طراحی سایت html

10 / 10
از 1 کاربر

در این بخش از آموزش طراحی سایت ، به شما کاربران عزیز طراحی سایت html را آموزش می دهیم. طراحی سایت با اسفاده از html، ساده ترین و ابتدایی ترین نوع طراحی سایت است. با این حال بسیاری از افراد از این روش برای طراحی سایت خود استفاده می کنند.

در قسمت مقالات آموزش html به طور مفصل در مورد عناصر و تگ های کاربردی در html توضیح داده ایم. در این مقاله در مورد چگونگی شروع طراحی سایت با استفاده از html برای شما کاربران عزیز توضیحاتی را ارائه می دهمی.

در گام اول برای طراحی سایت ، ابتدا یک فولدر جدید بر روی کامپیوتر خود (ترجیحا بر روی دسکتاپ) ایجاد کنید. از اینجا به بعد تمام اطلاعات مربوط به طراحی سایت خود را در این پوشه ذخیره می کنید. سپس فایل NotPad (و یا سایر ویراشیگرهایی مانند NotPad++ و غیره) را باز کرده و نام آن را با عنوان "index.html" ذخیره می کنید.

نکته: در طراحی سایت همیشه نام صفحه نخست وب سایت را با عنوان "index.html" ذخیره می کنند.

پس از ذخیره نام، و انتخاب incoding معادل utf8، سند html را همانگونه که در بخش آموزش html نیز توضیح داده شده است، تکمیل می کنید. در زیر نمونه ای از صفحه اصلی در طراحی سایت html ارائه شده است.

<!DOCTYPE html>
<html>

<head>
<title>Our Company</title>
</head>

<body>

<h1>Welcome to Our Company</h1>
<h2>Web Site Main Ingredients:</h2>

<p>Pages (HTML)</p>
<p>Style Sheets (CSS)</p>
<p>Computer Code (JavaScript)</p>
<p>Live Data (Files and Databases)</p>

</body>
</html>

پس از تکمیل صفحه اصلی در طراحی سایت و ذخیره آن، یک صفحه ویرایشگر دیگر باز کرده و نام آن را about.html ذخیره کنید. این صفحه در واقع طراحی صفحه "درباره ما" سایت شما خواهد بود. در طراحی سایت برای صفحه درباره ما از تگ های h1 و p استفاده کنید. در زیر نمونه ای از صفحه درباره ما در html ارائه شده است:

<!DOCTYPE html>
<html>

<head>
<title>درباره ما</title>
</head>

<body>

<h1>درباره ما</h1>
<p>اطلاعاتی در مورد شرکت طراحی سایت مبنا.</p>

</body>
</html>

ارسال نظر و نظرات ثبت شده