طراحی سایت شبکه های اجتماعی

7 / 10
از 2 کاربر

شاید بسیاری از ما این طرح به ذهنمان رسیده باشد که جامعه مجازی و شبکه های اجتماعی برای ارتباط با دوستان خود ایجاد نماییم. جوامع مجازی مثل فیسبوک و فیس نما، البته ایجاد این جوامع نیاز به طراحی سایت و برنامه نویسی حرفه ای تحت وب دارد. ولی شما برای ایجاد چنین وب سایت هایی نیاز دارید مطالبی را در این مورد این شبکه های اجتماعی و ایجاد آن بدانید. مطالبی از قبیل اینکه :

  • هدف از ایجاد این جوامع
  • میزان پیشرفت این جوامع 
  • تعداد کاربران عضو
  • امکانات کاربران
  • امنیت پروفایل های شخصی
  • امنیت کلی وب سایت
  • تامین منابع مالی

 طراحی سایت شبکه های اجتماعی

با مطالعه و تحقیق در مورد این موارد و برآورد کامل هزینه ها و اهداف، ما می توانیم اقدام به طراحی سایت برای جوامع مجازی نماییم.

گستردگی استفاده از این جوامع و تامین امنیت کافی برای کاربران یکی از مهمترین مسائل برای این جوامع خواهد بود.

همچنین جذب مخاطبان فراوان برای گسترش این جوامع مجازی و استفاده از وب سرور مناسب که سرعت بارگذاری صفحه را در زمان های پر ترافیک پایین نیاورد از مسائل مهم بعدی این نکات می باشد.

شرکت طراحی سایت مبنا با داشتن طراحان حرفه ای سایت و آشنا به جدید ترین متد برنامه نویسی تحت وب و برنامه نویسی حرفه ای، می تواند بهترین سایت جوامع مجازی را برای شما طراحی نماید. همچنین موارد سئو و بهینه سازی سایت را برای شما انجام دهد تا شما توسط موتور های جست و جو گر دیده شوید و در رتبه ی خوبی از این لیست قرار گیرید.

زیرا نکته مهم برای طراحی سایت شبکه اجتماعی داشتن مخاطبان زیاد می باشد و تا کاربری به عضویت سایت شما در نیاید، مسلما جامعه ای تشکیل نخواهد شد. 

برای این منظور شرکت طراحی سایت مبنا با توجه به موارد و کلمات و عبارات پرکاربرد وب سایت شما، اقدام به بهینه سازی سایت شما نموده و آنها را برای شما به موتور های جست و جو معرفی می نماید تا سایت شما در صورت سرچ آن عبارات در ابتدای لیست قرار گیرد. این مسئله باعث افزایش تعداد بازدید شما و افزایش تعداد مخاطبان خواهد شد.

نمونه پروژه های طراحی سایت شبکه های اجتماعی

ویژگی های سایت شبکه های اجتماعی

ویژگی اصلی که طراحی سایت شبکه های اجتماعی دارا هستند، مزیت اشتراک گذاری منابع و اطلاعات و احوالات روزانه ی انسان ها با هم می باشد.

با توجه به نیاز اجتماعی بودن انسان ها، و علاقه به اینکه آنها دوست دارند از اطلاعات و احوالات دوستان و خانواده خود آگاهی و اطلاعات بدست آورند، بسیاری از متخصصان فناوری اطلاعات با مطالعه در این زمینه، سعی در طراحی وب سایت هایی با اینچنین ویژگی ها دارند. نمونه بارز این شبکه های اجتماعی فیسبوک می باشد، که کم بیش همه با آن آشنایی داریم.

ایجاد اینچنین وب سایت هایی معمولا با استقبال فراوان رو به رو خواهند شد. حتی در سطح یک شهر و کشور نیز راه اندازی و طراحی سایت های شبکه های اجتماعی ممکن است مخاطبان زیادی را جذب نماید.

در ایران وب سایت فیس نما با این هدف و با تقلید از فیسبوک سعی در راه اندازی چنین وب سایتی نموده است که به موفقیت چشم گیری نیز در زمینه جذب مخاطب در داخل کشور داشته است.

با توجه به این مزیت، وب سایت های شبکه های اجتماعی معمولا پر بازدید خواهند بود. و این بازدید فراوان بستر مناسبی را برای تبلیغات بنگاه های تجاری و وب سایت های تجاری در آنها ایجاد خواهد نمود.

هدف از داشتن سایت شبکه های اجتماعی

هدف از طراحی سایت شبکه های اجتماعی اغلب جمع کردن انسان ها در کنار هم در دنیای مجازی می باشد.

با توجه به استفاده از ابزار های ارتباطی فراوان در جامعه، بسیاری از مردم در دنیا از هم فاصله های فراوانی گرفته اند و از حال و احوالت خود و دوستان و خانواده خود با خبر نمی باشند.

متخصصان فناوری با توجه به این نیاز جامعه با طراحی سایت شبکه های اجتماعی قصد دارند که روابط مردم را از طریق جوامع مجازی با هم پیوند دهند.

البته در کنار این هدف، هدف کسب درآمد نیز دلیل بزرگی برای راه اندازی این وب سایت ها می باشد.

حال ما اگر قصد داریم در جامعه کوچک خود و دایره دوستان و همکاران خود، اقدام به راه اندازی اینچنین وب سایت هایی نماییم، باید تمام نکات و حالت های ایجاد و طراحی سایت شبکه های مجازی را بدانیم.

شرکت طراحی سایت مبنا با داشتن طراح حرفه ای سایت و آشنا به تمام قواعد و اصول طراحی حرفه ای سایت و با سابقه درخشان در این زمینه، می تواند راه کار خوبی برای همکاری با شما برای طراحی سایت برای شبکه های اجتماعی باشد.

دلایل موفقیت سایت شبکه های اجتماعی

دلیل اصلی موفقیت طراحی سایت شبکه های اجتماعی این می باشد که بر اساس یک نیاز عمده انسان طراحی شده است. نیاز اجتماعی بودن و قرار گرفتن در جمع و برقراری ارتباط با دوستان، نیاز مهمی می باشد که طراحان حرفه ای سایت های شبکه اجتماعی با بهره گرفتن از آن توانسته اند، موفقیت خیره کننده ای برای وب سایت های خود بدست آورند.

این موفقیت به حدی می باشد که امروز بیش از 30 % مردم جهان در شبکه اجتماعی با نام فیسبوک عضویت دارند.

رسیدن به این موفقیت برای شبکه اجتماعی اتفاقی نبوده و مهمترین مسئله ای که اینگونه وب سایت ها باید آن را رعایت نمایند، اصول حرفه ای طراحی سایت می باشد. همچنین رعایت قواعد بهینه سازی سایت تاثیر زیادی می تواند در معرفی اینگونه وب سایت ها در اینترنت داشته باشد.

شرکت طراحی سایت مبنا با کسب دانش و تجربه فراوان در زمینه طراحی انواع سایت، می تواند بهترین انتخاب شما برای سفارش طراحی سایت در انواع زمینه ها و حتی ایجاد یک شبکه اجتماعی گسترده باشد.

طراحی اختصاصی وب سایت شبکه های اجتماعی

ویژگی اصلی طراحی سایت شبکه های اجتماعی شرکت مبنا، اختصاصی بودن آن و عدم استفاده از سیستم های کپی و نرم افزار های آماده می باشد. 

مسلما نرم افزاری که کپی و یا آماده باشند در مقایسه با سیستمی که بصورت اختصاصی و مطابق با استانداردهای روز و نظر مشتری و تجربیات فراوان یک شرکت طراحی سایت ، ایجاد گردد، کم ارزش تر است.

نداشتن محدودیت در اختصاصی بودن طراحی، تجربه ی بالا در طراحی سایت برای شبکه های اجتماعی موفق، حضور طراحان ، گرافیستان و برنامه نویسان مجرب و سئو کاران حرفه ای، از جمله تفاوت های اصلی شرکت طراحی سایت مبنا می باشد.

 

هزینه طراحی سایت

هزینه ی طراحی سایت شبکه های اجتماعی و پیاده سازی آن بستگی به امکانات مورد نظر شما برای وب سایت خود دارد. تعرفه های طراحی سایت شبکه های اجتماعی شرکت طرح و پردازش مبنا، با توجه به زمان و ارزش کاری سنجیده شده و بصورت منصفانه ای ارائه می گردد. 

 

ارسال نظر و نظرات ثبت شده
نمونه پروژه های طراحی سایت