طراحی سایت مجله اینترنتی

10 / 10
از 1 کاربر

با توجه به گستردگی استفاده از اینترنت، بسیاری از مردم جهان امروزه از اینترنت برای مطالعه روزنامه و مجلات استفاده می نمایند، حتی برنامه ها و نرم افزار هایی برای گوشی های تلفن همراه که دارای سیستم عامل اندروید می باشند، نوشته شده است که از طریق اینترنت گوشی خود می توانند روزنامه های محبوب خود را مطالعه نمایند. با توجه به این مسئله راهکاری که برای از دست ندادن مخاطبان خود و خواندگان خود به شما پیشنهاد می نماییم، طراحی سایت برای مجلات اینترنتی و روزنامه های اینترنتی می باشد. که شما از طریق آن حداقل خواندگان خود را خواهید داشت و البته از طریق داشتن بازدید کنندگان زیاد می توانید با استفاده از دریافت تبلیغات بنری و متنی می توانید اقدام به درآمدزایی نمایید.

امکاناتی که از طریق این وب سایت می توانید در اختیار خود و کاربران و خوانندگان خود قرار دهید، از این قبیل می باشد:

  • ارائه مجلات و روزنامه تاریخ روز 
  • ارائه آرشیو روزنامه ها و مجلات
  •  فروش آنلاین مجلات و روزنامه و یا خبرنامه
  • فروش محصولات فرهنگی با نام روزنامه و مجله
  • ثبت نام خوانندگان و هواداران
  • دریافت تبلیغات از شرکت های تجاری در قالب تبلیغات برای مجله الکترونیک
  • ایجاد بخشی برای نگارش مخاطبان در سایت، با نمایش عمومی برای جذب مخاطبان بیشتر

طراحی سایت مجله اینترنتی

شرکت طراحی سایت مبنا با ارائه بهترین راهکارهای جذب مشتری و مخاطب برای شما، می تواند کمک شایانی در زمینه جذب مخاطب برای شما دوستان روزنامه نگار و فرهنگی نماید. شما می توانید با تماس با ما و مشورت با طراحان سایت در شرکت طراحی سایت مبنا، که تجربه و سابقه کاری عالی در طراحی سایت های پر بازدید دارند، از راهکار های ما برای جذب مخاطبان خود در دنیای اینترنت استفاده نمایید.

البته نکته مهمی که در اینجا باید به آن اشاره نماییم، این می باشد که سایت شما باید در موتور های جست و جو دارای پیج رنک بالایی باشد که در جست و جوی عبارات پرکاربرد وب سایت شما در ابتدای لیست بدست آمده از نتیجه جست و جو قرار داشته باشید. که امر فقط با رعایت اصول طراحی سایت حرفه ای و کار بر روی سئو سایت و همچنین اصول بهینه سازی سایت امکان پذیر می باشد. همچنین برای رسیدن به این مهم شما باید با الگوریتم های امتیاز دهی موتور های جست و جو و مخصوصا گوگل آشنایی کامل داشته باشید.

شرکت طراحی سایت مبنا با داشتن طراحان سایت حرفه ای و باتجربه در زمینه طراحی سایت که شما سوابق طراحی های آنها را می توانید در بخش بهینه سازی سایت مشاهده نمایید، برای شما دوستان اقدام به طراحی سایت مجله اینترنتی و روزنامه های الکترونیکی می نماید که حتما در آن با توجه به استفاده از متد های جدید تمام موارد بهینه سازی سایت رعایت شده باشد و وب سایت مجله الکترونیکی شما در رتبه های اول جست و جوی گوگل قرار گیرید.

نکته مهم دیگر در طراحی سایت مجله اینترنتی ، استفاده از گرافیک مناسب و کاربر پسند می باشد. که در آن اصول HEO رعایت شده باشد و با توجه به شناخت از سلیقه کاربران، مکان بخش های مختلف سایت و منو های سایت مشخص شده باشد.

که شرکت طراحی سایت مبنا با داشتن گرافیست های ماهر و آشنا به سلیقه ی کاربران برای شما اقدام به طراحی سایت به سبکی حرفه ای و کاربر پسند و مناسب با متد روز می نماید.

ویژگی های سایت مجله اینترنتی

ویژگی طراحی سایت مجله اینترنتی نیز مانند سایت های خبری، انتشار اخبار می باشد و مقالات و مباحث روز می باشد.

البته مجلات با توجه به ویژگی هایی که در طراحی خود دارند، به جز انتشار اخبار و حوادث در مورد مسائل گوناگونی نیز در آنها صحبت می شود، مانند:

  • داستان های واقعی
  • بخش اشعار
  • مصاحبه با شخصیت ها
  • آموزش های مختلف از قبیل آموزش خیاطی، آموزش آشپزی و...
  • مقالات آموزشی
  • و...

با توجه به این ویژگی ها، وب سایت های مجلات اینترنتی نیز، پیاده سازی می شوند.

در طراحی سایت این دسته از وب سایت ها، ما می توانیم با تنوع فوق العاده زیاد در محتوای خود، تعداد زیادی از مخاطبان را نسبت به مشاهده وب سایت مجله اینترنتی خود، جذب نماییم.

فقط باید موارد و قوانین ثبت خبر و اصل صادقانه بودن محتوا را حتما در وب سایت خود رعایت نماییم. زیرا مخاطبان شاید در بار اول برای انتشار مطلب و خبری جنجالی و دروغ، از وب سایت شما بازدید نمایند، ولی در صورت تکذیب آن خبر، وب سایت شما تعداد زیادی از مخاطبان خود را از دست خواهد داد؛ همچنین تبلیغات منفی علیه وب سایت شما نیز بیش تر از پیش خواهد شد.

پس بهتر است با رعایت موارد حرفه ای خبرنگاری و تولید محتوا، هدف خود را پیش برده و برای کاربران خود ارزش قائل شویم.

قطعا با رعایت این موارد و سایر نکاتی که در بخش طراحی سایت برای مجلات اینترنتی مطالعه می نمایید، می توانید وب سایت خبری معتبر و موفقی برا خود طراحی نماید.

هدف از داشتن سایت مجله اینترنتی چیست؟

معمولا مجلات در دنیای واقعی که تعداد زیادی از مخاطبان خود را از دست داده اند، با هدف بدست آوردن مخاطبان گسترده دنیای اینترنت، اقدام به طراحی سایت برای مجلات خود می نمایند.

زیرا با توجه به استفاده فراوان از اینترنت برای کارهای روزمره، تعداد زیادی از مردم جهان دیگر علاقه ای برای خرید مجلات و روزنامه ها را ندارند. پس مجله های خبری باید بدنبال راهکاری برای از دست ندادن خوانندگان خود می شدند، که این راه طراحی سایت مجله اینترنتی بود.

مجلات با هدف جذب مخاطبان خود در اینترنت و همچنین درآمدزایی از طریق اینترنت ، توسط فروش اینترنتی مجلات خود و همچنین دادن امکانات ویژه به خوانندگان خود، اقدام به طراحی سایت می نمایند.

ولی نکته مهمی که در این میان باید به آن اشاره نمایم، دیده شدن وب سایت مجله اینترنتی شما در اینترنت می باشد. زیرا در صورت سرچ کلمات کلیدی وب سایت شما توسط کاربران مانند " مجله اینترنتی " ، اگر وب سایت شما دیده نشود، شما مسلما نخواهید توانست مخاطبان اینترنتی را نسبت به وب سایت خود جذب نمایید.

برای رسیدن به این هدف یک اصل مهم در طراحی سایت وجود دارد و آن هم طراحی سایت حرفه ای با رعایت موارد بهینه سازی سایت می باشد.

شرکت طراحی سایت مبنا، یکی از معتبر ترین شرکت های طراحی سایت می باشد، که با سابقه درخشان و طولانی در زمینه طراحی سایت و همچنین داشتن طراحان حرفه ای سایت که آشنا به علم روز طراحی سایت می باشند، می تواند بهترین و بهینه ترین سایت مجله اینترنتی را برای شما طراحی نماید، که در پر بازدید بودن شما تاثییر گذار باشد.

دلایل موفقیت سایت مجله اینترنتی :

موفقیت برای وب سایت های مجله اینترنتی در صورتی اتفاق خواهد افتاد، که در وب سایت ما محتوای انتشار افتاده دارای جذابیت منحصر به فرد ، رعایت صادقانه بودن محتوا و اخبار ، باشد.

زیرا در صورت رعایت نکردن این موارد مهم، هر چقد ما در زمینه تبلیغات برای وب سایت خود تلاش نمایم، مخاطبان بعد از اولین بازدید، هرگز به بازدید های مجدد از وب سایت ما تن نخواهند داد.

نکته مهم بعدی که برای موفقیت در وب سایت های خبری می توانیم به آن اشاره نماییم، تبلیغات مؤثر برای وب سایت مجله اینترنتی خود و همچنین رعایت موارد حرفه ای طراحی سایت و اصول بهینه سازی سایت برای موتور های جست و جو می باشد.

زیرا آمار و ارقام نشان داده است که بسیاری از کاربران اینترنتی از طریق موتور های جست و جو، جذب وب سایت ها می شوند؛ و ما در صورتی که در کلمات کلیدی وب سایت خود در موتور های جست و جو دارای رتبه ی خوبی باشیم، می توانیم مخاطبان فراوانی را که هدفمند درباره مطالبی از قبیل:

  • مجله اینترنتی
  • مجله خبری
  • مجلات آموزشی
  • مجله ورزشی
  • و...

سرچ می نمایند را به وب سایت خود جذب نماییم.

شرکت طراحی سایت مبنا با آگاهی نسبت به تمام این مسائل و آشنایی به الگوریتم های موتور های جست و جو گر، می تواند بهترین همراه شما در زمینه طراحی سایت باشد. شما می توانید نتایج درخشان شرکت مبنا را در بخش بهینه سازی سایت مشاهده نمایید. 

طراحی اختصاصی وب سایت های مجله اینترنتی

ویژگی اصلی طراحی سایت مجله اینترنتی ، شرکت مبنا، اختصاصی بودن آن و عدم استفاده از سیستم های کپی و نرم افزار های آماده می باشد. 

مسلما برنامه های کپی شده و نرم افزار های آماده در مقایسه با سیستمی که بصورت اختصاصی و مطابق با استانداردهای روز و نظر مشتری و تجربیات فراوان یک وب سایت دانلود، ایجاد گردد، بازخورد کمتری خواهد داشت. شرکت مبنا با ارائه سیستم مدیریت محتوای اختصاصی به شما باعث بازدهی بیشتر وب سایت شما خواهد شد. ضمنا شرکت مبنا تمام موارد طراحی سایت را برای شما به صورت اختصاصی طراحی نموده و با سلیقه شما و البته رعایت موارد بهینه سازی سایت برای شما،وب سایت با گرافیکی جذاب برای مجله اینترنتی شما طراحی خواهد نمود. 

نداشتن محدودیت در اختصاصی بودن طراحی، تجربه ی بالا در طراحی سایت مجله اینترنتی ، حضور طراحان ، گرافیستان و برنامه نویسان مجرب و سئو کاران حرفه ای، از جمله تفاوت های اصلی شرکت طراحی سایت مبنا می باشد.

 

هزینه طراحی سایت مجله اینترنتی

هزینه ی طراحی سایت مجله اینترنتی و پیاده سازی آن بستگی به امکانات مورد نظر شما برای وب سایت خود دارد. تعرفه های طراحی سایت برای مجله اینترنتی شرکت طرح و پردازش مبنا، با توجه به زمان و ارزش کاری سنجیده شده و بصورت منصفانه ای ارائه می گردد. 

 

ارسال نظر و نظرات ثبت شده
:
0 0
سلام و درود مطالب سایتتون رو خیلی با دقت و خوب نوشتین و این که مطلب رو در یک صفحه به چند بخش تقسیم بندی کردین مطالعه مطالب سایتن رو راحت می کنه و نمونه کارهای طراحی سایت خوبی هم دارین
نمونه پروژه های طراحی سایت