طراحی سایت علمی

10 / 10
از 2 کاربر

در علوم مختلف ممکن است متخصصانی وجود داشته باشد. همچنین علاقمندان زیادی نسبت به مطالب علمی مختلف و پژوهشات و تحقیقات در هر زمینه علمی نیز وجود دارند. ما با طراحی سایت علمی و پژوهشی می توان اطلاعات مناسب در اختیار کاربران قرار دهیم؛ و می توانیم برای تمام پرسش های کاربران و محققان در آن زمینه علمی، جوابی درست و کافی باشیم. می توانیم به روز ترین اخبار را در اختیار مخاطبان خود قرار دهیم و می توانیم با ساختن انجمن گفت و گو، برای آنها میز گردی مجازی ایجاد نماییم، تا از نظرات آنها نیز همه استفاده نمایند.

امکاناتی که از طریق طراحی سایت از نوع علمی می توانیم داشته باشیم را در ذیل برای شما عنوان می نمایم:

  • دسته بندی مقالات
  • آرشیو مقالات
  • اخبار دنیای روز
  • انجمن گفت و گوی مجازی
  •  بخش تحقیقات علمی

 طراحی سایت علمی

شرکت طراحی سایت مبنا با توجه به داشتن دانش علمی روز در زمینه طراحی سایت و همچنین استفاده از برنامه نویسان ماهر و طراحان گرفایست حرفه ای، می تواند بهترین سایت علمی را برای شما طراحی نماید، که دیگر نیازی به اضافه کردن بخشی به سایت را نداشته باشید. 

البته نکته مهم این می باشد که باید سایت طراحی شده برای ما، بعد از جست و جو توسط کاربران در موتورهای جست و جو مثل گوگل دیده شود؛ البته ثبت سایت در موتور های جست و جو کار دشواری نیست و مسئله مهم این می باشد که وب سایت ما دارای پیج رنک بالایی باشد تا توسط متور های جست و جو در ابتدای لیست ها نمایش داده شود. این کار تنها با بهینه سازی سایت و طراحی حرفه ای سایت امکان پذیر خواهد بود.

شرکت طراحی سایت مبنا با توجه به کلمات پر کاربد سایت شما، اقدام به بهینه سازی سایت شما را در کنار طراحی سایت حرفه ای، از وظایف خود دانسته، و تلاش می نماید که وب سایت شما دارای پیج رنک بالا نیز باشد. همچین در جست و جوی کلمات مهم و کلیدی وب سایت شما، موتور های جست و جو وب سایت شما را در موارد ابتدایی لیست نماید. که تنها این مسئله در گرو تجربه کافی و آشنایی به الگوریتم های جدید موتور های جست و جو، برای امتیاز دهی به وب سایت امکان پذیر می باشد.

که تمام این مسائل اعم از:

در دستور کار شرکت طراحی سایت مبنا بوده، و جزو اصول حرفه ای شرکت مبنا و کارکنان این شرکت می باشد.

برخی نتایج بدست آمده ی گوگل در پروژه های طراحی سایت علمی

کلمه کلیدی
وب سایت
رتبه
هنرستان خلبانی
طراحی سایت مدرسه هوانوردی مدبر
1
کلمه کلیدی
وب سایت
رتبه

ویژگی های سایت علمی

در سایت های علمی، ویژگی اصلی انتشار مطالب و مقالات علمی می باشد. در این سایت ها مطالب علمی در قالب:

  • مقالات
  • کتاب های الکترونیک
  • فایل های دانلود PDF
  • و حتی آدرس مراجع مطالب 

به مخطبان نمایش داده می شود. بسیاری از این مطالب اگر منحصر به فرد باشد و جزء مطالب علمی روز نیز باشند، و برای اولین بار توسط ما در اینترنت انتشار پیدا نماید، می تواند در اینترنت بسیار محبوب و پر بازدید شود.

همچنین در صورت رعایت موارد کپی، و درج نام آدرس شما به عنوان لینک آن مطلب، وب سایت شما دارای ارزش و اعتبار بیشتری از قبل، خواهد شد.

ویژگی مهم دیگر سایت های علمی این می باشد که مطالب و مستندات علمی، نیاز روزمره متخصصان و دانشجویان می باشد، و بسیاری از مردم جهان نیز در زمینه های مختلف علمی، هر روزه به دنبال مطالب علمی می گردند، که در این صورت اگر در طراحی سایت خود به طور موفق عمل کرده باشیم، می توانیم وب سایت علمی پر بازدیدی داشته باشیم.

هدف از داشتن سایت علمی چیست؟

هدف اصلی از طراحی سایت علمی ، اتشار مقالات علمی و مطالب علمی و تحقیقات استادان و پژوهشگران، در قاب اینترنتی می باشد.

زیرا از طریق وب سایت علمی و دنیای اینترنت، می توان با تعداد بیشتری از مخاطبان ارتباط برقرار کرد و دانش علمی و تحقیقات خود را در معرض نمایش عموم مردم جهان قرار داد.

ولی در صورتی که قصد داشته باشیم وب سایت علمی ما، دارای بازدید بیشتری باشد و توسط موتور های جستجو دیده شود، نیاز است تمام اصول حرفه ای طراحی سایت و بهینه سازی سایت را رعایت نماییم. زیرا موتور های جستجوگر که بیشترین تعداد بازدید سایت ها غالبا از طریق آنها و از درگاه آنها اتفاق می افتد، نیاز دارند که وب سایت ها ابتدا به آنها به طور بهینه معرفی شوند.

شرکت طراحی سایت مبنا با داشتن سابقه درخشان در طراحی سایت و بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو گر، می تواند بهترین وب سایت های علمی را برای شما طراحی نماید و آنرا مطابق با جدیدترین الگوریتم های موتور های جستجو گر به آنها معرفی نماید.

 

دلایل موفقیت سایت علمی :

یک وب سایت علمی در صورتی به موفقیت خواهد رسید که حاوی مطالب مفیدی برای کاربران باشد. مطالب متنوع و البته جدید، زیرا در صورت تکراری بودن مطالب وب سایت، مطالب شما زیاد بازدید نخواهند شد و توسط موتور های جستجوگر نیز در رتبه های آخر نتایج جستجو، لیست خواهند شد.

برای اینکه وب سایت علمی موفقی داشته باشیم باید آشنایی کاملی با تمام موارد ورود اطلاعات به وب سایت داشته باشیم. مواردی که در طراحی سایت آن را اصول سئو می نامند. همچنین باید با موارد HEO نیز که بهترین حالت نمایش اطلاعات به کاربران می باشد، آشنایی داشته باشیم تا بتوانیم مطالب و متن های خود را طوری به کاربران نمایش دهیم که باعث جذب آنها نسبت به مطالب وب سایت شود.

لازمه داشتن این آگاهی ها از موارد حرفه ای طراحی سایت، همکاری با شرکت های معتبر و حرفه ای طراحی سایت می باشد که به تمام موارد بهینه سازی سایت آشنایی کامل داشته باشد.

شرکت طراحی سایت مبنا با داشتن طراحان حرفه ای و آشنا به موارد حرفه ای طراحی سایت و اصول بهینه سازی سایت، می تواند بهترین انتخاب شما برای طراحی سایت علمی زیبا و جذاب برای مخاطبین باشد.

طراحی اختصاصی وب سایت علمی

ویژگی اصلی طراحی سایت علمی شرکت مبنا، اختصاصی بودن آن و عدم استفاده از سیستم های کپی و نرم افزار های آماده می باشد. 

مسلما نرم افزاری که کپی و یا آماده باشند در مقایسه با سیستمی که بصورت اختصاصی و مطابق با استانداردهای روز و نظر مشتری و تجربیات فراوان یک شرکت طراحی سایت ، ایجاد گردد، کم ارزش تر است. یکی از موارد مهم برای یک وب سایت علمی منحصر به فرد بودن مطالب آن و همچنین قالب آن می باشد. همچنین برای داشتن امکانات متنوع و مناسب برای وب سایت خود، تنها راه حل همکاری با شرکت های طراحی سایت حرفه ای می باشد.

نداشتن محدودیت در اختصاصی بودن طراحی، تجربه ی بالا در طراحی سایت علمی موفق، حضور طراحان ، گرافیستان و برنامه نویسان مجرب و سئو کاران حرفه ای، از جمله تفاوت های اصلی شرکت طراحی سایت مبنا می باشد.

 

هزینه طراحی سایت علمی

هزینه ی طراحی سایت علمی و پیاده سازی آن بستگی به امکانات مورد نظر شما برای وب سایت خود دارد. تعرفه های طراحی سایت از نوع علمی شرکت طرح و پردازش مبنا ، با توجه به زمان و ارزش کاری سنجیده شده و بصورت منصفانه ای ارائه می گردد. 

 

ارسال نظر و نظرات ثبت شده
نمونه پروژه های طراحی سایت