طراحی سایت شرکتی

8 / 10
از 167 کاربر

با توجه به تغییر و تحولاتی که در زندگی روزمره انسان ها اتفاق افتاده است لزوم استفاده از اینترنت و کسب اطلاعات از وب سایت ها امر جدا نشدنی زندگی همه ما شده است. در این میان شرکت های ارائه دهنده ی کالا و خدمات می بایست برای آنکه در دور رقابت با سایر شرکت ها باقی بمانند به سراغ طراحی سایت شرکتی رفته و با در نظر گرفتن یک وب سایت شرکتی مناسب برای خود در فضای اینترنت نسبت به معرفی خود ، کالا و خدماتشان اقدام کنند. برای آنکه بتوانید یک طراحی سایت شرکتی مناسب را به سرانجام برسانید می بایست نکاتی را رعایت کنید که در ادامه به همه ی آنها اشاره خواهیم نمود. یک طراحی سایت شرکتی ایده آل به طراحی گفته میشود که از تمام جوانب سنجیده و در بهترین سطح خود قرار داشته باشد. شرکت های بسیاری در زمینه طراحی سایت شرکتی فعالیت دارند که تنها تعداد معدودی از این شرکت ها به معنای واقعی طراحی سایت شرکتی را انجام میدهند و در بسیاری از مواقع این شرکت ها صرفا قالب گرافیکی سایت را آماده و به وسیله ی سیستم های رایگان سایتی را به شما تحویل می دهند که از نظر امنیت ، سئو و کارکرد با آن دچار مشکلات بسیاری بوده و عملا شما با همکاری با این سایت ها تنها هزینه ی طراحی سایت شرکتی را پرداخت نموده اید ولی ثمره ای از بابت طراحی سایت شرکتی برای شرکت به عمل نمی آید که در این بحث به تمامی این موارد اشاره خواهیم نمود تا شما بتوانید بهترین تصمیم را برای طراحی سایت شرکتی خود اتخاذ نمایید.

طراحی سایت شرکتی

در صورتی که شما مالک یک کسب و کار هستید و به فکر گسترش کار خود و کسب درامد بیشتر هستید بهترین حالت استفاده از فضای مجازی طراحی وب سایت شرکتی می باشد. برای آنکه آینده ی کسب و کار خود را تضمین کنید و بتوانید در سالهای آینده با این سیر صعودی استفاده از فضای مجازی خود را همراه کنید می بایست به سراغ طراحی سایت شرکتی بروید و با در اختیار داشتن یک وب سایت شرکتی به معرفی شرکت و برند خود بپردازید ، در آن از تاریخچه ی خود و کارهایی که در گذشته کرده اید سخن بگویید، از برنامه های در حال اجرا حرف بزنید و آینده ی پیش روی خود را برای بازدید کنندگان از وب سایت شرکتی خود بازگو کنید. همچنین می توانید محصولات خود را در دسته بندی های مختلف بر روی وب سایت شرکتی خود قرار دهید و آنها را معرفی کنید حتی اگر محصولی برای معرفی ندارید و صرفا فعالیت خدماتی انجام میدهید به شما پیشنهاد میکنیم خدمات خود را دسته بندی و شرح هر کدام را به صورت مفصل و جامع در بخش های جداگانه در وب سایت شرکتی خود قرار دهید تا بازدید کنندگان بیشتر و بهتر با شما ، شرکت شما ، خدمات و محصولاتی که ارائه میکنید آشنا شوند.

 طراحی سایت شرکتی

در جامعه امروز که آشنایی با اینترنت دیگر یک مزیت نیست و لازمه ی زندگی همه ی افراد جامعه از سنین کودک تا کهنسال شده است بازاریابی اینترنتی برای گسترش کسب و کار ها و استفاده از فضای اینترنت برای فروش بیشتر و کسب سود بیشتر یکی از ارکانی است که می بایست به آن توجه ویژه نمود. برای اینکه بازاریابی اینترنتی مناسب و دقیقی داشته باشیم می بایست پیش شرط های آنرا به خوبی فراهم آورده باشیم. از جمله این پیش شرط ها یک طراحی سایت شرکتی مناسب می باشد که پایه اصلی بازاریابی اینترنتی ما را تشکیل می دهد.

طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی در صورتی پاسخ تمام نیاز های ما را خواهد داد و زمینه ی موفقیت های آتی مارا فراهم خواهد نمود که با توجه به آخرین الگوریتم های ارائه شده توسط گوگل و تغییرات آنها طراحی شده باشد و به نوعی سئوبیس بوده و از نظر ساختاری و کد نویسی مشکلی با ربات های گوگل نداشته باشد. در صورتی که طراحی سایت شرکتی سئوبیس را انجام دهید خواهید دید که نسبت به سایر رقبایی که وب سایت هایی با ساختار نادرست را مدیریت میکنند با سرعت بیشتری پیشرفت کرده و در زمان کوتاهی می توانید جایگاه آنان در رتبه بندی گوگل را از آن خود کنید.

طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی نیز یکی از بخش های اصلی و زیر مجموعه طراحی سایت می باشد که بیشترین کاربرد آن در زمینه ی معرفی شرکت ، محصولات و خدمات ارائه شده توسط شرکت می باشد. طراحی سایت شرکتی یکی از بخش هایی است که میتوان بر روی آن مانور بسیاری داد و به نوعی می توان از آن برای بالاتر بردن جنبه رسمی شرکت استفاده کرد. یک سایت شرکتی برای آنکه برای شرکت مفید فایده واقع شود پس از استفاده از کد نویسی استاندارد و سئو شده در طراحی آن می بایست ظاهر زیبا و جذابی داشته باشد پس از آن می بایست رابط کاربری آسانی داشته باشد تا تمامی کاربران با کمترین میزان سواد اینترنتی و صرف وقت بتوانند به صفحه هایی که به دنبال آن هستند وارد شوند اطلاعات موجود در آن را مطالعه کنند.

باید توجه داشت که یک وب سایت ساده نمیتواند تمام ویژگی های یک شرکت معتبر را به مشتری و یا بازدید کننده ای که از سایت بازدید میکند منتقل نماید به همین دلیل است که شرکت طراحی سایت مبنا همواره تلاش کرده است تا با به روز ترین روش های برنامه نویسی اقدام به طراحی سایت شرکتی نماید تا وب سایت های نهایی هم از نظر امنیت ، کد نویسی و ظاهر در سطح مطلوبی قرار داشته باشند و همین امر موجب کسب نظر مثبت همه ی مشتریان این شرکت شده است.

طراحی سایت شرکتی 

اگر شما نیز جز آن دسته از افرادی هستید که مالک شرکتی می باشید و اکنون نیازمند داشتن یک وب سایت برای کسب و کار خود هستید پیشنهاد میکنیم از خدمات طراحی سایت شرکت طراحی سایت مبنا در بخش طراحی سایت شرکتی استفاده نموده و یکی از بهترین و زیبا ترین وب سایت ها را برای خود سفارش دهید. به همین منظور می توانید با ما تماس گرفته و از بخش فروش شرکت مشاوره های لازمه در زمینه طراحی سایت و طراحی سایت شرکتی را دریافت نمایید تا بتوانید با اطلاعات کامل در این زمینه نسبت به راه اندازی کسب و کار خود در اینترنت اقدام نمایید.

برای یک سایت شرکتی بجز صفحه اصلی صفحات درباره ما و تماس با ما از اهمیت بالایی برخوردار می باشند و شما می بایست این دو صفحه را در طراحی سایت شرکتی خودلحاظ نموده و به صورت زیبایی چیدمان آنرا رعایت نموده و محتوای مناسبی برای آنها در نظر بگیرید در این صورت است که وقتی کاربر از کیفیت سایت شما و مطالب و محصولاتی که ارائه داده اید رضایت داشته باشد به دنبال دانستن تاریخچه شما و راه هایی برای برقراری ارتباط با شما خواهد بود.

طراحی سایت شرکتی

بخش مهم بعدی قسمت اخبار سایت خواهد بود که میتوانید در طراحی سایت شرکتی خود نیز آنرا در نظر گرفته و در آن اخبار و اطلاعیه های مربوط به نمایشگاه ها و یا اتفاقات مختلف که پیرامون شرکت و حوزه فعالیتی آن رخ میدهد را وارد نمایید. در بخش دیگری از طراحی سایت شرکتی می توانید مقالات سایت را در نظر بگیرید و در آن مقالات آموزشی مرتبط با کارتان را در آن قرار دهید. توجه به بخش اخبار و مقالات و محتوایی که در آنها قرار داده میشود میتواند بر روی رتبه بندی سایت شما در موتور های جست و جو و همچنین کاربر پسنید سایت شما تاثیر مطلوبی گذارد.

بخش معرفی محصولات و خدمات از جمله مهم ترین بخش هایی هستند که می بایست به آنها در طراحی سایت شرکتی بیش از هر جای دیگر سایت بها دهید و کاربر را در رسیدن به کالا و یا خدمات مد نظرش که برای به دست آوردن اطلاعات پیرامون آن وارد سایت شرکت شما شده است راهنمایی نماید.

طراحی سایت برای شرکت ها

در طراحی سایت شرکتی ظاهر سایت علاوه بر اینکه بهتر است نسبت به سایر سایت های شرکتی متفاوت باشد می بایست تمام اهداف اصلی شرکت را در یک راستا به صورت منظم در اختیار و در دسترس کاربر بازدید کننده قرار دهد به همین دلیل شما مدیران شرکت گرامی میتوانید در صورتی که طرح و ایده خاصی برای ظاهر گرافیکی سایت شرکتی خود مد نظر دارید طی جلسه ای که قبل از شروع طراحی سایت شرکتی شما برقرار میشود با مسئول بخش گرافیک شرکت نسبت به ارائه توضیحات مد نظر خود در رابطه با چگونه بودن قالب را ارئه نمایید. در جلسه فوق گرافیست ضمن اطلاع از کلیت طرح مد نظر شما ایرادات طرح را اصلاح و اتود اولیه ای از قالب مد نظر شما را ارائه مینماید. پس از آنکه قالب مطابق با خواسته شما آماده شد به جهت انجام امور کد نویسی به برنامه نویسی شرکت منتقل شده و پس از شما یک سایت شرکتی اختصاصی خواهید داشت.

ویژگی های سایت شرکتی

اصلی ترین ویژگی که یک سایت شرکتی می بایست از آن بهره مند شود معرفی کامل و دقیق شرکت و فعالیت آن می باشد در کنار ای موارد بتواند محصولات و خدماتی که توسط شرکت ارائه شمود را نیز به خوبی مشاهده کرد.

در طراحی سایت شرکتی می بایست از متد های به روز طراحی سایت استفاده شود همچنین در نظر داشتن قوائد سئو در طراحی سایت در رشد وب سایت در سرچ های موتور های جست و جو تاثیر بسیاری خواهد داشت.

برای آنکه یک طراحی سایت شرکتی ایده آل را تجربه نمایید باید نوجه داشته باشید که به صفحاتی نیاز پیدا خواهید کرد که در آن به معرفی مدیریت و زمینه های مختلف فعالیت شرکت بپردازید. این کار برای بازدید کنندگان بسیار خوشایند بوده و میتوانند به شرکت راحتتر و سریع تر ارتباط برقرار نمایند.

هدف از داشتن سایت شرکتی چیست ؟

اصلی ترین هدفی که یک شرکت از طراحی سایت به دنبال آن می باشد ، معرفی هر چه بیشتر و بهتر شرکت ، محصولات تولیدی و خدمات ارائه شده توسط آن است و بهینه سازی سایت برای موتور های جست و جو و یا همان سئو بودن طراحی سایت در محقق شدن این هدف بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

طراحی اختصاصی وب سایت شرکتی

سیستم مدیریت محتوایی که توسط شرکت طراحی سایت مبنا برای طراحی سایت مورد استفاده قرار میگیرد به صورت کاملا تخصصی و مختص این شرکت می باشد و به هیچ وجه از نرم افزار های آماده و یا سلب کپی رایت شده ی موجود در اینترنت که به صورت رایگان در اختیار عموم قرار داده میشوند مانند وردپرس و جوملا استفاده نمی نماید. زیرا طراحی سایت شرکتی به کمکاینگونه نرم افزار ها معمولا دارای مشکلات بسیاری در زمینه ی کد نویسی می باشند و برای موتور های جست و جو به صورت تخصصی بهینه سازی نشده اند. این در حالی است که طراحی سایت شرکتی توسط شرکت طراحی سایت مبنا به صورت کاملا سئو بیس  بوده و در کد نویسی این وب سایت ها موارد مرتبط با سئو کاملا رعایت شده است که همین امر موجب تسریع روند موفقیت سایت ها و کسب رتبه های بالاتر توسط آنها در سرچ های گوگل میشود.

یکی دیگر از مزیت های اختصاصی بودن سیستم مدیریت محتوای شرکت طراحی سایت مبنا نسبت به سایر سیستم های آماده عدم وجود محدودیت در ایجاد بخش های مد نظر کارفرمایان می باشد و شما میتوانید با خیالی آسوده تمامی مواردی که در ذهن دارید و مایلید تا در زمان طراحی سایت شرکتی برای شما پیاده سازی شود در صورتی که به سئو سایت شما در آینده آسیبی وارد نکند به راحتی قابل اجرا خواهد بود.

هزینه طراحی سایت های شرکتی

هزینه طراحی سایت عموما متغیر بوده و صرفا با توجه به امکاناتی که شما مایلید تا بر روی وب سایتتان پیاده سازی شود تعیین میشود و طراحی سایت شرکتی نیز از همین قائده پیروی میکند ، طراحی سایت شرکتی قالب آماده و طراحی سایت شرکتی اختصاصی دارای تفاوت قیمتی بسیاری می باشند که دلیل این تفاوت قیمت زمانی است که صرف طراحی قالب و کد نویسی مجدد آن میشود می باشد. ولی در صورتی که مایلید تا حدود قیمت طراحی سایت شرکتی که ایده آن در ذهنتان است را بدانید می توانید همینک با ما تماس بگیرید و از بخش فروش قیمت حدودی طراحی سایت را قبل از اقدام برای عقد قرارداد جویا شوید.

در صورتی که مایلید تا طراحی سایت شرکتی شما توسط تیم خبره و متخصص طراحی سایت مبنا طراحی شود می توانید با شماره های زیر تماس گرفته و پس از دریافت مشاوره رایگان در ارتباط با طراحی سایت قراره جلسه ای را برای ارائه توضیحات و نمونه کار های بیشتر تنظیم نمایید

 

نمونه پروژه های طراحی سایت شرکتی

1مجموع 87 وب سایت
1مجموع 87 وب سایت

برخی نتایج بدست آمده ی گوگل در پروژه های طراحی سایت شرکتی

کلمه کلیدی
وب سایت
رتبه
تابلو
طراحی سایت دکوراسیون دکور آفیس
5
خشک کن
طراحی سایت ماشین های صنعتی ماشین ساز
2
پمپ بتن
طراحی سایت شرکتی کارخانه بتن سازی
1
ترانشیپ
طراحی سایت بازرگانی و حمل و نقل راج کو
1
برش آهن
طراحی سایت گروه صنعتی برش لیزر
2
فرش گرد
طراحی سایت فرش پارسان کارپت
3
آمونیاک
طراحی سایت شیمیایی آریا شیمی
5
فرفورژه
طراحی سایت تولید نرده ایران فرفورژه
5
فیسالیس
طراحی سایت شرکتی ایران به لیمو
8
فروش بتن
طراحی سایت شرکتی کارخانه بتن سازی
1
رنگ چکشی
طراحی سایت رنگ صنعتی پوشش فام
1
گریس پمپ
طراحی سایت شرکت صنعتی توان پایش ماد
2
بتن ریزی
طراحی سایت شرکتی کارخانه بتن سازی
5
برش فلزات
طراحی سایت گروه صنعتی برش لیزر
1
رنگ پودری
طراحی سایت رنگ صنعتی پوشش فام
1
کلریناتور
طراحی سایت تصفیه فاضلاب اطلس آب
1
تی وی روم
طراحی سایت شرکت چوب نگار
1
فرز الماس
طراحی سایت شرکتی آریسمان تولز
3
آهن فروشی
طراحی سایت شرکت بازرگانی آهن میران
5
بتن آماده
طراحی سایت شرکتی کارخانه بتن سازی
8
قطعات لودر
طراحی سایت هیدرولیک مرکزی
1
دکور تی وی
طراحی سایت شرکت چوب نگار
1
کشت استویا
طراحی سایت شرکتی ایران به لیمو
1
خشک کن هوا
طراحی سایت قطعات صنعتی هوامدار
2
غرفه آرایی
طراحی سایت لوازم نمایشگاهی استند کو
3
تولید پشتی
طراحی سایت فرش پارسان کارپت
3
قیمت پوستر
طراحی سایت دکوراسیون دکور آفیس
4
نما کلاسیک
طراحی سایت شرکت دکوراسیون هیرادانا
6
پارکت ارزان
طراحی سایت دکوراسیون دکور آفیس
1
کود شیمیایی
طراحی سایت شیمیایی آریا شیمی
1
فروش بای پپ
طراحی سایت شرکت تجهیزات پزشکی بارمان
1
کشت به لیمو
طراحی سایت شرکتی ایران به لیمو
1
کفپوش صنعتی
طراحی سایت فنی مهندسی پارس الیس
1
آب بندی نما
طراحی سایت خدمات ساختمانی سپهر سپید
2
گلیم ماشینی
طراحی سایت فرش پارسان کارپت
2
ورق پلاستیک
طراحی سایت شرکت هنر پلاست
4
پارکت لمینت
طراحی سایت دکوراسیون دکور آفیس
4
میوه خشک کن
طراحی سایت ماشین های صنعتی ماشین ساز
5
چرخ چرم دوزی
فروشگاه چرخ خیاطی
1
قیمت فیسالیس
طراحی سایت شرکتی ایران به لیمو
1
آمونیاک مایع
طراحی سایت شیمیایی آریا شیمی
1
پوستر دیواری
طراحی سایت دکوراسیون دکور آفیس
1
بازسازی ویلا
طراحی سایت شرکت دکوراسیون هیرادانا
1
کفش بچه گانه
طراحی سایت مجموعه تولیدی و پخش کفشینه
3
تعمیر تردمیل
طراحی سایت تعمیر تردمیل ریپیر تردمیل
5
بازسازی منزل
طراحی سایت شرکت دکوراسیون هیرادانا
8
نمایندگی هپکو
طراحی سایت هیدرولیک مرکزی
1
پالت پلاستیکی
طراحی سایت شرکتی پالت پلاستیکی
1
پرورش به لیمو
طراحی سایت شرکتی ایران به لیمو
1
خرید آهن آلات
طراحی سایت شرکت بازرگانی آهن میران
2
دستگاه بای پپ
طراحی سایت شرکت تجهیزات پزشکی بارمان
3
نایلون شیرینگ
طراحی سایت پخش نایلون ناب پلاستیک
4
لباس بچه گانه
طراحی سایت لباس بچگانه ایران پوش
6
لوازم تراشکاری
طراحی سایت شرکتی آریسمان تولز
1
فروش ونتیلاتور
طراحی سایت شرکت تجهیزات پزشکی بارمان
1
شرکت دکوراسیون
طراحی سایت شرکت دکوراسیون هیرادانا
2
سختی گیر رزینی
طراحی سایت تصفیه فاضلاب اطلس آب
3
نایلون حبابدار
طراحی سایت پخش نایلون ناب پلاستیک
4
پخش کاغذ دیواری
طراحی سایت دکوراسیون دکور آفیس
1
گلیم فرش ماشینی
طراحی سایت فرش پارسان کارپت
1
طراحی تی وی روم
طراحی سایت شرکت چوب نگار
1
لوازم یدکی لودر
طراحی سایت هیدرولیک مرکزی
2
تولیدی بچه گانه
طراحی سایت لباس بچگانه ایران پوش
3
نماشویی با طناب
طراحی سایت خدمات ساختمانی سپهر سپید
3
تعمیرات ساختمان
طراحی سایت شرکت دکوراسیون هیرادانا
4
چرخ خیاطی صنعتی
فروشگاه چرخ خیاطی
9
قیمت کاغذ دیواری
طراحی سایت دکوراسیون دکور آفیس
1
پاپ آپ نمایشگاهی
طراحی سایت لوازم نمایشگاهی استند کو
1
نمایندگی کوماتسو
طراحی سایت هیدرولیک مرکزی
2
فروش کاغذ دیواری
طراحی سایت دکوراسیون دکور آفیس
3
دستگاه چاپ و برش
طراحی سایت شرکت فرارنگ
3
شرکت طراحی داخلی
طراحی سایت شرکت دکوراسیون هیرادانا
4
بهترین چرخ خیاطی
فروشگاه چرخ خیاطی
5
دستگاه چاپ پارچه
طراحی سایت شرکت فرارنگ
7
لوازم بیل مکانیکی
طراحی سایت هیدرولیک مرکزی
1
میوه خشک کن صنعتی
طراحی سایت ماشین های صنعتی ماشین ساز
2
قیمت چرخ چرم دوزی
فروشگاه چرخ خیاطی
3
تولیدی لباس ورزشی
طراحی سایت لوازم ورزشی آراد
9
چرخ خیاطی چرم دوزی
فروشگاه چرخ خیاطی
1
دستگاه آب شیرین کن
طراحی سایت تصفیه فاضلاب اطلس آب
5
دستگاه میوه خشک کن
طراحی سایت ماشین های صنعتی ماشین ساز
5
چرخ خیاطی کامپیوتری
فروشگاه چرخ خیاطی
3
لوازم یدکی لودر چینی
طراحی سایت هیدرولیک مرکزی
1
شرکت دکوراسیون داخلی
طراحی سایت شرکت دکوراسیون هیرادانا
2
قیمت مواد آزمایشگاهی
طراحی سایت شرکتی راد کیمیا
5
تولیدی پوشاک بچه گانه
طراحی سایت لباس بچگانه ایران پوش
2
تولیدی ست ورزشی زنانه
طراحی سایت لوازم ورزشی آراد
3
دستگاه تصفیه آب صنعتی
طراحی سایت تصفیه فاضلاب اطلس آب
5
نمایندگی لاستیک اکسلرا
طراحی سایت شرکت تایر کیان گیتی
1
تولیدی لباس ورزشی زنانه
طراحی سایت لوازم ورزشی آراد
3
کلمه کلیدی
وب سایت
رتبه
برش مس
طراحی سایت گروه صنعتی برش لیزر
1
تک نما
طراحی سایت فروشگاهی تک نما
4
ترانزیت
طراحی سایت بازرگانی و حمل و نقل راج کو
1
بتن سخت
طراحی سایت فنی مهندسی پارس الیس
1
اسلایسر
طراحی سایت ماشین های صنعتی ماشین ساز
3
تی بخار
طراحی سایت شرکت هان ایران
3
بتن مگر
طراحی سایت شرکتی کارخانه بتن سازی
5
رنگ چرم
طراحی سایت رنگ صنعتی پوشش فام
7
خرید بتن
طراحی سایت شرکتی کارخانه بتن سازی
1
چشمی درب
طراحی سایت نمایندگی اگزیتک
1
فرش بیضی
طراحی سایت فرش پارسان کارپت
2
قیمت بتن
طراحی سایت شرکتی کارخانه بتن سازی
3
خرید آهن
طراحی سایت شرکت بازرگانی آهن میران
5
دمیستر پد
طراحی سایت پویا بافت کاسپین
1
فیلتر شنی
طراحی سایت تصفیه فاضلاب اطلس آب
1
کشت آویشن
طراحی سایت شرکتی ایران به لیمو
1
باکس پالت
طراحی سایت شرکتی پالت پلاستیکی
2
برش استیل
طراحی سایت گروه صنعتی برش لیزر
3
تابلوسازی
طراحی سایت تابلوهای تبلیغاتی توان تکاور
8
لوازم لودر
طراحی سایت هیدرولیک مرکزی
1
فروش پارکت
طراحی سایت دکوراسیون دکور آفیس
1
کشت استویا
طراحی سایت شرکتی ایران به لیمو
1
رنگ متالیک
طراحی سایت رنگ صنعتی پوشش فام
2
دیوار کاذب
طراحی سایت دکوراسیون پارت دکور
2
تی بخارشوی
طراحی سایت شرکت هان ایران
3
آنتن مرکزی
سایت رسمی آنتن مرکزی
3
پوشاک کودک
طراحی سایت لباس بچگانه ایران پوش
5
قطعات گریدر
طراحی سایت هیدرولیک مرکزی
1
خدمات تکنما
طراحی سایت فروشگاهی تک نما
1
چرخ چرم دوز
فروشگاه چرخ خیاطی
1
قیمت استویا
طراحی سایت شرکتی ایران به لیمو
1
تابلو پزشکی
طراحی سایت تابلوهای تبلیغاتی توان تکاور
1
نماشویی آجر
طراحی سایت خدمات ساختمانی سپهر سپید
1
نیترات سدیم
طراحی سایت شیمیایی آریا شیمی
2
پکیج فاضلاب
طراحی سایت تصفیه فاضلاب اطلس آب
3
کربنات سدیم
طراحی سایت شیمیایی آریا شیمی
4
چرخ میاندوز
فروشگاه چرخ خیاطی
5
استند بروشور
طراحی سایت لوازم نمایشگاهی استند کو
1
چرخ دوخت چرم
فروشگاه چرخ خیاطی
1
قیمت به لیمو
طراحی سایت شرکتی ایران به لیمو
1
چرخ چرم دوزی
فروشگاه چرخ خیاطی
1
چشمی دیجیتال
طراحی سایت نمایندگی اگزیتک
1
قطعات بلدوزر
طراحی سایت هیدرولیک مرکزی
2
کفپوش اپوکسی
طراحی سایت فنی مهندسی پارس الیس
4
تولیدی پوشاک
طراحی سایت لباس بچگانه ایران پوش
5
لوازم لیفتراک
طراحی سایت هیدرولیک مرکزی
1
قطعات لیفتراک
طراحی سایت هیدرولیک مرکزی
1
لاستیک اکسلرا
طراحی سایت شرکت تایر کیان گیتی
1
قطعات کمپرسور
طراحی سایت قطعات صنعتی هوامدار
2
استند کاتالوگ
طراحی سایت لوازم نمایشگاهی استند کو
3
بتن پیش تنیده
طراحی سایت شرکتی کارخانه بتن سازی
4
کربنات پتاسیم
طراحی سایت شیمیایی آریا شیمی
5
پوستر سه بعدی
طراحی سایت دکوراسیون دکور آفیس
7
قیمت تی وی روم
طراحی سایت شرکت چوب نگار
1
فرش ماشینی گرد
طراحی سایت فرش پارسان کارپت
2
تولید لباس بچه
طراحی سایت لباس بچگانه ایران پوش
3
پوشاک بچه گانه
طراحی سایت لباس بچگانه ایران پوش
4
دکوراسیون مغازه
طراحی سایت شرکت معماری شاه توت
1
نمایندگی تک نما
طراحی سایت فروشگاهی تک نما
1
گلیسیرین خوراکی
طراحی سایت شیمیایی آریا شیمی
1
سرویس چرخ خیاطی
فروشگاه چرخ خیاطی
1
حراج لباس ورزشی
طراحی سایت لوازم ورزشی آراد
2
ورق پلی پروپیلن
طراحی سایت شرکت هنر پلاست
3
گلیم فرش فانتزی
طراحی سایت فرش پارسان کارپت
4
فروش اکسیژن ساز
طراحی سایت شرکت تجهیزات پزشکی بارمان
7
تولیدی لباس کودک
طراحی سایت لباس بچگانه ایران پوش
1
لباس ورزشی نوزاد
طراحی سایت لوازم ورزشی آراد
1
حراج کاغذ دیواری
طراحی سایت دکوراسیون دکور آفیس
2
بهترین چرخ خیاطی
فروشگاه چرخ خیاطی
2
خرید کاغذ دیواری
طراحی سایت دکوراسیون دکور آفیس
3
قیمت چرخ میاندوز
فروشگاه چرخ خیاطی
3
لباس ورزشی ارزان
طراحی سایت لوازم ورزشی آراد
5
طراحی نما کلاسیک
طراحی سایت شرکت دکوراسیون هیرادانا
6
کانون بازنشستگان
سایت رسمی کانون عالی بازنشستگان
10
پکیج تصفیه فاضلاب
طراحی سایت تصفیه فاضلاب اطلس آب
1
تولیدی پوشاک کودک
طراحی سایت لباس بچگانه ایران پوش
3
چرخ خیاطی میاندوز
فروشگاه چرخ خیاطی
4
لباس والیبال زنانه
طراحی سایت لوازم ورزشی آراد
1
آیفون تصویری تکنما
طراحی سایت فروشگاهی تک نما
3
دستگاه لیزر رومیزی
طراحی سایت شرکت فرارنگ
5
تولیدی کفش بچه گانه
طراحی سایت مجموعه تولیدی و پخش کفشینه
3
شستشوی نمای ساختمان
طراحی سایت خدمات ساختمانی سپهر سپید
8
پوستر دیواری سه بعدی
طراحی سایت دکوراسیون دکور آفیس
1
لباس والیبال دخترانه
طراحی سایت لوازم ورزشی آراد
2
دوربین مداربسته ارزان
طراحی سایت فروشگاهی دوربین مدار بسته
1
قیمت لوازم آزمایشگاهی
طراحی سایت شرکتی راد کیمیا
3
دستگاه تصفیه اب صنعتی
طراحی سایت تصفیه فاضلاب اطلس آب
4
خرید لباس ورزشی ارزان
طراحی سایت لوازم ورزشی آراد
6
پکیج تصفیه خانه فاضلاب
طراحی سایت تصفیه فاضلاب اطلس آب
3
قیمت تجهیزات آزمایشگاهی
طراحی سایت شرکتی راد کیمیا
4

ویژگی های سایت شرکتی

ویژگی اصلی یک سایت شرکتی، " معرفی یک شرکت " در دنیای اینترنت می باشد. همچنین باید در طراحی سایت شرکتی ، نمونه های محصولات و یا خدماتی که به مشتریان و مردم ارائه می شود نیز دیده شود.

طراحی سایت برای شرکت ها اگر توسط متد های روز طراحی سایت انجام شود و در معرفی کلمات کلیدی یک وب سایت شرکتی موارد بهینه سازی سایت رعایت شود، آن شرکت می تواند به مهمترین ویژگی طراحی سایت برای خود دست پیدا نماید.

در معرفی شرکت ها می توانیم بخشی به عنوان معرفی مدیران و بخش های مختلف شرکت اضافه نماییم، که انجام این امر باعث می شود کاربران و مشتریان اعتماد بیشتری نسبت به وجود شرکت در دنیای واقعی نمایند، و اینگونه معرفی می تواند هدف و ویژگی معرفی یک شرکت را در دنیای مجازی ارتقاء بخشد و باعث بهینه شدن این ویژگی مهم برای شرکت ها، مخصوصا شرکت های تجاری شود.

نمایش مواردی از قبیل:

  • محصولات
  • درباره ما
  • خرید آنلاین
  • خدمات
  • تماس با ما
  • تماس آنلاین

می تواند از ویژگی های مهم برای یک سایت شرکتی باشد که حتما باید در طراحی سایت آن ها را در نظر داشته باشیم.

هدف از داشتن سایت شرکتی چیست ؟

مهمترین هدفی که مسلما یک شرکت از طراحی سایت برای خود دنبال می نماید، معرفی شرکت و بازاریابی اینترنتی و افزایش فروش و درآمد زایی از سایت می باشد.

البته اهداف دیگری نیز در این بین وجود دارند، از جمله این اهداف:

  • ارائه خدمات و فروش به صورت اینترنتی
  • سهولت کار خرید و یا دریافت خدمات برای مشتریان
  • معرفی محصولات ( رنگ، نوع، اندازه، قیمت و...)
  • معرفی خدمات
  • تجارت سودآور
  • دریافت تبلیغات و درآمد زایی از سایت
  • رسیدن به مفهوم برند سازی برای یک شرکت
  • کم کردن نیرو های کاری با استفاده از ایجاد بخش های متنوع الکترونیک
  • صرفه جویی در کاغذ و البته کاغذ بازی های اداری

این اهداف حتی همگی در کنار هم نیز می توانند هدف یک شرکت از طراحی سایت شرکتی باشد.

دلایل موفقیت سایت های شرکتی

برای موفقیت یک سایت شرکتی ابتدا باید مواردی که در بالا آنها را توضیح دادیم رعایت شود.

رعایت مواردی از جمله بهینه سازی سایت برای موتور های جست و جو و اعتماد سازی برای مشتریان و... از جمله این موارد می باشد.

شما اگر در طراحی سایت شرکتی خود این موارد را در نظر نداشته باشید و آنها را رعایت ننمایید، مسلما به موفیقت لازمه در دنیای اینترنت نخواهید رسید.

برای رسیدن به موفیقت در طراحی سایت ، شرکت مبنا برای شما دوستان برنامه خاص در نظر دارد. با استفاده از متد جدید و طراحان حرفه ای سایت که آشنا به تمام اصول بهینه سازی سایت، و الگوریتم های امتیاز دهی موتور های جست و جو، انتخاب شرکت طراحی سایت مبنا برای سایت شرکتی خود، میتواند دلیل موفقیت باشد.

کافی ست نمونه پروژه ها و موفیقت های بدست آمده توسط شرکت طراحی سایت مبنا را در بخش ذیل و بخش بهینه سازی سایت ، مشاهده نمایید.

طراحی اختصاصی وب سایت شرکتی

ویژگی اصلی این طراحی سایت درشرکت مبنا، اختصاصی بودن آن و عدم استفاده از سیستم های کپی و نرم افزار های آماده می باشد. 

مسلما نرم افزاری که کپی و یا آماده باشند در مقایسه با سیستمی که بصورت اختصاصی و مطابق با استانداردهای روز و نظر مشتری و تجربیات فراوان یک شرکت طراحی سایت ، ایجاد گردد، کم ارزش تر است. شرکت مبنا تمام موارد طراحی سایت را برای شما به صورت اختصاصی طراحی نموده و با سلیقه شما و البته رعایت موارد بهینه سازی سایت برای شما، به بهبود تجاریتان کم خواهد نمود.

نداشتن محدودیت در اختصاصی بودن طراحی، تجربه ی بالا در طراحی سایت شرکتی موفق، حضور طراحان ، گرافیستان و برنامه نویسان مجرب و سئو کاران حرفه ای، از جمله تفاوت های اصلی شرکت طراحی سایت مبنا می باشد.

 

هزینه طراحی سایت های شرکتی

هزینه ی طراحی سایت شرکتی و پیاده سازی آن بستگی به امکانات مورد نظر شما برای وب سایت خود دارد. تعرفه های طراحی سایت برای شرکت ها شرکت طرح و پردازش مبنا ، با توجه به زمان و ارزش کاری سنجیده شده و بصورت منصفانه ای ارائه می گردد. 

برای اطلاع از هزینه و قیمت طراحی با ما ارتباط برقرار نمایید 

 

ارسال نظر و نظرات ثبت شده
جعفری : soal
12 4
سلام لطفا هزینه های طراحی سایت شرکتی رو برای من ارسال کنید.ممنون
مدیریت : پاسخ
8 4
امکانات و هزینه و مدت زمان طراحی برای شما ایمیل شد.
خانم رفعتی : هزینه و امکانات طراحی
3 4
با سلام.لطفا لیست قیمت برای طراحی یک سایت شرکتی رو برام بفرستیدهمچنین اگه یه سایت شرکتی با امکانات تمام بخوام چقدر هزینه داره؟ لطفا جوابش رو به ایمیلم بفرستید.ممنون
مدیریت : پاسخ
1 3
سلام خدمت شما.لیست قیمت ها و امکانات برای شما ارسال شد.همچنین جهت پیگیری درخواست شما با شما تماس گرفته خواهدشد.
بهنام رئیسی : استعلام قیمت
3 3
سلام.من یه شرکت طراحی دکوراسیون دارم میخوام تو سایتم محصولات و نمونه کارامو نشون بدم همچنین توی گوگل سایتم رتبش بالا باشه.لطفا قیمت طراحی سایت مدنظرم رو برام بفرستید.ممنون
مدیریت : پاسخ
3 3
با سلام.لیست امکانات و قیمت طراحی برای شما ارسال شد و در طی دو روز آینده با شما تماس گرفته می شود.
توکلی :
1 4
با سلام لطفا برای طراحی سایت شرکت وارد کننده ابزار فنی و حرفه ای و صنعتی (دو زبانه و دارای لیست محصولات) ، با تکنولوژی دروپال قیمت بدید. با تشکر
مدیریت : پاسخ
2 4
اطلاعات درخواستی شما برایتان ارسال شد و برای پیگیری باهاتون تماس گرفته میشود
شایان حسابی :
1 3
با سلام لطفا هزینه طراحی سایت شرکتی رو برای من ارسال کنید.با تشکر
مدیریت : پاسخ
2 3
سلام. لیست امکانات و هزینه ی طراحی ایمیل شد و برای پیگیری باهاتون تماس گرفته میشود
نيما مصري : سايت بيمه
1 4
با سلام بنده نمايندگي بيمه ايران دارم در نظر دارم كه سايت خوب با امكانات كامل و فروش آنلاين بيمه و امكان ارسال پيام كوتاه و ديگر امكانات لازم را طراحي كنم. ممنون ميشم كه حدود قيمت و شرائط پرداخت را براي بنده ارسال فرمائيد.
نمونه پروژه های طراحی سایت