سرمایه گذاری در CRM

10 / 10
از 1 کاربر

شرکت هایی که از CRM برای انجام کسب و کار استفاده می کنند، در بخشی از موارد و زمینه ها متحمل هزینه می شوند. برخی از آنها ممکن است هزینه سرمایه و برخی مخارج باشند، که روی هم رفته در 3 مقوله قرار می گیرند:

  1. فناوری ( تکنولوژی اطلاعات )
  2. هزینه فرآیندها
  3. هزینه افراد

سرمایه گذاری در CRM

البته این هزینه ها را به عنوان سرمایه گذاری در نظر می گیرند؛ زیرا برای فعالیت هایی ما هزینه می نماییم که باعث سود آوری برای تجارت ما خواهند شد. این فعالیت ها و هزینه ها به عنوان واژه ایی در علم تجارت الکترونیک و بازاریابی اینترنتی مطرح شده است که با این مفهوم CRM در مقالات این بخش به طور کامل آشنا شده ایم.

شاید این جمله را شنیده اید که می گویند تبلیغات هزینه نیست سرمایه گذاری است! حال به شما می گویم در بحث CRM هر هزینه ایی که متحمل خواهید شد، قطعا به شما باز خواهد گشت، چون باعث جذب مخاطبان و مشتریان  بیشتر و ماندگار برای شما خواهد شد.

پس لطفا مقالات آموزشی طراحی سایت این مباحث را مطالعه نمایید. چون باعث رونق کسب و کار و تجارتتان خواهد شد؛ هدف ما پیشرفت شما است. به گفته ی استادان بزرگ دینی و فلسفی، زکات علم نشر آن می باشد. ما با نگارش این مقالات در شرکت طراحی سایت مبنا قصد اشتراک گذاری تجربیات خود را با شما داریم. سپاس گذار هم می باشیم اگر شما نیز تجربیات و نظرات خود را با ما در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر و نظرات ثبت شده