طراحی سایت خبری

7 / 10
از 6 کاربر

روزنامه ها، مجلات، خبرگزاری های سراسری و محلی و افراد شخصی ای میتوانند با داشتن یک سایت خبری حرفه ای پا را فراتر از حیطه ی کاری خود و زمانی بگزارند. داشتن یک وب سایت خبری به این منزله است که میتوانید بدون داشتن محدودیتی در مکان و زمان، خبرهای خود را در فضای اینترنت منتشر نمایید.

طراحی سایت خبری و یا طراحی سایت خبرخوان یکی از انواع طراحی سایت می باشد که باید با توجه به جزئیات کار خبری طراحی گردد. داشتن جستجو، نمایش دسته بندی خبر ها، ثبت و مدیریت راحت خبرها ، نمایش متن ها و اطلاعات و عکس ها بطور بهینه و واضح برای مشاهده ی مخاطبین سایت خبری ، ایجاد نظرسنجی ها، نمایش اطلاعات آماری روزانه، هفتگی و ماهیانه و ... از جمله امکاناتی است که یک سایت خبری کامل باید داشته باشد.

اتاق های گفتگو، داشتن بخش های مختلف نمایش اخبار مانند اخبار پربازدید و ویژه، یادداشت های سردبیر و نوشته های روزانه نیز از جمله مسائلی است که میتوان در سایت خبری در نظر داشت.

سیستم درآمد زایی وب سایت های خبری بر اساس تبلیغات بنری و لینکی و پاپ آپی می باشد. ریپورتاژ ها نیز از دیگر مسائلی است که میتواند برای صاحبان سایت منبع درآمد باشد.

اصول طراحی در سایت خبری بسته به نوع فعالیت و موضوع سایت خبری می باشد. اگر وب سایت بر اساس موضوع خاصی طراحی شده باشد، قالب آن باید مرتبط با آن موضوع ایجاد و طراحی گردد. طراحی سایت خبر مرتبط با شهر یا استان خاص نیز با توجه به آن منطقه باید فکر شود.

گرافیک سایت تا حد امکان سبک و گیرا باید باشد و نمایش خبر ها و متن ها بصورت واضحی باید لحاظ گردد. سرعت نمایش وب سایت و خبر نیز مسلما باید بسیار بهینه انجام گیرد. در کل امکانات وب سایت خبری باید بطور صحیح و کار شده در قالبی خاص و منحصر به فرد طراحی شود. 

شرکت طراحی سایت مبنا با تحلیل وب سایت های خبری موفق و در نظر گرفتن امکانات کاملی از سایت های موفق در این عرصه در موضوعات مختلف خبری و دادن مشاوره ی کامل در این زمینه، میتواند شما را در طراحی سایت خبری چندین گام جلوتر ببرد.

طراحی سایت خبری

اما مهمترین اصل در این طراحی سایت مسئله ی دیده شدن سایت از طریق موتورهای جستجوگر و نرخ ایندکس شدن و دیده شدن بالا توسط گوگل می باشد. چراکه وب سایت خبری ای که بازدید کننده ای نداشته باشد، یک طراحی سوخت شده می باشد. 

به طور خلاصه وب سایت خبری ای موفق خواهد شد که بصورت استاندارد طراحی شده باشد و اصول سئو در آن رعایت شده باشد تا بتواند در نتایج گوگل در موضوعات مختلف وب سایت رتبه ی بالایی را کسب کند و در صورت ثبت خبر جدید به سرعت توسط گوگل خوانده شود.

طراحی سایت خبری مطابق با استاندارد های سئو و بهینه شده برای گوگل از تخصص های اصلی شرکت طراحی سایت مبنا می باشد. ما با تحلیل کامل وب سایت های موفق و طراحی سایت های قدرتمند در خدمت شما هستیم.

برخی نتایج بدست آمده ی گوگل در پروژه های طراحی سایت خبری

کلمه کلیدی
وب سایت
رتبه
کانون بازنشستگان
سایت رسمی کانون عالی بازنشستگان
10
کلمه کلیدی
وب سایت
رتبه

ویژگی های سایت های خبری

انتشار اخبار روز و خبرهای روزانه و یا هفتگی، از مهمترین ویژگی یک وب سایت خبری می باشد. در طراحی سایت خبری باید اخبار و اطلاعات را به صورتی در اختیار کاربران قرار دهیم که مشتاق به خواندن ادامه آن باشد؛ می توانیم با ایجاد بخشی از خلاصه خبر در قسمت پایین تیتر خبری، توضیح مختصری از آن خبر را به کاربران ارائه دهیم؛ این کار باعث جذب بیشتر مخاطب نسبت به اخبار ما خواهد شد.

همچنین باید اخبار منتشر شده ما دارای تاریخ و زمان انتشار باشد. درج این ویژگی برای اخبار می تواند زمان به روز رسانی وب سایت خبری ما را به مخاطبان نمایش دهد.

به علت اینکه سایت های خبرگزاری، از جمله وب سایت هایی می باشند که در آنها مطالعه محتوا به صورت مستمر و طولانی می باشد، رعایت موارد HEO و نوع نگارش و رنگ بندی متن ها، باید در طراحی سایت خبری حتما رعایت شوند. رعایت این موارد از نکات مهم در وب سایت های خبری است که قصد دارند آمار بازدید زیادی را برای سایت خود بدست بیاورند.

شما با توجه به ویژگی مهم درج اخبار و مفید بودن ارائه اخبار و صادقانه بودن اخبار و همچنین پرهیز از انتشار اخبار کذب، و رعایت موارد گرافیکی برای یک وب سایت خبری می توانید، در طراحی سایت خود موفق بوده و کاربران زیادی را به سایت خبری خود جذب نمایید.  

هدف از داشتن سایت خبری چیست ؟

معمولا خبرگزاری ها و روزنامه ها و مجلات هر کشور، با هدف داشتن مخاطبان اینترنتی برای خود و همچنین با توجه به اینکه با گسترش استفاده از اینترنت برای هر فعالیتی، در بین مردم جهان افزایش پیدا کرده است، اقدام به طراحی سایت خبری برای خود نموده اند.

این وب سایت ها خبری با هدف درآمد زایی بیشتر برای خود و همچنین تبلیغات موثر برای خود سعی در جذب کاربران برای مطالعه اخبار روز، به وب سایت خود را دارند.

البته مهمترین هدف هر خبرنگار و وب سایت خبری مسلما انتشار اخبار برای مردم جهان، و در جریان گذاشتن آنها درباره امور جاری کشور و دنیا می باشد.

بسیاری از مردم نیز با توجه به این مزیت اخبار و و پر بازدید بودن اخبار دنیا و روز جهان، با هدف داشتن بازدید کننده فراوان برای وب سایت خود، اقدام به طراحی سایت می نمایند.

البته نکته مهم این می باشد که با توجه به تعداد زیاد وب سایت های خبری در هر کشور، برای رسیدن به صدر لیست جست و جو کلمات کلیدی مانند خبرگزاری، باید وارد رقابتی طولانی شویم؛ البته اگر راه را به طور صحیح شروع نماییم و اصول و قواعد اولیه را از ابتدا درست برداریم، مسلما در گام نخست می توانیم بسیاری از رقبا را از میان برداشته و جلو برویم.

شرکت طراحی سایت مبنا با توجه به سابقه درخشان در طراحی سایت در زمینه های مختلف و نتیج بدست آمده فوق العاده عالی در زمینه بهینه سازی وب سایت ها برای کلمات کلیدی در موتور های جست و جو، می تواند در شروع این گام نخست، قدمی بزرگ برای شما بردارد.

لطفا نتایج بدست آمده شرکت مبنا را در بخش بهینه سازی سایت و طراحی سایت های موفق ما را مشاهده نمایید و دلیل گفته های ما را خودتتان تصدیق نمایید.

دلایل موفقیت سایت های خبری

دلایل زیادی برای موفقیت در طراحی سایت خبری وجود دارد، اما مهمترین دلایل موفقیت یک وب سایت خبری، موارد ذیل می باشد:

  • انتشار اخبار صادقانه
  • رعایت زیبایی و تمیزی قالب
  • متناسب بودن نوع نگارش و رنگ فونت ها
  • پرهیز از انتشار اخبار کذب
  • طراحی سایت حرفه ای
  • بهینه سازی سایت در کلمات کلیدی
  • بروز رسانی مستمر

اینها دلایلی ست که قطعا با رعایت تمام این موارد، می توانیم به موفق ترین وب سایت خبری در کشور و حتی با درج اخبار به زبان لاتین، در دنیا تبدیل شویم. 

تمام موارد بالا را می توانیم با استفاده از شرکت های معتبر طراحی سایت به آن دست پیدا نماییم. البته دلیل اعتبار و موفقیت این شرکت ها را باید در نتایج بدست آمده توسط آنها جست و جو و مطالعه نماییم.

شرکت طراحی سایت مبنا با هدف رضایت مندی مشتری و پیشرفت مشتریان خود، در زمینه کاری مربوط، اقدام به تاسیس شرکت طراحی سایت نموده است و مطمئن باشید این گفته ما یک شعار تبلیغاتی نبوده و نخواهد بود:

هدف ما پیشرفت و ارتقاء شماست.

لطفا نتایج بدست آمده توسط شرکت مبنا را در بخش بهینه سازی سایت مشاهده نمایید، تا خود دلیل گفته های ما را تصدیق نمایید.

طراحی اختصاصی وب سایت خبری

ویژگی اصلی طراحی سایت خبری شرکت مبنا، اختصاصی بودن آن و عدم استفاده از سیستم های کپی و نرم افزار های آماده می باشد. 

مسلما نرم افزاری که کپی و یا آماده باشند در مقایسه با سیستمی که بصورت اختصاصی و مطابق با استانداردهای روز و نظر مشتری و تجربیات فراوان یک شرکت طراحی سایت ، ایجاد گردد، کم ارزش تر است. داشتن قالب و گرافیکی متفاوت و امکانات متنوع و متمایز از سایر سایت های خبری می تواند تاثیر زیادی در افزایش مخاطبان شما نسبت به سایر خبرگزاری ها داشته باشد.

نداشتن محدودیت در اختصاصی بودن طراحی، تجربه ی بالا در طراحی سایت خبری موفق، حضور طراحان ، گرافیستان و برنامه نویسان مجرب و سئو کاران حرفه ای، از جمله تفاوت های اصلی شرکت طراحی سایت مبنا می باشد.

 

هزینه ی طراحی سایت های خبری

هزینه ی طراحی سایت خبری و پیاده سازی آن بستگی به امکانات مورد نظر شما برای وب سایت خود دارد. تعرفه های طراحی سایت از نوع خبری شرکت طرح و پردازش مبنا ،با توجه به زمان و ارزش کاری سنجیده شده و بصورت منصفانه ای ارائه می گردد. 

 

ارسال نظر و نظرات ثبت شده
احسان : لیست قیمت
0 6
سلام لطفا هزینه طراحی چند تا ازسایت هارو(در زمینه ی سایت خبری) واسم بفرستید ممنون.
مدیریت : پاسخ
4 4
با سلام . امکانات و هزینه ی دو سایت سایت خبری براتون ایمیل شد.
علی : گرفتن قیمت
4 3
سلام.لطفا هزینه ی طراحی سایت خبری مانند آفتاب نیوز و یا تابناک رو برام بفرستید .سپاس از زحمات شما
مدیریت : پاسخ
1 3
با سلام. امکانات کامل یک سایت خبری برای شما ارسال شد در اسرع وقت با شما تماس میگیریم
آذری :
2 4
قیمت طراحی سایت خبری رو به همراه سئوی اون رو میخواستم.باتشکر
مدیریت : پاسخ
0 3
براتون لیست امکانات و هزینه ی طراحی ایمیل شد و برای پیگیری باهاتون تماس گرفته میشود.
سراوانی : استعلام قیمت
1 2
سلام لطفا لیست امکانات ، هزینه طراحی و قیمت سایت خبری رو برام بفرستید ممنونم
مدیریت : پاسخ
0 2
درخوست شما ارسال شد و برای راهنمایی با شما تماس گرفته میشه
طاهر : قیمت
2 2
سلام لطفا هزینه طراحی چند تا ازسایت هارو(در زمینه ی سایت خبری) واسم بفرستید ممنون.
نمونه پروژه های طراحی سایت