استفاده بیش از حد از جاوا اسکریپت در طراحی سایت

10 / 10
از 1 کاربر

استفاده از جاوا اسکریپت در طراحی سایت در چند سال اخیر توسعه پیدا کرده است. اما با ین وجود استفاده بیش از حد از جاوا اسکریپت در طراحی سایت موجب بروز مشکلات و محدودیت هایی برای طراحی سایت می شود.

جاوا اسکریپت کاربرد بسیاری دارد زیرا می توان از آن در بخش هایی که زبان های دیگر کاربردی ندارند، استفاده کرد. در طراحی سایت می توانید از جاوا اسکریپت برای ایجاد صفحه نمایش بزرگ، اسلایدر و افزودن قابلیت ها در طراحی سایت می توانید استفاده کنید. با این وجود دلایل زیادی وجود دارد که نشان می دهد استفاده بیش از حد از جاوا اسکریپت برای طراحی سایت مضر است و به سایت ضرر می رساند.

استفاده بیش از حد از جاوا اسکریپت در طراحی سایت

معایب استفاده بیش از حد از جاوا اسکریپت در طراحی سایت

• دفعات بارگذاری: این به دلیل پلاگین ها و اسلایدرها است که تعداد زیادی فایل css و جاوا اسکریپت ایجاد می کنند. بهتر در طراحی سایت مطمئن شوید که همه این ها از یک فایل بارگذاری می شوند.

• به دلیل سرعت لود صفحه، تاثیر منفی بر روی بارگذاری بر روی مرورگر تلفن همراه دارد.

• به راحتی بر روی قابلیت ها و بخش های ناقص(break) ناشی از باگ سایت اثر می گذارد.

• امنیت: جاوا اسکریپت مانند بسیاری از زبان های برنامه نویسی وب و اسکریپت ها، اگر به درستی اجرا نشود، قابل استخراج است. تزریق کد های مخرب نیز می تواند به منظور سرقت اطلاعات انجام شود.

سئو : جاوا اسکریپت در دسترس موتورهای جستجو نیست و بنابراین اگر در طراحی سایت ، بیش از حد از جاوا اسکریپت استفاده شود، ممکن است رتبه برخی از کلمات کلیدی را از دست بدهید.

ارسال نظر و نظرات ثبت شده