طراحی سایت بنگاه املاک

8 / 10
از 19 کاربر

شاید آگهی دادن در روزنامه ها و چاپ بروشور و تبلیغات بنری و سایت های نیازمندی راهی باشد که بنگاه ها، آژانس ها و خدمات ملکی بتوانند خود را مطرح و مشتریانی را جذب کنند. اما باید توجه کنند که این نوع هزینه ها برای تبلیغات، پرخرج، یک بار مصرف و البته بدون آینده نگری است. اما بهترین و کم هزینه ترین راه، طراحی سایت است.

بنگاه ها و آژانس های ملکی با طراحی سایت املاک و بنگاه خود میتوانند جدا از داشتن یک آژانس و بنگاه 24 ساعته و بدون محدودیت مکانی، تبلیغاتی هدفمند با کمترین هزینه و البته دائمی داشته باشند. حضور در صفحه اول نتایج موتورهای جستجو در کلمات هدف آنها، میتواند تضمین کاملی باشد از تبلیغات آنها و عدم نیاز به آگهی ها و تبلیغات پرخرج و کم بازده مثل روزنامه.

طراحی سایت املاک و بنگاه های ملکی

شرکت طراحی سایت مبنا با تخصص ، دانش و تجربه ی فراوان در طراحی سایت ویژه املاک و بنگاه ها و آژانس های ملکی و کسب رتبه های بالا در نتایج گوگل در نمونه کارهای خود، میتواند گام اول شما در ورود به سودآوری عظیم با تبلیغات حداقلی باشد.

از یک سو اگر طراحی سایت املاک ، با آگاهی کامل و شناخت امکانات مورد نیاز کاربران و مخاطبان باشد، و از سویی دیگر طراحی بر اساس ساختار و قوانین سئو و گوگل انجام گیرد، میتوان با داشتن چنین وب سایتی مشتریان زیادی را به سایت رهنمون کرده و آنها را در بنگاه 24 ساعته خود ماندگار کرد.

نداشتن محدودیت زمانی در ارائه ی خدمات و املاک، نداشتن محدودیت مکانی مشتریان، هدفمند بودن مشتریان با استفاده از کلمات کلیدی داخل شده به سایت، هزینه ی یک باره و همیشگی تبلیغات با داشتن تنها یک سایت، ارائه ی ملاک در نقشه های گوگل و بصورت آنلاین، جستجو بر اساس نیاز کاربران، دریافت سفارش و اطلاعات تماس کاربران و مشتریان و ... از جمله مزایایی است که با این نوع طراحی سایت میتوان به آن رسید.

برخی نتایج بدست آمده ی گوگل در پروژه های طراحی سایت بنگاه املاک

کلمه کلیدی
وب سایت
رتبه
ویلا تهراندشت
طراحی سایت بنگاه املاک باغ ویلا پاسارگاد
1
کلمه کلیدی
وب سایت
رتبه

ویژگی های سایت املاک

ویژگی مهمی که در طراحی سایت املاک باید آن را رعایت نمود، امکانات جستجوی پیشرفته برای موارد آرشیو شده در وب سایت املاک می باشد.

با استفاده از این ویژگی وب سایت املاک ما می تواند استفاده مفیدی داشته باشد، برای کاربرانی که نیاز به پیدا کرد ملک مناسب بسته به شرایط بودجه خود را دارند.

اگر در این وب سایت ها جستجو های بر اساس:

  • قیمت ملک
  • متراژ ملک
  • منطقه ملک
  • نوع ملک (کلنگی یا آپارتمان)
  • اجاره ملک
  • رهن ملک
  • و...

وجود داشته باشد، مسلما کاربران می تواند به راحتی ملک مورد نظر خود را پیدا نمایند و آن را خریداری یا اجاره نمایند.

همچنین وب سایت های املاک باید دارای بخش خصوصی برای هر ملک باشد که در آنجا توضیحات و مشخصات کامل ملک و مالک آن درج شده باشد.

شما با طراحی سایت با این سبک، حتی بدون داشتن بنگاه معاملات ملکی، می توانید پا در این عرصه گذاشته و با استفاده از ارائه این اطلاعات آرشیو شده به کاربران نیازمند، برای خود درآمد زایی نمایید.

هدف از داشتن سایت املاک چیست ؟

هدف اصلی از طراحی سایت املاک، افزایش تعداد فروش و افزایش معاملات ملکی برای بنگاه املاک و تجاری ما می باشد.

بنگاه های معاملات ملکی و همچنین بعضی از مبتکران در زمینه تجارت الکترونیک با استفاده از نیاز مردم به خرید و اجاره ملک و جستجو در مورد ملک، توانسته اند تعداد زیادی از مشتریان خود را از بین کاربران اینترنتی، توسط طراحی سایت بدست آورند.

این بنگاه های با معرفی خود در دنیای اینترنت توانسته در زمینه املاک و همچنین رسیدن به صدر لیست جستجو کلمات کلیدی در مورد املاک، به هدف افزایش فروش و افزایش معاملات خود دست پیدا نمایند.

البته نکته مهم در این میان، طراحی سایت حرفه ای اینگونه وب سایت ها بوده است و همچنین رعایت موارد بهینه سازی سایت، که نکته مهمی در معرفی یک وب سایت در دنیای اینترنت می باشد.

شرکت طراحی سایت مبنا با توجه به سابقه درخشان در زمینه طراحی سایت و همچنین بهینه سازی وب سایت ها به موتور های جست و جو، می تواند بهترین انتخاب شما برای طراحی سایت املاک باشد.

دلایل موفقیت سایت های املاک

دو دلیل مهم در طراحی سایت املاک وجود دارد که منجر به موفقیت این وب سایت ها خواهد شد.

  1. امکان جستجو پیشرفته در مورد املاک
  2. بهینه سازی سایت و طراحی حرفه ای سایت

در صورت رعایت این دو مورد وب سایت املاک ما خیلی زود در دنیای اینترنت به پیشرفت خواهد رسید و باعث افزایش فروش بنگاه املاک ما خواهد شد.

اگر قصد داریم که هر دو مورد فوق را در طراحی سایت خود در کنار هم رعایت نماییم، باید آشنایی کامل با علم روز طراحی سایت داشته باشیم.

اما اگر فرصت پیدا کردن آشنایی به علم روز طراحی سایت را نداشته ایم، می توانیم با همکاری با شرکت های معتبر طراحی سایت، به این مهم برای وب سایت املاک خود دست پیدا نماییم.

شرکت طراحی سایت مبنا با داشتن تجربه فراوان در زمینه طراحی سایت و همچنین سابقه درخشان در این زمینه، می تواند بهترین همراه شما برای طراحی سایت املاک باشد. لطفا نتایج بدست آمده توسط شرکت مبنا را در بخش بهینه سازی سایت مطالعه نمایید تا خودتان دلیل این انتخاب را مشاهده نمایید.

طراحی اختصاصی سایت املاک

ویژگی اصلی طراحی سایت املاک شرکت مبنا، اختصاصی بودن آن و عدم استفاده از سیستم های کپی و نرم افزار های آماده می باشد. 

مسلما نرم افزاری که کپی و یا آماده باشند در مقایسه با سیستمی که بصورت اختصاصی و مطابق با استانداردهای روز و نظر مشتری و تجربیات فراوان یک شرکت طراحی سایت ، ایجاد گردد، کم ارزش تر است.

نداشتن محدودیت در اختصاصی بودن طراحی، تجربه ی بالا در طراحی سایت املاک موفق، حضور طراحان ، گرافیستان و برنامه نویسان مجرب و سئو کاران حرفه ای، از جمله تفاوت های اصلی شرکت طراحی سایت مبنا می باشد.

 

هزینه طراحی سایت های املاک

هزینه ی طراحی سایت املاک و پیاده سازی آن بستگی به امکانات مورد نظر شما برای وب سایت خود دارد. تعرفه های طراحی سایت املاک شرکت طراحی سایت مبنا، با توجه به زمان و ارزش کاری سنجیده شده و بصورت منصفانه ای ارائه می گردد. 

 

ارسال نظر و نظرات ثبت شده
صالحی : طراحی سایت املاک
7 8
سلام.لطفا امکانات و هزینه و همچنین زمان طراحی سایت املاک رو برام بفرستید.
مدیریت : پاسخ
1 9
سلام.درخواست شما ارسال شد و جهت مشاوره در اسرع وقت با شما تماس گرفته می شود.
آقای ممتاز :
1 7
سلام.اگه یه سایت املاک بخوام که تو لینکهای اول گوگل باشه چقدر هزینه داره؟امکاناتش چیه؟
مدیریت : پاسخ
0 8
سلام.درخواست شما ارسال شد و در اسرع وقت با شما تماس گرفته می شود.
نهانی :
0 6
اگه یه سایت شبیه ihome.ir بخوام چقدر هزینه داره؟لطفا کمکم کنید
مدیریت : پاسخ
0 9
لیست امکانات و پیش فاکتور براتون ارسال شد و برای راهنمایی باهاتون در اسرع وقت تماس گرفته میشه.
ملک پور : طراحی
1 7
قیمت طراحی سایت املاک رو به همراه سئوی اون رو میخواستم. با تشکر فراوان
مدیریت : پاسخ
0 8
براتون لیست امکانات و هزینه ی طراحی ایمیل شد و برای پیگیری باهاتون تماس گرفته میشود.
حبیبی : املاک
0 7
سلام ، نمونه سایت راهاندازی شده قیمت بین 250 تا 450 تومن.سپاسگذارم
مدیریت : پاسخ
1 10
در اسرع وقت با شما تماس میگیریم و اطلاعات مورد نیازتان را در اختیار شما قرار میدهیم
: ملک وار
1 7
خرید سایت املاک
نمونه پروژه های طراحی سایت