طراحی سایت انتشارات

9 / 10
از 2 کاربر

با توجه به گسترده شدن استفاده از اینترنت در تمام زمینه ها، بسیاری از مردم برای مطالعه کتاب به سمت دانلود کتاب های پی دی اف ( کتاب PDF ) رفته اند. حتی امروزه بسیاری از مردم جهان برای مطالعه روزنامه نیز اقدام به خواندن روزنامه از طریق وب سایت می نمایند. در این بین بساری از انتشارات به علت این استقبال مردم از دنیای اینترنت، ممکن است دچار ضرر و زیان شوند. پس راه حلی که برای این موضوع می توان جست و جو نمود، طراحی سایت برای انتشارات و کسب و کار تجاری می باشد. تا از طریق آن اقدام به فروش کتب و مجلات و حتی کتاب ها به صورت PDF  نماییم.

امکانات متنوعی را از طریق راه اندازی و طراحی سایت انتشارت می توانیم برای خود ایجاد نماییم.

از جمله این امکانات:

  • فروش اینترنتی کتاب
  • فروش اینترنتی کتاب های PDF
  • اخبار در مورد کتاب ها و تاریخ نشر آنها
  • اخبار در مورد نویسنده ها و بیوگرافی نویسنده ها
  • جذب مشتری و بازاریابی برای کتاب ها
  • انتشار خلاصه ایی از کتاب ها برای جذب مخاطب
  • تبلیغات موثر در مورد کتب و مجلات
  • انتشار مقالات لاتین و درخواست همکاری از مترجمین برای انتشار نسخه ی فارسی

این موارد امکاناتی بود که از طریق طراحی وب سایت برای انتشارات می توانیم برای خود ایجاد نماییم.

طراحی سایت انتشارات

شرکت طراحی سایت مبنا، پیشرو در زمینه طراحی سایت های تجاری و هنری و سرگمی و... می باشد، که با توجه به سابقه و تجربه عالی در زمینه طراحی سایت ، می تواند به شما کمک شایانی در این زمینه نماید. همچنین می تواند با ایجاد ظاهری گرافیکی و زیبا و بهینه سازی سایت با روش های جدید و متد روز دنیا، زمینه ساز حضور انتشارات شما در دنیای اینترنت، و دنیای بازاریابی اینترنتی شود.

نکته مهم در این میان، چگونگی جذب مخاطبان و مشتریان زیاد می باشد؛ که با توجه به استفاده از متد جدید روز و طراحان سایت ماهر و توجه ی کافی به مسائل سئو و HEO و گرافیک مورد نظر شما ( و البته جذاب)، قطعا شرکت طراحی سایت مبنا می تواند برای شما راه حل مناسبی برای رقابت در دنیای اینترنت باشد؛ که مهمترین مسئله توجه به بهینه سازی سایت و افزایش پیج رنک می باشد. یعنی سایت ما در جست و جوی کلمه انتشارات در اینترنت و موتور های جست و جو رتبه خوبی داشته باشد و جز اولین جست و جو ها در لیست گوگل، لیست شود.

شرکت طراحی سایت مبنا مسئله بهینه سازی سایت را برای شما از اولویت های کار خود قرار داده است و آن را به صورت رایگان بعد از طراحی سایت ، برای شما انجام خواهد داد. شما می توانید در قسمت بهینه سازی سایت ، سابقه کاری شرکت طراحی سایت مبنا را در طراحی سایت ، مطالعه و نتایج بدست آمده را که در جدولی که در این قسمت قرار داده شده است، مشاهده نمایید. زیرا هدف ما در شرکت مبنا ارتقاء شغلی و پیشرفت مشتریان خود می باشد. و این وجه تمایز ما نسبت به سایر شرکت های طراحی سایت است. زیرا هدف نهایی ما داشتن جامعه ایی موفق و پویا ست، که این هدف در سایه موفقیت تک تک شما دوستان خواهد بود.

نمونه پروژه های طراحی سایت انتشارات

ویژگی های سایت انتشارات

ویژگی اصلی که در طراحی سایت انتشارات باید آن را برای وب سایت ایجاد نماییم، معرفی کامل انتشارات و تمام محصولات آن در قالبی مشخص و معین می باشد.

در این وب سایت باید محصولات و نحوه معرفی آنها به شیوه ای باشد که باعث سردرگمی مخاطبان نشود، زیرا با توجه به تنوع زیاد محصولات یک انتشارات، جستجو برای پیدا کردن محصولی خاص ممکن است بسیار دشوار باشد، اگر قواعد دسته بندی مناسب در آن رعایت نشده باشد.

برای این منظور باید از طراحی حرفه ای و اصولی وب سایت استفاده نماییم.

ویژگی دیگری که باید وب سایت های انتشارات دارا باشد، این می باشد که باید امکاناتی برای فروش نسخه های PDF بعضی از کتاب های نشر شده خود را برای مشتریان فراهم نمایند، زیرا با توجه به گستردگی استفاده از موبایل، مردم علاقه مند می باشند که حتی کتاب های مورد علاقه خود را در گوشی های خود در هنگام رفتن به محل کار خود و یا منزل، مطالعه نمایند.

با داشتن چنین ویژگی هایی در طراحی سایت ، ما می توانیم وب سایت کامل و مفیدی برای انتشارات خود داشته باشیم.

هدف از داشتن سایت انتشارات چیست؟

با توجه با استفاده فراوان از ابزار دیجیتال مثل موبایل و لبتاپ و تبلت برای مطالعه، حتی مطالعه روزنامه ها، انتشارات های معروف را که از مسئله دچار ضرر شده اند، به این فکر انداخته است که برای انتشارات خود وب سایت هایی طراحی نمایند، که بتوانند از طریق آن با مخاطبان ارتباط بهتر و مطابق با سلیقه روز برقرار نمایند.

همچنین بتوانند از طریق وب سایت خود به معرفی آثار خود بپردازند و مشتریان و مخاطبان خود را نسبت به خواندن آنها ترغیب نمایند.

و یا حتی بتوانند از طریق وب سایت آثار و نشر های خود را به فروش رسانده و یا با تهیه کتاب الکترونیک و نسخه الکترونیک از کتاب های خود، آنها را به شیوه نو در اختیار کاربران اینترنتی و مخاطبان خود قرار دهند.

با توجه به گفته های بالا، دو هدف عمده از طراحی سایت انتشارات می توان استنباط کرد، معرفی محصولات و خود انتشارات و فروش محصولات، این دو دلیل می باشد.

برای داشتن چنین وب سایتی مهمترین نکته، طراحی سایت با روش های حرفه ای و روز می باشد. شرکت طراحی سایت مبنا با توجه به در اختیار داشتن طراحان حرفه ای سایت و با سابقه، می تواند بهترین و حرفه ای ترین وب سایت رستوران را برای شما طراحی نماید.

دلایل موفقیت سایت انتشارات :

وب سایت های انتشارات در صورتی که تمام شرایط فروش نشریات خود را به شیوه نو برای فروش در اختیار کاربران قرار دهند می توانند به موفقیت دست پیدا نمایند.

همچنین باید با رعایت موارد بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو، بتوانیم وب سایت خود را به بهترین نحو ممکن به موتور های جستجوگری مثل گوگل معرفی نماییم تا بتوانیم از آنها استفاده بازاریابی اینترنتی نماییم.

وب سایت های انتشارات می تواند با استفاده از این دو رکن به موفقیت در دنیای اینترنت دست پیدا نمایند و ضرر های خود را با توجه به کم شدن علاقه مردم به خرید و مطالعه کتاب های چاپی، با طراحی سایت جبران نمایند.

راز رسیدن به داشتن وب سایتی با این ویژگی ها برای انتشارات خود، همکاری با شرکت های معتبر طراحی سایت می باشد؛ شرکت طراحی سایت مبنا با توجه به سابقه درخشان و تجربه فراوان در زمینه طراحی سایت و استفاده از طراحان آشنا به علم روز طراحی سایت، می تواند همراه خوبی برای شما برای طراحی سایت انتشارات باشد.

طراحی اختصاصی وب سایت انتشارات

ویژگی اصلی طراحی سایت انتشارات شرکت مبنا، اختصاصی بودن آن و عدم استفاده از سیستم های کپی و نرم افزار های آماده می باشد. 

مسلما نرم افزاری که کپی و یا آماده باشند در مقایسه با سیستمی که بصورت اختصاصی و مطابق با استانداردهای روز و نظر مشتری و تجربیات فراوان یک شرکت طراحی سایت ، ایجاد گردد، کم ارزش تر است.

نداشتن محدودیت در اختصاصی بودن طراحی، تجربه ی بالا در طراحی سایت انتشارات موفق، حضور طراحان ، گرافیستان و برنامه نویسان مجرب و سئو کاران حرفه ای، از جمله تفاوت های اصلی شرکت طراحی سایت مبنا می باشد.

 

هزینه طراحی سایت انتشارات

هزینه ی طراحی سایت انتشارات و پیاده سازی آن بستگی به امکانات مورد نظر شما برای وب سایت خود دارد. تعرفه های طراحی سایت از نوع انتشارات شرکت طرح و پردازش مبنا ، با توجه به زمان و ارزش کاری سنجیده شده و بصورت منصفانه ای ارائه می گردد. 

 

ارسال نظر و نظرات ثبت شده
نمونه پروژه های طراحی سایت