بک لینک در سئو

9 / 10
از 20 کاربر

در طراحی سایت امروزه بحث بک لینک به دنبال سئو از مهمترین دغدغه ها در دنیای اینترنت به حساب می آید. همچنین روش مناسبی برای بازاریابی اینترنتی در مبحث تجارت الکترونیک می باشد. در این مقاله می خواهیم بگوییم بک لینک چیست و در بهینه سازی سایت چقدر مهم است . در ابتدا به تعریف بک لینک می پردازیم بک لینک به پیوندهای گفته میشود که از سایتهای دیگر به سایت شما داده میشود ، زمانی که از سایت خود به سایت دیگر پیوند میدهید، سایت مقابل از سایت شما بک لینک دریافت کرده است.

بک-لینک-چیست-و-در-بهینه-سازی-سایت-چقدر-مهم-است

گوگل به بک لینک ها بر اساس میزان محبوبیت و تعداد اهمیت می دهد هر گونه لینک به صفحات شما در سایت‌ها و صفحات دیگر که توسط موتور‌های جستجو پیدا شود بک لینک است. سایت هایی که خرید بک لینک طبیعی ،زیاد دارند و همچنین محتوای جدید و منظم قرار می دهند رتبه خوبی دارند.

توجه داشته باشید که بک لینک را نمی توان از سایتهای با پیج رنک بالا خرید زیرا گوگل و سایر موتورهای جستجو قدرتمند به راحتی سایتهایی که جهت کسب رتبه بهتر در جستجو اقدام به خرید لینک میکنند را شناسایی نموده و از رتبه آنها میکاهد. البته شایان ذکر است اگر مایلید در یک سایت تبلیغات متنی بدهید، با Nofollow سازی لینک میتوانید دیگر نگران بوجود آمدن مشکلی برای سایت خود نباشید.

در طراحی سایت ایجاد مطالب جدید و مفید کاربران را  به قرار دادن لینک های شما در سایر وبلاگ ها و وب سایت ها می کند در این راستا می توانید از شبکه های اجتماعی برای بک لینک بیلدینگ سالم استفاده کنید. از مشخصه های لینک بد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

√ لینک شدن کلمه مهم کلیدی سایت: مثلا اگر سایت در مورد سئو هست، در همه جا به کلمه سئو لینک میشود، این لینک غیره طبیعی و بد اطلاق میگردد، زیرا کاربران معمولا چنین کاری نمیکنند مگر اینکه پولی دریافت کرده باشند.
√ لینک شدن سایت در تمام صفحات سایت: این هم یکی از مواردیست که باعث میشود بک لینک به بک لینک بد تبدیل شود، چون کمتر مدیر سایتی حاضر میشود لینک کسی را در تمام صفحات سایت خود قرار دهد مگر اینکه پولی دریافت کرده باشد.
√ لینک شدن صفحه اصلی سایت: اگر همه به صفحه اصلی شما لینک بدهند و به مطالب سایت شما لینک ندهند جای نگرانیست، زیرا این مورد هم باعث میشود بک لینک به بک لینک بد تبدیل شود.
√ لینک شدن سایت شما در سایت غیرمرتبط به موضوع سایت: معمولا کاربران در سایت خود لینکهایی را قرار میدهند که با موضوع وبلاگشان مرتبط باشد، اگر موضوع سایت شما در مورد بهینه سازی سایت باشد و در آن سایت اسب فروشی را لینک کنید، طبیعی ست که بک لینک بد است.
√ لینک شدن سایت در سایتهای کپی بردار و بی کیفیت: همانطور که سایتهایی بی کیفیت خودشان کیفیت چندانی ندارند، لینکهایی که از آنها به سایت شما ارسال میشود بد است و اگر آن سایتها اسپم باشند حتی باعث میشود در شرایطی به رتبه سایت شما آسیب برساند.
√ لینک شدن سایت به صورت مخفی: لینکها را قرار میدهند تا کاربران ببینند و از آن استفاده کنند، ولی زمانی که لینک  مخفی باشد و قابل نمایش نباشد، Backlink غیره طبیعی است.

تبادل لینک جهت ازیاد بک لینک اگر به صورت Nofollow نباشد، امکان بروز مشکل به احتمال قوی است ولی اگر طرفین لینکها را به صورت نوفالو تغییر بدهند مشکلی از این بابت برایتان پیش نخواهد آمد.در مقاله ی لینک های nofollow و dofollow می توانید با nofollow و dofollow آشنا شوید.
شایان ذکر است در طراحی سایت اگر در موارد فوق لینک شما Nofollow باشد، هیچ آسیبی رتبه سایت شما نخواهد دید.توجه داشته باشید که موتورهای جستجو به خوبی ارتباط میان وب سایت شما و کلمات کلیدی و عبارت کلیدی منتخب شما را تشخیص داده و از این طریق توسط لینک های با ارزش و مرتبط با پیج رنک بالایی که به شما پیوند می شوند،حمایت خواهید شد.

خرید بک لینک

5 دلیل برای اینکه محتوای شما بک لینک نمی گیرد

بک لینک ها از جمله فاکتورهای بسیار موثر در سئو و بهینه سازی سایت هستند. بک لینک ها در واقع لینک هایی هستند که از سایت های دیگر به سایت شما داده می شوند. در واقع بک لینک ها از جمله عوامل اصلی برای شناسایی موضوع صفحات سایت شما توسط گوگل هستند. زمانی که شما به یک صفحه با یک کلمه کلیدی خاص مثلا " طراحی سایت " بک لینک می دهید، گوگل متوجه می شود که آن صفحه در مورد طراحی سایت است. اما گاها مشاهده شده است که برخی از مواقع ، بعضی از محتواها بک لینک نمی گیرند. در این مقاله از طراحی سایت قصد داریم در مورد دلایل بروز این اتفاق مطالبی را ارائه نماییم. لینک سازی قاعده و قانون خودش را دارد و برای تاثیر گذاری باید اصول لینک بیلدینگ رعایت شود. عدم توجه به این قواعد می تواند بر تاثیر گذاری لینک ها بر سئو وب سایت شما اثر بگذارد.

محتوای وب سایت به دلایل زیر بک لینک نمی گیرد:

  • یکی از عواملی که می تواند موجب عدم بک لینک پذیری محتوا شود ، عدم تولید محتوای دقیق و به اصطلاح تولید محتوای غیر لینک پذیر است. همانطور که گفته شد، بک لینک ها معرف صفحه مورد نظر شما به گوگل در نگاه اول هستند. شما باید هر کلمه کلیدی را به صفحه مرتبط با خود لینک بگیرید تا بتواند اثر گذار باشد. برای بک لینک گرفتن ابتدا باید یک صفحه با عنوان کلمه کلیدی مورد نظر خود ایجاد نمایید و سپس از سایت های معتبر برای آن صفحه بک لینک دریافت کنید. علاوه بر این محتوای شما باید دارای جذابیت باشد تا سایت های دیگر تمایل به لینک دهی به سایت شما باشند. در واقع باید محتوای لینک پذیر در وب سایت خود ایجاد کنید. محتوای لینک پذیر ، یک محتوای جامع ، جذاب و غیر کپی است که دارای موضوع جذابی می باشد. برای رفع این مشکل راهکار های متعددی وجود دارد که از جمله مهم ترین آنها می توان به مواردی نظیر : تولید محتوای طولانی و منحصر به فرد ، به روز رسانی محتوا ، تولید محتوای معتبر با کمک گرفتن از چند منبع ، استفاده از تصاویر گرافیکی زیبا و جذاب و در نهایت تولید محتوای کاربر پسند، اشاره کرد. این عوامل می تواند بر سئو سایت شما تاثیر شگرفی داشته باشد.
  • بک لینک گرفتن و لینک بیلدینگ کار ساده ای نیست . شما برای تهیه بک لینک باید تلاش کنید. عدم تلاش کافی برای دریافت بک لینک می تواند یکی از عوامل عدم بک لینک پذیری محتوای شما باشد. برای دریافت بک لینک ابتدا باید یک موضوع جذاب پیدا کنید ، سپس محتوای با کیفیت و غیر کپی در رابطه با موضوع مورد نظر ایجاد نمایید و در نهایت به دنبال وب سایت ها و وبلاگ های معتبر برای دریافت بک لینک باشید.
  • دلیل دیگر عدم موفقیت در بک لینک دهی ، کمک گرفتن از وبلاگ های نادرست است. برای بک لینک موثر گرفتن شما باید از وبلاگ ها و وب سایت هایی کمک بگیرید که با موضوع کاری شما مرتبط باشد. و یا حداقل به موضوع کسب و کار شما علاقه مند باشند. لینک گرفتن از چنین وبلاگ هایی در بهبود سئو سایت شما بسیار موثر خواهد بود و عدم توجه به آن موجب بروز مشکل عدم لینک پذیری محتوای سایت خواهد شد.
  • احتمالا برای دریافت بک لینک ، به درستی درخواست نمی دهید. وب سایت ها و وبلاگ های معتبر دائما در معرض هجوم افراد و کسب و کار های زیادی برای دریافت بک لینک هستند از این رو جلب توجه آنها اصلا کار ساده ای نخواهد بود. بنابراین ابتدا باید با تولید محتوایی که ارزش لینک دادن داشته باشد ، سعی در جلب توجه وبلاگ مورد نظر کنید سپس از آنها درخواست لینک نمایید.
  • و در نهایت عامل دیگر موثر در عدم لینک پذیری محتوای شما می تواند ارسال ایمیل درخواستی غیر اثر بخش باشد. ایمیل شما نباید غیر معتبر جلوه کند سعی کنید ایمیل ارسالی شما به گونه ای باشد صاحبان وبلاگ ها به اعتبار سایت شما پی ببرند.

با توجه به عوامل ذکر شده در بالا شما می توانید با اصلاح آنها بک لینک های موئثر دریافت کنید که می توانند بر روی سئو وب سایت شما تاثیر مثبت بسیار داشته باشند. اطلاعات جامع تر در زمینه طراحی سایت و سئو را می توانید از بخش مقالات وب سایت شرکت طراحی سایت مبنا به دست آورید.

چند سایت پربازدید که میتوانیم از آن ها بک لینک رایگان بگیریم

همانطور که میدانید بک لینک یکی از عواملی است که تاثیر زیادی بر رتبه سایت و سئو سایت دارد. بسیاری از افراد اقدام به خرید و فروش بک لینک های غیر طبیعی میشوند که بعد از مدتی تاثیر خود را از دست میدهند و رتبه سایت افت میکند. پس به شما پیشنهاد تاکید میکنیم که از بک لینک طبیعی استفاده نمایید. حال این سوال پیش می آید چگونه بک لینک های طبیعی زیاد ایجاد کنیم؟

Administrator\files\UploadFile\backlinks.jpg

ما در این مقاله از شرکت طراحی سایت مبنا قصد داریم چند سایت پر بازدید را به شما معرفی کنیم تا بتوانید  از آن ها بک لینک رایگان بگیرید.

آپارات (وب سایت اشتراک گذاری ویدئو)

شما میتوانید با آپلود کردن ویدئوهای آموزنده و جالب در این سایت و اشتراک گذاری آن در وب سایت خود می توانید بک لینک رایگان و طبیعی دریافت نمایید. چرا که در صورت آپلود کردن ویدئو شما می توانید لینک سایت خود را در سایت اپارات قرار دهید.

کلوب (شبکه اجتماعی)

کلوب یک شبکه اجتماعی و قدیمی است که رتبه ی بالایی در اکسا دارد که خود به این معنا است که سایت پر بازدیدی است. شما میتوانید در این سایت عضو شوید و پست های آموزنده در آن قرار دهید و نظر کاربران این شبکه اجتماعی را به سایت خود جلب کنید.

فیسنما (شبکه اجتماعی)

فیسنما نیز مانند سایت کلوب یک شبکه اجتماعی می باشد با این تفاوت که شما در این شبکه اجتماعی مانند فیسبوک باید عمل کنید یعنی باید پست های خود را تایپ کنید و رد ابتدا و انتهای آن ها لینک سایت خود را درج کنید تا از این طریق بتوانید بک لینک رایگان بگیرید.

اگر شما در سایت پر بازدیدی بک لینک بدست آورده اید و تجربه ای همانند این مقاله طراحی سایت داشته اید آن را با ما در میان بگزارید همچنین نظرات و پیشنهاد های سازنده خود را به شرکت طراحی سایت مبنا ارسال نمایید. 

چگونه از سایت ویکی پدیا و سایر سایت های  ویکی بک لینک دریافت کنیم؟

به واضح یکی از برترین و قوی‌ترین بک لینک‌ ها برای سایت شما، بک لینک ویکی‌پدیا است. ویکی‌پدیا یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین سایت‌ها است که نویسندگان زیادی دارد. در واقع ویکی‌پدیا مطالب بسیار زیادی دارد که به سختی می‌توان مطلبی را در آن یافت که در رتبه‌های برتر گوگل قرار نداشته باشد. در این مقاله قصد داریم جدا از طراحی سایت ، راهی آسان و سریع را برای گرفتن لینک از ویکی‌پدیا را برای شما کاربران عزیز علاقه‌مند به طراحی سایت و سئو ارائه دهیم.

برای گرفتن بک لینک باید ابتدا درسایت ویکی‌پدیا مطالب بکر قرار دهید. دریافت لینک از ویکی‌پدیا بسیار با ارزش است و روز به روز به رتبه بندی و سئو سایت شما کمک می‌کند زیرا موجب افزایش ترافیک سایت شما می‌شود.

چگونه از ویکی‌ پدیا بک لینک بگیریم؟

لینک‌های نقل قول و مرده (Citations & Dead Links)

هرکسی می‌تواند یک صفحه در ویکی‌پدیا ایجاد کند و اطلاعات انرا ویرایش کند، به دلیل آن و همچنین به دلیل وسعت سایت شما می‌توانید تعداد زیادی لینک شکسته و یا اطلاعات یکه نیاز به استناد / مرجع دارند بیابید. پیدا کردن لینک‌های مرده و اطلاعات یکه نیاز به مرجع دارند در واقع یک فرصت برای شما است تا بتوانید آنها را به روز رسانی کنید و لینک سایت خود را به آنها بدهید. پیش از این یافت ناین فرصت نیاز به زمان زیادی داشت اما امروزه دیگر چنین نیست.

معرفی WikiGrabber

در اینجا قصد معرفی سرویس 100% رایگان WikiGrabber راداریم. در این سرویس تنها کافی است شما عبارت مورد نظر خود را وارد کنید سپس سرویس لیستی از صفحه های مرتبط در ویکی‌پدیا را که حاوی لینک‌های شکسته هستند و یا نیاز به مرجع دارند را برای شما ارائه می‌دهد.

چگونه از WikiGrabber استفاده کنیم؟

استفاده از این سیستم بسیار آسان است با این حال قدم به قدم نحوه استفاده از آن را برای شما کاربران عزیز شرح می‌دهیم. تنها کاری که لازم است تا شما انجام دهید وارد کردن کلمه کلیدی مورد نظر است. برای مثال وارد کردن کلماتی نظیر طراحی سایت، سئو، بازاریابی اینترنتی، رسانه‌های اجتماعی و غیره.

سپس لیستی از صفحاتی که با کلمات کلیدی وارد شده مرتبط و دارای لینک‌های شکسته هستند، به صورت پیش فرض ارائه می‌شود. قبل از ویرایش لینک‌های شکسته و ثبت لینک سایت ابتدا باید چند قدم را طی نمایید. اول از همه زمانی که شما اقدام به ویرایش لینک می کنید، نیاز به عبور از تایید انسان بودن (human moderation) دارید. در واقع این یک تست برای تشخیص انسان از رباط است. زمانی که شما یک لینک در یک سایت ثبت می کنید اما در سایت خود محتوای مرتبط با آن را ندارید و یا محتوای بی کیفیت دارید، بک لینک تایید نمی شود. بنابراین اگر شما محتوای مرتبط با لینک مرده یا مرجع را ندارید، ابتدا زمانی را صرف ایجاد محتوای ارزشمند نمایید سپس از این روش برای گرفتن بک لینک از ویکی پدیا استفاده کنید.

ایجاد یک حساب کاربری در ویکی پدیا

هر فردی می تواند در ویکی پدیا یک حساب کاربری کاملا رایگان ایجاد کند. تنها برای این منظور باید دکمه ایجاد حساب کاربری (Create Account) را که در قسمت بالا سمت راست صفحه وجود دارد را کلیک کند و به آماده سازی حساب کاربری بپردازد.زمانی که حساب کاربری ایجاد کردید، توصیه می کنیم از WikiGrabber چند لینک شکسته و یا مرجع را ویرایش کنید. در این مرحله باید در ابتدای راه کاربر خوبی باشید و در ویرایش لینک های مرده و اطلاعاتی که نیاز به مرجع دارند از سایت ها و محتوای دیگر کاربران استفاده کنید. زمانی که این مراحل آماده سازی را گذراندید، می توانید لینک سایت خودتان را در مقاله هدف ویکی پدیا ثبت کنید.

ویرایش مقالات در ویکی پدیا بسیار آسان است. برای این کار تنها کافی است بر روی لینک Edit (ویرایش) کلیک کنید. با این کار شما به صفحه ویرایشگر ویکی پدیا منتقل می شوید، و در آنجا می توانید به ویرایش لینک مرده بپردازید. پس از ویرایش بر روی گزینه پیش نمایش (preview) کلیک کنید و از صحت ویرایش مطمئن شوید در نهایت کلید ذخیره صفحه ( save page) را بزنید.این روش آسان ترین و سریع ترین راه برای ثبت لینک در ویکی پدیا است. امیدوارم که از این مقاله از مجموعه مقالات طراحی سایت نهایت استفاده را برده باشید.

ممکن است که این موضوع به نظر قدیمی برسد اما سایت های " ویکی" مانند ویکی پدیا هنوز هم یک راه عالی برای دریافت بک لینک های با ارزش برای سایت شما هستند.

در یک وب سایت تحت تسلط لینک، ضروری است که دامنه شما دارای طیف وسیعی از منابع مرتبط با دامین شما باشد. یکی از راه های سریع و نسبتا ساده برای انجام این کار استفاده از سایت ویکی پدیا و سایر سایت های " ویکی " برای دریافت ترافیک مرتبط و ساخت لینک است.( با متن anchor مناسب)در اینجا می خواهیم تا یاد بگیریم چگونه از سایت ویکی پدیا و سایر سایت های " ویکی" بک لینک دریافت کنیم؟

چگونه از سایت ویکی پدیا و سایر سایت های " ویکی" بک لینک دریافت کنیم؟

سایت های "ویکی" چه چیزی هستند؟

یک سایت ویکی شبیه به یک دایره المعارف رایگان است که در آن شما می توانید صفحات با هر موضوعی را خلق و ویرایش کنید. اکثر سایت های "ویکی" به جوامع اجازه می دهند که اسناد را به صورت مشترک بنویسند. ایده صفحات "ویکی" وارد کردن کاربران در یک بررسی در حال انجام از محتوا است.

سایت های برتر

طیف وسیعی از سایت های "ویکی" در سراسر وب شناور هستند. اگر خوش شانس باشید ممکن است بتوانید یک سایت "ویکی" مرتبط به صنعت خود را برای ایجاد صفحه در آن پیدا کنید.در زیر لیستی از سایت های برتر "ویکی" معرفی شده اند که شما می توانید با استفاده از آنها برای سایت خود لینک بک ایجاد کنید.

• http://www.aboutus.org

• http://www.bizwiki.co.uk

• http://en.wikipedia.org/

• http://www.wikispaces.com/

• http://www.wetpaintcentral.com/

• http://www.wikihow.com/

حال برای دریافت لینک چه کارهایی باید انجام دهید؟

تبدیل به یک نویسنده مورد اعتماد شوید

ابتدا باید یک حساب معتبر در این سایت ها ایجاد کنید. اگر شما تصمیم به ساختن کوچکترین ترفند برای هر محتوا دارید باید مطالبی قوی با کیفیت ویرایش بالا ایجاد کنید. اگر به کاربران و جوامع مطالب با ارزش ارائه دهید، امکان بیشتری برای دریافت امتیاز لینک دهی به سایت خود دارید.

اضافه کردن لینک

هنگامی که شما یک حساب کاربری با سابقه معتبر ایجاد کردید می توانید به سایت خود چند لینک اضافه کنید. یکی از راه های مفید برای دریافت لینک، ایجاد یک صفحه با موضوع مرتبط با کسب و کار شما است. این صفحه باید دارای اطلاعات ارزشمند، منحصر به فرد و با کیفیت باشد. سپس این صفحه را به موضوع مرتبط در سایت خود لینک دهید.

لینک داخلی

یک راه دیگر برای افزایش کیفیت بک لینک ها، ایجاد طیفی از لینک های داخلی از سایر صفحات "ویکی" مناسب است. برای مثال اگر یک بک لینک به سایت شما دارای پنج لینک از سایر صفحات "ویکی" باشد این باعث افزایش قدرت منبع می شود.

نتیجه گیری کلی

دریافت لینک از سایت های "ویکی" می تواند نسبتا ساده باشد اگر شما محتوای منحصر به فرد ارائه دهید. جذب اعتماد سایت هایی مانند ویکی پدیا، موفقیت شما را افزایش می دهد. سایت های دیگری که نام برده شد نسبت به ویکی پدیا دارای اعتبار و ارزش کمتری هستند اما با این وجود ارزش سایت شما را بالا می برند.

چگونه بک لینک های با کیفیت بالا و به روش مقیاس پذیر بسازیم

برای اینکه رتبه شما محفوظ باشد، اکثر سئو کارها به شما توصیه می کنند از انجام هر کاری برای دریافت لینک جلوگیری کنید. اگر شما در حال انجام کسب و کار آنلاین هستید، به نظرم این بدترین توصیه ای است که تا به حال به شما شده است. به جای آن شما باید یادبگیرید چگونه به درستی لینک بسازید.

بک لینک ها به عنوان یک عامل حیاتی رتبه دهی گوگل در آینده باقی خواهند ماند، اما در حال حاضر ساخت لینک موثر است به معنی اعتماد و محبوبیت است.در این مقاله طراحی سایت می خواهیم تا به اینکه چگونه بک لینک های با کیفیت بالا و به روش مقیاس پذیر بسازیم را بیان کنیم .

چگونه بک لینک های با کیفیت بالا و به روش مقیاس پذیر بسازیم

بررسی های اخیر انجام شده توسط Moz نشان می دهد که حدود 37 درصد از صاحبان کسب و کار، بین $ 10،000 و 50،000 $ ماهانه برای ساخت لینک هزینه می کنند. اگر شما در حال انجام این نوع سرمایه گذاری هستید، نیاز به داشتن اطلاعات دقیق در مورد چگونگی ساخت لینک هایی که مورد اعتماد گوگل است، دارید.

در این مقاله طراحی سایت ، من یک تکنیک ساخت لینک استراتژیک موثر را به شما نشان می دهم. این تکنیک مقیاس پذیر است و هنگامی که آن را در سایت خود اجرا می کنید، رتبه بندی شما بهبود خواهد یافت.

1. گام اول درک اینکه گوگل چه می خواهد.

وقتی که بحث از بهینه سازی موتورهای جستجو ( سئو ) و بازاریابی می شود، گوگل به سرعت، امر می کند. به همین دلیل است که درک ماموریت گوگل مهم است. استراتژی گوگل فقط به این شکل انجام نمی شود، اما می تواند شما را در شکل دادن سایتتان هدایت کند. این چیزی است که گوگل در مورد ماموریت خود می گوید:

" ماموریت گوگل سازمان دهی اطلاعات جهان و ایجاد دسترسی جهانی و مفید به آنها است"

گوگل همچنین معتقد است که همیشه اطلاعات بیشتری وجود دارد. با ساخت لینک، سازماندهی اطلاعات (برای کمک به خوانندگان خود) ماموریت شما نیز می شود. هنگامی که شما توجه نزدیکی به خواسته خوانندگان و خریداران ایده آل خود دارید، لازم نیست که از تبلیغات غیر معمول برای فروش محصولات خود استفاده کنید.

اگر می خواهید بدون دریافت جریمه لینک بسازید، باید درک و همکاری نزدیک با بیانیه ماموریت گوگل داشته باشید.

قبل از اینکه در صفحه وب خود لینک ایجاد کنید، از خودتان این سوالات را که مربوط به ماموریت گوگل است، بپرسید:

مطالب من به خوبی سازماندهی شده؟

آیا اطلاعات مفید به سایت هایی که قرار است به سایت من لینک شوند، داده ام؟

اجازه دهید در مورد سوال اول صحبت کنیم، چرا که برای ساخت لینک موثر، سازماندهی سایت یک مسئله است. اطمینان حاصل کنید که سایت شما به راحتی قابل دسترسی و راهنمایی است. در این مقاله طراحی سایت یک مثال عالی ارائه شده است:

چگونه بک لینک های با کیفیت بالا و به روش مقیاس پذیر بسازیم

و در زیر یک نمونه سایت سازماندهی نشده، نشان داده شده است.

چگونه بک لینک های با کیفیت بالا و به روش مقیاس پذیر بسازیم

راهنمایی صحیح، اولین گام در سازماندهی مطالب است، به طوری که مردم و موتورهای جستجو می تواننداطلاعات مفید و مرتبط را پیدا کنند. گام دوم ایجاد یک شالوده است که سایت های دیگر را برای اتصال به سایت شما مشتاق می کند.

چگونه یک شالوده ساختمان لینک قوی را توسعه دهیم: در نظر بگیرید یک پست مفید نوشته و منتشر کرده اید و می خواهید آن را برای دریافت رتبه در گوگل قرار دهید.

راه حل، کمک کردن به گوگل در پیدا کردن و ایندکس کردن محتوای مفید سایت شما است. هنگامی که محتوا ایندکس شد، می توانید پیش بروید و لینک های واقعی که می تواند رتبه بندی سایت شما را بهبود بخشد، دریافت کنید.

چگونه گوگل را در پیدا کردن و ایندکس کردن محتوای سایت خود یاری کنید: برخی از پست های من که در ماه گذشته نوشتم در ظرف شش ساعت ایندکس شد. برای رسیدن به این هدف، من از یک ابزار ساده به نام الکسا استفاده کردم.

عنکبوت های گوگل به طور تمام وقت در Alexa.com می خزند. زمانی که شما URL سایت خود را در الکسا وارد می کنید و به دنبال استاندارد هستید، الکسا یک صفحه جدید، بهینه سازی شده به پایگاه داده اضافه می کند:

هنگامی که گوگل دوباره در الکسا می خزد، مطالب جدید شما را به درستی بر می دارد.
راه دیگری نیز برای ایندکس کردن مطالب وجود دارد. چند ماه قبل، من یک اطلاعات ترسیمی داده محور در مورد نحوه استفاده Google از سیگنال های اجتماعی برای تعیین رتبه بندی منتشر کردم. در اصل، رسانه های اجتماعی به ایندکس شدن و دیده شدن سریع محتوا کمک می کنند.

دریافت سیگنال قوی اجتماعی به گوگل نشان می دهد که مردم مطالب شما را مفید دانستند و آن را به اشتراک گذاشته اند. که می تواند به رتبه دادن محتوای سایت شما کمک کند.

برای ساخت سیگنال های اجتماعی، توصیه میکنم که پست خود را در + Google به اشتراک بگذارید.

نکته: مطمئن شوید که یک محتوای با کیفیت و اطلاعات مفید را به اشتراک گذاشته اید. هر قطعه از محتوا و لینک باید ارزش اضافی برای مخاطبان شما فراهم کند.

2. گام دوم: چگونه تاثیر ساختمان لینک خود را اندازه بگیریم؟

به نظر بسیاری از مردم ایجاد لینک استرس زا است. یکی از دلایل این است که آنها محتوایی را که به نظر مردم قابل اشتراک هست را تولید نمی کنند.
در کتاب کلاسیک Moz، کوروش شپرد توصیه می کند که "90٪ از تلاش خود را باید برای ایجاد محتوای عالی، و 10٪ را برای ساخت لینک صرف کنید." این قانون 90/10 ساختمان لینک است.

اگر می خواهید در ایجاد لینک با مقیاس موفق شوید، نیاز به محتوای با کیفیت دارید.
ساختمان لینک تماما در مورد موقعیت محتوا و دریافت بازدید کننده بیشتر است. به عبارت دیگر، یک پست به تنهایی می تواند لینک های با کیفیت زیادی را برای شما ایجاد کند.

لینک های با کیفیت بالا دارای دو مزیت کلیدی نسبت به لینک های سنتی هستند: ارتباط و اعتماد. در اینجا تفاوت هایی وجود دارد:
فرض کنید شما یک سایت آموزش سگ دارید و یک لینک ورودی از یک دایرکتوری مقاله دریافت کرده اید. گوگل آن لینک را مرتبط با سایت شما نمی بیند.

اما در صورتی که آن لینک از یک سایت مربوط به آموزش سگ، مانند یک فروشگاه مواد غذایی سگ باشد، شما نه تنها به بهبود رتبه بندی خود کمک کرده اید، بلکه سایت شما برای کسانی که از آن بازدید می کنند مرتبط و ارزشمند خواهد بود. و به شما کمک می کند که لینک های بیشتری را دریافت کنید.

چگونه می توانید سایت های مرتبط را پیدا کنید؟ یکی از این ابزار مفید، جستجو سایت مشابه است.

به محض اینکه برخی سایت های مرتبط را شناسایی کردید، باید تحقیق کنید که کدام یک از سایت ها بیشتر در ایجاد لینک به شما کمک می کنند. در اینجا به برخی از معیارهای کلیدی اشاره می کنیم:

به محض اینکه برخی سایت های مرتبط را شناسایی کردید، باید تحقیق کنید که کدام یک از سایت ها بیشتر در ایجاد لینک به شما کمک می کنند. در اینجا به برخی از معیارهای کلیدی اشاره می کنیم:

اعتبار دامنه: اطلاع از اعتبار دامنه سایتی که می خواهید از آن لینک دریافت کنید مهم است. یک ابزار عالی برای اطلاع از این موضوع Moz Bar است که وضعیت اعتبار هر دامنه و یا کلمه کلیدی در نتایج جستجو را نشان می دهد.

ارتباط دامنه: همانطور که در بالا اشاره شد، دریافت لینک از دامنه های مرتبط یک بخش کلیدی از ساخت لینک مقیاس پذیر است. ارتباط دامنه نیز یک عامل کلیدی در رتبه بندی گوگل است.

روند اعتماد: این یک تجزیه تحلیل استاندارد ارائه شده توسط Majestic است، که یک اندازه گیری بسیار بهتر از کیفیت درک شده ارائه می دهد. روند اعتماد به طور مخصوص برای تعیین کیفیت لینک اشاره شده به یک سایت طراحی شده است. این دامنه از 0 تا 100 است. شماره بالاتر، بهتر است. در این مثال، بینگ دارای یک روند اعتماد 86 است که بسیار عالی است.

اگر بیشتر لینک دهندگان شما از سایت های با روند اعتماد بالا باشند، رتبه سئو شما بهبود خواهد یافت. ازMajestic برای تجزیه و تحلیل لینکی که در حال حاضر به سایت شما متصل است، استفاده کنید.

روند ارجاع: این استاندارد از Majestic برای پیش بینی چگونگی نفوذ یک لینک در یک سایت طراحی شده است.

سایت با لینک های ورودی بیشتر، روند ارجاع بهتری را خواهد داشت. به خودی خود، روند ارجاع زیاد مفید نیست زیرا کیفیت از کمیت ساختمان لینک بسیار مهم تر است.
با این حال، هنگامی که از روند ارجاع همراه با جریان اعتماد استفاده می کنید، شما را در شناسایی سایت هایی که هم قابل اعتماد و هم با نفوذ هستند، بسیار کمک می کند. اگر شما سایت هایی با روند اعتماد بالا را مورد هدف قرار دهید، پس از آن بر روی سایت هایی در آن گروه که دارای روند ارجاع بالایی هستند تمرکز می کنید.

کلمات کلیدی نام تجاری و متن anchor: متن anchor نیزدر هنگام ارزیابی کیفیت یک سایت مهم است.

هنگامی که شما در حال ایجاد لینک هستید باید از نام تجاری خود همراه با کلمات کلیدی دیگر استفاده کنید.

به عنوان مثال، اگر سایت شما reiv.com.au است، یک سایت آموزش املاک و مستغلات، شما می توانید از این تغییرات متن anchor برای ایجاد بک لینک استفاده کنید:

• reiv آموزش املاک و مستغلات
• ملکی reiv
• آموزش reiv برای مبتدیان

با رویکرد صحیح محتوای با کیفیت، دامنه مرتبط، روند اعتماد و متن anchor، شما از مزایای واقعی ترافیک و لینک به سایت خود لذت می برید. اما ساخت لینک همچنین در مورد افزایش قدرت و پتانسیل لینک های ورودی شما است. به همین دلیل است که ایجاد یک ساختار لینک دو لایه برای سایت شما ضروری است.

3. گام سوم: جستجوی کلمات کلیدی و هدف قرار دادن

استفاده از کلمات کلیدی نکته مهم در لینک دهی است.
moz با تمرکز بر کلمات کلیدی نتایج عالی بدست آورد. به طور خاص، کلمات کلیدی طولانی، 80 درصد ترافیک واقعی Moz را وقتی که با کلمات کلیدی محبوب مقایسه می شود، تشکیل می دهند:

کلمات کلیدی محبوب در مقابل جستجوی ترافیک طولانی

کلمات کلیدی تا چه حد با نیازهای پیش بینی شده مرتبط است؟ اگر می خواهید سایت خود را از طریق ساخت لینک قویتر کنید، نمی توانید از هزینه تحقیق کلمات کلیدی چشم پوشی کنید. پژوهش درمورد کلید واژه به شما در درک هدف کاربران کمک می کند.
اجازه دهید ببینیم که چگونه می توانید کلمات کلیدی مناسب برای تمرکز بر محتوای خود و جذب صاحبان کسب و کار کوچک که نیاز به کمک بازاریابی رسانه های اجتماعی دارند را پیدا کنید.

برای این کار از Google AdWords Keyword Planner استفاده کنید.

به حساب کاربری خود وارد شوید و بر روی "جستجو برای کلمات کلیدی جدید و ایده های گروه تبلیغاتی" کلیک کنید.

چگونه بک لینک های با کیفیت بالا و به روش مقیاس پذیر بسازیم

موضوع مورد نظر خود را بنویسید سپس کلید "دریافت ایده" را بزنید.

چگونه بک لینک های با کیفیت بالا و به روش مقیاس پذیر بسازیم

سپس، بر روی " ایده کلمات کلیدی" برای دریافت لیست هدف کلیک کنید:

چگونه بک لینک های با کیفیت بالا و به روش مقیاس پذیر بسازیم

تصویر بالا کلمات کلیدی را که شما می توانید در محتوای خود استفاده کنید را نشان می دهد.

هرگز از کلمات کلیدی که خارج از موضوع و یا نامرتبط به پیام اصلی، محصولات و خدمات شما هستند، استفاده نکنید.

هدف قرار دادن جمعیت مصرف کننده: این یکی دیگر از عناصر ضروری مورد استفاده برای ساخت لینک است. هنگامی که شما مخاطبان خود را می شناسید (سن، جنس، تحصیلات، و غیره) افکار آنها را درک می کنید. بنابراین شما می توانید محتوایی ایجاد کنید که برای آنها مفید باشد. که یک جزء کلیدی در ایجاد لینک های عالی است.
کتابخانه کلمبوس متروپولیتن دارای منابع مفید برای کمک به شناسایی مخاطبان شما است.

سایر ابزارهای ساخت لینک:

Quick Sprout
Open Link Profiler
Open Site Explorer

4. گام چهارم: چگونه لینک های سرمقاله دریافت کنید

به دست آوردن لینک سرمقاله از سایت های مرجع به سرعت استراتژی ساختمان لینک شما را بالا می برد. اما برای به دست آوردن این لینک ها، شما باید ارزش زیادی تقبل کنید. شما نمی توانید فقط چند مطلب قرار دهید و انتظار معجزه داشته باشید. آیا می دانید که بیش از 2 میلیون پست های وبلاگ به صورت روزانه منتشر می شوند؟
ساخت لینک می تواند استرس زا باشد، اما اگر بر روی ایجاد لینک با ارزش و محتوای قابل اشتراک تمرکز کنید، راحت خواهد بود. اگر به طور مداوم محتوای عالی ایجاد کنید، مردم به طور طبیعی به سایت شما (خود به خود) ارجاع، توصیه، اشتراک گذاری و لینک دهی می کنند.

برای دریافت ترافیک بالا باید کارهای زیر را انجام دهید:

• یافتن مطالب موفق
• به روز رسانی مداوم
• و در نهایت قوی ساختن محتوا

ایجاد یک کمپین محتوای سریع الانتشار: برای دریافت مزایای بیشتر از ساخت لینک شما باید محتوایی را منتشر کنید که مخاطبان برای اشتراک گذاری آن مشتاق باشند. زیرا مفید، ارزشمند و قابل قبول است. در مورد مطالبی که در گذشته به سرعت منتشر شده اند مطالعه کنید و از راه کار های آن ها استفاده کنید.
یکی از ابزاری که برای این منظور می توانید استفاده کنید، Open Site Explorer است.

فهرست - راه های ساده برای مفید تر ساختن محتوا:

• ایجاد عناوین قابل کلیک، مشخص و دارای منفعت.
• ایجاد پست های طولانی
• استفاده از نمودار، تصاویر با کیفیت برای بالا بردن امتیاز
• اجتناب از نظرات شخصی، و ارائه مطالعات، پژوهش های علمی و آزمایش به جای آن.
• لینک به وبلاگ مرتبط به منظور کسب ارزش بیشتر.
• پرسش عاطفی بپرسید.
• به کاربران قدرتمند، کارشناسان و وبلاگ نویسان محبوب اشاره کنید.

ارسال ایمیل تشکر

به دست آوردن لینک های معتمد از طریق کامنت:

لینک نظرات ممکن است زیاد از نظر سئو ارزش نداشته باشد، اما می توانند با عوامل کلیدی که از نظر گوگل ارزشمند است مرتبط باشد.

نتیجه گیری کلی:

در سال 2013، حدود 10 درصد از بهینه سازان موتورهای جستجو بیش از 50،000 $ در ساخت لینک سرمایه گذاری کردند، اما در سال 2014، 81 درصد بودجه ساخت لینک را کاهش دادند؟ چرا؟

حقیقت این است که سئو کاران در ساخت لینک مردد هستند. آنها از به روز رسانی بعدی گوگل می ترسند.

ساخت لینک یک استراتژی موثر برای بهبود رتبه بندی گوگل، حتی قبل از اولین به روز رسانی پاندا بوده است.

لینک های nofollow و dofollow

در این بخش از مقالات طراحی سایت می خواهیم لینک های Dofollow و Nofollow را برای شما توضیح دهیم که چه کاربردی دارند و چگونه می توان از آن ها استفاده کرد .
با توجه به این نکته که کسب رتبه بهتر در موتورهای جستجو و بهینه سازی سایت و همچنین لینک ورودی از سایت های دیگر از عوامل مهم می باشد باید توجه داشته باشیم که لینک ورودی چگونه باید باشد و تا چه حد باید از لینک های ورودی استفاده کنیم؟

 لینک های nofollow و dofollow

استفاده از لینک Nofollow به موتورهای جستجوگر دستور می دهد که این لینک را دنبال نکنند با استفاده از این کار لینکی که از سایت دیگری به سایت ما داده می شود مورد تایید ما نیست به عبارتی وقتی یک لینک را nofollow می‌کنیم یعنی به موتور جستجو می‌گوییم که این لینک را دنبال نکند و در واقع آن را معرفی می‌کنیم ولی آن را تأیید نمی‌کنیم ، پس از اعتبار خودمان کم نمی‌شود . لازم به ذکر است که در الگوریتم جدید گوگل لینک دادن از سایت هایی که موضوع مرتبطی با هم  ندارند باعث کاهش امتیاز در گوگل می شود .

مثال زیر دستور کلی لینک Nofollow را نشان می دهد.

<a href="https://sitedesign-co.com" rel="nofollow">Nofollow Link</a>

همچنین اگر بخواهید کل لینک های یک سایت را nofollow کنیم می توانید از دستور زیر استفاده کنید.برای این کار لازم نیس تک تک لینک های سایتتان را nofollow کنید و کافی ست کد متا را در قسمت head سایت وارد کنید.

<meta name="robots" content="nofollow">

همچنین لینکهای dofollow به لینکهایی گفته میشود که موتورهای جستجو هنگام برخورد به آنها به دنبال کردن لینک موردنظر میپردازند . متخصصان سئو توصیه میکنند تعداد کمی‌ از اینگونه لینکها بایستی در سایتها قرار بگیرد چون با افزایش تعداد این لینکها درجه و رتبه ی سئوی سایت کاهش پیدا میکند . اما در مقابل لینکهای nofollow قرار دارند که موتورهای جستجو چندان توجهی به آنها ندارند. البته به عقیده ی بعضی از وبمسترها این لینکها کاملا بی اهمیت نیستند و برخی معتقدند که الگورتیم جدید گوگل به آن ها اهمیت می دهد.

چه لینک هایی از نظر گوگل غیر واقعی هستند؟

با توجه به تعدد پرسشهای کاربران محترم، امروز مقاله ای را تحت عنوان ذکر شده در بخش مقالات طراحی سایت خدمتتان ارائه می کنیم. 

لینک های مخرب را پاک کنید

همانطور که پیشتر اشاره کردیم، گوگل پس از ارائۀ الگوریتم پنگوئن و سپس پنگوئن 2، ضد اسپم خود را تا جای ممکن فعال و بخشی را تحت عنوان واکنش دستی که توسط کارمندان

 گوگل مدیریت می شود ارتقا داد و موضوع بک لینک ها و بک لینک فروشی نیز حداقل در این حالتی که جا افتاده بود حذف و غیر کارآمد شد.

برای بازدید گرفتن و رسیدن به جایگاه مطلوب خود در گوگل، راه هایی را نظیر نوشتن به عنوان میهمان و فعالیت حرفه ای (و نه اسپم گونه) هم در مقالات پیشین بدان اشاره شد و هم بیشتر در این ارتباط خواهیم نوشت.

امروز اما، در خدمتتان هستیم و در ارتباط با بک لینک های غیر واقعی و در واقع تقلبی گفتگو می کنیم.

مدت تقریبا قابل توجهی است که فروختن بک لینک به یک بیزینس بدون دردسر و البته با کلاه گذاشتن بر سر ربات های گوگل تبدیل شده است. بدین معنی که فرض بفرمایید اگر یک زمانی وبمستران و بلاگرهای ایرانی تنها از روی عشق و علاقه و ایجاد رابطه ای چند سویه بدون توجه به موضوعاتی چون سئو ، پیج رنک، رتبه و جایگاه گرفتن در نتایج گوگل، یکدیگر را لینک می کردند، امروز اما شرایط به گونۀ دیگریست. سایتهایی به وجود آمدند که پشت سرشان ممکن بود صد یا هزار عدد وبلاگ و سایت با یک سری محتوای تکراری، بی خاصیت و غیر مفید وجود داشته باشند.

مدیران این تارنماها، پس از مدتی که از گوگل رنک می گرفتند، لینک تمامی سایتهایشان را به یک صفحۀ استاتیک و ساده منتقل می کردند و برای درج تبلیغ شما (یا همان بک لینک معروف غیر واقعی) بر اساس رنکی که از خود گوگل گرفته بودند، اقدام به فریب گوگل نموده و بر اساس همان رنک دریافت شده به سایر مدیران سایت ها و وبلاگ ها تعرفه می دادند؛ و این مدیران ساده اندیش و بدون اطلاع بودند که کمترین تجربه ای در زمینۀ سئو و بک لینک نداشتند و گرفتار مسائل و سختی های سئو می شدند. چراکه اگر کوچکترین اطلاعی از موضوع سئو می داشتند، این هزینه، امید و وقتشان را بر روی سئوی حرفه ای سایتشان می گذاشتند تا برایشان نتیجه بخش باشد.

امروزه اما همانطور که گفته شد گوگل این نوع سایت ها و وبلاگ ها را جریمه خواهد کرد.

طبق مقاله ای که توسط بخش وبمسترتولز نوشته شده، نگاهی داریم به لینک های غیر واقعی و مشکلاتی که برای یک کاربر غیر وارد ممکن است به وجود آید. هر نوع پیوندی که تنها به صرف و هدف افزایش پیج رنک سایت و یا بهبود رتبه بندی شما در نتایج گوگل ایجاد میشود بعنوان لینک غیر طبیعی شناخته خواهد شد و برخلاف راهنمایی ها و اصول وبمستر گوگل است. که شامل لینک های ورودی به سایت و خروجی از آن میشود.

بک لینک های غیر طبیعی مخرب هستند

یک مثال و راه حل: وبسایت یا وبلاگی تنها به قصد بک لینک شدن و فروختن بک لینک ایجاد می شود و مطالبی غیر مفید بر روی خروجی آن درج می شود. در صورتیکه این تارنما و تارنماهای مشابه، پس از مدتی از آغاز فعالیت شروع به لینک دادن به یک سایت خاص کنند، نه تنها بک لینک ها (که شکلی شبیه به یک سایت معمولی دارند) جریمه می شوند (طبق آخرین آپدیت الگوریتم گوگل) که سایت لینک داده شده نیز در معرض خطر ربات های جستجوگر گوگل قرار خواهند گرفت.

راه حل

در یک واژه Disavow کردن این لینک ها و این سایت ها را می توان پیشنهاد نمود.

اما Disavow links چیست؟ و چگونه عمل می کند؟

وبمستر می تواند برای اطلاع دادن به ربات های جستجوگر در این مورد که آن لینک مورد نظر، مخرب است و سایت وی تمایلی به لینک شدن سایت خود ندارد، با تکمیل نمودن فرمی این مساله را به اطلاع ربات های گوگل می رساند و خود را از گزند لینک های مخرب حفظ می کند.

نحوۀ عملکرد Disavow links در وبمسترتولز

چه لینک هایی از نظر گوگل غیر واقعی هستند؟

  1. به صفحۀ اصلی وبمسترتولز بروید و بر روی سایت مورد نظرتان کلیک کنید.

  2. در قسمت داشبورد، روی Search Traffic کلیک کنید و سپس Links to Your Site را برگزینید.

  3. زیر عبارت Who links the most، بر روی More کلیک کنید.

  4.  روی Download more sample links کلیک کنید. اگر روی Download latest links کلیک کنید نیز آخرین تاریخ ها را نیز مشاهده خواهید کرد.

زمانیکه در حال دیدن لینک های سایت خود در وبمسترتولز هستید، ممکن است بخواهید هر دو نسخۀ دومین با www و بدون www را تایید کنید. برای گوگل این دو کاملا متفاوت هستند. نگاهی به اطلاعات هر دو بیندازید.

به ترتیب زیر می توانید لینک های مورد نظر را Disavow کنید.

  1. به صفحۀ diwavow links tool page بروید.

  2. سایت خود را انتخاب کنید.

  3.  

    بر روی Disavow links کلیک کنید.

  4. بر روی Choose file کلیک کنید.

نکته: بارگذاری یک فایل جدید باعث از بین رفتن بارگذاری های پیشین و جایگذاری فایل جدید با فایل قدیمی خواهد شد.

 تفاوت لینک طبیعی و غیرطبیعی چیست؟

خوب می دانیم که در طراحی سایت پارامتر لینک چه تاثیری بر سئو سایت دارد و همچنین خوب می دانیم که در این سال ها گوگل بسار تلاش می کند که در میان وب سایت ها یک رقابت سالم و عادلانه ایجاد کند حال بر اساس این مقدمه به بررسی تفاوت لینک طبیعی و غیر طبیعی میپردازیم و نتیجه را نیز بررسی می کنیم.

هنگامی که شما به طور دائم و مکرر در سایت خود مطالب ارزشمند و گیرا تولید می کنید و محتویات سایت خود را بالا می برید باعث جذب کاربران بیشتری به سمت سایت شما می شود. آن هایی که به مطالب شما علاقمند شدند دنباله آن را میگیرند و پیگیری می کنند و اگر آن را برای دیگران نیز مفید ببیند شروع به معرفی سایت شما به دیگران میکنند، برخی مطالب شما را در شبکه های اجتماعی، سایت ها و وبلاگ ها به اشتراک می گذارند و آن را منتشر می کنند. به آن دسته از لینک هایی که این چنین ساخته می شوند را لینک طبیعی می گویند.

به آن دسته از لینک هایی که وبمستران برای بهبود بخشیدن به وضعیت ورودی سایت خود در گوگل ایجاد می کنند غیر طببیعی می گویند. مانند لینک های خریداری شده و تبادل لینک.

از آن جایی که الگوریتم پنگوئن به شدت در حال شناسایی این لینک های غیر طبیعی و مصنوعی هستند. الگوریتم پنگوئن این سایت ها را متقلب شمرده و آن ها را جریمه و اسپم می کند.

Administrator\files\UploadFile\madagascar-penguins-1.jpg

پس اگر می خواهید ورودی سایت خود را در گوگل بهبود ببخشید به جای آن که لینک ایجاد کنید سعی به ایجاد مخاطب کنید. برای ایجاد کردن مخاطب، مطالب سایت را با محوریت کاربر بنویسید تا از این طریق لینک طبیعی به دست آورید.

سیاست های جدید لینک بیلدینگ

در گذشته از پارامتر های مهمه گوگل برای سئو لینک و پیج رنک بوده است اما گوگل تصمیم گرفته است رفته رفته پارامتر های دیگری را که بر اساس تجربه ی کاربران بنا نهاده شده است را جایگزین سازد.

Administrator\files\UploadFile\link-building-services-hyderabad1.jpg

هدفمان در این مقاله شرکت طراحی سایت مبنا معرفی روش های مناسب برای اعتبار بخشی به محتویات سایت به صورت طبیعی است.در مقاله قبلی شرکت طراحی سایت طرح و پردازش مبنا به بررسی تفاوت لینک طبیعی و غیرطبیعی پرداختیم.

  • به جای ایجاد لینک مخاطب ایجاد کنید. بریا این کار مطالب را مخاطب محور قرار دهید.
  • کاربران را درگیر کنید و دائما از آن ها بخواهید که در بحث ها شرکت کنند و نظرات و سوالات خود را مطرح کنند.
  • محتویاتی که به هدف افزیش چگالی کلمات کلیدی و سئو تولید نکرده و از انتشار آن ها خوداری نمایید.
  • به دیگران لینک بدهید و در این راه اصلا خسیس نباشید و یا در صورت کپی مطالب حتما ناام مرجع و منبع را ذکر نمایید.
  • سایت خود را  انجن ها، تالار ها و سایت ها معرفی کنید و مطالب خود را در آن ها منتشر کنید.
  • در مطالب خود اضافه گو نباشید و به جای شاخ و برگ دادن به مطالب تکراری از ویدئو ها و تصاویری مانند گرافیکی خاص استفاده کنید تا مطلب را سریعتر و جذاب تر به کاربر منتقل کنید.
  • سعی داشته باشید ترافیک سایت خود را به صورت هدفمند افزایش دهید و فقط به دنبال ایجاد لینک نباشید، برند سازی کنید.

کلیک بر روی لینک و تاثیر آن بر سئو

بسیاری از افراد مبتدی و تازه کار تصور می کنند که هر چه سایتشان بازدید بیشتری داشته باشد باعث میشود رتبه سایتشان افزایش یابد چرا که گوگل به مقدار بازدید سایت رتبه میدهد در صورتی که در مقالات گذشته طراحی سایت مبنا به این مطلب اشاره کرده ایم که گوگل قادر نیست برخی از معیارها مانند تعداد بازدید و کلیک بر روی لینک های سایتی را اندازه گیری کند.

Administrator\files\UploadFile\seo3.jpg

زیرا روبات خزنده گوگل باید به تمامی نقاط سایت شما دسترسی داشته باشد تا بتواند چنین معیاری را محاسبه نماید در صورتی که چنین امکانی برایش میسر نیست. از سوی دیگر تعداد کلیک ها بر روی لینک اهمیت ندارد آنچه که لینک را با ارزش می نماید معرفی سایتی بر روی سایت های دیگر است.

تصور اشتباه دیگر که وجود دارد این است که برخی بر این باورند که گوگل دیگر اهمیتی به لینک ها نمیدهد و یا اینکه اگر سایتی از سایت های دیگر بک لینک داشته باشد مشکل اسپم خواهد داشت. لینک ها و بک لینک ها از جمله معیار های مهمی است که روبات خزنده گوگل به هنگام جستجو صفحات سایت ها آن را می سنجد و برای جستجوی بهتر سایت سودمند است.

پس نتیجه میگیریم آنچه برای گوگل با ارزش است وجود لینک های طبیعی و با اعتبار است نه لینک هایی که به صورت غیر طبیعی ایجاد شده اند زیرا لینک های غیر طبیعی خطر اسپم شدن سایت را در پی دارد.

برای مطالع بیشتر مقاله تفاوت لینک طبیعی و غیرطبیعی چیست؟ را مطالعه فرمایید.

محتوای کپی و تاثیر آن بر سئو

کپی کردن محتوا و مطلب سایت  شما در وبلا گ ها و دیگر سایتها در صورتی که سایت و وبلاگ اعتبار کمتری داشته باشد به سایت شما لطمه ای وارد نمیشود در غیر این صورت گوگل سایت شما را بخاطر وجود مطالب کپی در سایتتان متهم کرده و دچار مجازات میشوید.

کمپین لینک سازی

در این مقاله از طراحی سایت قصد داریم اطلاعاتی را در مورد کمپین لینک سازی برای شما کاربران علاقه مند به طراحی سایت و سئو ارائه دهیم. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

تعریف کمپین لینک سازی

کمپین لیینک سازی ، روند فعالانه و تلاش برای افزایش لینک به وب سایت است که معمولا با یک هدف کلی همراه است. در واقع کمپین لینک سازی با به دست آوردن لینک برای وب سایت شما ، به آن ارزش می دهد و به طور کلی یک دارایی و ارزش است که می تواند شامل هر چیزی اعم از محتوا ، اخبار ، محصولات و خدمات باشد.

ساختار کمپین لینک سازی

یک کمپین لینک سازی دارای اجزا مختلفی هستند، که برخی از این اجزا برای دستیابی به موفقیت ضروری می باشند و برخی دیگر مفید هستند اما الزامی نمی باشند. که بیشتر به ترکیب ارزش ها و منابع در دسترس شما بستگی دارد.

  • تعیین اهداف

لینک سازی در واقع شکلی از بازاریابی اینترنتی است. و برای شروع هر نوع بازاریابی اینترنتی شما باید ابتدا هدف خود را تعیین کنید. اطلاع از هدف کمپین در شروع کار ، به شما این امکان را می دهد تا یک استراتژی ایجاد کنید که بهترین شانس برای دست یابی به موفقیت باشد. علاوه بر این شما باید مطمئن شوید که اهداف کمپین لینک سازی با اهداف کلی شما در ارتباط نزدیک باشد.

در این جا ما با یک مشکل جزئی روبه رو خواهیم شد. در گذشته آموخته بودیم که لینک ها بخش قوی از الگوریتم های رتبه بندی موتورهای جستجو را تشکیل می دهند. اما مسئله این است که ساختن لینک موثر ، گاها زمان بر است و نیاز به زمان دارد تا اثر مثبت خود را در رتبه بندی بگذارد. بنابراین این فرآیند این گونه نیست که ، لینک را امروز بسازید و فردا نتیجه آن را ببینید. این امر یک مسئله برای سئو است زیرا نشان دادن این امر که کمپین لینک سازی موفق بوده است ، کار دشواری خواهد بود.

کمپین لینک سازی چیست

  • پیدا کردن ارزش ها و دارایی ها

در قلب هر کمپین لینک سازی ، ارزش هایی وجود دارد که شما به منظور جذب و کسب لینک از آنها استفاده می کنید. این می تواند به عنوان یک قلاب نیز شناخته شود که مرم را از چیزی که شما ارائه می دهید، مطمئن می کند و موجب می شود که به لینک دادن به شما ، راغب شوند. ارزش ها و دارایی ها در هر تجارتی متفاوت است و شما باید دارایی های کسب و کار خود را که موجب جلب توجه دیگران به شما و کمک به ساخت لینک می شوند را شناسایی کنید.

یکی از دارایی ههای دیگری که متخصصین سئو کلاه سیاه از آن هنوز هم استفاده می کنند، پول است. بدیهی است که همه دارایی ها به نحوی نیاز به سرمایه گذاری دارند، اما این رویکرد سئو ، به عنوان یک معامله نقدی خالص است. خرید لینک ، به شدت با قوانین گوگل تناقض دارد و در صورتی که یک وب سایت از این روش برای لینک سازی استفاده کند، توسط گوگل به شدت مجازات خواهد شد ( به اصطلاح پنالتی شدن سایت) و ترافیک خود را از دست خواهد داد. خرید لینک بسیار ریسک دارد و خطر آن بسیار سنگین تر از سود آن خواهد بود بنابراین اصلا توصیه نمی شود.

  •  چه نوع لینک هایی را نیاز دارید؟

در هنگام تعریف استراتژی برای کمپین لینک سازی خود ، باید در مورد نوع لینک هایی که نیاز دارید، فکر کنید. انواع مختلفی وجود دارد که شامل موارد زیر می باشند:

  • لینک به صفحه اصلی
  • لینک به صفحات داخلی مانند محصولات و دسته بندی ها
  • لینک های حاوی برند / نام شرکت
  • لینک های در بردارنده کلمه کلیدی مورد نظر شما

علاوه بر این، ترکیبی از موارد فوق نیز وجود دارد مانند لینک حاوی برند به یک صفحه داخلی. بنابراین برای دستیابی سریع تر به هدف خود ، نوع لینک را تعیین کنید.

  • یافتن اهداف لینک

اولین چیزی که شما باید در نظر بگیرید، افرادی هستند که مخاطب شما می باشند. این کار برای اطمینان از این موضوع است که افراد مخاطب شما ، به محتوای وب سایت شما علاقه مند هستند. این امر موجب می شود تا رتبه سایت شما افزایش پیدا کند.

پس از طی این مراحل ساختار کمپین لینک سازی ، دارای مراحل دیگری نیز می باشد که به شرح زیر است:

  • شناسایی هدف مخاطبان برای لینک ها
  • تکنیک های پیدا کردن هدف لینک
  • پیدا کردن لیست بلاگر ها
  • یافتن بلاگر ها در توییتر
  • نمایش جستجوی پیشرفته
  • یافتن جزییات مخاطبان
  • نصب ToutApp برای گوگل کروم
  • اولویت بندی اهداف لینک
  • توجه معیارهای دامنه
  • تاثیر بلاگر ها
  • احتمال لینک دهی

در مقالات بعدی طراحی سایت ، به طور مفصل در مورد هریک از این مراحل در ساختار کمپین لینک سازی صحبت خواهیم کرد. برای افزایش اطلاعات خود و آگاهی از جدید ترین ترفندها ، با ما در بخش مقالات وب سایت شرکت طراحی سایت مبنا همراه باشید.

لینک بیلدینگ چیست؟

لینک سازی در واقع ایجاد لینک برای افزایش رتبه وب سایت است. در این مقاله از طراحی سایت ، هدف ما بر این است تا اصول لینک سازی را برای شما کاربران عزیز شرح دهیم. این یک راهنما به منظور آموزش ساخت لینک به صورت اصولی و هدفمند است. اگر شما به تازگی ، اقدام بهراه اندازی طراحی سایت کرده اید و قصد دارید بر روی سئو سایت خود کار کنید، توصیه می کنیم این مطلی را به طور کامل مطالعه نمایید تا بتوانید رتبه سایت خود را افزایش دهید. در واقع شما می توانید با کمک گرفتن از این مقاله ، در کوتاه ترین زمان ممکن ، بهترین نتیجه را دریافت نمایید.

تعریف لینک سازی

در واقع لینک سازی، فرآیندی است که طی آن شما از یک وب سایت دیگر به سایت خود ، هایپرلینک دریافت می کنید. هایپرلینک ها که در واقع همان لینک ها می باشند، روش مناسبی برای سرچ می باشند و می توانند کاربران را به وب سایت شما هدایت کنند و در نتیجه ترافیک سایت شما را افزایش دهند. برای لینک بیلدینگ راه های مختلفی وجود دارد که هر کدام از این روش ها دارای سختی های متفاوتی هستند. با وجود این، یکی از سخت ترین و زمان بر ترین بخش های سئو ، لینک سازی است. ساخت لینک های معتبر و با ارزش می تواند تاثیر بسیار زیادی در سئو و رتبه بندی سایت شما داشته باشند.

نحوه ساخت لینک در برنامه نویسی و طراحی سایت

همانطور که در بخش آموزش html ، شرح داده شد برای ساخت لینک ها باید از تگ <a> استفاده کرد. ساختار کلی لینک در سورس برنامه نویسی به مانند شکل زیر می باشد. که دارای چهار بخش ؛ تگ آغاز ، بخش لینک ، متن قابل مشاهده و در نهایت تگ پایان است.

نحوه ساخت لینک در برنامه نویسی و طراحی سایت

معنای لینک برای موتور جستوجوگر

به طور کلی موتورهای جستجو یا برای شناسایی وب سایت های جدید و یا صفحات جدید در یک وب سایت از لینک ها استفاده می کنند و یا به منظور رتبه بندی و رنکینگ سایت ها ، لینک ها را مورد استفاده قرار می دهند. با شناسایی وب سایت ها ، موتورهای جستجو قادر به ایندکس کردن محتوای آن می باشند. از این طریق موتورهای جستجو قادر به بررسی کیفیت صفحه سایت خواهند بود. لینک ها برای انجام این امر بسیار مفید می باشند و موتورهای جستجو گر را در این راستا کمک می کنند. در سال های قبل، یکی از موسسان گوگل، اقدام به را اندازی پیج رنک کرد. پیج رنک در واقع این امکان را به موتورهای جستجو می داد که بتوانند با استفاده از بک لینک های گرفته شده برای وب سایت، به بررسی کیفیت آن بپردازند.

این ویژگی بر رتبه بندی و سئو سایت نیز تاثیر خواهد داشت. استفاده از این روش برای رتبه بندی وب سایت ها بسیار مناسب و موثر بوده است. بر مبنای آن ، هر یک از لینک ها ، در قالب یک رای برای تایید اعتبار و کیفیت سایت در نظر گرفته می شود. در حقیقت این روش بر این اصول بنا بود که زمانی که یک وب سایت به سایت دیگری لینک می دهد، بدین معنا است که وب سایت مقصد ، به عنوان یک منبع با کیفیت مطرح است. در نتیجه این امر موجب افزایش رتبه سئو وب سایت مقصد در نتایج جستجو خواهد شد. البته برخی از افراد سودجو از روش های مختلفی برای دور زدن گوگل استفاده کردند. با این وجود گوگل با ارائه به روز رسانی های منظم اقدام به مقابله با این افراد نمود.

برای مطالعه ادامه این مقاله ، در پست های آتی با ما در بخش مقالات طراحی سایت در شرکت طراحی سایت مبنا همراه باشید.

راهنمای گام به گام لینک سازی (قسمت دوم)

در مقاله قبلی در بخش طراحی سایت به طور مفصل در مورد لینک ها و لینک بیلدینگ صحبت شد. در این بخش از مقالات شرکت طراحی سایت مبنا قصد داریم به ادامه آموزش لینک سازی برای افراد مبتدی بپردازیم. یکی از روش های اندازه گیری عوامل موثر در رتبه بندی و سئو سایت ، اندازه گیری خوشه ای است که در ادامه به شرح آن می پردازیم. در شکل زیر نمایی از این اندازه گیری ارائه شده است.

اندازه گیری خوشه ای عوامل موثر در رتبه بندی وب سایت

در صورتی که تمام عواملی که در رتبه بندی وب سایت مهم هستند، دارای تاثیری یکسان باشند، عامل تعیین کننده رتبه سایت ، لینک های دریافتی هستند که دارای کیفیت بالایی می باشند. در حال حاضر نسبتا تاثیر بک لینک ها کاهش پیدا کرده است و تاثیر شبکه های اجتماعی به عنوان جایگزینی برای این عامل شناخته شده است. البته با این وجود نباید از تاثیر بک لینک های معتبر و با کیفیت چشم پوشی کرد. آپدیت ها و به روزرسانی های جدید گوگل ، موجب شده تا لینک سازی برای کارشناسان سئو دشوارتر شود.

لینک های nofollow

Nofollow یکی از ویژگی های لینک سازی است. لینک های نوفالو دارای تاثیر متفاوتی نسبت به لینک های فالو هستند. این لینک ها از نظر کاربر با لینک های فالو تفاوتی ندارند اما از نظر ساختار لینک دارای تفاوت می باشند. این لینک ها در ساختار خود دارای بخش برای تعیین nofollow بودن می باشند. این بخش کد بدین صورت می باشد: rel=nofollow ، این کد باید به تگ a اضافه شود.

<a href=”http://www.sitedesign-co.com” rel=”nofollow”>example</a>

لینک های نوفالو این امکان را ایجاد می کنند که لینک به سایت های دیگر ، تاثیری بر اعتبار سایت خود شما نداشته باشد. در واقع این لینک ها مدیریت لینک را برای مدیر وب سایت آسان تر می کند. از لینک های nofollow در بخش های بسیاری استفده می شود. علاوه بر این در بسیاری از وب سایت های بزرگ نیز از این لینک ها استفاده شده است. در ادامه به برخی از این لینک ها اشاره می کنیم.

برخی از استفاده های لینک های nofollow

  • در بخش کامنت وبلاگ ها
  • فروم ها نیز دارای لینک های نوفالو هستند.
  • در بخش نظرات مربوط به کاربران مهمان در سایت نیز از این لینک ها استفاده می شود.
  • ویکی پدیا از جمله وب سایت بزرگ و مطرح است که لینک های ارائه شده در آن به صورت نوفالو می باشند.
  • صفحه پاسخ یاهو
  • امضا که در بخش مطالب برای کاربران مهمان وجود دارد نیز از لینک های نوفالو هستند.

معمولا آن دسته از وب سایت هایی که دارای لینک های ثبتی بسیار زیادی هستند نظیر موارد بالا ، از لینک های نوفالو برای مقابله با اسپمر ها استفاده می نمایند. باید به این نکته توجه داشته باشید که لینک های نوفالو فاقد ارزش نمی باشند اما ارزش و تاثیر آنها در مقایسه با لینک ها follow کمتر است. در هنگام لینک سازی باید توجه کنید که نباید اکثر لینک های داده شده به وب سایت شما نباید، نوفالو باشند.

نکته مهم در مورد لینک سازی

با توجه به مطالب ذکر شده در این مقاله و مقاله قبلی می توان چنین نتیجه گرفت که لینک سازی و ساخت لینک برای وب سایت بسیار با ارزش است و می تواند تاثیر بالایی در رتبه بندی و سئو وب سایت شما داشته باشد. بنابراین نباید تاثیر آن را بر بهینه سازی سایت نادیده گرفت. برای لینک سازی شما باید دارای یک منبع معتبر باشید. این ویژگی کار شما را بسیار آسان تر خواهد کرد. کارشناسان سئو برای ساخت لینک از ترفندهای مختلفی استفاده می کنند. با این وجود قبل از ایجاد لینک ، باید به این نکته توجه داشته باشید که آیا وب سایتی که قصد دارید برای آن لینک سازی انجام دهید، معتبر و موثق است یا خیر؟ این امر تا حد زیاد به موفقیت شما کمک خواهد کرد.

در مقالات بعدی در شرکت طراحی سایت مبنا ، اطلاعات جامع تر و کامل تری را در زمینه لینک سازی و سئو در اختیار شما قرار خواهیم داد. شما می توانید با استفاده از این مطالب، به بهینه سازی سایت خود بپردازید. با وجود اینکه سئو یک فرآیند تخصصی است، با این حال شما می توانید با مطالعه این مطالب ، و اعمال آنها در طراحی سایت و وب سایت خود می توانید تا حد زیادی بر رتبه بندی سایت خود تاثیر بگذارید.

لینک سازی بر افزایش سودآوری تجارت موثر است

در مقالات قبلی از طراحی سایت به طور مفصل در زمینه لینک سازی و تاثیر آن بر سئو و رتبه بندی سایت صحبت شد. همانطور که گفته شد ، لینک سازی یا به اصطلاح link building یک فرآیند مهم برای دریافت ترافیک از وب سایت های دیگر است. در واقع لینک سازی ، ثبت لینک سایت خود در وب سایت هایی است که دارای اعتبار و همچنین ارتباط با سایت شما هستند. لینک سازی نیازمند رعایت نکات و اصولی است که در مقالات قبلی به آنها اشاره شد. در این بخش از مقالات طراحی سایت و سئو ، هدف ما بر این است تا تاثیر لینک سازی را بر افزایش میزان سودآوری تجارت مورد بررسی و تحلیل قرار دهیم.

با توجه به مطالبی که در مورد لینک سازی ارائه شد، به این نتیجه دست یافتیم که هرچقدر تعداد لینک های معتبر و با کیفیت به وب سایت ما بیشتر باشد، موجب افزایش رتبه وب سایت در نتایج موتورهای جستجو خواهد شد که این امر به طور مستقیم بر سئو سایت اثر مثبت خواهد داشت. لینک سازی و دریافت لینک با کیفیت نیازمند صرف زمان زیادی است و در واقع یک فرآیند بلند مدت است که در طول زمان نتیجه خود را نشان می دهد اما با این وجود بسیار مفید است و می تواند در سودآوری شما نیز تاثیر گذار باشد.

از جمله تاثیرات مثبت لینک سازی بر سودآوری تجارت و رونق کسب و کار شما به سه دسته زیر تقسیم می شود که در ادامه هر کدام از این موارد را به طور مفصل بررسی خواهیم کرد:

  • ایجاد ارتباط
  • افزایش ترافیک سایت
  • برند سازی

تاثیر لینک سازی بر سودآوری کسب و کار

برقراری ارتباط با وب سایت ها و وبلاگ های مرتبط

در بسیاری از موارد، ایجاد لینک و لینک سازی موجب می شود تا شما بتوانید با وب سایت ها و همچنین وبلاگ هایی که از نظر کاری با شما مرتبط هستند، آشنا شده و ارتباط برقرار کنید. در ابتدا ممکن است هدف شما تنها ایجاد لینک و استفاده از تاثیر آن برای وب سایتتان باشد، اما در همین لینک سازی می تواند پایه گذار یک ارتباط موثر با وب سایت مرتبط با حوزه فعالیت شما شود. این امر موجب می شود تا شما لینکی معتبر و مرتبط با تجارت خود را به دست آورید ، که تاثیر بسیار زیادی بر کسب و کار شما خواهد داشت. در واقع از این طریق شما می توانید یک مبلغ معتبر برای کسب و کار خود بیابید که بسیار با ارزش است.

افزایش ترافیک وب سایت

در بحث های پیشین به طور مفصل در مورد تاثیر لینک سازی و دریافت لینک های معتبر بر روی رتبه بندی وب سایت صحبت کردیم. در این بخش به این موضوع اشاره می کنیم که لینک سازی می تواند بر روی ترافیک سایت شما نیز تاثیر داشته باشد. در واقع شما با ثبت لینک در وب سایت های مرتبط با کسب و کار خود می توانید میزان بازدید سایت خود را افزایش دهید و این امر می تواند بر افزایش تعداد مشتریان نیز تاثیر گذار باشد. در واقع ارزش لینک در این صورت نه تنها به تاثیری است که بر سئو دارد ، بلکه به افزایش تعداد مشتریان است که می تواند سودآوری شما را بهبود ببخشد.

برند سازی و معرفی برند

برندسازی و ایجاد یک نام منحصر به فرد ، از دیگر تاثیرات لینک سازی بر کسب و کار و سودآوری است. شما با لینک سازی می توانید برند خود را به جامعه بزرگ اینترنتی معرفی کنید. شما می توانید با تولید محتوای مناسب ، به تشریح حوزه فعالیت خود برای مخاطبان و کاربران بپردازید و در نهایت برند خود را به آنها معرفی نمایید. این امر موجب می شود تا افراد زیادی برند شما را ببیند. این امر موجب مشهور شدن برند شما در بین مخاطبان می شود. بنابراین شما می توانید با لینک سازی مهارت خود را به معرض نمایش قرار دهید و از مخاطبان در خواست کنید تا مطالب شما را با ذکر نام به اشتراک بگذارند.

امیدوار هستیم بتوانید از مطالب ذکر شده در این مقاله از مجموعه مقالات طراحی سایت ، نهایت استفاده را برده باشید. نظرات و انتقادات خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید. 

معرفی معیارهای لینک سازی 

معیارهای مختلفی برای لینک سازی وجود دارد که شما برای سئو و بهبود رتبه سایت خود باید از آنها مطلع باشید. این معیارها می تواند به شما در قضاوت در مورد ارزش لینک ها ، ارزیابی  کیفیت لینک ها و تعیین میزان اختصاص منابع به آنها کمک نماید. اطلاع از این معیارها همچنین در تجزیه و تحلیل مشخصات لینک ( گزارش کامل از تعداد و نوع لینک در یک وب سایت ) برای اطلاع از سطح رقابت شما می تواند مفید واقع شود. در این بخش از مقالات طراحی سایت ، شما را با برخی از این معیارها آشنا خواهیم کرد.

معیارهای لینک سازی در سئو

  • قدرت دامنه در واقع ارزش کلی یک دامنه است. به جای توجه به ارزش صفحات به تنهایی ، ما به دامنه برای درک میزان قدرت کلی وب سایت نگاه می کنیم. پیج رنک و رتبه صفحه توسط گوگل اندازه گیری می شود و بر پایه تعداد و کیفیت لینک هایی که به آن صفحه اشاره می کنند ، تعیین می شود. پیج رنک در یک مقیاس 0-10 اجرا می شود که در آن 10 بالاترین رتبه و 0 پایین ترین رتبه است. می توانید از پیج رنک صفحه اصلی یک سایت ، به عنوان یک ایده برای تعیین قدرت آن استفاده کنید. علاوه بر این پیج رنک یک شاخص عالی برای تعیین قدرت دامنه می باشد. زیرا بیشتر لینک ها به صفحه اصلی وب سایت اشاره می کند.
  • قدرت صفحه نیز از دیگر عواملی است که به عنوان یک معیار برای لینک سازی مطرح است. برای اندازه گیری قدرت صفحه ابزارهای مختلفی وجود دارند که از میان آنها می توان به ابزارهایی نظیر PageRank extension برای کروم ، Google Toolbar for PageRank(برای اینترنتی اکسپلورر) و MozBar for measuring Page Authority اشاره کرد.
  • متن انچر (Anchor text) از دیگر معیار های سنجش لینک سازی است که بر سئو و بهینه سازی سایت نیز تاثیر گذار و موثر می باشد. متن لنگر یک نشانه ای از موضوع صفحه لینک شده به گوگل می دهد. بنابراین اگر برای لینک به یک صفحه از کلمه " طراحی سایت " استفاده نمایید، این بدین معنی است که صفحه لینک شده دارای اطلاعاتی در زمینه طراحی سایت است. بنابراین گوگل می تواند از این اطلاعات به عنوان بخشی از الگوریتم های رتبه بندی خود استفاده نماید.
  • معیار بعدی ، تعداد لینک ها است. به عنوان یک معیار ، تعداد لینک ها می تواند از دو جهت برای ما مفید باشند. اول از جهت اندازه گیری پیشرفت و موفقیت کمپین لینک سازی و دیگری برای مقایسه وب سایت خود با رقبا.
  • لینک کردن دامنه های اصلی و ریشه از دیگر معیارهای لینک سازی است که در سئو موثر است. این معیار در واقع به عنوان یک سیگنال در رتبه بندی گوگل است. در اینجا منظور ما تعداد دامنه های مجزایی هستند که به وب سایت لینک می دهند نه تعداد خام لینک ها.
  • وجود ارتباط در بین صفحات لینک شده نیز مهم است. در واقع دریافت لینک از وب سایت های مرتبط با حوزه فعالیت شما می تواند تاثیر بسیار زیادی بر رتبه بندی وب سایت و سئو داشته باشد. این امر موجب ایجاد یک لینک معتبر و با ارزش خواهد شد.
  • موقعیت لینک در صفحه معیار دیگری است که در لینک سازی مورد توجه قرار می گیرد. باید توجه داشته باشید که در لینک سازی ، لینک را باید در قسمتی از صفحه وب سایت قرار دهید که کاربر بتواند به راحتی آن را ببیند و به آن دسترسی داشته باشد. این امر در تاثیر گذاری بیشتر لینک موثر خواهد بود.

لازم به ذکر است که این موارد تنها برخی از معیارهای لینک سازی هستند که در سئو و رتبه بندی سایت موثر می باشند. در بخش مقالات ارائه شده در شرکت طراحی سایت مبنا می توانید اطلاعات جامع و مفیدی را در مورد طراحی سایت ، سئو و سایر فعالیت های اینترنتی به دست آورید. 

معرفی برخی از ترفند های لینک سازی

راه های بسیاری برای لینک سازی وجود دارند. تاکتیک های مناسب برای دریافت لینک های موثر و با ارزش به منابع در دسترس شما و همچنین به نوع صنعت شما بستگی دارد. لینک سازی برای آن دسته از صنایعی که دارای رقابت بسیار بالا هستند ، بسیار دشوار تر خواهد بود و به دست آوردن لینک برای این نوع صنایع بسیار سخت می باشد. سایر صنایع، اغلب صنایع جدید که به سرعت رو به رشد هستند دارای فرصت های زیادی برای برقراری ارتباط با بلاگر ها و ساخت انجمن ها می باشند. با این تصور در این بخش از مقالات طراحی سایت قصد داریم برخی از تاکتیک های لینک سازی را که برای اکثر وب سایت ها قابل اجرا هستند را برای شما کاربران عزیز شرح دهیم.

ساخت لینک بر پایه محتوا

برخی از این تاکتیک ها را در مقاله " ساخت کمپین لینک سازی" اشاره کردیم. در این بخش سعی ما بر این است تا دیگر بر مطالب تکراری نپردازیم. با فرض این که شما دارای یک هدف هستید و قصد دارید بر اساس آن به ساخت لینک بپردازید. این هدف می تواند به شکل بخشی از محتوا به صورت یکی از موارد زیر باشد:

  • یک گرافیک
  • یک تجسم داده
  • یک کاغذ سفید
  • راهنمای how-to
  • یک ویدئو
  • یک گالری تصاویر

شما این هدف و دارایی را ایجاد کردید برای اینکه بتوانید برای آنها از افراد مرتبط لینک دریافت نمایید. سپس شما با هدف ساخت لینک به این افراد دسترسی پیدا می کنید. در طول زمان شما به جایی دست پیدا می کنید که برای دریافت لینک ، نیازی نیست از کسی سوال بپرسید. در عوض شما باید قادر به ایجاد محتوا با کمک تاثیرگذاران کلیدی در انجمن خود باشید. ایجاد محتوای استثنایی و با کیفیت می تواند نیازمند زمان خیلی زیادی باشد اما با این وجود امکان پذیر است.

وبلاگ نویسی مهمان

یکی دیگر از ترفندهای لینک سازی می تواند وبلاگ نویسی مهمان یا به اصطلاح لاتین Guest blogging باشد. این ترفند در واقع فرآیندی است که ارتباط با وب سایت های دیگر برای انتشار قسمتی از محتوای نوشته شده توسط شما در وبلاگ آنها است. در حالی که این یک راه حل موثر برای دریافت لینک از طریق تولید محتوای با کیفیت است، گوگل آن دسته از افرادی را که با استفاده از محتوای کم کیفیت و متن anchor بیش از حد بهینه از این تاکتیک سوئ استفاده کرده اند ، را به اصطلاح cracked down کرده است.

با رایج شدن این تاکتیک برای لینک سازی، کیفیت پست ها به سرعت کاهش پیدا کرد. مت کاتز، رئیس تیم هرزنامه وب گوگل، در یک پست اعلام کرد: با وجود پایین آمدن کیفیت پست ها در اثر نوشتن پست مهمان، اگر شما قادر به نوشتن محتوای با کیفیت بالا هستید، هنوز هم بسیاری از سایت های معتبر و بزرگ ، پست مهمان را قبول می کنند. به عنوان مثال وب سایت معتبر moz یکی از این سایت ها می باشد.

از دیگر تاکتیک های لینک سازی می توان به موارد زیر اشاره گرد:

  • تاکتیک Ego bait (طعمه ضمیر)
  • ساخت لین شکسته
  • احیای لینک

هزاران روش برای ساخت لینک وجود دارد که در این مقاله از طراحی سایت تنها به برخی از این روش ها اشاره کردیم. انتخاب روش خاص لینک سازی به منابع ، خلاقیت ، مخاطبان و همچنین زمان در دسترس شما بستگی دارد. برای مطالعه مطالب بیشتر توصیه می کنیم اطلاعات ارائه شده در بخش مقالات طراحی سایت و سئو شرکت مبنا را مطالعه نمایید.

چه مدت زمان طول می کشد تا لینک سازی بر رتبه بندی سایت اثر بگذارد؟

به طور مفصل در مورد لینک سازی و مراحل آن در مقالات قبلی توضیح داده شد. در حالت کلی به این نتیجه رسیدیم که لینک سازی از روش های مختلف می تواند بر کسب و کار شما تاثیر بگذارد و رتبه بندی و سئو وب سایت شما را بهبود ببخشد. همانطور که قبلا نیز گفته شد ، لینک سازی یک فرآیند زمان بر است که می تواند بر روی رتبه بندی سایت اثر بگذارد. پس از انجام لینک سازی و ساخت لینک های معتبر و با ارزش ، باز هم نیاز به زما داریم. زمانی برای تاثیر گذاری این لینک ها بر وب سایت.

در واقع گوگل ابتدا باید این لینک ها را شناسایی کند و سپس بر اساس رتبه و ارزشی که این لینک ها دارند ، تاثیر آنها را بر روی سایت شما اعمال کند که این فرآیند ها نیازمند یک دوره نسبتا طولانی می باشد. زمان لازم برای لینک سازی به عوامل مختلفی بستگی دارد که در این بخش از مقالات طراحی سایت به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد.

عوامل موثر بر زمان لینک سازی

  • یکی از عوامل موثر بر مدت زمان لینک سازی ، رقابت کلی موجود در صنعت شما است.
  • میزان رقابت در کلمه کلیدی مورد نظر شما نیز از عواملی است که بر مدت زمان لازم برای اثر گذاری لینک بر روی رتبه بندی سایت شما ، تاثیر دارد.
  • میزان فعالت رقبا نیز از دیگر عوامل است. برای مثال هرچه آنها نیز در لینک سازی فعال باشند، کار شما سخت تر خواهد بود.
  • نوع لینکی که شما می سازید نیز مهم و تاثیر گذار است.
  • سن و قدرت دامنه نیز بر روی این عامل تاثیر گذار می باشد.

همه این فاکتورها می تواند بدین معنی باشد که اثرگذاری لینک بر روی سئو و رتبه بندی سایت و فرآیند لینک سازی می تواند از چند روز تا چند ماه زمان بر باشد. این زمان وابسته به هدف و انتظارات می باشدو همه بخش ها باید برای دستیابی به یک هدف به صورت متوالی انجام شوند.

روش تسریع اثرگذاری لینک ها بر روی سئو سایت

انتظار واقع بینانه به این فرآیند این گونه است که با کار مداوم به منظور بهبود سئو سایت و به طور کلی بهبود تجارت و فعالیت آنلاین ، شما یک افزایش در ترافیک سایت خود داشته باشید. به طور کلی بهتر است به لینک سازی به عنوان یک فعالیت مطلق برای رسیدن به موفقیت فکر نکنید زیرا در این صورت ممکن است نتیجه به دست آمده شما را نا امید کند. این بدین معناست که لینک سازی و ساخت لینک به منظور بهبود سئو باید به صورت هدفمند و در یک جریان ثابت به همراه اجرای سایر طرح های تاثیر گذار بر سئو (نظیر تولید محتوای بکر و جذاب ، فعالیت در شبکه های اجتماعی ، خدمات مشتری عالی ، طراحی سایت اصولی و استاندارد و غیره) عمل نمایید. ترکیب همه این عوامل می تواند منجر به افزایش ترافیک و در نتیجه افزایش در در آمد شما شود. این یک ترکیب سازگار برای دستیابی به هدف است که تاثیر گذاری لینک ها بر روی سئو سایت را تسریع می بخشد.

راه های ساده برای لینک بیلدینگ به صورت هدفمند

پس از تکمیل طراحی سایت و راه اندازی وب سایت ، مرحله بعدی توجه بیشتر به سئو سایت است. این برای موفقیت وب سایت امری ضروری محسوب می شود. یکی از گام های بهبود سئو ، لینک سازی است. اما هر لینک سازی نمی تواند موثر واقع شود و تنها لینک سازی های هدفمند هستند که می توانند بر موفقیت سایت تاثیر مثبت داشته باشند. در این مقاله  از طراحی سایت قصد داریم به 9 روش ساده برای لینک سازی هدفمند اشاره کنیم. شما می توانید به راحتی با دنبال کردن این روش ها ، سئو وب سایت خود را تا حد زیادی بهبود ببخشید.

برای بهبود سئو باید هم در پایه طراحی سایت ، تاکتیک های سئو را رعایت کنید و هم به صورت اصولی پس از راه اندازی وب سایت به انجام فعالیت های موثر در سئو بپردازید. لازم به ذکر است که موتورهای جستجو روزبه روز پیشرفته تر می شوند و از نظر هوش نیز بسیار توسعه پیدا می کنند و می توانند وب سایت های اسپم را از سایت های معتبر و مرجع شناسایی کنند و بر این اساس به وب سایت ها رتبه دهند.

با توجه به توسعه موتورهای جستجو ، کارشناسان سئو نیز سعی در افزایش اطلاعات خود در این زمینه نموده اند اما چیزی که مشخص است این است که متخصصان سئو معمولا تمایل به به اشتراک گذاری اطلاعات تخصصی خود ندارند. با این وجود در این مقاله ما به برخی از این ترفندهای تخصصی می پردازیم.

9 روش ساده برای لینک سازی هدفمند

  1. لینک دادن به وب سایت های معتبر و هم رشته شما می تواند اعتبار سایت شما را به عنوان یک مرجع افزایش دهد. البته توجه داشته باشید که این کار نباید به صورت خیلی زیاد انجام شود زیرا می تواند اثر منفی داشته باشد.
  2. ایجاد تعامل با کاربران و مشتریان از دیگر روش های لینک سازی هدفمند است. برای ایجاد ارتباط و تعامل روش های مختلفی وجود دارد که به عنوان برخی از آنها می توان به مواردی نظیر کامنت ها ، پرسش و پاسخ ، لینک پیوستن بله شبکه اجتماعی ، ارتباط از طریق ایمیل و غیره اشاره کرد.
  3. برای لینک سازی هدفمند یکی از روش های ساده، پیوستن به گروه های فعال است که در زمینه کاری شما فعالیت دارند.
  4. بازنشر مطالب وب سایت شما در وب سایت هایی که دارای قابلیت لینک پذیری هستند و از محبوبیت بالایی برخوردار می باشند نیز می تواند شما را در لینک سازی هدفمند یاری رساند.
  5. تعیین اهداف جدید و بازبینی مطالب وب سایت موجب می شود تا شما بتوانید مطالب خود را مطابق با روش های جدید لینک سازی ، لینک دهید.
  6. با نقل قول کردن ویدئو ها و مطالبی که در وب سایت های دارای اعتبار و هم زمینه با کسب و کار شما منتشر شده اند ، محبوبیت سایت خود را افزایش دهید.
  7. برای لینک سازی باید مطالب را به صورت مداوم و منظم به اشتراک گذارید.
  8. به منظور جذب کاربر برای کلیک بر روی لینک سایت شما ، صفحات پروفایل خود را در شبکه های اجتماعی تقویت کنید.
  9. و در نهایت نکته قابل توجه برای لینک سازی ایجاد وب سایتی است که دارای جذابیت بالایی باشد. این جذابیت هم از جانب محتوا و هم از حیث طراحی سایت مهم است.

چرا وجود وبلاگ برای سایت مفید است؟

تا بحال به این موضوع اندیشیده ای که چرا در بیشتر  سایت ها بخشی برای وبلاگ ها اختصاص داده شده است؟ در این مقاله میخواهیم علت این نوع طراحی سایت را برای شما بازگو کنیم.

به چند دلیل وجود وبلاگ برای سایت مفید است:

1. افزایش ترافیک سایت

افزایش ترافیک سایت از جمله مراحل مهم تجارت الکترونیک و بازاریابی اینترنتی است. با ایجاد انواع محتوای آموزشی ، سرگرم کننده، اخباری وغیره در وبلاگ ها  باعث افزایش ترافیک سایت می شوند چرا که می توان آنرا در گوگل Search  کرد و در شبکه ها ی اجتماعی به اشتراک گذاشت ، می توان آن را Email  کرد. پس تعداد بازدید کنندگان را زیاد می کند و باعث افزایش مشتری می شود.  

2. ارتباط با مشتریان ویا کاربران

ایجاد وبلاگ و بهره بری آن یک طرفه نیست از طرفی  راهی است رای یافتن مشتری جدید و از طرف دیگر نیاز مشتریان و کاربران فعلی را رفع کرده و می توانند از مطالب مفید بهره مند شوند.

3.ارسال سیگنال های مثبت به گوگل

هرچه کاربر زمان بیشتری در سایت شما حضور داشته باشد سیگنال مثبتی به گوگل فرستاده می شود برای این کار اصلا نباید به هنگام ورود کاربر از آن طلب هزینه کنیم چرا که به احتمال زیاد سایت را ترک خواهد کرد. و این یک سیگنال منفی به گوگل میفرستد. راه دیگری که باعث ایجاد سیگنال مثبت می شود و گ.گل آن را دریافت می کند نرخ خروج پس از ورود به سایت است. بس راه حل هوشمندانه برای جلب کاربر برای ورود به سایت و ماندن در سایت  بروز کردن وبلاگ ها با مطالب ارزشمند است.

برای مثال در طراحی سایت ninisite به علاوه بر تبلیغات مقالاتی مانند هفته های بارداری را همراه با تصویر بارگذاری کرده اند. که آموزنده و سرگرم کننده است. 

تفاوت بین وبلاگ با بلاگفا در چیست؟

برخی از برند ها و مدیران شرکت ها چند باور غلط در رابطه با سایت، بلاگ  و بلاگفا دارند. باورهای اشتباهی از قبیل وبلاگ نویسی را استفاده از سایت های ارائه دهنده وبلاگ های رایگان می دانند. ما سایت داریم و به بلاگ احتیاجی نداریم! یک برند شناخته شده هستیم و نیازی به بلاگفا نداریم. بلاگ برای کاربران کم درآمد است. و مانند این تفکرات!

وبلاگ چیست؟

وبلاگ قسمتی از سایت است که به طور مدام Update  و بروز رسانی می شود و به کاربران اطلاعات آموزنده، سرگرم کننده، مفید و رایگان ارائه می دهد. مانند:Frbolg.ir، rozblog.com،persianblog.ir blogtez.comو امثال این ها!

وبلاگ هایی وجود دارند که بروی پلتفرم های رایگانی مثل بلاگفا، وردپرس قراردارند و از برخی سایت هایی که دارای درآمد بالا و چند میلیونی هستند درآمد خیلی بیشتری دارند. این نکته را فراموش نکنید که در بازاریابی اینترنتی نحوه ی ارتباط و جلب اعتماد مخاطبان استتا بتوان کاربر به مشتری تبدیل کرد. پس نه تنها لزومی ندارد رو پلتفرم های پولی وبلاگ بسازیم بلکه ساختن وبلاگ روی پلتفرم های رایگان بسار بهتر است چرا که باعث جلب اعتماد کاربران می شود.

بطور قطع تبلیغات در روزنامه، تلوزیون و رادیو مخاطبان بسیار بالای دارد و شما بطور مکرر برای جلوگیری از فراموش شدن نام برندتان برای تبلیغات در روزنامه و تلویزیون هزینه کنید مگرنه فراموش میشوید. حال اگر به جای پرداخت چندین هزینه یکبار برای بازاریابی محتوا و برای ساختن وبلاگ هزینه کنید نه تنها در هزینه ها صرفه جویی کرده اید بلکه تبلیغ برندتان را ماندگار کرده اید. و بطور مدام به ازای کلید واژه های مختلف نام و خدمات شما در اینترنت معرفی می شود.

وبلاگ نویسی بخش مهم و با اهمیت بازاریابی محتوا است . این روزها بازاریابی اینترنتی در کشورمان رو به توسعه است و احساس نیاز به وبلاگ نویس در کشور بیشتر می شود در صورتی که برخی از مدیران میپندارند که وبلاگ نویسی کاره بیهوده و غیر ضروریست. ریشه این تفکر  شاید در این است که تا نامی از وبلاگ نویس به گوش میرسد افراد یاد سرویس دهندگان وبلاگ های رایگان می افتند که برخی در آن ها محتویات بی اساس و یا نا مطلوب پر شده اند می افتند. نداشتن سایت و دانش حرفه کافی و قرار دادن وبلاگ بجای سایت در اذهان تداعی می شود. اما هدف اصلی از ایجاد وبلاگ تولید محتواست. مقالات، اخبار، مطالب همگی نوعی از تولید محتوا محسوب می شوند که باید مربوط به حوزه بیزینس باشند.

برای  موتورهای جستجوگر سایت هایی که بطور پیوسته و مداوم به روز رسانی و کاربران فراوانی دارند اهمیت دارند. پس باید  برای هر وب سایتی وبلاگی بسازیم که باعث جذب و افزایش تعداد کاربران یک سایت می شود.

1. نمی دانم چگونه باید وبلاگ خود را طراحی کنم.

 اول از همه برای وبلاگی که ایجاد می کنید نام این انتخاب شده باید یک زیر دایرکتور از سایت خود باشد. درصورت استفاده از نام های متفرقه  اثری بر SEO سایت شما نخواهد داشت.

در زمینه ی انتخاب قالب به نکات زیر توجه کنید:

  • از قالب های پیچیده و شلوغ استفاده نکنید چرا که مطلب شما به چشم کاربر نخواهد آمد و زود خسته می شود.
  • لینک مطالبی که در وبلاگ خود به روز رسانی کرده اید در شبکه های اجتماعی اشتراگ گذاری کنید.
  • مالطب را دسته بندی کنید تا کاربر به راهی به هدف خود برسد. در بلاگ نویسی به این کار برچسب گذاری گفته می شود.

2. چه کسی وقت انجام وبلاگ نویسی دارد؟

اکثر افراد از نداشتن وقت کافی که برای وبلاگ نویسی اختصاص دهند ندارند و از این موضوع شکایت می کنند. یک راه حل ساده وجود دارد آن هم این است نوشتن وبلاگ را به افراد دیگری پسپارید و یا از نویسندگان میهمان در وبلاگ استفاده کنید.

Administrator\files\UploadFile\blogging-is-hard.png

3.چیزی برای نوشتن وجود ندارد.

نداشتن موضوع مناسب از دیگر چالش های وبلاگ نویسی است. بای اینکه موضوع مناسب و مربوط به بیزینس خود پیدا  کنید کافیست سری به سوالات متداول بزنید و شروع یه رفع ابهامات و سوالات شوید. شما حتی می توانید رای انتخاب موضوع به رسانه های اجتماعی شرکت خود ویا حتی به شرکت های رقیب مراجعه نمایید و در آن زمینه مطلب بنویسید. این سیاست باعث افزایش فروش شما می شود چرا که شما به نقاط  ضعف آن ها پی بردید و می توانید آن ها را با خدمات و محصولات خود پوشش دهید و مشتریان آن ها را به سوی خود جذب کنید.

4. من نویسنده نیستم.

برای وبلاگ نویسی نیازی نیست از ارایه های زیبایی ادبیات استفاده کنید چرا اغلب مطالب علمی و یا خبری است و تنها نیاز به یک زبان ساده و گویا است. برای این کار کافیست هر آنچه که می گویید را به صورت کتابی بنویسید و از کوتاه بودن متن هراسی نداشته باشید چرا که هدف ارسال پیام به مخاطب است.

5. برای برون سپاری کار نمی دانم نویسنده باید چه خصوصیاتی را داشته باشد.

اگر خواهان مطالب غنی و پر خواننده در وبلاگ خود هستید آن ها را نباید از محیط کار خود دور نگه دارید آن ها را همانند کارمندان خود بدانید و با آن ها در ازتباط باشید و برای آنها از مشکلات و مسائل شرکت سخن گویید.

6.هیچ کس وبلاگ مرا نمی خواند.

برخی از این شکایت دارند با وجود صرف وقت و هزینه و ایجاد مطالب مفید در بلاگ خود باز هم تعداد بازدید کمی را داشته است نکاتی برای افزایش بازدید بلاگتان به شما ارائه می دهیم:

  • لینگ وبلاگ را درقسمتی از سیات قرار دهید که ب سهولت قابل رویت باشد.
  • لینک مطالب وبلاگ خود را در شبکه ها و رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.
  • از بهینه سازی استفاده کنید! برای این منظور چند کلید واژه مرتبط قرار دهید.
  • از سایت های اشتراگ گذاری لینک استفاده کنید.  مانند سایت لینکام و لینک پد که تاثیر زیادی بر روی  تعداد بازدید دارد.

Administrator\files\UploadFile\Blogging-Issues-and-Solutions.jpg

7. نمی دانم چگونه بازگشت سرمایه حاصل از استفاده از وبلاگ را ثابت نمایم.

به ارقام زیر توجه کنید:

  • بازدیدسایت هایی که از وبلاگ استفاده می کنند 55% نسبت به سایت های فاقد وبلاگ کاربر وبازدید بیشتری دارند.
  • 97% لینکهای بازگشتی به سایت افزایش میابد.
  • 62% افزایش جذب مشتری فعال
  • 57% از آن ها حداقل یک مشتری از وبلاگ خود جذب کرده اند.

برای تهیه گزارش کافیست گزارش ماهیانه ای از تعداد بازدید  صفحات وبلاگ ، تعداد اشتراک گذاری مطالب وبلاگ در شبکه های اجتماعی و تعداد لینک های بازگشتی به وب سایت جمع آوری کنید.

دریافت BackLink رایگان

یکی از اوامری که در  سئو اهمیت دارد بک لینک است  که البته در زمان طولانی نتیجه خود را نشان می دهد که نتیجه ای بسیار تاثیر گذار دارد و باعت می شود آدرس لینک سایت شما برای همیشه در صفحه نخست نتایج گوگل در رتبه اول ماندگار باشد.

 هرگز بسته های بک لینک ایرانی را خریداری نکنید زیرا آنها آگر می توانستند حرکت مثبتی برای سایت شما انجام دهند ابتدا برای خود آنجام میدادند و به قول معروف آگر لالایی بلد بودند خود شان نمی خوابدند!

برای بدست آوردن بک لینک به جای خریداری آن بهتر است از سایت ها خارجی که بک لینک رایگان عرضه می کنند بهره ببرید . استفاده از این سایت ها بسیار ساده و آسان است. برای مثال سایت  tools.seounity.com/Backlink-Builder در زمینه ی بک لینک رایگان فعالیت می کند. قفط کافیست آدرس سایتتان را در قسمت مشخص شده وارد نمایید و از بک لینک های رایگان استفاده نمایید.

Administrator\files\UploadFile\Seo Unity.png

سایت www.backlinkwatch.com هم با دریافت کردن آدرس سایتتان تعداد بک لینک هایتان را می شمارد.

Administrator\files\UploadFile\back link watch.png

ارسال نظر و نظرات ثبت شده
پوریا زینال زاد ... : سوال در مورد بکلینک
51 8
با سلام؛ با توجه به مطالبی که نوشته اید آیا لینک شدن وبسایت در چندین وبسایت ثبت آگهی مانند ایستگاه و 7010 و... میتواند آسیبی به رتبه بزند و بکلینک غیر طبیعی محسوب شود؟ چون با ثبت آگهی در این وبسایت ها ممکن هست لینک آگهی در تمامی صفحات ثبت بشه (لینک آگهی نه وبسایت) و به غیر از این؛ این وبسایت ها به همه جا لینک میدن با وجود اینکه رتبه خوبی دارن؛ حالا نظر فعالان حوزه بهینه سازی در مورد این وبسایت ها و درج وبسایت ها و کسب و کار های نوپا چیست؟ با تشکر
علی : ممنون
15 11
سلام ممنون :)
فارسه :
12 7
ممنون عالب بود
محسن : عالی بود
10 7
عالی بود. خیلی استفاده کردم
ایمان :
3 4
ممنون عالی بود
طراحی وب سایت :
5 1
مطلب خیلی خوب و مفیدی بود ممنون که به اشتراک گذاشتین
کمال :
0 0
جالب بود موفق باشید