1-h6) استفاده نشده است.

• از نظر ویژگی ALT دارای کمبود است. در واقع این ویژگی برای شناسایی بهتر تصاویر توسط موتورهای جستجو است. در این سایت چند عکس وجود دارد که بدون ویژگی ALT است.

• تقریبا تمام صفحات این سایت توسط موتورهای جستجو ایندکس شده اند.

• این طراحی سایت دارای 96% لینک داخلی و 4% لینک خارجی است. و هیچ لینک شکسته شده ای ندارد، که این یکی از نقاط قوت سایت بلاگفا از نظر سئو است.

• سایت بلاگفا دامنه خود را 11 سال پیش خریده است و این به کاربران نشان می دهد که این سایت در کار خود مسمم است.

• یکی دیگر از نقاط قوت این سایت بازنویسی URL آن است که به خوبی انجام شده است.

• سایت بلاگفا فاقد نقشه سایت xml است. این نقشه نشان دهنده اطلاعات بیشتر سایت است مانند آخرین به روز رسانی، و نداشتن آن می تواند منجر به مشکلاتی شود.

• در این طراحی سایت از فلاش و فریم استفاده نشده است. زیرا فلاش فقط در بعضی از سیستم ها نشان می دهد و فریم نیز مشکلاتی برای صفحات وب ایجاد می کند. عدم استفاده از این آیتم ها باعث بهبود سئو سایت می شود.

• نسبت متن / HTML این سایت ضعیف و معادل 6.3% است، که یکی دیگر از ضعف های این سایت در سئو است.

آنالیز سایت سازمان سنجش

حوزه فعالیت:

اغلب ما با این طراحی سایت آشنایی داریم. این سایت از پر بازدیدترین سایت های ایران در alexa  شناخته شده است و دارای رتبه 21 می باشد. به راحتی میتوان علت این محبوبیت را حدس زد زیرا تنها سایتی است که اخبار و اطلاعات مربوط به کنکور و سایر آزمون ها را در اختیار داوطلبان قرار میدهد و کنکور یکی از مهمترین چالش های ما ایرانی هاست.

Administrator\files\UploadFile\sanjesh.org.png

سئو سایت سازمان سنجش:

این سایت دارای طراحی قالب مناسبی است و مقالات و مطالب موجود در این سایت تا 80% قوانین سئو را رعایت کرده است و از نظر کدنویسی سایت و طراحی سایت دارای وضعیت مطلوبی است. اما باز دارای مشکلاتی نیز هست که عبارتند از:

  • وبمستران این سایت برای بهبود و افزایش سرعت صفحات سایت می توانستند از تکنیک های  Caching و CSS sprite استفاده کنند.
  • جای امکان پرس و پاسخ (همانند  نی نی سایت) برای حل مسائل کاربران خالیست.
  • عدم استفاده مطلوب از تکنیک های jquery و  ajax. تنها در اصفه اصلی اسلایدی با تکنیک jquery  ایجاد شده است.
  • این ساید دارای کلمات کلیدی متا، توضیحات متا، نقشه سایت نمی باشد.

Google Rang:

رتبه پیج رنگ این سایت 6 می باشد که بسیار عالی است. بازدید آین سایت به صورت مستقیم و جستجو در موتورهای جستجوگر صورت میگیردو هر کاربر حداقل به سه صفحه از سایت است و هر کدام تقریبا 5دقیقه زمان در این سایت می گذارد که آمار خوبی است. این سایت نسبت به سایر سایت های ایرانی دارای سرعت مناسبی می باشد اما در هنگام اعلام نتایج کنکور ویا دیگر پیک های زمانی خاص که تعداد بازدید کننده از سایت افزایش میابد سرعت سایت خیلی کند می شود. نا گفته نماند که این سایت از امنیت بالایی برخوردار است.

گرافیک و طراحی سایت :

سایت سازمان سنجش یک سایت رسمی و دولتی است اما طراحی قالب آن فانتزی است و استفاده از منوی رنگا رنگ در سمت راست  اصلا مناسب نمی باشد. دسته بندی و انتخاب عنوان ها مناسب است و مقداری کار را برای کاربران آسان می سازد اما در سمت راست صفحات دارای قسمت پیوند های مرتبط می باشد که باعث سر درگمی کاربر می شود. بعلاوه دسترسی به نتایج آزمون و دیگر اطلاعات به راحتی بریا کاربر مقدور نمی باشد.

آنالیز سایت خبر فارسی

خبر فارسی در زمره طراحی سایت از نوع خبر خوان قرار میگیرد. سایت های خبر خوان با ساتفاده از خروجی RSS سایت های خبری، داده های انتشار یافته را توسط یک موتور دریافت می کنند و در صفحه سایت خود در نمایش می دهند. سایت های پارسیک، شهر خبر و قطره از رقبای این سایت می باشد که سایت پارسیک از همه آنها مسن تر است اما خبر فارسی در مدت کوتاهی توانسته است از همه ی آن ها پیشی بگیرد.

Administrator\files\UploadFile\خبر فارسی.png

وبمستر این سایت راه خلاقانه ای برای جذب کاربر مانند تولبار الکسا و درج کد خبر در وبلاگ ها را انتخاب کرده است.

نکته جالب دیگری که در این سایت وجود دارد امتیاز دهی به اخبار انتشار یافته است و بر اساس امتیازهای به اخبار رتبه میدهد.

همچنین این سایت دو خط ابتدایی هر خبر را نمایش می دهد و در قسمت  اخبار پر بازدید و اخبار مرتبط در گوشه صفحه باعث می شود کاربر در سایت ماندگار شود.

این سایت از لحاظ سئو ، گرافیک، چیدمان، کد نویسی  شرایط مناسب و خوبی دارد. همچنین از Jquery به جای Ajax استفاده شده است.

این سایت خبر گزاری جامع بخش را به نام خبر سفارشی در سایت خود ایجاد کرده است که اخبار مرتبط به عبارت خاصی را برای کاربر ایمیل می کند.

از سایر امکانات این طراحی سایت می توان به اعلام وضعیت آب و هوا،نرخ ارز اشاره کرد.

آنالیز سایت آپارات

حوزه فعالیت:

می توان گفت این سایت نسخه ایرانی یوتیوب است اما از نظر امکانات نمی توان این دو سایت را با هم قیاس کرد. سایت یوتیوب در سال2012 بیش از 36%  از پهنای باند اینترنت را مختص خود کرد!

Administrator\files\UploadFile\aparat.png

سایت آپارات بازدید زیادی از سوی کلمات کلیدی ندارد و بیشترین بازدیدکنندگان خود را از سایت های کلوب و مهین بلاگ و یا به طور مستقیم جذب می کند.

سئو سایت آپارات:

قالب استفاده شده در این سایت مشکلات متعددی از نظر سئو دارد که باید وبمستران سایت نه دنبال راه چاره برای رفع آن باشند.

  • استایل های CSS را درون صفحه قراردارد
  • وجود خطاهای HTML در قالب
  • وجود کد های کامنت شده
  • عدم استفاده از تکنیک های CSS sprit و..
  • کندی سرعت سایت

اما در کل طراحی سایت از نظر سئو مناسب و مطلوب است و تولید متحوا از سوی کاربر نیز مشکلی ایجاد نمی کند و در نقشه سایتش ایرادی نمی توان یافت.

Google Rank:

این سایت دارای رنکینگ 4 می باشد و رتبه 6 الکسا در ایران و 532 در جهان را کسب کرده است . متوسط زمانی که هر کاربر در سایت صرف می کند بیشتر از 11 دقیقه می باشد.

گرافیک و طراحی سایت :

ترتیب قرار گیری اجزای سایت مناسب به نظر میرسد همچنین محل قرار گیری پیام های بازرگانی در ابتدای ویدئو ها بسیار مناسب است چرا که هم کار بر را خسته و سردرگم نمی کند و هم برای تبلیغ دهنده سودمند است.

آنالیز سایت کتاب اول

تحلیل سایت avval.ir

حوزه فعالیت:

سایت کتاب اول در حوزه ی سایت های بانک اطلاعاتی فعالیت میکند که اطلاعات ضروری مانند فهرست مشاغل، اطلاعات شهری مانند نقشه تهران و... را در اختیار عموم قرار میدهید. این سایت از روی کتاب یلوپیچز الگو برداری شده است.

Administrator\files\UploadFile\aaaUntitled.png

سئو سایت کتاب اول:

برخی از مشکلات سئو سایت کتاب اول را با هم بررسی میکنیم:

  • نبودن تگ h1 در صفحه نخست سایت.
  • ریسپانسیو نبودن سایت که این روز ها گوگل بر آن بسیار تاکید می کند.
  • عدم استفاده صحیح از تگ Heading  و نامناسب بودن عنوان ها و توضیحات.
  • وجود جاوا اسکریپت های زیاد در صفحه اصلی که بی شک گوگل از خود حساسیت نشان میدهد زیرا برای تصاویر موجود در سایت اختلالاتی به وجود می اورد.
  • عدم مشخص تعیین طول و عرض صفحه اصلی سایت.
  • عدم بهینه سازی تصاویر .
  • به علت استفاده از سایت های خارجی در قسمت وضعیت آب و هوا در تصاویر دارای اشکال alt  و اندازه می باشد.
  • سایت دارای چگالی محتوایی بسیار زیادی است که بسیار مطبوع است اما در استفاده از فضا و چیدمان سلیقه به خرج نداده اند.

Google Rank:

این سایت دارای رنکینگ 5 می باشد که بدان معناست این سایت با نام تجاری خود در طی چند سال به طور دائم فعالیت داشته است و برای بهبود رنکینگ خود می تواند در سایت های دیگر تبلیغات انجام دهد و مطالب و محتوای خود را به اشتراک بگذارد.

این سایت در الکسا رتبه 9966 دارد.

تعداد صفحات ایندکس شده ی سایت کتاب اول در گوگل 2160000 صفحه می باشد. که مقدار بسایر زیادی است این سایت میتواند با ایجاد زیر دامنه میتواند اطلاعات و محتوای خود را سازمان بندی کند و همچنین زیر دامنه بعلاوه بر داشتن محتوا و چگالی مخصوص خود به رنکینگ سایت کتاب اول تاثیر مثبت بگذارد.

گرافیک و طراحی سایت:

طراحی سایت و گرافیکی که در سایت کتاب اول بکار برده شده است نسبت به رقیبانش از وضعیت مطبوع تری برخوردار است اما مشخص است که درآن به سئو و استفاده راحت کاربر بی توجهی شده است.

نکات بهبود بخش:

  • اطلاعات مربوط به سینما ، کنسرت ها و ... برای کاربران جذاب است بهتر است آن ها را در مرکز صفحه قرار بدهد تا به جای حاشیه.
  • استفاده از عنوان و توضیحات مناسب
  • تگ عنوان را باید بهبود دهند
  • بهبود دادن متا تگ  description
  • افزودن atl به همه تصاویر
  • با استفاده از تگ زبان به موتور جستجوگر و translator ها کمک کند 

آنالیز سایت املاک 584

تحلیل سایت amlak584.ir

حوزه فعالیت:

یک سایت بانک اطلاعاتی املاک است که دارای امکاناتی چون عضو شدن در آژانس های املاکی و ایجاد یک صفحه ی اختصاصی برای آن آژانس ها.

Administrator\files\UploadFile\amlak 584.png

سئو سایت املاک 584:

این سایت دارای مشکلاتی مانند : تعریف نشدن طول و عرض تصویر، وجود کد اسکریپت های اظافی که بر سرعت و چگالی سایت اثر منفی میگذارد، طراح و وبمستر سایت به جای آنکه تصاویر را به اندازه مطلوب بهینه سازی کند سایت را را به گونه ای طراحی کرده است که تصاویر بعد از بارگزاری به صورت خودکار تغییر کند، سایت دارای شلختگی مطالب می باشد و در آخر باید به عدم استفاده از متا تگ ها در صفحات سایت اشاره کرد.

Google Rank:

این سایت دارای رنکینگ پایینی نیز می باشد. رتبه رنکینگ سایت املاک 584، 2 می باشد.

گرافیک و طراحی سایت :

اولین ایرادی در طراحی سایت املاک 584 به چشم می خورد گرافیک نامطبوع سایت است  که استفاده از فونت نا مناسب آن را بیشتر به چشم میاورد.تمامی تصاویر بنر ها و کادر های اطلاعاتی نیز از وضعیت بدی برخوردار هستند و به خوبی طراحی نشده اند.

این سایت به علت شلختگی در قسمت های  جدیدترین ملک های ثبت شده، یکجا قرار گرفتن مبلغ و عنوان ملک و .... برای کاربر جذابیت چندانی ندارد.

یک از اصول طراحی وب سایت این است که حداقل رنگ فونت منو با رنگ زمینه متفاوت و خوانا باشد که این سایت این موضوع را اصلا رعایت نکرده است و سایت دارای یک طراحی مبتدی و غیر حرفه ای میباشد.

از سوی دیگر نام این سایت به علت وجود عدد در دامنه برای برند سازی مناسب نمی باشد چرا که اعداد به سختی در یاد کاربران می ماند. 

آنالیز سایت پیوند ها

حوزه ی فعالیت :

 این طراحی سایت در سال 2010 بعنوان جایگزینی برای صفحه فیلتر ایجاد شد و سایت هایی فیلتر شده به این سایت فرستاده می شوند. سایت پیوند ها راه اندازی شد تا سایت های فارسی جای سایت های خارجی را بگیرد. این سایت دارای موتور جستجو کننده قوی نیست بلکه بر روی سایت های پیشنهاد شده  جستجو می کند.

Administrator\files\UploadFile\peyvandha.png

سئو سایت پیوندها:

این سایت بازدید خود را از طریق صفحات و سایت های فیلتر شده  بدست می آورد و هیچ بازدیدی بمنظور سئو و بحث های مربوط به آن ندارد و سوی دیگر این سایت نه مطالب مفید و آموزش دهنده ارائه می دهد و یا محصولی به فروش میرساند. همچنین دستور CSS در داخل سایت ایجاد و تعریف شده است در صورتی که باید در یک فایل خارجی قرار بگیرد. در دستور ها و وکد های نوشته شده به زبان HTML دارای خطا هایی می باشند. این سایت دارای نقشه سایت و کلمات کلیدی نمی باشد. این سایت را بیشتر از نمی توان از جنبه سئو آنالیز کرد زیرا هدفی فرهنگی و غیر از درامدزایی دارد.

Google Rank:

این سایت در الکسا رتبه جهانی 1723 و در ایران رتبه 30 را دارد و  گوگل رنک آن 4 می باشد البته این سایت دچار افت شدیدی از تابستان تا به امروز داشته است چرا ه درتابستان رتبه 4 الکسا را در ایران داشته است. این سایت 17 % بازدید خود را از طریق جستجو در موتور گوگل به دست می آید اما به طور دقیق نمی توان مشخص کرد که چه مقدار از این آمار به طور مستقیم این سایت را جستجو کرده اند و چه مقدار از این آمار افرادی است که با جستجو به صفحه فیلترینگ  فرستاده می شوند. بیشتر افرادی که سایت پیوند ها را در گوگل جستجو می کنند بعد از ابز شدن صفحه پیوند ها به سایت tala.ir رجوع می کنند علت تغییرات قیمت طلا و ارز و  فیلترینگ  صفحاتی که در این زمینه فعالیت می کنند. در هنگام بررسی این سایت به نکته جالب دیگری که برخورد کردیم  بازدید از سایت پیوند ها به غیر از ایران ازسمت کشور های انگلیس و امریکا نیز صورت گرفته است .

گرافیک و طراحی سایت :

در صفحه نخست این طراحی سایت تصاویر بزرگی نمایش داده می شود که این موضوع برای یک سایت مرجع و یا یک سایت وب دایرکتوری نمره منفی محسوب می شود. در بالا سایت یک نوار مشکی رنگ وجود دارد که منو را در آن تعبیه کرده اند این منو ها به صورت باز شوند هستند و دسترسی به سایت ها را مشکل می کند با این حال از نظر کاربردی و دسترسی به منو ها از وضعیت خوبی  دارد.

آنالیز استارت آپ ایوند

ایوند – ابزار مدیریت و برگزاری آسان رویداد
 
 در این بخش از مقالات طراحی سایت قصد داریم در مورد استارت آپ ایوند صحبت کنیم. همانطور که مشخص است این ابزار برای مدیریت رویداد ها می باشد .ایوند یک پروژه و در واقع یک استارت آپ موفق است ، بیشتر رویداد های آن مفید و بسیار کاربردی است ، و از دید کاربران یک پروژه مفیداست.
مدیریت کردن رویداد ها کار مشکلی است ، شرکت طراحی سایت مبنا روند آغاز ایوند تا اینکه چگونه می شود از ایوند کسب درآمد کرد را به شما کاربران عزیز مطرح می کند.
ایوند چگونه کار می کند ؟
اگر شما وارد صفحه اصلی سایت ایوند بشوید به دو گذینه بر می خورید : 1 رویداد ها  2 ثبت رویداد. اگر شما به عنوان یک کاربر وارد صفحه اصلی ایوند بشوید لیست رویداد ها مشاهده خواهید کرد که همه ی رویدادهای آن ها به ترتیب زمان و تاریخ مرتب شده اند. در بخش بالا یک اسلایدر مخصوص طراحی شده است که رویداد های مهم را در آن ثبت می کنند و در اسلایدر بخش پاینی سایت ، امکان جستجو و فیلتر کردن رویداد ها می باشد  و این امکان را به کاربر می دهد که رویداد ها را بر اساس هزینه ، بارگذاری و فعالیت فیلتر سازی کند.
ثبت کردن رویداد در ایوند به صورت رایگان نیست و شما باید به صورت آنلاین رزرو کنید. امکاناتی که ایوند به شما می دهد را بررسی می کنیم.
 
ساخت صفحه فرود یا  Landing Page
اگر رویداد ها را بررسی کنید متوجه می شوید که اغلب رویداد ها صفحه و سایتی ندارند ، ایوند این امکان را به شما می دهد تا یک صفحه اینترنتی داشته باشید. که قابلیت ثبت رویداد ، تاریخ ، مکان ، هدر ، تصویر، متن ، لینک و...  داشته باشید.
 
سیستم فروش آنلاین بلیت
همانطور که میدانید برای جلب اعتماد کاربر باید همه موارد را به خوبی در نظر گفته باشید که کاربر از خرید اینترنتی که انجام می دهد اعتماد کامل داشته باشد.
مثلا : قیمت بیلیط ، اعتبار بیلیط ، حداکثر شرکت کنندگان، بن تخفیف ،حداکثر خرید بیلیط و... امکاناتی هستند که خیال کاربر را از خریدی که کرده است آسوده می کند. سایت ایوند نیز اینگونه است.
 
بررسی استارت آپ ایوند
 
فرم ثبت نام و گزارش آماری 
شما می توانید یک فرم ثبت نام طراحی کنید یعنی کاربر هنگام ثبت نام چه اطلاعاتی به شما بدهد و کدام فیلد ها باید اجباری باشند و کاربر آن ها را پر کند.
 
مدیریت شرکت کنندگان
در این بخش شما می توانید اطلاعات کاربران خود را مشاهده کنید. همچنین می توانید از پنل مدیریتی رویداد خود برای کاربران ایمیل بفرستید.
 
اطلاع رسانی از طریق ایمیل
در این بخش شما می توانید کاربرانی که رویداد شما را دنبال می کنند یک ایمیل ، در تاریخ و ساعت مشخص ارسال کنید. محتویات ایمیل می تواند تشویق کردن به ثبت نام و یا دعوت نامه به دیگر کاربران باشد.
 
سیستم ادغام طراحی پنل میریت
در این بخش نیز ایوند این امکان را می دهد تا شما یک فرم سفارشی ایجاد کنید و به نمایش بگذارید و دیگران را تشویق به عضویت در ایوند نمایید.
ایوند چگونه درآمد زایی می کند؟
همه می دانند که برای هر تجارتی که انجام می شود برای ادامه بقای آن نیز، نیاز به در آمد دارند. ایوند چندین راه برای درامد زایی در نظر گرفته است اما چندان موفق به نظر نمیرسد.
 
درصد فروش هر رویداد
ایوند خدماتی که به شما ارائه میکند ، درصدی از فروش شما را برای خود دریافت می کند، این مبلغ به گونه ای است که شما را ناراضی نمی کند و مبلغ بالایی نیست.
این روند میتواند برای ایوند یک منبع درآمد زایی باشد به شرطی که فروش رویداد بالا باشد.ایوند به شریک تجاری شما یک صفحه اینترنتی میدهد و شما با استفاده از آن سود زیادی خواهید کرد.
 
ابزار تبلیغاتی ایوند
ایوند یک بخش به پنل مدیریتی خود اضافه کرده است که این امکان را میدهد که از ایوند برای تبلیغات خود استفاده کنید.
 
دو ابزار اصلی وجود دارد:
1. اسلایدر سایت این امکان را ایجاد می کند که برای رویدادهای خود تاریخ های مشخصی ثبت و به نمایش بگذارید. و 45 تومان روزانه پرداخت کنید. این مبلغ در مقابل میزان سودی که از تبلیغات خود کرده اید هیچ است .
2. شما می توانید به صورت ایمیل رویداد خود را به کسانی که ایوند را دنبال می کنند معرفی کنید، اما ایمیل فقط در روز 1 شنبه به نمایش گذاشته می شود .ارسال ایمیل هزینه بیشتری نسبت به تبلیغات بنری دارد.
ارسال نظر و نظرات ثبت شده
محسن حقیقت مناه :
8 0
بنظرم ورزش ۳بهترین سایت ورزشیه امیدوهرم مشکلاتی که اشاره کردید رفع بشه