طراحی فروشگاه اینترنتی

9 / 10
از 247 کاربر

امروزه طراحی فروشگاه اینترنتی یکی از نیاز های بازار اینترنتی کشور می باشد و با توجه به تغییر و تحولاتی که در زمینه ی کسب و کار های مختلف رخ داده است نیاز به طراحی فروشگاه اینترنتی برای همه ی کسب و کار ها نیاز میشود. تمامی کسب و کار های موجود در بازار کار به یکی از انواع ارائه دهنده ی کالا یا خدمات تقسیم میشوند و مطمئنا شما نیز جز یکی از دسته بندی ها قرار داده میشوید. اگر جز دسته بندی ارائه دهنده کالا قرار دارید می توانید با یک طراحی فروشگاه اینترنتی میتوانید کسب و کار خود را ارتقا دهید. باتوجه به تغییر و تحولاتی که در زمینه ی کسب و کار ها طی چند سال گذشته به وجود آمده است لزوم متحول کردن کسب و کار های قدیمی به سمت مجازی سازی و استفاده بهینه از بستر اینترنت امری ضروری و بدور از انکار می باشد. با توجه به اینکه بسیاری از کار را امروزه می توان همه یا بخشی از آنرا در بستر اینترنت انجام داد این فرصت برای تمامی کسب و کار هایی که در زمینه ی فروش کالا فعالیت دارند به وجود آمده است تا با استفاده از خدمات طراحی فروشگاه اینترنتی یک فروشگاه مجازی برای خود داشته باشند و بتوانند فراتر از انتظاری که تا به حال داشته اند میزان فروش خود را ارتقا داده و حتی در سراسر ایران مشتری کالای خود را داشته باشند و از طریق طراحی فروشگاه اینترنتی به سود آوری بیشتر از آنکه تا کنون داشته اند دست یابند.

طراحی فروشگاه اینترنتی

 

طراحی سایت فروشگاهی

 هر نوع کسب و کاری در زمینه فروش کالا های مختلف مشغول به فعالیت می باشد میتواند با صرف هزینه ای مناسب و طراحی سایت فروشگاهی کسب و کار خود را ارتقا بخشیده و سطح بالاتری از درامد را تجربه نماید. توجه داشته باشید که با تغییر و تحولاتی که در زندگی روزانه ی افراد به وجود آمده و در آینده ای نه چندان دور می آید افراد دیگر فرصت زیادی برای بازار گردی و خرید به صورت حضوری را نخواهند داشت به همین منظور مطمئنا به سراغ وب سایت های فروشگاهی رفته و پس از مطالعه ی جزئیات محصولات مورد نظر خود اقدام به خرید اینترنتی از این فروشگاه ها می نمایند تا به این صورت در زمان و هزینه های خود صرفه جویی نمایند حال اگر شما نیز یکی از مالکین همین فروشگاه های اینترنتی باشید که از قبل از طراحی فروشگاه اینترنتی استفاده کرده است می توانید از این فرصت پیش آمده استفاده نموده و با ارائه محصولات باکیفیت و همچنین ارائه ضمانت های لازم به مشتریان اینترنتی خود نسبت به تعویض و یا پس گرفتن محصولات خریداری شده ی آنها در صورت عدم رضایت نظر مشتریان بسیاری را به سمت فروشگاه اینترنتی خود جلب نموده و از بتوانید محصولات خود را علاوه بر حضوری به صورت غیر حضوری و اینترنتی نیز به فروش برسانید.

طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی فروشگاه اینترنتی به عنوان یکی از مهم ترین زیر شاخه های طراحی سایت اصلی ترین چیزی است که شما برای موفقیت آینده خود به آن نیاز دارید. برای طراحی فروشگاه اینترنتی علاوه بر ظاهر زیبا و کاربر پسند می بایست رابط کاربری بالایی را نیز برای آن در نظر گرفت به نحوی که هر کاربری با هر میزان سواد اینترنتی و آشنایی با اینترنت بتواند به راحتی به بخش های مختلف سایت مراجعه نموده و نیاز های خود را برطرف نماید. همچنین وب سایت فروشگاهی شما می بایست از نظر امکانات پنل مدیریتی نیز دارای ویژگی های منحصر به فردی باشد تا شما به عنوان مدیریت فروشگاه آنلاین و همچنین افرادی که به جهت ورود اطلاعات سایت بر روی آن کار میکنند برای تامین و تولید محتوا و قرار دادن اطلاعات کامل در رابطه با محصول با محدودیتی مواجه نشود در این صورت است که میتوان گفت شما یک طراحی فروشگاه آنلاین کامل را انجام داده اید.

طراحی فروشگاه اینترنتی

برای طراحی فروشگاه اینترنتی در اولین قدم می بایست صاحب یک فروشگاه فیزیکی و یا فردی که دارنده مجموعه ای کالا می باشد تصمیم بر مجازی سازی کسب و کار خود بگیرد. پس از آن شخص می تواند با مراجعه به دفتر یک شرکت طراحی سایت معتبر مانند شرکت طراحی سایت مبنا و دیدن نمونه کار های انجام شده توسط آنها از میان نمونه کار های آماده طراحی سایت یک وب سایت فروشگاهی آماده را به سر انجام برسانید. همچنین در صورتی که طرح خاصی برای ظاهر گرافیکی وب سایت فروشگاهی خود در نظر دارید می توانید پس از مشاوره با بخش گرافیک شرکت نسبت به ارائه ایده خود اقدام نمایید تا ظرف مدت زمان مشخصی قالب وب سایت شما مطابق با خواسته ای که داشته اید طراحی و در انتها یک فروشگاه اینترنتی اختصاصی را در اختیار بگیرید.

 

در صورتی که تمایل دارید تا با شرکت طراحی سایت مبنا در زمینه ی طراحی فروشگاه اینترنتی همکاری داشته باشید می توانید با ما تماس حاصل نمایید تا ضمن دریافت مشاوره در این زمینه جلسه ی حضوری با شما تدارک دیده شود و پس از مراجعه حضوری توضیحات تکمیلی در کنار ارائه نمونه کار های متناسب با حوزه ی کاری و ایده ای که در ذهن دارید به شما ارائه شود.

هزینه طراحی فروشگاه اینترنتی

هزینه طراحی سایت فروشگاهی جز آن دسته از عواملی است که نمیتوان از قبل آنرا پیش بینی و در نظر گرفت زیرا طراحی سایت امری کاملا معطف می باشد و این کارفرما می باشد که با توجه به خواسته ها و انتظاراتی که یک طراحی سایت فروشگاهی ایده آل دارد قیمت نهایی را تعیین می نماید. اینکه شما به عنوان یک کارفرما به چه نوع سایت فروشگاهی نیاز دارید نیز بر روی قیمت نهایی طراحی وب سایت فروشگاهی شما نیز تاثیر گذار خواهد بود به عنوان مثال طراحی فروشگاه اینترنتی دیجی کالا و یا همان طراحی فروشگاه اینترنتی مشابه دیجی کالا همچنین طراحی فروشگاه اینترنتی اختصاصی و طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای و طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان همچنین طراحی فروشگاه آنلاین با یکدیگر از نظر کیفیت و همچنین میزان وقتی که صرف طراحی قالب ، کد نویسی و استفاده از ماژول های مختلف میشود با یکدیگر متفاوت بوده و به همین دلیل دارای قیمت های متفاوتی نیز می باشند  به همین دلیل نیز توصیح میشود در صورتی که شما  مایلید تا در این زمینه اطلاعات جامع تری کسب نمایید می بایست با ما تماس بگیرید.

 

طراحی فروشگاه اینترنتی

سئوی فروشگاه های اینترنتی

پس از انجام فرایند طراحی فروشگاه اینترنتی  توسط شرکت طراحی سایت مد نظر شما ، می بایست نسبت به ورود اطلاعات و درج محصولات بر روی سایت اقدام نمایید در کنار ورود اطلاعات نیز می توانید از خدمات سئو وب سایت فروشگاهی ارائه شده توسط شرکت مبنا نیز بهره مند شوید تا در کلماتی که میتوانند بیشترین بازدهی را برای شما داشته باشند در صفحه اول جست و جو های اینترنتی قرار بگیرید و فروش فوق العاده ای را از این طریق به دست آورید. در بخشی از پنل مدیریت وب سایت نیز قسمتی برای تعریف روش های ارسال محصولات برای شما در نظر گرفته شده است که میتوانید با مراجعه به این قسمت برای هر استان و شهر کشور روش ها و قیمت های ارسال مختص به آن شهر و استان را تعریف نمایید تا کاربر در انتخاب شیوه ی ارسال محصول نیز حق انتخاب داشته و رضایت بیشتری از خرید خود از سایت شما داشته باشد.

شرکت طراحی سایت مبنا با بیش از 600 نمونه سایت موفق در زمینه های کاری مختلف و در انواع طراحی سایت شرکتی، معرفی ، فروشگاهی ، نیازمندی و... آماده است تا با بهره گیری از جدید ترین روش های برنامه نویسی بهترین، امن ترین و با کیفیت ترین سایت ها را به شما تحویل دهد. شما پس از ملاحظه ی نمونه کار های این شرکت میتوانید با ما تماس گرفته و از مشاوره تلفنی رایگان بهره مند شوید. پس از آن در صورت تمایل میتوانید به آدرس شرکت مراجعه کرده و در یک جلسه ی حضوری توجیهی با روند طراحی سایت شرکت آشنا شوید. شرکت طراحی سایت مبنا در همه رنج قیمتی توانایی طراحی فروشگاه اینترنتی برای مشتریان خود را دارد. سایت های طراحی شده ی شرکت مبنا در دو نوع قالب آماده و قالب اختصاصی می باشد که با توجه به درخواست مشتری برای وی انجام میشود.

طراحی فروشگاه اینترنتی

مهمترین نکته ای که باید مدنظر داشته باشید این است که سایت فروشگاه شما، یک ویترین 24 ساعته و بدون محدودیت مکانی می باشد.

نکات مهم در طراحی فروشگاه اینترنتی

زیبایی در فروشگاه اینترنتی

برای آنکه یک طراحی فروشگاه اینترنتی ایده آل را انجام دهید می بایست به نکات قابل توجه دقت داشته باشید. در اول قدم می بایست به این نکته بسیار توجه داشته باشید که فروشگاه اینترنتی شما یک ویترین شبانه روزی و بدون محدودیت زمانی و مکانی می باشد و شما در هر ساعت از شبانه روز و از هر کجای ایران و حتی جهان می توانید بازدید کننده و خریدار داشته باشید پس همواره سعی کنید این ویترین را زیبا و تمیز نگه دارید و از تصاویر مناسب و با کیفیت و در عین حال با حجم مناسب و بهینه استفاده کنید تا سرعت لود سایت شما برای کاربرانی که از سرعت اینترنت کمی نیز برخوردار می باشند نیز مناسب بوده و سایت در مدت زمان کمی بارگزاری شود. نکته بعد اینکه طریقه نمایش محصولات در کنار یکدیگر و همچنین وجود سیستم جست و جوی مناسب برای اینکه کاربر راحت تر به محصول مورد نظر خود دست یابد از دیگر ویژگی هایی است که در روند موفقیت شما در کسب سود از فروشگاه اینترنتی تان کمک حال شما خواهد بود.

 

صفحه معرفی و خرید محصول از دیگر بخش هایی است که باید در هنگام طراحی فروشگاه اینترنتی به آن توجه ویژه ای داشته باشید. قرار دادن تصاویر با کیفیت و به تعداد مناسب از محصول در زاویه های مختلف در کنار توضیحات جامع و کامل در رابطه با کالا ، مشخصات ، مزایا و معایب آن می تواند در تصمیم گیری کاربر برای خرید محصول بیشترین تاثیر را داشته باشد.

طراحی فروشگاه اینترنتی

نمایش محصولات در فروشگاه اینترنتی

نمایش محصولات مشابه، پرداخت آنلاین، داشتن سیستم حراجی، سیستم تگ و ارتباط بین صفحات، دسته بندی کامل و سطح به سطح، داشتن فیلدهای کامل برای محصول، امکان مقایسه ی فیلدهای مختلف محصولات، جستجوی پیشرفته بر اساس فیلدهای محصولات در دسته بندی های مختلف، نمایش سوالات متداول و سیستم پشتیبانی و ارتباط با واحدهای فروش و مالی و ... از دیگر ویژگی هایی است که سایت های فروشگاهی باید داشته باشند و در طراحی فروشگاه اینترنتی در نظر گرفته شوند.

پس از طراحی سایت فروشگاهی و قرار دادن محصولات با محتوایی با کیفیت اینک نوبت آن رسیده است که با یک استراتژی بازاریابی اینترنتی موفق به کسب سود بالایی دست یابید. با توجه به تجربه چندین ساله ی شرکت طراحی سایت مبنا در زمینه طراحی سایت و بازاریابی اینترنتی این نوید را به شما می دهیم که در صورت همکاری با شرکت مبنا در زمینه ی طراحی سایت فروشگاهی و همچنین بازاریابی اینترنتی شما یکی از افرادی خواهید بود که در مقایسه با سایر هم صنف های خود که همچنان به فکر فروش حضوری محصولات خود هستند صد ها گام جلوتر خواهید بود درامدی بسیار بیشتر از آنان خواهد داشت.

طراحی فروشگاه اینترنتی

ویژگی های طراحی سایت فروشگاهی توسط شرکت طراحی سایت مبنا :

طراحی فروشگاه اینترنتی اختصاصی بر اساس نیاز و مطابق با سلیقۀ کارفرما

بخش نظرات کاربران در رابطه با هر محصول، خبر، مقاله و...

بخش تبلیغات بنری و عکسی و فلشی

ثبت نامحدود منوهای تو در تو در سایت

طراحی div base و فشرده سازی صفحات جهت بالا بردن سرعت فروشگاه اینترنتی

رعایت تمامی نکات امنیتی و تضمین غیر قابل هک بودن سایت فروشگاه اینترنتی

بخش تماس با ما و ارسال پیغام به ایمیل‏های مدیر سایت

بخش گالری تصاویر با امکان تعریف آلبوم و عکس‏های نامحدود

ایجاد صفحات نامحدود برای سایت

سئوی قدرتمند و کدنویسی استاندارد مطابق با آخرین الگوریتم های گوگل

بخش اسلاید تصاویر هدر سایت و با افکت های زیبا

بخش مدیران و سطح دسترسی آنها

تنظیم کلمات کلیدی سایت برای هر صفحه جداگانه جهت سئوی قوی‏تر

تنظیم کد آمار سایت به صورت داینامیک و امکان استفاده از چند کد آماری در سایت

امکان اضافه نمودن محصولات به صورت نامحدود

امکان طبقه بندی محصولات به صورت کاملا داینامیک

امکان جستجوی پیشرفته ی محصولات بر اساس فیلدهای مورد درخواست

امکان اتصال به سیستم فیلد داینامیک مانند سایت دیجی کالا

اتصال تارنمای فروشگاهی به شبکه های اجتماعی فیسبوک، توییتر، اینستاگرام

قابلیت ارائۀ پیش فاکتور به مشتریان در لحظۀ پرداخت

امکان پرداخت آنلاین با بانک های پاسارگاد و ملت و ...

پشتیبانی فنی و آموزش رایگان پنل مدیریت و آموزش سئو حرفه ای بصورت رایگان

همسان سازی وبسایت با تحلیلگر گوگل آنالیتیکس و وب مستر تولز جهت تحلیل آماری فروشگاه و در نهایت ارتقای آن در موتورهای جستجوگر

طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی فروشگاه اینترنتی رسپانسیو

در حال حاضر با گسترش روز افزون استفاده از تلفن های همراه بسیاری از جست و جو های اینترنتی به وسیله ی این وسیله صورت میگیرد به حدی که در سال 2016 میزان جست و جو به وسیله ی تلفن های همراه از دستگاه های کامپیوتری پیشی گرفت و نتیجه نخست را در جهان به خود اختصاص داد به همین جهت وجود ساختاری در سایت که بتواند وب سایت فروشگاه آنلاین شما را مطابق اندازه ی گوشی های تلفن همراه نشان دهد یک مزیت به حساب می آید که از جنبه های گوناگون می تواند به سود شما و کسب و کارتان باشد. طراحی فروشگاه اینترنتی رسپانسیو هم بر روی موتور های جست و جو تاثیر گذار است و هم می تواند رضایتمندی بیشتر کاربران را در بر داشته باشد به این صورت شما میتوانید مشتریانی که به وسیله ی تلفن های همراهشان وارد سایتتان شده اند را نیز جذب نموده و از فروش محصولات به آنها کسب سود نمایید.

برای دریافت مشاوره بیشتر و یا سفارش طراحی سایت فروشگاهی می توانید با شماره های زیر تماس گرفته و جهت دریافت وقت جلسه حضوری و ملاحظه نمونه کار ها و توضیحات تکمیلی هماهنگی های لازمه را انجام دهید.

 طراحی فروشگاه اینترنتی مناسب چه افرادی است؟

امروزه اکثر صاحبان کسب و کار تمایل دارند تا کسب و کار خود را از حال و هوای فیزیکی به اینترنتی تغییر دهند و مشتریان مجازی خود را نیز جذب کنند از این رو تمایل دارند که به شرکت های طراحی سایت مانند شرکت طراحی سایت مبنا سفارش طراحی سایت فروشگاهی دهند تا بتوانند فعالیت خود را در اینترنت به صورت حرفه ای شروع کنند.

افرادی که قصد دارند تا در دنیای اینترنت به عنوان مالک یک فروشگاه اینترنتی فعالیت داشته باشند لازم است تا نکاتی را مورد توجه قرار دهند. بر خلاف نظر افراد حرفه ای اکثر صاحبان کسب و کار های اینترنتی تنها به ظاهر زیبای سایت توجه میکنند و بر این باور اند که یک ظاهر زیبا میتواند تمامی مشکلات را حل و باعث رضایت کامل مشتری شود. این در حالی است که زیبایی ظاهری سایت تنها بخشی از طراحی فروشگاه اینترنتی می باشد ولی تمام آن نیست.

بخش اصلی موفقیت یک سایت فروشگاهی را کاربر پسند بودن آن تشکیل میدهد سایت شما باید به نوبه ای طراحی شده باشد که کاربر با کمترین صرف وقت و انرژی به محصول مورد نظر خود برسد و با کمترین مسیر نسبت به خرید محصول اقدام نماید، همچنین سایت شما باید قدرت این را داشته باشد که خود را با تمام صفحات نمایشی وفق دهد و رسپانسیو آن رعایت شده باشد تا کاربران با هر نوع وسیله ی متصل به اینترنت بتوانند وارد آن شوند و به خرید محصول اقدام کنند در صورتی که طراحی سایت شما موارد بالا را نداشته باشد و یا حتی در صورت داشتن ویژگی های بالا از امنیت پایینی بر خوردار باشد و در ازای آن تنها ظاهر زیبایی داشته باشد این امر از نظر متخصصان طراحی سایت و سئو هیچ ارزشی نخواهد داشت.

اصلی ترین بخش طراحی سایت فروشگاهی کاربر پسند بودن آن است باید توجه داشته باشید که در صورتی که کاربران شما وقت زیادی را برای پیدا کردن محصول در سایت شما سپری نمایند مورد آزار آنها خواهد شد و مطمئنا در نوبت های بعد به سایت شما مراجعه نخواهند کرد. طراحی فروشگاه اینترنتی باید به نوبه ای انجام شود که کاربر بتواند با طی کردن کمترین مسیر محصول مورد نظر خود را خریداری نمایند در صورتی که سایت شما ویژگی های بالا را نداشته باشد یا حتی در صورت داشتن ویژگی های بالا از امنیت پاینی بر خوردار باشد هیچ ارزشی برای مشتری نخواهد داشت.

در صورتی که فقط به فروش محصول خود به هر قیمتی فکر میکنید باید به شما بگوییم که بهتر است به دنبال طراحی سایت فروشگاهی نباشید ولی در صورتی که به دنبال جذب مشتری دائمی و وفا دار برای خود هستید هر چه سریع تر طراحی فروشگاه اینترنتی خود را سفارش دهید.

 تاثیر طراحی فروشگاه اینترنتی در کسب در آمد

امروزه شاهد افزایش بی شمار فروشگاه های اینترنتی برای فروش محصولات در بستر اینترنت هستیم . این روند رو به افزایش است و در طولانی مدت باعث شده است کهتمامی خرید و فروش های محصولات در دنیای مجازی و از این طریق انجام گیرد . برای اینکه بتوانیم محصولاتمان را به مشتریان و مخاطبینی که در حال جستجوی محصولات ما هستند نشان دهیم و آنها را به سمت فروشگاه خودمان هدایت کنیم باید رتبه ی قابل قبولی در گوگل داشته باشیم تا بتوانیم در صفحات اول و بخصوص در لینک های اول ظاهر شویم چرا که نود درصد کاربران به لینک های بعدی در گوگل که در صفحات اول و یا بهتر است بگوییم صفحه اول نباشند مراجعه نمیکنند.

امروزه شرکت های طراحی فروشگاه اینترنتی زیاد هستند اما نکته ی حائز اهمیت در این میان این است که آیا همه این شرکت ها در کارشان موفق هستند؟ خیر!

در این رابطه باید بگوییم که طراحی فروشگاه اینترنتی تنها بخشی از کار است . بخش مهمتر کار اینجاست که شرکت طراحی سایت بتواند شما را به صدر نتایج گوگل برساند و شما بتوانید در بین رقبا بدرخشید . اینکه مخاطبان سایت یا فروشگاه اینترنتی بتوانند به مشتری تبدیل شوند هنر طراح وب سایت می باشد که توانسته باشد شما را به مخاطبین نشان داده و از آنها برای شما مشتری بسازد .

پس انتخاب شرکتی که بتواند شما را به تمامی این اهداف برساند بسیار مهم است . شرکت طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی مبنا این افتخار را دارد که با تیمی قوی و پرسنلی توانمند در این راستا شما را به اهدافتان نزدیکتر کند. در رزومه و نمونه کارهای شرکت طراحی و برنامه نویسی مبنا شاهد سایت های فروشگاهی زیادی خواهید بود که تمامی آنها در صدر نتایج گوگل دیده می شوند و صاحبان آنها توانسته اند از این طریق به فروش های قابل توجه و پیشرفت بسیار خوبی در تجارتشان برسند.

در ادامه توضیحات بیشتری درباره نحوه طراحی سایت فروشگاهی خدمت شما عزیزان خواهیم داد و اینکه شما چگونه باید یک شرکت معتبر برای انجام طراحی فروشگاه اینترنتی خود انتخاب کنید و مزایا و معایب اینگونه فروش ها را نیز بررسی خواهیم کرد.

برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی خوب و معتبر فراموش نکنید که باید برای مشتری ، فروشنده ی خوش قولی باشید . چرا که مشتریان میتوانند سایت شما را به یکدیگر معرفی کنند . و این باعث خرید اعتبار برای شما می شود. برای فروش محصولاتتان عجله نکنید  و برنامه ریزی داشته باشید . به عنوان مثال اگر جنسی را موجود ندارید سریعا اعلام عدم موجودی کنید چرا که اگر مشتری جنسی را سفارش بدهد و هزینه آن را پرداخت کرده و بعدا متوجه نداشتن آن جنس شوید به دردسر می افتید چرا که هم اعتبارتان نزد مشتری از بین می رود و هم پروسه ی پرداخت و برگرداندن مجدد وجه به مشتری زمان شما را تلف خواهد کرد و ممکن است که مشکلاتی از قبیل فراموش کردن عودت وجه و یا انتقال های وجه اشتباه بالکل شما را از فضای تجاری تان دور کرده و برایتان دغدغه های غیر قابل جبرانی بسازد.

در نتیجه تا میتوانید در فروشگاه اینترنتی خود واضح و شفاف صحبت کنید و شفاف سازی سیر خرید جزء اولویت هایتان باشد.

اگر در مراحل اولیه ساخت و یا طراحی فروشگاه اینترنتی هستید نسبت به دریافت ای-نماد اقدام کنید . ای-نماد یکی از ملزومات داشتن یک فروشگاه اینترنتی رسمی و قانونی است . و یکی از راههایی که مردم به شما اعتماد کنند و با خیال راحت از سایت شما خرید کنند دیدن همین نماد اعتماد ملی است .

در ادامه با سری مقالات ما در زمینه طراحی سایت و تاثیر آن در  کسب درآمد بهتر همراه باشید...

طراحی فروشگاه اینترنتی اختصاصی

امروزه بیشتر کسب و کارها به صورت اینترنتی انجام میشود و بیشتر فروشندگانی که از این طریق کالای خود را میفروشند حتی گاهی انبار فیزیکی ندارند و در بیشتر اوقات کالای فروشی آنها کالایی است که نیازی به انبار فیزیکی ندارد مثل فروش کارت شارژ و سایر محصولات اینچنینی.

به همین علت است که امروزه آمار فروشگاههای اینترنتی بسیار رو به افزایش است و هر روزه شاهد فروشگاههای اینترنتی بیشتری در سطح اینترنت هستیم.

فروشگاه اینترنتی چیست؟

فروشگاه اینترنتی به سایتی گفته میشود که از طریق آن محصولات شما در معرض نمایش قرار میگیرد و مشتریان که همان مخاطبان سایت هستند میتوانند کالای شما را از طریق بستر اینترنت خریداری کنند. از طریق فروشگاه اینترنتی شما میتوانید محصولاتتان را با قیمت واقعی و گاهی با تخفیف و غیره برای فروش به نمایش بگذرید.

در فروشگاه اینترنتی شما میتوانید انواع محصولاتتان رابرای بیننده سایت همراه با عکس های متعدد از محصول به نمایش بگذارید . عکش های متعدد از یک محصول به خریدار این امکان را می دهد که بتواند محصول را از زوایای مختلف و به شکل کاملا واقعی ببیند و برای خرید تصمیم قطعی بگیرد.

شرکت طراحی وب سایت مبنا این افتخار را دارد که با طراحی فروشگاه اینترنتی اختصاصی برای مشتریان خود سایت آنها را به صدر نتایج گوگل برساند و از این طریق کسب و کار آنها را متحول سازد. در ادامه درباره طراحی فروشگاه اینترنتی اختصاصی توضیحات بیشتری خواهیم داد.

طراحی فروشگاه اینترنتی بخش های مختلف و امانات متفاوتی دارد.و این امکانات بسته به اینکه شما چه بیزینسی دارید و در چه زمینه ای فعالیت میکنید در سایت فروشگاهی شما قرار داده می شود. البته مشاوران شرکت طراحی وب سایت مبنا شما را در در راستای رسیدن به اهدافتان و اینکه دقیقا به چه فروشگاه اینترنتی نیاز دارید همراهمی میکنند و به شما مشاوره می دهند . اما نکته ای که مشخص است این است که اختصاصی بودن قالب فروشگاهی شما بسیار بر روی شناسانده شدن شما به مشتری با اسم برند خودتان و رنگ شرکتی تان تاثیر دارد. پس ما به شما پیشنهاد میکنیم که اگر میخواهید فروشگاه اینترنتی داشته باشید ، از طراحان شرکت برنامه نویسی و طراحی وب سایت مبنا بخواهید که برای شما طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی انجام دهند.

طراحی فروشگاه اینترنتی اختصاصی چیست

همانطور که در مبحث قبل توضیح دادیم طراحی فروشگاه اینترنتی نیاز به یک قالب و رنگ طراحی در قالب دارد. اگر از قالب های آماده استفاده کنیم و طراحی قالب به شکل اختصاصی برای شرکت انجام نشود ، میگوییم طراحی فروشگاه اینترنتی اختصاصی نیست ، اما اگر قالب گذاشته شده بر روی فروشگاه طبق نظر و سلیقه مشتری انجام گیرد و جایگذاری های مختلف و رنگ بندی های آن بر اساس سلیقه مشتری باشد میگوییم طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی انجام گرفته است.

طراحی فروشگاه اینترنتی اختصاصی چه مزایایی دارد

زمانی که مشتری به جای مراجعه فیزیکی به مراکز خرید از فروشگاه اینترنتی شما خرید میکند علاوه براینکه در زمان و وقت مشتری صرفه جویی شده است ، شما هم بدون اینکه نیاز به اجاره فضا برای فروش محصولتان باشد آن را فروخته و سود کسب کرده اید.

در زمان هر دوی شما صرفه جویی خواهد شد، هم شما  و هم مشتری بدون اینکه برای خریدتان زمان زیادی صرف کنید این امر را انجام داده اید، گاهی حتی با یک کلیک.

از مزیت های دیگر این امر این است که مشتری به صورت کامل طرح ها و رنگ ها و حتی عکسهای محصولی که قصد خرید آن را دارد میبیند و به راحتی میتواند برای خرید آن تصمیم بگیرد.

یکی از مهمترین دلایل برای طراحی سایت افزایش بازاریابی اینترنتی و افزایش فروش و همچنین جلب رضایت کاربران وب سایت می باشد با توجه به این موضوع طراحی سایت فروشگاهی که بتواند نیازهای شما را برطرف کند لازم است.لازم به ذکر است که طراحی یک فروشگاه اینترنتی بایستی جذاب تر و سازمان یافته تر از وب سایت های دیگر باشد زیرا در غیر این صورت کاربر از خرید کردن و همچنین بازدید از سایر بخش های سایت منصرف خواهد شد.

e-shop

از مهمترین نکات در طراحی فروشگاه اینترنتی تهیه ی امکانات کامل محصول،وارد کردن قیمت محصول و سایر اطلاعاتی که بهتر است راجع به محصول داده شود قرار داده شود همچنین با اضافه کردن بخش راهنما با عنوان سوالات متداول (FAQ) می توان سوالات اساسی که راجع به محصول به نظر می رسد ایجاد کرد در این بخش می توان با پیش بینی و پاسخگویی به مسائل و سوالات اساسی را جواب داد.

برای طراحی سایت فروشگاهی بهتر است از رنگهایی انتخاب شود که روحیه ی کاربران را حین خرید اینترنتی افزایش دهد در غیر اینصورت و کسل کننده بودن وب سایت کاربران سایت خود را از دست خواهید داد.بهتر است در این وب سایت ها محصولاتی را که فکر می کنید مناسب هستند را به مشتریان نشان دهید برای این کار بهتر است مرحله به مرحله پیش رفت یک برنامه نویس خوب می داند که طراحی سایت مناسب با یک یا دو کلیک کاربر را به هدف برساند همچنین آرامش در طول دوره ی خرید حفظ شود تا کاربر را به هیجان آورید.

برای طراحی سایت مناسب که شما را به اهداف خود برساند بهتر است که به این نکته مهم توجه داشت که نگاه ها را به سمت مطلب خاصی جلب کنیم ؛ از آنجا که قسمت وسط سایت و همچنین وسط سمت راست جلب توجه می کند بهتر است از این مکان ها استفاده ی مفیدی کرد. مثلا در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی رعایت این موارد و توجه به این قسمت ها بسیار حائز اهمیت می باشد.

از آنجا که صفحه اصلی هر سایت از مهمترین صفحات می باشد باید از روشهایی جهت جلب و هدایت مشتری به سایر قسمت ها استفاده کرد یکی از این روش ها لینک دادن به صفحه ی فروشگاه اینترنتی می باشد با این کار کاربر را به راحتی به قسمت خرید اینترنتی و امکانات شرکت مورد نظر می رساند.

نمونه پروژه های طراحی فروشگاه اینترنتی

برخی نتایج بدست آمده ی گوگل در پروژه های طراحی فروشگاه اینترنتی

کلمه کلیدی
وب سایت
رتبه
زمه
طراحی سایت مواد شیمیایی دیجی شیمی
1
آهک
طراحی سایت مواد شیمیایی دیجی شیمی
4
بوفه
طراحی سایت فروشگاه دیجی چوب
5
کتراک
طراحی سایت مواد شیمیایی دیجی شیمی
3
تک نما
طراحی سایت فروشگاهی تک نما
1
تردمیل
طراحی سایت فروشگاه هایپر جیم
10
هگزامین
طراحی سایت مواد شیمیایی دیجی شیمی
2
اسلایسر
طراحی سایت فروشگاه اسلایسر
4
سود پرک
طراحی سایت مواد شیمیایی دیجی شیمی
5
آمونیاک
طراحی سایت مواد شیمیایی دیجی شیمی
8
طبیعت نو
طراحی فروشگاه اینترنتی طبیعت نو
1
پودر زاج
طراحی سایت مواد شیمیایی دیجی شیمی
3
سیف باکس
طراحی فروشگاه اینترنتی تجهیزات
3
جوهر نمک
طراحی سایت مواد شیمیایی دیجی شیمی
8
قیمت اسید
طراحی سایت مواد شیمیایی دیجی شیمی
1
فروش رینگ
طراحی فروشگاه رینگ و لاستیک ویتو
1
سنگ ساروج
طراحی سایت مواد شیمیایی دیجی شیمی
2
ترازو پند
طراحی فروشگاه ترازو و باسکول پند گستر
2
الکتروکار
طراحی فروشگاه اینترنتی تجهیزات
3
قیمت رینگ
طراحی فروشگاه رینگ و لاستیک ویتو
4
تفنگ بادی
طراحی فروشگاه اینترنتی طبیعت نو
6
خرید چاقو
طراحی فروشگاه اینترنتی طبیعت نو
10
باسکول پند
طراحی فروشگاه ترازو و باسکول پند گستر
1
لوازم ماکت
طراحی سایت فروشگاه ماکت سازی اشل
1
رینگ اسپرت
طراحی فروشگاه رینگ و لاستیک ویتو
3
تابلو روان
طراحی سایت فروشگاه نمایشگر اول
5
اسکی فضایی
طراحی سایت فروشگاه هایپر جیم
5
فرش ماشینی
طراحی فروشگاه فرش فرش مارکت
8
خرید پارکت
طراحی سایت دکوراسیون داخلی رونیا
9
خرید ترازو
طراحی سایت فروشگاهی دیجی اسکال
10
خرید پتاسیم
طراحی سایت مواد شیمیایی دیجی شیمی
1
پودر بوراکس
طراحی سایت مواد شیمیایی دیجی شیمی
2
باسکول نیکو
طراحی فروشگاه اینترنتی تجهیزات
2
استخراج طلا
طراحی سایت مواد شیمیایی دیجی شیمی
3
نمایشگر led
طراحی سایت فروشگاه نمایشگر اول
4
فروش تردمیل
طراحی فروشگاه تردمیل
5
سولفات سدیم
طراحی سایت مواد شیمیایی دیجی شیمی
6
تخت یک نفره
طراحی فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب
6
دوربین تفنگ
طراحی فروشگاه اینترنتی طبیعت نو
7
دوچرخه ثابت
طراحی سایت فروشگاه هایپر جیم
10
قیمت سود پرک
طراحی سایت مواد شیمیایی دیجی شیمی
1
فروشگاه رینگ
طراحی فروشگاه رینگ و لاستیک ویتو
1
آیفون تک نما
طراحی سایت فروشگاهی تک نما
1
پوستر دیواری
طراحی سایت دکوراسیون داخلی رونیا
3
خرید آب مقطر
طراحی سایت مواد شیمیایی دیجی شیمی
5
سنسور القایی
فروشگاه اینترنتی آژمان
6
تردمیل خانگی
طراحی سایت فروشگاه هایپر جیم
7
رینگ و لاستیک
طراحی فروشگاه رینگ و لاستیک ویتو
1
کلریدریک اسید
طراحی سایت مواد شیمیایی دیجی شیمی
2
فرش گرد کاشان
طراحی فروشگاه اینترنتی فرش مارکت
3
قیمت جوهر نمک
طراحی سایت مواد شیمیایی دیجی شیمی
4
تفنگ پی سی پی
طراحی فروشگاه اینترنتی طبیعت نو
5
تجهیزات ورزشی
طراحی سایت فروشگاه هایپر جیم
8
سیف باکس خانگی
طراحی فروشگاه اینترنتی تجهیزات
2
فروش ونتیلاتور
طراحی سایت شرکت تجهیزات پزشکی بارمان
3
اسلحه پی سی پی
طراحی فروشگاه اینترنتی طبیعت نو
3
تردمیل باشگاهی
طراحی سایت فروشگاه هایپر جیم
4
خرید دیوار پوش
طراحی سایت دکوراسیون داخلی رونیا
5
قیمت تفنگ بادی
طراحی فروشگاه اینترنتی طبیعت نو
6
قیمت تفنگ بادی
طراحی فروشگاه اینترنتی طبیعت نو
9
وسایل ماکت سازی
طراحی سایت فروشگاه ماکت سازی اشل
1
فروش رینگ اسپرت
طراحی فروشگاه رینگ و لاستیک ویتو
1
نمایندگی تک نما
طراحی سایت فروشگاهی تک نما
1
فروش اکسیژن ساز
طراحی سایت شرکت تجهیزات پزشکی بارمان
3
پروفیل ام دی اف
طراحی فروشگاه اینترنتی کالا وود
5
ساخت تابلو روان
طراحی سایت فروشگاه نمایشگر اول
5
ترازوی آشپزخانه
طراحی سایت فروشگاهی دیجی اسکال
5
ساچمه تفنگ بادی
طراحی فروشگاه اینترنتی طبیعت نو
6
دوچرخه اسپینینگ
طراحی سایت فروشگاه هایپر جیم
7
فروشگاه طبیعت نو
طراحی فروشگاه اینترنتی طبیعت نو
1
کاغذ دیواری ساده
طراحی سایت دکوراسیون داخلی رونیا
2
خرید کوره القایی
طراحی فروشگاه اینترنتی قطعات مکانیکی ماژول سنتر
3
خرید اسید نیتریک
طراحی سایت مواد شیمیایی دیجی شیمی
3
کاغذ دیواری جدید
طراحی سایت دکوراسیون داخلی رونیا
4
کاغذ دیواری سفید
طراحی سایت دکوراسیون داخلی رونیا
5
ترازو آزمایشگاهی
طراحی سایت فروشگاهی دیجی اسکال
5
خرید اسید سیتریک
طراحی سایت مواد شیمیایی دیجی شیمی
8
ترازوی آزمایشگاهی
طراحی فروشگاه اینترنتی ترازوی آزمایشگاهی تراز مایش
1
دیوار پوش طرح سنگ
طراحی سایت دکوراسیون داخلی رونیا
2
کاغذ دیواری پتینه
طراحی سایت دکوراسیون داخلی رونیا
4
برنامه تابلو روان
طراحی سایت فروشگاه نمایشگر اول
5
خرید مواد شیمیایی
طراحی سایت مواد شیمیایی دیجی شیمی
6
دیوار پوش طرح چوب
طراحی سایت دکوراسیون داخلی رونیا
7
ترازوی آزمایشگاهی
طراحی سایت فروشگاهی دیجی اسکال
9
خرید اسید کلریدریک
طراحی سایت مواد شیمیایی دیجی شیمی
1
آیفون تصویری تکنما
طراحی سایت فروشگاهی تک نما
1
چرخ گوشت الکتروکار
طراحی فروشگاه اینترنتی تجهیزات
4
خرید تفنگ پی سی پی
طراحی فروشگاه اینترنتی طبیعت نو
5
چرخ گوشت نیمه صنعتی
طراحی فروشگاه اینترنتی تجهیزات
2
فرش هزار شانه کاشان
طراحی فروشگاه اینترنتی فرش مارکت
3
کاغذ دیواری طرح سنگ
طراحی سایت دکوراسیون داخلی رونیا
4
خرید وسایل ماکت سازی
طراحی سایت فروشگاه ماکت سازی اشل
1
خرید لوازم ساخت ماکت
طراحی سایت فروشگاه ماکت سازی اشل
1
کاغذ دیواری پی وی سی
طراحی سایت دکوراسیون داخلی رونیا
1
خرید اینترنتی مبلمان
طراحی سایت فروشگاه دیجی چوب
4
کاغذ دیواری سفید ساده
طراحی سایت دکوراسیون داخلی رونیا
2
دستگاه دور کننده گربه
طراحی فروشگاه اینترنتی طبیعت نو
4
قیمت کاغذ دیواری ساده
طراحی سایت دکوراسیون داخلی رونیا
6
پوستر دیواری اتاق کودک
طراحی سایت دکوراسیون داخلی رونیا
5
خرید کاغذ دیواری ارزان
طراحی سایت دکوراسیون داخلی رونیا
5
فروشگاه اینترنتی مبلمان
طراحی سایت فروشگاه دیجی چوب
4
کلمه کلیدی
وب سایت
رتبه
زاج
طراحی سایت مواد شیمیایی دیجی شیمی
3
رینگ
طراحی فروشگاه رینگ و لاستیک ویتو
3
تیزآب
طراحی سایت مواد شیمیایی دیجی شیمی
2
کفپوش
طراحی سایت دکوراسیون داخلی رونیا
8
رنگ بر
طراحی سایت مواد شیمیایی دیجی شیمی
3
بی متال
فروشگاه اینترنتی آژمان
1
سنگ زاج
طراحی سایت مواد شیمیایی دیجی شیمی
2
فرش گرد
طراحی فروشگاه اینترنتی فرش مارکت
5
بلبرینگ
طراحی فروشگاه اینترنتی بلبرینگ انصاری
7
پولشمار
طراحی فروشگاه اینترنتی پولشمار
9
زاج سفید
طراحی سایت مواد شیمیایی دیجی شیمی
1
پمپ روغن
فروشگاه ابزار لوب
3
کاغذ عکس
طراحی فروشگاه اینترنتی اپسون
5
دیوارپوش
طراحی سایت دکوراسیون داخلی رونیا
8
خرید اسید
طراحی سایت مواد شیمیایی دیجی شیمی
1
سولفات مس
طراحی سایت مواد شیمیایی دیجی شیمی
2
جوهر لیمو
طراحی سایت مواد شیمیایی دیجی شیمی
2
ترازو محک
طراحی سایت ترازو و باسکول محک گستر
3
خرید رینگ
طراحی فروشگاه رینگ و لاستیک ویتو
4
ترازو صدر
طراحی فروشگاه اینترنتی تجهیزات
4
دیوار پوش
طراحی سایت دکوراسیون داخلی رونیا
10
خرید گوگرد
طراحی سایت مواد شیمیایی دیجی شیمی
1
وسایل ماکت
طراحی سایت فروشگاه ماکت سازی اشل
1
لوازم شکار
طراحی فروشگاه اینترنتی طبیعت نو
3
باسکول محک
طراحی سایت ترازو و باسکول محک گستر
3
ترازو کمری
طراحی سایت فروشگاهی دیجی اسکال
5
پروفیل mdf
طراحی فروشگاه اینترنتی کالا وود
7
ابزار دقیق
فروشگاه اینترنتی آژمان
9
کاغذدیواری
طراحی سایت دکوراسیون داخلی رونیا
9
خدمات تکنما
طراحی سایت فروشگاهی تک نما
1
اسید نیتریک
طراحی سایت مواد شیمیایی دیجی شیمی
2
تعمیر ترازو
طراحی سایت فروشگاهی دیجی اسکال
2
خرید متانول
طراحی سایت مواد شیمیایی دیجی شیمی
3
کربنات سدیم
طراحی سایت مواد شیمیایی دیجی شیمی
4
پوستر ورزشی
طراحی سایت دکوراسیون داخلی رونیا
4
اسید لاکتیک
طراحی سایت مواد شیمیایی دیجی شیمی
5
تخت تک نفره
طراحی فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب
6
خرید تردمیل
طراحی فروشگاه تردمیل
7
کاغذ دیواری
طراحی سایت دکوراسیون داخلی رونیا
8
تیزاب سلطانی
طراحی سایت مواد شیمیایی دیجی شیمی
1
نصب قفل برقی
طراحی سایت فروشگاه اینترنتی آکام سازه
1
پرینتر اپسون
طراحی فروشگاه اینترنتی اپسون
1
تعمیر باسکول
طراحی سایت فروشگاهی دیجی اسکال
2
خرید دکستروز
طراحی سایت مواد شیمیایی دیجی شیمی
4
کاغذ چاپ عکس
طراحی فروشگاه اینترنتی اپسون
5
قیمت آب مقطر
طراحی سایت مواد شیمیایی دیجی شیمی
6
تردمیل خانگی
طراحی فروشگاه تردمیل
9
تردمیل اقساطی
طراحی سایت فروشگاه هایپر جیم
1
اسید کلریدریک
طراحی سایت مواد شیمیایی دیجی شیمی
2
پمپ آب ۱۲ ولت
طراحی فروشگاه اینترنتی قطعات مکانیکی ماژول سنتر
3
اسید سولفونیک
طراحی سایت مواد شیمیایی دیجی شیمی
4
دیوارپوش چسبی
طراحی سایت دکوراسیون داخلی رونیا
6
نمایندگی اپسون
طراحی فروشگاه اینترنتی اپسون
2
قیمت سولفات مس
طراحی سایت مواد شیمیایی دیجی شیمی
2
فرش گرد ماشینی
طراحی فروشگاه اینترنتی فرش مارکت
3
چرخ گوشت صنعتی
طراحی فروشگاه اینترنتی تجهیزات
4
باسکول دیجیتال
طراحی فروشگاه اینترنتی تجهیزات
5
دیوار پوش چوبی
طراحی سایت دکوراسیون داخلی رونیا
6
خرید تفنگ بادی
طراحی فروشگاه اینترنتی طبیعت نو
8
قیمت چاقو جیبی
طراحی فروشگاه اینترنتی طبیعت نو
10
لوازم ماکت سازی
طراحی سایت فروشگاه ماکت سازی اشل
1
خرید رینگ اسپرت
طراحی فروشگاه رینگ و لاستیک ویتو
1
سرویس خواب چوبی
طراحی فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب
2
گلیسیرین خوراکی
طراحی سایت مواد شیمیایی دیجی شیمی
4
خرید آنلاین مبل
طراحی سایت فروشگاه دیجی چوب
5
ابزار ماکت سازی
طراحی سایت فروشگاه ماکت سازی اشل
5
اتوماسیون صنعتی
فروشگاه اینترنتی آژمان
6
دیوار پوش ارزان
طراحی سایت دکوراسیون داخلی رونیا
6
قطعات تابلو روان
طراحی سایت فروشگاه نمایشگر اول
1
قیمت اسید نیتریک
طراحی سایت مواد شیمیایی دیجی شیمی
2
کاغذ دیواری مدرن
طراحی سایت دکوراسیون داخلی رونیا
3
فروش کاغذ دیواری
طراحی سایت دکوراسیون داخلی رونیا
3
هیدروکسید پتاسیم
طراحی سایت مواد شیمیایی دیجی شیمی
4
خرید کاغذ دیواری
طراحی سایت دکوراسیون داخلی رونیا
5
فرش ماشینی کرمان
طراحی فروشگاه اینترنتی فرش مارکت
5
ماژول تابلو روان
طراحی سایت فروشگاه نمایشگر اول
7
قیمت کاغذ دیواری
طراحی سایت دکوراسیون داخلی رونیا
9
کابل آیفون تصویری
طراحی سایت فروشگاه اینترنتی آکام سازه
1
خرید پوستر دیواری
طراحی سایت دکوراسیون داخلی رونیا
4
کاغذ دیواری ارزان
طراحی سایت دکوراسیون داخلی رونیا
5
خرید اینترنتی مبل
طراحی سایت فروشگاه دیجی چوب
6
دیوار پوش سه بعدی
طراحی سایت دکوراسیون داخلی رونیا
6
خرید اینترنتی فرش
طراحی فروشگاه فرش فرش مارکت
8
خرید فلاسک استنلی
طراحی فروشگاه اینترنتی طبیعت نو
10
خرید اسید سولفوریک
طراحی سایت مواد شیمیایی دیجی شیمی
1
خرید رینگ و لاستیک
طراحی فروشگاه رینگ و لاستیک ویتو
1
بهترین کاغذ دیواری
طراحی سایت دکوراسیون داخلی رونیا
4
تفنگ بادی پی سی پی
طراحی فروشگاه اینترنتی طبیعت نو
5
بهترین آیفون تصویری
طراحی سایت فروشگاه اینترنتی آکام سازه
2
دیوارپوش ارزان قیمت
طراحی سایت دکوراسیون داخلی رونیا
3
لوازم بدنسازی خانگی
طراحی سایت فروشگاه هایپر جیم
6
بورس لوازم ماکت سازی
طراحی سایت فروشگاه ماکت سازی اشل
1
پوستر سه بعدی کلاسیک
طراحی سایت دکوراسیون داخلی رونیا
1
فروشگاه اینترنتی مبل
طراحی سایت فروشگاه دیجی چوب
3
نرم افزار تابلو روان
طراحی سایت فروشگاه نمایشگر اول
6
کاغذ دیواری ساده سفید
طراحی سایت دکوراسیون داخلی رونیا
3
کاغذ دیواری طرح پتینه
طراحی سایت دکوراسیون داخلی رونیا
5
مرکز کاغذ دیواری تهران
طراحی سایت دکوراسیون داخلی رونیا
4
قیمت کاغذ دیواری ارزان
طراحی سایت دکوراسیون داخلی رونیا
5
فروشگاه لوازم ماکت سازی
طراحی سایت فروشگاه ماکت سازی اشل
2
دستگاه دور کننده حیوانات
طراحی فروشگاه اینترنتی طبیعت نو
8

امکانات پیش فرض طراحی فروشگاه های اینترنتی

  1. طراحی سایت اختصاصی بر اساس نیاز و مطابق با سلیقۀ کارفرما
  2. بخش نظرات کاربران در رابطه با هر محصول، خبر، مقاله و...
  3. بخش تبلیغات بنری و عکسی و فلشی
  4. ثبت نامحدود منوهای تو در تو در سایت
  5. طراحی div base و فشرده سازی صفحات جهت بالا بردن سرعت فروشگاه اینترنتی
  6. رعایت تمامی نکات امنیتی و تضمین غیر قابل هک بودن سایت فروشگاه اینترنتی
  7. بخش تماس با ما و ارسال پیغام به ایمیل‏های مدیر سایت
  8. بخش گالری تصاویر با امکان تعریف آلبوم و عکس‏های نامحدود
  9. ایجاد صفحات نامحدود برای سایت
  10. سئوی قدرتمند و کدنویسی استاندارد مطابق با آخرین الگوریتم های گوگل
  11. بخش اسلاید تصاویر هدر سایت و با افکت های زیبا
  12. بخش مدیران و سطح دسترسی آنها
  13. تنظیم کلمات کلیدی سایت برای هر صفحه جداگانه جهت سئوی قوی‏تر
  14. تنظیم کد آمار سایت به صورت داینامیک و امکان استفاده از چند کد آماری در سایت
  15. امکان اضافه نمودن محصولات به صورت نامحدود
  16. امکان طبقه بندی محصولات به صورت کاملا داینامیک
  17. امکان جستجوی پیشرفته ی محصولات بر اساس فیلدهای مورد درخواست
  18. امکان اتصال به سیستم فیلد داینامیک مانند سایت دیجی کالا
  19. اتصال تارنمای فروشگاهی به شبکه های اجتماعی فیسبوک، توییتر، اینستاگرام
  20. قابلیت ارائۀ پیش فاکتور به مشتریان در لحظۀ پرداخت
  21. امکان پرداخت آنلاین با بانک های پاسارگاد و ملت و ...
  22. پشتیبانی فنی و آموزش رایگان پنل مدیریت و آموزش سئو حرفه ای بصورت رایگان
  23. همسان سازی وبسایت با تحلیلگر گوگل آنالیتیکس و وب مستر تولز جهت تحلیل آماری فروشگاه و در نهایت ارتقای آن در موتورهای جستجوگر
  24. طراحی سایت واکنش گرا در صورت تقاضا

هزینه ی طراحی فروشگاه اینترنتی:

هزینه ی طراحی فروشگاه اینترنتی و پیاده سازی آن بستگی به امکانات مورد نظر شما برای وب سایت خود دارد. تعرفه های طراحی سایت از نوع فروشگاهی شرکت طرح و پردازش مبنا ، با توجه به زمان و ارزش کاری سنجیده شده و بصورت منصفانه ای ارائه می گردد. 

برای اطلاع از هزینه و قیمت طراحی باما  ارتباط برقرار نمایید 

ارسال نظر و نظرات ثبت شده
محسن سیاوشی :
22 12
با سلام خدمت شما دوستان گرامی قیمت یک فروشگاه حرفه ای مانند دیجی کالا چقدره ممنون میشم پاسخ بدید
مدیریت : سلام. براتون لیست امکانات به همراه پیش فاکتور ایمیل شد. زمان انجام هم قید شده.
کاوشی :
2 4
من یک سایت فروشگاه آنلاین میخوام که سئو ی اون قوی باشه. مشابه سایت کوماکس یا اینترمال باشه و امکانات در همون حد باشه. لطفا با من تماس بگیرید یا برام پیش فاکتور رو ایمیل کنید. ممنون
مدیریت : براتون لیست امکانات و هزینه ی طراحی سایت و گرافیست آن ایمیل شد و برای پیگیری در اسرع وقت باهاتون تماس گرفته میشود
خانم عیوضی :
5 6
قیمت یک فروشگاه اینترنتی با پرداخت آنلاین رو به همراهه امکانانت سئو میخواستم.
مدیریت : سلام. براتون لیست امکانات و ریز قیمت ها به همراه پیش فاکتور ایمیل شد. زمان انجام کل پروزه ه و بخش های مختلف آن هم قید شده. چند روز دیگر هم جهت پیگیری ، باهاتون تماس گرفته میشود. با تشکر مدیریت سایت دیزاین
نورپاک :
1 4
سلام.یه سایت واسه معرفی کارم میخام کارمون درباره کابینته توی فیس بوکم میخام دمتون گرم یا حق فقط مشتی باشه نه از این بدرد نخوراش
مدیریت : با سلام ، در اسرع وقت با شما تماس میگیریم
کتابی :
2 3
با سلام خدمت شما قیمت یک فروشگاه ساده چقدره ممنون میشم پاسخ بدید
مدیریت : براتون لیست امکانات و هزینه ی طراحی سایت و گرافیست آن ایمیل شد و برای پیگیری در اسرع وقت باهاتون تماس گرفته میشود
fatemeh :
1 3
سلام قیمت یه فروشگاه مثل دیجی کالا چقدر میشه ؟ ممنون میشم زودتر پاسخ بدید
مدیریت : اطلاعات مورد نیاز به ایمیل شما فرستاده میشود
saeed :
2 3
با سلام قیمت یه فروشگاه حرفه ای مثه دی جی کالا و همینطور یه فروشگاه ساده که قابلیت اضافه کردن عکس و توضیحات محصولات را دارد را لطفا ایمیل کنید.همچنین لطفا به این سوال که آیا پس از ایجاد این فروشگاه باید حتما با یکی از شرکت های ارائه دهنده سیستم خرید قرارداد بست پاسخ دهید.با تشکر
مدیریت : با سلام امکانات مورد درخواست شما براتون ایمیل شد . در اسرع وقت با شما تماس میگیریم
مریم دیانی :
5 5
با سلام و خسته نباشی. میخواستم بدونم قیمت یک فروشگاه اینترنتی پایان نامه و فایل های پی دی اف تقریبا چقدر میشه؟؟
morteza :
2 5
سلام منم میخواستم ببینم هزینه راه اندازی و طراحی سایتی مثل دیجی کالا جقدره؟
مدیریت : سلام. براتون لیست امکانات به همراه پیش فاکتور ایمیل شد. زمان انجام هم قید شده.
جلال :
4 5
سلاممن حدود 15000 پایان نامه و پروزه دانشگاهی دارم و میخواهم آنرا از طریق فروشگاه ارائه بدم و از طریق کارتهای شتاب و همچنین paypal به فروش برسانم و میخواهم سیستم کاملا اتوماتیک انجام شود -لطفا هزینه طراحی و ... رابرایم ارسال کنید.
مدیریت : سلام. لیست امکانات و هزینه ی طراحی ایمیل شد و برای پیگیری باهاتون تماس گرفته میشود
اميد :
4 4
با سلام خدمت شما قیمت یک فروشگاه ساز ساده چقدره ممنون میشم پاسخ بدهید
مدیریت : سلام. لیست امکانات و هزینه ی طراحی ایمیل شد و برای پیگیری باهاتون تماس گرفته میشود
مدیریت : اطلاعات درخواستی شما برایتان ارسال شد و برای پیگیری باهاتون تماس گرفته میشود
شعبانی :
3 5
با سلام و خسته نباشی. میخواستم بدونم قیمت یک فروشگاه اینترنتی پایان نامه و فایل های پی دی اف تقریبا چقدر میشه؟؟ میخوام مثل سایت زیر باشه www.ketabdownload.com
مدیریت : اطلاعات درخواستی شما برایتان ارسال شد و برای پیگیری باهاتون تماس گرفته میشود
داود ایمانی ممق ... :
1 3
طرحاتون خوبه لطفا قیمت را برام میل کنید
مدیریت : سلام. لیست امکانات و هزینه ی طراحی ایمیل شد و برای پیگیری باهاتون تماس گرفته میشود
ستاره :
1 4
سلام خوبیدمن خواستم قیمت طراحی فروشگاه پستی و دیجی تالی و دانلود خواستم که شما فقط ادرس سایتتون را بهم ایمل زدین
مدیریت : سلام. لیست امکانات و هزینه ی طراحی ایمیل شد و برای پیگیری باهاتون تماس گرفته میشود
مریم :
0 0
سلام می خواستم بدونم هزینه طراحی سایت دیجی کالا و ورچین چقدر هست؟
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

مهدی خراسانی :
0 0
سلام لطفا مشخصات ابزار برنامه نویسی و قیمت را برایم بنویسید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

مسعود :
0 0
سلام خسته نباشید قیمت یک فروشگاه اینترنتی مثل دیجی کالا یا مشابه اش چقدر میشه؟ خیلی ممنون.
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

poya :
0 0
سلام من یک سایت فروشگاهی برای لوازم خانگی استوک میخوام اگه ممکنه زمان انجام و هزینه های طراحی سایت رو برام ایمیل کنید ممنون
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

راه نوین :
0 0
سلام، لطفا قیمت طراحی فروشگاه دانلود حرفه ای فایل با پرداخت اینترنتی و که هم در آن اخبار بازرگانی درج کرد و هم تبلیغاتی شبیه سایت تابناک در صفحات مختلف انجام داد+ هاست و دامین+ امنیت و پرسرعت و سئو عالی با ارائه تضمین با تشکر و سپاس
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

وحید :
0 0
سلام هزینه ساخت یک سایت مثل digikala چقدرمی شود ممنون.
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

ساسان :
0 0
سلام دوستان عزیز. یک سایت قوی فروشگاهی مثل دیجی کالا مخوام. اما هیچ اطلاعاتی ندارم. لطف کنید چندتا شرکت که واقعا اینکاره هستند و لیست قیمت برام میل کنید. خیلی متشکرم ازتون. با احترام
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

بهروز :
0 0
سلام یک سایت مثل تومان کالا چقدر هزینه می بره و قابلیاتش تو بخش مدیریت چیه؟
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

صهبا بهروزی :
0 0
با سلام و تشکر از سایت خوبتون من از سایتتون خوشم اومده میشه لیست قیمت رو برام بفرستید؟باتشکر
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

دائی حمید :
0 0
با سلام خدمت شما قیمت یک فروشگاه ساز ساده چقدره؟؟؟ ممنون میشم پاسخ بدهید... طرح هاتون عالیه لطفا قیمت بقیه طرح هاتون رو برام میل کنید ... خواهشا کامل توضیح بدین .بازم ممنون
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

ع :
0 0
سلام هزینه طراحی یک فروشگاه اینترنتی با امکان عضو شدن و ارائه یک محصول خاص. با محاسبه تخفیف و اعمال آن به افرادی خاص. با امکان پرداخت آنلاین چقدر میشود.
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

عبدی زاده :
0 0
سلام قیمت طراحی سایت مثل دیجی کالا بهمراه فروش آنلاین سریال نرم افزار ها چند می باشد.
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

علی :
0 0
سلام هزینه ایجاد یک سایت فروشگاهی و لیست امکاناتی که دارید لطفا بفرستید ممنون
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

زرشناس :
0 0
سلام هزینه طراحی یک فروشگاه اینترنتی چقدر می شه
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

بابک :
0 0
سلام, قیمت طراحی سایتی مانند دیجی کالا چقدره ؟ لطفا جواب بدین
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

محمد :
0 0
با سلام قیمت یه فروشگاه حرفه ای مثه دی جی کالا و همینطور یه فروشگاه ساده که قابلیت اضافه کردن عکس و توضیحات محصولات را دارد را لطفا ایمیل کنید.همچنین لطفا به این سوال که آیا پس از ایجاد این فروشگاه باید حتما با یکی از شرکت های ارائه دهنده سیستم خرید قرارداد بست پاسخ دهید.با تشکر
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

کوروش :
0 0
با سلام و لطفا براورد هزینه فروشگاه اینترنتی لباس شبیه سایت های خارجی مثل منگو یا نمونه داخلی مانند دیجی کالا را ارسال فرمایید . سپاسگذارم
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

سعید :
0 0
سلام. قیمت طراحی و برنامه نویسی فروشگاه حرفه ای و نیمه حرفه ای، (مورد نطر من : سایت فروشگاه لوازم ورزشی) ، چقدره؟زمان پروژه و باقی جزئیات(امکانات و ...) هم اگر ذکر کنید؛ممنون میشم. با تشکر ...
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

نیما :
0 0
ببخشید شما گفته بودید دیگر نیازی به دادن هزینه نیست چی شد پس لطفا جواب رو به من ایمیل کنید همین طور لیست قیمت ها رو
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

عیسی :
0 0
با سلام میخواستم بدانم هزینه طراحی فروشگاه اینترنتی فایل چقدر است و شما چه خدماتی را ارائه می دهید؟ با تشکر
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

امین :
0 0
سلام اگه ممکنه لیست قیمت ها رو برام ایمیل کنین
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

جلال :
0 0
سلام من حدود 15000 پایان نامه و پروزه دانشگاهی دارم و میخواهم آنرا از طریق فروشگاه ارائه بدم و از طریق کارتهای شتاب و همچنین paypal (و یا مشابه ) به فروش برسانم و میخواهم سیستم کاملا اتوماتیک انجام شود -لطفا هزینه طراحی و ... رابرایم ارسال کنید. ضمنا برای من ایمیلی نرسیده است
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

مهدی :
0 0
سلام.لطفا هزینه طراحی یک فروشگاه مانند دیجیکالا یا الدیجیتال رو برام بفرستید.باتشکر
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

قهرمانلو :
0 0
با سلام . قیمت یک فروشگاه حرفه ای چقدره تمام میشه (به صورت کامل) ممنون میشم پاسخ بدید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

مهدی :
0 0
سلام ، من دنبال یه فروشگاه اینترنتی می گردم ، نمونه کارهاتون رو دیدم ، اگه میشه قیمت یه سایت ساده رو به من بگید ، مرسی
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

امیر :
4 3
ببخشید چرا در سرچ گوگل با کلمات سئو و طراحی سایت اثری از سایت مبنا به چشم نمی خورد
مدیریت : سلام در سرچ گوگل سایت شرکت مبنا در جستجو بر اساس عنوان طراحی سایت لینک پنجم قرار دا رد
امیر :
0 0
خسته نباشید لطفا در صورت امکان هزینه طراحی کامل سایت به همراه سئو مناسب و همچنین بالا بردن رنکینگ سایت به صورت جداگانه ایمیل بفرمایید ممنون
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

محمد :
0 0
سلام . هزینه طراحی یک سایت حرفه ای فروشگاهی همانند دیجی کالا با seo عالی چقدر میشه ؟؟؟؟
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

مهدی :
0 0
با سلام خدمت شما قیمت یک فروشگاه اینترنتی ساده رو میخواستم.ممنون
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

مجید :
0 0
سلام. قیمت طراحی یک سایت فروشگاه آنلاین رو لطف می کنید برام میل کنید؟ ممنون.
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

قاسمی :
0 0
سلام، هزینه ایجاد سایتی که هم امکانات پورتالی برای ارائه یک سری اطلاعات به کاربر (حالت تعاملی وب2) و هم بخش فروشگاهی دا شته باشد چقدر میشود با تشکر
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

رضا :
0 0
http://paperdownload.ir/ میخواستم فروشگاه داناود مقاله و پروژه شبیه این سایت رو طراحی کنم هزینه را برام ایمیل کنید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

ابراهیمی :
0 0
سلام. لطفا لیست امکانات و ریز قیمت ها به همراه پیش فاکتور و زمان انجام کل پروژه ه و بخش های مختلف آن در ارتباط با طراحی و ساخت یک فروشگاه اینترنتی در دو سمت امکانات کاربر و مدیر و همچنین بهینه سازی سئو و بخش بازاریابی برای فروشگاه را برایم ارسال کنید.متشکرم.
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

اریا :
0 0
با سلام لطفا بفرمایید برای طراحی یک فروشگاه اینترنتی چقدر زمان و چقدر هزینه دارد.ممنون میشم
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

کامران :
0 0
سلام منم میخواستم ببینم هزینه راه اندازی و طراحی سایتی مثل دیجی کالا جقدره؟ و چقدر زمان میبره؟که سئو ی اون هم قوی باشه ممنون
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

سیاوش :
0 0
باسلام طراحی یه سایت فروشگاهی با تمام امکانات،البته هاست و دامنه رو خودم خریدم.لطفا قیمت رو بهم بگید.
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

سحر :
0 0
با سلام. هزینه های طراحی سایت فروشگاه اینترنتی رو برای لوازم اتاق کودک می خواستم ممنون میشم زمان انجام رو هم بفرمائید. با تشکر
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

اسفندیار :
0 0
سلام : من یه فروشگاه اینترنتی میخوام که امکانات پایه را داشته باشه ،و تصمیم دارم کالاهای سیستم همکاری در فروش پایگان یا ایران مارکت سنتر را داخلش بذارم. و همونطور که میدونید سایت های زیادی فروشگاه رایگان میدن پس مهمترین نیاز من یه فروشگاهی هست که رنکدار بشه و سئو خیلی قوی داشته باشه و محصولاتی که وارد فروشگاه میکنم صفحه اول و دوم گوگل ایندکس بشه. درحقیقت سئو قوی و ایندکس کالا ها توی صفحه اول و یا دوم گوگل نیاز من هست. لطفا یه قیمت برای طراحی همچین فروشگاهی را برام ایمیل کنید. با سپاس
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

:
0 0
میخاستم یک سایت داشته باشم با سو بالا وهمچنین دارای فروشگاه امکانات فروشگاهی لطفا هزینه وامکانات را برام بفرستید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

مهرداد :
0 0
با سلام لطفاً لیست قیمت یک فروشگاه حرفه ای رو برای ما ارسال کنید برقرار باشید و سبز
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

ALIREZA :
0 0
سلام میخاستم ببینم قیمت یه فروشگاه معمولی چه قدره؟
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

کلوئی :
0 0
لطفا لیست قیمتاتونو ارسال کنید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

هومن :
0 0
با سلام خدمت شما دوستان گرامی قیمت یک فروشگاه حرفه ای مانند دیجی کالا چقدره ممنون میشم پاسخ بدید لطفا به ایمیل بنده جواب رو بفرستید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

فرنام :
0 0
سلام لطفا لیست قیمت هزینه های طراحی تان را به ایمیل من ارسال فرمایید . در ضمن میخواستم بدونم آیا امکان تغییرات شخصی موجود است ممنون
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

محمد :
0 0
باسلام خواستم بدونم هزینه طراحی یک فروشگاه اینترنتی مثل دیجی کالا چنده
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

رضا :
0 0
با سلام خدمت شما دوستان گرامی قیمت یک فروشگاه حرفه ای مانند دیجی کالا و سایت فروش بلیط هواپیما چقدره ممنون میشم زود پاسخ بدید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

متین :
0 0
سلام قیمت طراحی سایت مثل دیجی کالا و یا 5040 چقدر است ؟ هزینه سئو سازی ان چقدر است ؟ امکانات اتصال به بانک (درگاه بانکی) لطفا هزینه پایه را بگویید و هزینه اضافه شدن هر ابشن را جدا اعلام کنید . با تشکر
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

bazaryabmohajer :
0 0
باسلام تعرفه ساخت سایت /مدت زمان تحویل و امکانات آن را لطفا در اسرع وقت عنایت بفرماپید/با تشکر بازاریاب مهاجر
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

مهدی :
0 0
با سلام خدمت شما دوستان گرامی قیمت یک فروشگاه حرفه ای مانند دیجی کالا چقدره ممنون میشم پاسخ بدید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

حسین :
0 0
سلام من یه فروشگاه شبیه دجی کالا می خوام برای فروش موبایل ولپ تاب لطفا قیمت ومدت طراحی رو برام ایمیل کنید با تشکر
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

سلیم :
0 0
طراحی یک سایت حرفه ای فروش کالا در حد دیجی کالا.با همان امکانات چقدر هزینه و وقت دارد.
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

محمد رضا :
0 0
هزینه یک فروشگاه اینترنتی برای فروش فیلم سریال انیمیشن اکشن فیگور و غیره با امکان پرداخت اینترنتی از درگاه پرداخت و با امکان ثبت نام کاربران و امکان درج تخفیف و ارائه کوپن تخفیف (خیلی پیچیده نباشه خیلی هم شاخ نباشه در حد یک فروشگاه معمولی هرچی ارزون تر بهتر) چقدر میشه؟
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

محمد رضا :
0 0
قیمت یک فروسگاه اینترنتی برای فروش فیلم سریال و بازی و... چقدر میشه خیلی گرون نشه.
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

صفر سعیدی :
0 0
با سلام میخواستم یک سایت واسه مغازه لوستر فروشی طراحی کنم که فقط شامل کاتولوگ وسایل باشه قیمتش چند میشه
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

مرتضی :
0 0
با سلام خدمت شما دوستان گرامی قیمت یک فروشگاه حرفه ای مانند دیجی کالا چقدره وچقدر زمان میبره تشکر
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

masoud moazzen :
0 0
سلام لطفا اعلام بفرمائید هزینه طراحی یک سایت فروش بسیار معمولی با درگاه پرداخت ملت و همچنین امکان گفتگوی آنلاین داخل سایت چقدر است ؟
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

علی :
0 0
با سلام میخواستم هزینه ساخت یک سایت همچون دیجی کالا با تمام امکانات رو بدونم ممنون
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

علی :
0 0
سلام مرحمت فرمایید و هزینه های مربوط به طراحی یک فروشگاه اینترنتی با امکان ‍‍پرداخت الکترونیکی و عضویت و تخفیف اعضا و به سازی سئو را ارسال فرمایید زمینه فعالیت خشکبار و تنقلات می باشد
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

مهدی ناموری :
0 0
سلام و خسته نباشید، من ساعت فروشی دارم و میخوام ساعت هامو آنلاین هم بفروشم، میخواستم ببینم هزینه اش چقد میشه؟ محصولات هم خودتون بزنین سایت چند میشه؟ (منظورم ساعت ها هستش)
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

نسرین :
0 0
سلام طراحی سایت به زبان انگلیسی هم انجام میدید؟ لطفا لیست قیمت طراحی سایت رو برام بفرستید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

پوریا :
0 0
سلام من در نظر دارم تا یک فروشگاه اینترنتی برای محل کارم محیا کنم و در بین سایت ها چندیدن سال هست که دیجی کالا رو دنبال میکنم و به نظرم خوب نکته ی اول ایا گروه شما امکان ساخت سایتی در این سطح رو داره ؟و نکته ی دوم کلیه هزینه هایی لازمه چه قدره؟
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

nima :
0 0
با سلام قیمت یه فروشگاه حرفه ای مثه دی جی کالا و همینطور یه فروشگاه ساده که قابلیت اضافه کردن عکس و توضیحات محصولات را دارد را لطفا ایمیل کنید.همچنین لطفا به این سوال که آیا پس از ایجاد این فروشگاه باید حتما با یکی از شرکت های ارائه دهنده سیستم خرید قرارداد بست پاسخ دهید.با تشکر سوال مشابه یکی از دوستان
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

امیر محمدی :
0 0
با سلام خدمت شما دوستان گرامی قیمت یک فروشگاه حرفه ای مانند دیجی کالا را ایمیل نمایید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

کیارش :
0 0
قیمت یک فروشگاه اینترنتی با تمام قابلیت ها چه قدر میشه؟ لطفا سریع ایمیل بزنید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

فرخ منش :
0 0
با سلام - به منظور ارائه خدمات فنی و مهندسی و مشاوره های مرتبط و نیز ارائه طرحها، پلن ها و منابع مختلف در حوزه های مرتبط کاری سایتی در دست طراحی داریم که به زودی به اتمام میرسدۀ لذا خواهشمندم در رابطه با اینکه بتوانیم از تخصص های شرکتتان برای طراحی و راه اندازی خرید اینترنی در سایت بهره مند شویم ارشاد و ارائه طریق بفرمائید. با سپاس فراوان .
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

هاشمى :
0 0
هزينه طراحى يك فروشگاه اينترنتى با پرداخت آنلاين و حجم آپلود بالا
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

arabameri :
0 0
قیمت وب فروشگاه همانند دیجی کالا با تمام امکانات و سیستم های مورد نیاز اعم از انبار، حسابداری و... لطفا بصورت جزء به جزء درج شود.پس از ارسال زمان و قیمت و اجرا جهت مراحل بعدی جلسات حضوری خواهیم داشت.
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

بابک :
0 0
باسلام، می خواستم در مورد آپشنهای پیشنهادی شما برای یک سایت فروشگاهی در خصوص سیستمهای حفاظتی و دوربین های مدار بسته و هزینه های مختص به اونها اطلاع کسب کنم
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

arabameri :
0 0
با احترام خدمت مدیریت محترم . ما میخواستیم وب سایتی همانند دیجی کالا در حوزه کاری خود راه اندازی نماییم. وقتی از مغازه خرید میکنید نمیگوید حوزه کاری شما چیست ، شماره تلفن بدهید. من از شرکت شما سوال کردم قیمت محصول شما با این شرایط چند.امروزه شرایط طوری است که اگر بخواهید یک کیلو گوجه فرنگی بخرید از ده تا مغازه میپرسید.به ما هم حق بدهید از چند تا شرکت بپرسیم و استعلام قیمت بگیریم. طبق جمله شما ، من هم نمیخوام با یک تماس تو رو دربایستی بمانم. تو صنف ما برای فروش کالا راحت قیمت میدهند.مگر تو صنف شما چه خبره. ضمن آنکه اگر قیمت و شرایط شما مناسب باشد مشتری بررسیهاش رو انجام میده، دو دوتا چهار تا میکنه میاد سراغ بهترین گزینه. اگر شرایط اولیه را صلاح دانستید پیش فاکتور ارسال فرمایید. در غیر اینصورت در کارتان موفق باشید.باتشکر.
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

مجید ابوعلی :
0 0
با سلام خواشمندم لیست قیمت ها و امکانات برای طراحی سایت از ساده تا سایتی مثل دی جی کال را به ایمیلم ارسال فرمایید باتشکر
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

احسان :
0 0
سلام.من چند وقتی هست دنبال یه شرکت مناسب برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی میگردم در این میان شرکت شما از امکانات خوبی برخور دار است.من یه فروشگاه اینترنتی قوی میخاستم در حد فروشگاه های بزرگ که امکانات اونا رو داشته باشه مثل:دیجی کالا.تهران کالا و۵۰۴۰و...لطفا لیست امکانات وقیمت های دقیق طراحی چنین سایت هایی رو واسم بفرستید.باتشکر
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

علی :
0 0
باسلام وخسته نباشید.اگه یه فروشگاه مثل دیجی ابزار که مشتری خودتون هست واسه من طراحی کنین چقدر در میاد.ممنون میشم جواب بدین باتشکر.
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

ع :
0 0
با سلام و ادب قیمت طراحی فروشگاهی مثل بامیلو ودیجی کالا بعلاوه امکانات اضافه مثل بن کارت شرکتی و... چقدر هزینه دارد؟ با سپاس
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

arabameri :
0 0
مهندس بزرگوار از اینکه قیمت محصولات خود را ارائه نمودید ، سپاسگزارم. امروزه جستجو در وب سایت ها سطح اطلاعات عمومی افراد را بالا میبرد ( با اینکه میدانیم ممکن است اطلاعاتش درست هم نباشد) ما هم در مقالات و وبسایت ها دیده ایم سایتی مثل دیجی کالا فقط یک فروشگاه ساده نیست بلکه تمام امورات شرکت با این فروشگاه الکترونیکی مرتبط است. به قول معروف ما هم حساب دستمون است. لطفا شما قیمت و مدت زمان اجرا را بدهید. پولش با ما البته در صورتیکه همانند دیگر استعلام ها باشد. قبلا هم عرض نمودم برای یک کیلو گوجه تاز 10 تا مغازه میپرسند چه برسد برای چنین کاری. باتشکر.
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

شباهنگ :
0 0
سلام میخواستم بدونم آیا از نظر فنی سابت eshop و سایت تخفیف تفاوتی دارن؟ و ضمنن حدود قیمتی هر کدوم چقدر هست اگه بخوام ورژن موبایلی هم داشته باشن و کلیه امکانات یه سابت خرید اینترتنی. لطفن برای هر دو نمونه خرید اینترتی و سایت تخفیف (مثل نت برگ) قیمت بدین اگه ممکنه. ممنون
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

وحیدرضا :
0 0
سلام یک فروشگاه اینترنتی میخام در صفحه اول گوگل در زمینه دوربین های مداربسته و تابلو های روان چقدرهزیته باید بکنم
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

محمد :
0 0
میخواستم اعلام هزینه بفرمایید . برای سایت فروشگاه ایرنترنتی . پیشرفته نه چون اول کاره .
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

پارسا :
0 0
سلام.از سایت خوبتون تشکر میکنم سایت کامل وخوبی هست.میخاستتم یه سایت در حد۵۰۴۰که همه ی امکانات اونو داشته باشه واسم طراحی کنین اگه میشه هزینه اش رو واسم بفرستین.باتشکر
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

ali :
0 0
باسلام لطفا هزینه ی طراحی سایت وسئوی سایت فروشگاهی رو برای من هم بفرستید. سپاس از شما
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

شاهین :
0 0
با سلام میخواستم ببینم طراحی یک سایت مثل دیجیکالا چقدر هزینه برایم داره؟ ممنون میشم زود پاسخم را بدهید با تشکر فراوان
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

حسین :
0 0
یک سوال تکراری مثل برخی دوستان. هزینه طراحی و راه اندازی یک سایت شبیه دیجی کالا؟
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

رضا :
0 0
سلام یه سایت برای فروش فایل های پی دی اف و نقشه و.... ساده فقط برای فروش با درگاه چقدر میشه هزینش
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

محمدي :
0 0
سلام يك فروشگاه اينترنتي ميخام كه كالاهام رو انلاين بفروشم و براشون ارسال كنم سئو قوي باشه و جذاب
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

امیر عارفی :
0 0
با سلام قیمت یه فروشگاه اینترنتی (طراحی ،دومین ،هاست ، com ،سئو و... ) بطور کلی جهت فروش بدلیجات چقدر میشه ، خرید آنلاین هم داشته باشه به بانک متصل و پست با پشتیبانی کامل
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

عارف :
0 0
با سلام ایمیل طرح ها و مبلغ اجرا بدون دردسرهای اضافی
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

:
0 0
سلام ميخوام يك سايت فروش شارژ ايجاد كنيد لطفا قيمت را بفرستيد
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

میرزایی فرد :
0 0
سلام احتراما قیمت یک فروشگاه حرفه ای مانند دیجی کالا چقدره ؟ ممنون میشم فاکتورش رو برام ایمیل کنید تشکر
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

داود نجفی :
0 0
لیست قیمت لطفا
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

احسان :
0 0
سلام قیمت طراحی یک فروشگاه مثل تایر استور چقدر هزینه داره؟
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

احسان :
0 0
لطفا لیست قیمت و امکانات رو برام ارسال کنید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

وحید سرشاریان :
0 0
سلام..خسته نباشید من میخوام یه سایت فروش لباس <زنانه.مردانه>با امکانات خوب و به روز و در عین حال شیک و برای فروش محصولاتم داشته باشم..ولی تو نمونه کاراتون فروشگاه لباس نتونستم پیدا کنم...ممنون میشم اگه نمونه کار و قیمت رو ببینم....یه چیزی مثل shixon سپاسگذارم...
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

Nima :
0 0
سلام خسته نباشید. زمان و قیمت فروشگاه اینترنتی شبیه به سایت جانبی رو بفرمائید. با تشکر.
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

مهدی :
0 0
سلام وقت بخیر بنده کلا می خوام بدونم لیست قیمت های شما در هر یک از فیلد هایی که در سایت نوشتید چنده. زمان انجامش و ... رو هم لطفا بفرستید تشکر
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

علی :
0 0
سلام یه فروشگاه اینترنتی با حدافل انکانات میخواستم. هزینه اش چقد میشه؟
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

سینا :
0 0
با سلام و خسته نباشی. میخواستم بدونم قیمت یک فروشگاه اینترنتی برای فروش اجناس و لوازم خانگی خارجی چقدر هست / ممنون میشم اگه جواب بدین
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

آروین :
0 0
سلام... اگر امکان داره لیست قیمت ها را برای من هم ارسال کنید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

الهه :
0 0
باسلام وخسته نباشیدخدمت شما برای طراحی یه فروشگاه ساده که میخوام جزوه بفروشم که هزینه روپرداخت کنن بعددانلودش .نن هزینه طراحیش چطوری؟
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

h :
0 0
سلام اگه می شه لطف کنین قیمت و امکانات رو برای منم ایمیل کنین مرسی
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

ارمان :
0 0
سلام هزینه ی ساخت یک فروشگاه لوازم کوهنوردی و شکار رو میخواستم. اما بالا بودن در جست ج.وی گوگل خیلی مهمه
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

باقر :
0 0
سلام ، خسته نباشید ، من میخواستم یک سایت برای فروش مقالات دانشگاهی ف ترجمه شده ، شبیه سازی شده ، پروژه ها ، تمرین ها ، جزوات ، کتب و... دیگر محصولات اموزشی و علمی و فرهنگی برای دانشجویان و دانش اموزان و غیره با امکان فروش انلاین محصول و دانلود آن و دیگر امکانات با حداقل هزینه خریداری کنم ، لطفاً در مورد قیمت های مختلف و لیست انها و امکانات سایت مورد نظر من مرا راهمایی بفرمایید .
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

حسین :
0 0
سلام ، قیمت های طراحی سایت را برام ایمیل کنید!
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

رضا :
0 0
با عرض سلام واحترام اگه قیمتهای طراحی سایتها رو در سایتتون قرار میدادین خیلی بهتر بود وعملا تکلیف بازدیدکننده ها مشخص تر بود. قیمت یک سایت کامل فروشگاهی با تمام امکانات ریز،چقدر میشه،(مشابه دیجی کالا)هزینه هاست و.... را نیز می خواستم،مشخصات هاستتون را بگین ممنون میشم.با تشکر فراوان
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

حیدری :
0 0
با سلام و عرض ادب. لطفا قیمت و زمان تحویل و نحوه پرداخت یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای دوزبانه مشابه آمازون و ایبی و سایت های داخلی مثل دیجی کالا و...را اعلام فرمائید. با تشکر
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

عباس :
0 0
سلام . قیمت سایت اینترنتی میخوام که قابلیت تعریف کالا - سبد خرید - مدیریت سفارشات - اتصال به درگاه پرداخت بانکی و پستی - گالری فیلم و عکس - مازول اخبار - تعریف سایز و رنگ کالا - پنل ارسال پیام کوتاه - سامانه فروش خدمات - ورود اطلاعات از اکسل - سیستم انبار - کوپن تخفیف - سیستم ارتباط با مشتری - تاریخچه ارتباط با مشتری از طریق پیام - ایمیل و .. ارتباط با شبکه های اجتماغی ممنون
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

علیرضا :
0 0
سلام. تعرفه فروشگاهی رو برای من ایمیل بزنید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

امین :
0 0
سلام منم همین سوالو داشتم می خواستم ببینم سایتای مانند دیجی کالا و پنجاه چهل قیمتش چند در میاد؟
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

محمد صفری :
0 0
امکاناتی که میخوام سایت داشته باشه: معرفی محصولات(عکس) - قیمت محصولات - سفارش محصولات - خرید محصولات - شماره تماس و سفارش
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

نقیبی فر :
0 0
باسلام ،خسته نباشید دنبال سایت فروشگاهی برای کارپوشاک هستم با قیمت مناسب وچون برای شروع کاره نمیخوام هزینه زیاد کنم.لازم به ذکره که حدود 2000 مدل جنس باید معرفی کنم.درضمن فروش آنلاین هم داشته باشه بهتره
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

علی :
0 0
سلام یه فروشگاه قوی میخوام مثله بامیلو و دیجی کالا هزینه طراحیش چقد میشه...
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

حسین اسدزاده :
0 0
با عرض سلام و خسته نباشید من سایتی مانند دیجی کالا نیاز دارم....میخواستم بدونم هزینه طراحی چقدره و مدت زمان طراحیش چه مدت طول میکشه. ممنون میشم اگه باهام تماس بگیرید.
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

حسن واحدمطلق :
0 0
با سلام . بنده میخوام برام یه سایت فروشگاهی کتاب طراحی کنین ... به لحاظ امنیتی بسیار قوی باشه ... برنامه نویسیش طوری باشه که بتونیم اگه به تغییراتی نیاز داشت انجام بدیم... سایت در تمامی دستگاه ها قابل رویت باشه مثل موبایل ، تبلت ، کامپیوتر خانگی ، لپ تاپ ... من به لحاظ گرافیکی یه چیزی تصور کردم که باید حضورا بهتون انتقال بدم دارای درگاه بانکی جهت خرید آنلاین و پشتیبانی توسط یکی از پیمانکاران شرکت پست جهت ارسال کالا ... هزینه و مدت زمان تحویل ؟؟؟
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

رامین :
0 0
خسته نباشید ی سایت برای فروشگاه اینترنتی هزینه حدودش چنده؟
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

احمدی :
0 0
سلام من یه سایت میخوام برای فروش فایل پی دی اف بصورت آنلاین. هزینش چقدر میشه؟
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

امید :
0 0
با سلام لطفا هزینه های طراحی سایت فروشگاه اینترنتی و امکانات ارسال شود..
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

امین حمیدی کیوا ... :
0 0
باسلام لطفا قیمت های طراحی یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای رو برام بفرستید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

محسن :
0 0
سلام اگر امکانش هست لیست خدمات یک سایت فروشگاهی و ریز قیمت خدمات رو برام بفرستین با تشکر
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

محمدحسین :
0 0
سلام لطفا لیست قیمت واسه ی طراحی 0 تا 100 یه فروشگاه حرفه ای رو واسم ایمیل کنید.با تشکر
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

محمدرضا :
0 0
با سلام ، لطفا پیش فاکتور برای طراحی یا فروشگاه اینترنتی رو ارسال فرمائید . با تشکر فراوان
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

صادق :
0 0
سلام می خواستم بدونم هزینه طراحی سایت فروشگاهی و سئو سازی اون برای ارایه محصولات چوبی(مبلمان,سرویس خواب و...) چقدر می شه؟ ممنون
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

داودی :
0 0
با سلام لطفا هزینه طراحی یک فروشگاه مانند دیجی کالا که دسته بندی مختلف دارد و دارای جستجوی پیشرفته برای هر دسته است را برایم ایمیل کنید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

amir :
0 0
با سلام هزینه طراحی یک فروشگاه اینترنتی در حد دیجی کالا چقدره؟؟
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

حسين :
0 0
سلام، لطفا ليست كامل قيمت سايت فروشگاه رو برام ايميل كنيد. مرسي
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

مومنی :
0 0
با سلام قیمت یک فروشگاه حرفه ای با تعیین امکاناتش چقدره؟؟ ممنون
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

امين :
0 0
سلام ليست قيمت رو برام بفرستين ممنون مي شم و اين كه آيا امكان كپي كردن قالب سايت خودمون براي محصول ديگه هست
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

ناصر :
0 0
با سلام...تعرفه ی سایت با امکانات اصلی دیجی کالا چنده؟ ماژول های مورد نیاز اولیش فقط
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

نادر توحیدی :
0 0
سلام برای راه اندازی یک فروشگاه تک محصولی با پرداخت انلاین و طراحی متفاوت چقدر هزینه و زمان لازمه
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

مرتضی نیکنام :
0 0
سلام وقتتون بخیر لطفا قیمت و زمان تحویل یک سایت فروشگاهی را با سرعت بالا ، امکانات کامل و کیفیت خوب جهت قطعات صنعتی بفرمایید. متشکرم
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

مهدی :
0 0
سلام قیمت یک سایت کاملاً حرفه ای برای فروش کفش می خواهم که قابلیت ارتقاء برای کالاهای دیگر هم داشته باشد و با پیشرفت کار ارتقاء پیدا کند و سنوی خوبی هم داشته باشد .
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

عیدی رامول :
0 0
سلام لطفاهم اطلاعاتی درمورد تهیه فروشگاه وهم لیست هزینه را برام ارسال کنید اطلاعاتم کم است ولی زمینه شو دارم ممنون
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

داود :
0 0
با سلام ، در صورت امکان هزینه طراحی و راه اندازی یک سایت فروشگاه اینترنتی برام ارسال کنید.
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

amirmahdi :
0 0
با سلام من در یک فروشگاه فروش لوازم خانگی حسابدار هستم می خواستم یک فروشگاه اینترنتی محصولات ارائه شده در فروشگاه را راهاندازی کنم برای خودم با توجه به این که کسب و کار از آن صاحب فروشگاه است من می توانم فروشگاه اینترنتی با کالاهای ایشان و به نام خودم داشته باشم
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

مهرشاد :
0 0
ببخشید میخواستم از لیست قیمت هاتون مطلع بشم
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

پویا :
0 0
سلام میشه هزینه طراحی یه سایت فروش ساده نه در حد خیلی بالا(تقریبا مبتدی)رو اعلام بفرمایین
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

حمید :
0 0
سلام قیمت یک فروشگاه اینترنتی با پرداخت آنلاین رو می خواستم
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

هاشم :
0 0
با سلام مىخواستم ببینم قىمت طراحی سایت دانلود چقدر است
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

جواد :
0 0
قیمت یک فروشگاه اینترنتی با پرداخت آنلاین رو به همراهه امکانانت سئو و نیز در خصوص مالیات و هزینه پست اطلاعات میخواستم.
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

محمد مهدی آورا :
0 0
سلام یک سایت فروشگاهی برای فروش تخصصی وسایل سرد کننده ( یخچال و فریزر، کولر ، آبسردکن و لوازم آنها نیاز دارم. این سایت باید قابل توسعه به کل لوازم خانگی باشد. لطفا پیشنهاد فنی و قیمت خود را ارایه بفرمایید. با سپاس
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

آیدین توکلی :
0 0
با سلام و خسته نباشید خدمت شما. من در صدد هستم تا یک فروشگاه اینترنتی احداث کنم.حوزه فعالیت اینجانب تولید تابلوهای دکوری منحصر به فرد است.با توجه به اینکه اطلاعات کمی در زمینه نحوه فرایند دارم لطفا در صورت امکان به این سوالات من جواب دهید و این موارد را در تعیین قیمت و امکانات فروشگاه مدنظر قرار دهید. 1- محصولات ما تنوع زیادی ندارد و حداکثر 50 الی 70 نوع محصول است. 2-به دلیل حوزه فعالیت هر چه فروشگاه طراحی و ظاهر زیباتری داشته باشد بهتر است. 3-به امکانات پیچیده ای که بعضی از فروشگاه ها دارا هستند لازم نیست تنها امکاناتی تعبیه شود که حالت عام دارد. و حالا سولات اینجانب. 1- تعرفه قیمت و لیست امکانات با توجه به خواسته های من چه مقدار است؟ 2 - آیا امکان آموزش و مدیریت کامل توسط شما پس از طراحی سایت وجود دارد؟رایگان یا با هزینه؟ 3- ایا سایت شما تخفیفاتی در زمینه تبلیغات پس از طراحی فروشگاه برای مشتریان ارائه می دهد؟ 4- همچنین اگر امکانش هست توضیح مختصری نیز درباره روند مراحل نیز در اختیار من بگذارید. با تشکر.
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

جلیل عابدینی :
1 0
سلام یه سایت برای فروش نرم افزاری (لینک فایل) و سخت افزاری قطعات موبایل و ... می خوام . لطفا می کنید پایه قیمت و آپشن ها رو برای بنده ایمیل بفرمایید.
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

رضا :
0 0
با عرض سلام خدمت شما لطفا قیمت و مدت زمان طراحی یک فروشگاه آنلاین کامل مانند دیجی کالا را بفرمایید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

سپیده :
0 0
سلام میخواستم بدونم که یک فروشگاه اینترنتی قوی از لحاظ سئو و طراحی چقدر هزینه اش می شه و شامل چه امکاناتی میشه دقیقا؟
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

صالح :
0 0
قیمت طراحی یک فروشگاه حرفه ای مانند دیجی کالا چقدره میشه؟ لیست امکانات به همراه پیش فاکتوربرام ارسال کنید. باتشکر
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

حامد :
0 0
من وب مستر هستم محصول ندارم وای فروشگاهی میخوام که محصولات مختلف بزارم امکانش هست؟!!هزینش چقدره؟!؟
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

حامد بهاری :
0 0
با سلام قیمت یک فروشگاه مانند دیجی کالا چقدره ممنون میشم پاسخ بدید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

سیاوش :
0 0
سلام بنده 1 محصول دارم در 2 بسته بندی ، میخوام فقط برای همین محصول یک وبسایت ساده با درگاه پرداخت اینترنتی داشته باشم. در صورت امکان هزینه طراحی رو اعلام کنین. با تشکر
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

کاسب :
0 0
باسلام و خسته نباشید خدمت شما بزرگواران....میخواستم ببینم طراحی یه سایت با موضوع خرید و فروش عسل به همراه یه فروشگاه اینترنتی...تقریبا چه هزینه اولیه و چه هزینهه ای ماهانه ای دارد؟
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

F.KH :
0 0
لطفا هزینه طراحی یک سایت اینترنتی مثل دیجی کالا ویا یک سایت مثل علی بابا را هم بفرمایید و در مورد خدمات شرکت هم اطلاعات کامل ارسال فرمایید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

رسول :
0 0
با سلام خدمت شما دوستان گرامی قیمت یک فروشگاه حرفه ای مانند دیجی کالا چقدره ممنون میشم پاسخ بدید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

علیرضا اسفندیار ... :
0 0
سلام میخوام بدونم هزینه طراحی یه سایت فروشگاهی که درگاه پرداخت و پی گیری داشته باشه چقدر میشه؟؟
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

اباذريان :
0 0
با سلام،قيمت سايت فروشگاهي چقدره،هزينه هاي متفرقة ديگه داره يا نه،هزينه ساليانه چقدر ميشه؟ممنون
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

meysam mohammad ... :
0 0
با سلام راه اندازی سایت فروشگاه اینترنتی مثل دی جی کالا یا مشابه اون چقدر هزینه داره؟
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

مريم خدابنده :
0 0
با سلام .ميشه لطفا تعرفه قيمت هاتون رو كه در ابلا براي دوستان فرستاديد براي بنده هم ميل كنيد؟ براي نمونه قيمت طراحي سايتي مثل ديجي كالا . متشكر از توجه شما
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

مجید :
0 0
سلام و وقت بخیر قیمت طراحی یک فروشگاه اینترنتی با پرداخت آنلاین رو به همراهه امکانانت سئو میخواستم
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

ساعد :
0 0
با سلام من یک سایت فروشگاه اینترنتی ساده نیاز دارم لطفاٌ مشخصات و قیمت این نوع CMS را ارسال فرمایید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

مجید :
0 0
سلام و وقت بخیر قیمت یک فروشگاه اینترنتی با پرداخت آنلاین رو به همراه امکانات سئو میخواستم. با سپاس
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

مسعود :
0 0
سلام.میخاستم بدونم هزینه یه فروشگاه اینترنتی در حد گلدتگ چقدر هزینه داره؟فقط عجله دارم.ممنون میشم برام ایمیل کنید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

amir :
0 0
سلام . قیمت یک فروشگاه حرفه ای مانند دیجی کالا چقدره ممنون میشم پاسخ بدید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

پدرام :
0 0
سلام خسته نباشید طراحی و ساخت سایتیکه هم برای اموزش به صورت متنی و هم برای فروش قطعات و یا وسایل استفاده بشه و قابلیت دانلود و اپلود داشته باشه مانند سایت eca.ir چه هزینه ای داره ؟
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

رضا :
0 0
سلام هزینه طراحی یک فروشگاه اینترنتی چقدر است فروشگاه پوشاک
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

اکبری :
0 0
در صورت قبول جهت همکاری با شرکت تبلیغاتی ما تعرفه طراحی و مخصوصا سئو را برایم ارسال فرمایید. ممنون
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

رکنی :
0 0
با سلام خدمت شما دوستان گرامی قیمت یک فروشگاه حرفه ای مانند دیجی کالا چقدره ممنون میشم پاسخ بدید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

ارش زمانی :
0 0
با سلام میخواستم ببینم قیمت یه فروشگاه در حد دیجی کالا چقدره؟
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

مهدی :
0 0
سلام ببخشید هزینه سایت فروشگاهی رو برام بفرستین
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

Mohammad.Ah.Av :
0 0
سلام و خسته نباشید - کارتون درسته - خواستم بدونم هزینه ساخت و طراحی یه فروشگاه اینترنتی در حد گلدتگ یا بامیلو چنده - از ساده ساده تا خیلی پیچیده - لطفا - سپاس
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

مجید حکیمی :
0 0
من یک سایت فروشگاهی میخوام مثل دیجی کالا البته با ارائه محصولات کمتر. خواهش میکنم راهنمایی کنید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

سید محمود محمدی :
0 0
با سلام.لطفا پیش فاکتور طراحی و راه اندازی فروشگاه اینترنتی با برخی از قابلیت های سفارشی همانند دیجی کالا را برای بنده ارسال بفرمایید.طراحی- گرافیگ بالا-و.....
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

مهدی :
0 0
سلام. میخوام بدونم هزینه طراحی یک فروشگاه اینترنتی در زمینه تیبلیغات محصولات آرایشی و بهداشتی و همچنین فروش کتاب و مقاله و پایان نامه چه قدر می شود. ممنون
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

ashkam :
0 0
سلام سوالی داشتم سایتی قویتر از با ما همچنین یه سایت فروشگاهی در حد بامیلو چقدر هزینه داره هر دو هم سئو شون عالی باشه تو جستجو اول بیان
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

ارش :
0 0
سلام.تو فکر ما درست کردن سایتی پیشرفته با تمامی امکانات مثلا در حد دیجی کالا یا بالاتر.هزینه ساخت و امکانات رو اگه تونستین ایمیل کنید یا بگین.مرسی
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

محمدرضا :
0 0
سلام ببخشید قیمت یک سایت فروش فایل مثل فورکیا چنده؟
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

saeed :
0 0
سلام.لیست قیمت راه میخاستم.ممنون
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

حسینی :
0 0
سلام قیمت یه فروشگاه حرفه ای و همینطور یه فروشگاه ساده که قابلیت اضافه کردن عکس و توضیحات محصولات و فروش بصورت دانلود و ارسال فیزیکی را دارد را لطفا ایمیل کنید.همچنین لطفا به این سوال که آیا پس از ایجاد این فروشگاه باید حتما با یکی از شرکت های ارائه دهنده سیستم خرید قرارداد بست پاسخ دهید.با تشکر
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

امیر رجبی :
0 0
با عرض سلام و خسته نباشید.. می خواستم بدونم هزینه ی راه اندازی یک فروشگاه حرفه ای مانند دیجی کالا و امکاناتش چقدر میشه
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

نجفی :
0 0
با سلام خدمت شما دوستان گرامی قیمت یک فروشگاه حرفه ای مانند دیجی کالا چقدره ممنون میشم پاسخ بدید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

رحیم :
0 0
با سلام خدمت شما دوستان گرامی قیمت یک سایت حرفه ای در زمینه نمایش تصاویر مختلف چقدره ممنون میشم پاسخ بدید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

رجائی :
0 0
با سلام یک سایت فروشگاه فایل با امکانات کامل و واکنش گرا می خواستم لطفا قیمت پلن های مختلف را برام میل کنید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

امیر :
0 0
باسلام،میخواستم بدونم هزینه یک فروشگاه حرفه ای در زمینه فروش موبایل و لوازم چقدر تمام میشه؟ ایمیل کنید ممنون
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

محمد :
0 0
سلام خسته نباشي ... يه سايت مثل kbsonline.ir چقدر ميشه هزينش داداش
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

جانبازی :
0 0
طراحی یه سایت شبیه زود فود چقدر هزینه داره. لطفا لیست قیمت برام ارسال کنید. همچنین از تکنولوژی مورد استفاده در طراحی سایت
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

وحید :
0 0
سلام. من مسئول یه مرکز نیکوکاری کمیته امداد هستم دنبال این هستم یه سایت داشته باشم هم بتونم تولیدات مددجویان اطرافم رو بفروشم هم در کنارش یه فضایی باشه که مشارکت های مردمی رو جمع کنم .میخوام برآورد هزینه کنم تا تصمیم بگیرم
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

زکریا :
0 0
یک فروشگاه اینترنتی با قالب پرداخت انلاین چقدر در میاد
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

محمد :
0 0
سلام،خسته نباشید من یک سایت ساده برای دانلود و همچنین فروش جزوات می خواستم. قیمتش تقریبا چقدر میشه و چند روز طول میکشه؟ ممنون
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

رضا :
0 0
سلام - لطفا لیست قیمت و امکانات طراحی سایت فروشگاه اینترنتی را ارسال نمایید. با تشکر
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

amir :
0 0
سلام میخوام برا مغازمون ی فروشگاه اینترنتی بزنم با قابلیت فروش انلاین حدودا هزینش چقدر میشه
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

شایان نسب :
0 0
سلام ما یک شرکت برنامه نویسی هستیم که نرم افزارهای تخصصی مشاغل و همچنین نرم افزارهایی در حوزه مالی و اداری برای شرکت ها طراحی میکنیم سخت افزارهای مرتبط با کارمان را نیز می فروشیم ما میخواهیم سایتی داشته باشیم که علاوه بر معرف محصولات و کالاها بتوانیم برای فروش آنلاین آن هم اقدام کنیم البته اگه امکانش هست قبل از اعلام قیمت تماسی با بنده داشته باشید با سپاس
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

وحید :
0 0
سلام خسته نباشید من یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای میخواستم که طراحی بشه طرح صفحه اصلیشو با فتوشاپ انجام دادم که میخوام تقریبا همینجوری باشه و خوب امکانات سایت هم برام مهمه هم بخش آپلود هم عضویت که باید در بخش عضویت قابلیتهایی مثل ساختن گالری و مشاهده یکسری از کارهایی که کاربر انجام داده ثبت بشه و چون سایت من در رابطه با عکس هست و تقریبا هرروز آپدیت میشه برام مهمه که بتونم کنترل کافی داشته باشم و چون بعضی عکسها باید حتما افقی باشند و برخی دیگر عمودی و بعضی هردو و درکنار هر یک از عکسها باید چند سایز مختلف همراه با قیمت درج شود که سفارش هریک از عکسها باید در گالری بخش عضویت برای کاربر بصورت دائم ذخیره شود و این قابلیت رو داشته باشه که بتونه از بین عکسها برای خودش گالری شخصی درست کنه تا قابلیت دسترسی سریع داشته باشه + سرچ و درگاه پرداخت اینترنتی که مشخصات دقیق کالا در سبد خرید ثبت بشه + اینکه میخوام سایت در صفحه اول گوگل باشه حتما در سطر اول اینا از اهم سایته و یکسری آپشن های دیگه لطفا تمام هزینه ها و قیمت + زمان طراحی سایت و اینکه برای زمان طراحی باید حضور داشته باشم یا نیازی نیست؟ ممنون
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

وحید :
0 0
سلام لطفا بفرمایید هزینه طراحی یک فروشگاه اینترنتی عکس به صورت کاملا حرفه ای چقدر میشه به همراه پرداخت انلاین و در لینک اول گوگل نمایش داده شود ممنون میشم اگه پاسخ بدید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

مهدی مرادقلی :
0 0
سلام لطفا برای طراحی یک سایت جهت فروش آنلاین و قابلیت فروش اقساطی و محاسبه قسط با رابط کاربری ساده قیمت ارسال نمایید همچنین ماژول پرداخت آنلاین داشته باشه
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

روزبه :
0 0
سلام، وقت بخیر، برای راه اندازی یک سایت خرید اینترنتی که هم مناسب باشه هم با کیفیت چقدر در میاد؟
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

امیراردلان :
0 0
سلام و خسته نباشید به تیم مدیریت بنده یک سایت فروش محصولات می خواهم و اطلاعات در مورد این که چقدر برام یک سایت مناسب و با کیفیت هزینه خواهد داشت . فروش محصولات بازی با تشکر
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

سعید حسینی :
0 0
لیست قیمت و طراحی سایت فروشگاهی رو می خواستم
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

HERAVI :
0 0
با سلام. هزینه یک سایت فروشگاهی کامل مثل دیجی کالا را میخواستم. ممنون میشم با امکانات و ماژولها ایمیل بفرمایید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

امیر :
0 0
سلام ببخشید یه فروشگاه با درگاه فروش و امکان فروش فقط 5 عدد محصول با کنترل پنل ساده میخواهم چه قیمت و مدت میخواهد؟ لطفا قیمت دانشجویی!!
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

ناظران :
0 0
سلام. خسته نباشید. میخواستم ببینم طراحی یک سایت تقریبا حرفه ای برای فروش آنلاین لباس چقدر هزینه میبره و چند روزه طراحی میشه؟
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

مصطفی پورآذر :
0 0
با سلام خدمت شما بزرگواران، قیمت یک فروشگاه حرفه ای مانند دیجی کالا ( البته برای فروش بازی، نرم افزار، فیلم،سریال ، کارتون و لوازم جانبی کامپیوتر) چقدره ممنون میشم پاسخ بدید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

younes :
0 0
با سلام خواستم بدونم هزینه طراحی یه سایت فروشگاهی شبیه دیجی کالا چقدر هزینه داره...لطف کنید سریعتر پاسخمو بدید....میخوایم سفارش طراحی بدم با تشکر
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

باقر :
0 0
سلام ، میخواستم بدونم قیمت یک سایت فروشگاهی برای فروش مقاله با حداقل هزینه و امکان دانلود محصول و فروش اینترنتی آن از طریق درگاه های بانکی چقدر است؟
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

دیاکو :
0 0
با سلام و درود قیمت یک فروشگاه کاملا حرفه ای مانند دیجی کالا چقدره؟ ممنون میشم پاسخ بدید با تشکر
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

مهسا محمدیان :
0 0
با سلام و خسته نباشید لیست قیمت و امکانات یک سایت فروش برای فروش فیلم رو میخواستم لطفا برام ایمیل کنید. ممنون
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

رضا :
0 0
سلام.من تو حوضه فروش اینترنتی تجربه ای ندارم.آیا طراحی فروشگاه برای من که اطلاعاتی ندارم مشکلی ندارد؟
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

میلاد :
0 0
من یک فروشگاه اینترنتی مثل گرگان سلام میخوام میخواستم ببین هزینش چقدر میشه
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

حسام :
0 0
با سلام پیش فاکتور فروشگاه اینترنتی همراه با جزئیات برای من هم لطفا ارسال بفرمایید با تشکر
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

کیانی :
0 0
سلام من یه فروشگاه اینترنتی میخام که هم بتونم تبلیغات گردشگری انجام بدم هم بتونم محصولات و صنایع دستی رو توش بفروش برسونم
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

مجید سجادی :
0 0
سلام یه فرشگاه با سئو مناسب و قیمت پایین میخوام
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

رامین :
0 0
سلام . میخواستم قیمت طراحی فروشگاهی مثل دیجی کالا و سایت بازاریابی biz mlm را بدونم .ممنون میشم
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

مهدی :
0 0
با سلام می خواستم ساینی طراحی کنید که فروشگاه اینترنتی باشد ودر آن مقاله های مختلف را برای فروش ارائه بدهم لطفا زمان و قیمت طراحی و امکانات را هم بگویید .؟؟
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

رضا :
0 0
هزینه ساخت فروشگاه فروش فایل و محصولات فیزیکی با قابلیت عضو گیری با فضا و تعداد اعضای بالا چقدره؟
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

کیوان :
0 0
سلام . من یه سایت فول امکانات برای کسب و کار اینترنتی نیاز دارم به همراه سئو عالی . لطفاً راهنمایی بفرمایید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

رحیم :
0 0
باسلام قیمت یک فروشگاه اینتر نتی معمولی ویک فروشگاه عالی چقر است آیا پشتی بانی دارین یا خیر وقیمت یک سایت تبلیغاتی برای همکاری با سایت های کلیکی چقر می باشد متشکره
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

جواد :
0 0
قیمت و زمان طراحی یک فروشگاه کامل مانند زنبیل چقدر می باشد؟
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

جواد :
0 0
سلام و عرض خسته نباشید یه سایت فروشگاه اینترنتی با پرداخت آنلاین چقدر میشه؟؟؟ جهت آموزش... با تشکر
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

جواد :
0 0
سلام ، سایتی فروشگاهی با امکانات فروش نقدی و سفارش تولید و پیش پرداخت و صدور فاکتور و رسیددر زمینه فروش و تولید کانکس . لطفا قیمت ؟ تشکر
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

سهیل :
0 0
سلام من یک فروشگاه اینترنتی میخوام لطف کنید. لیست قیمت و زمان تحویل به ایمیلم ارسال کنید ممنون
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

سهیل :
0 0
سلام قیمت سایت فروشگاهی چنده؟
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

مهتاب :
0 0
سلام ليست قيمت طراحي فروشگاه اينترنتي مي خواستم
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

حمید رضا :
0 0
باسلام اگر امکان دارد قیمت طراحی سایتی همچون دیجی کالا را برای من ارسال کنید سپاس
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

وحید :
0 0
با سلام خدمت شما دوستان گرامی قیمت یک فروشگاه حرفه ای مانند دیجی کالا چقدره ممنون میشم پاسخ بدید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

علی باقری :
0 0
سلام قیمت یک سایت خوب در حد دیجی کالا یا مثل اون با رابط کاربری راحت چقدر در میاد ممنون
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

ا :
0 0
سلام من اولین سوال بالای صفحه رامجددا دارم. در ضمن به چه زبانی سایت را طراحی میکنید؟
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

شعبانی :
0 0
ا سلام خدمت شماقیمت یک فروشگاه حرفه ای مانند دیجی کالا یا 50 40چقدره ممنون میشم پاسخ بدید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

علی :
0 0
با سلام خدمت شما دوستان گرامی قیمت یک فروشگاه حرفه ای مانند دیجی کالا چقدره ممنون میشم پاسخ بدید که سئو و سرچ قوی داشته یاشه
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

امین :
0 0
باسلام خدمت شما.من یک سری فایل های ارزشمند در ضمینه آموزش های تصویری و فایل های pdf دارم که میخوام از طریق سایت اون هارو به فروش برسونم .یه سایت خشگل و به روز با درگاه کارت شتاب و امکانات عالی
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

علیرضا :
0 0
با عرض سلام هزینه فروشگاه اینترنتی معمولی چقدر است.
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

حسین مقدسی :
0 0
سلام خسته نباشید من یک فروشگاه اینترتی مثل دی جی کالا و یک فروشگاه متوسط هم می خواهم برام طراحی کنید چقدر هزینه دارد جداگانه هزینه ها رو برام بفرستید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

محسن :
0 0
سلام.لطفا هزينه طراحي يك سايت يك صفحه اي كه بتوان فايل دانلودي در آن قرار داد و به صورت انلاين هزينه را مشتري پرداخت و فايل را دانلود كند اعلام نماييد.باتشكر
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

بهزاد :
0 0
با سلام میخواستم هزینه طراحی فروشگاه اینترنتی مثل دی جی کالا رو بدونم . با نمونه هایی از طراحیتون . با تشکر
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

علی :
0 0
سلام لطفا لیست و جمع کل هزینه طراحی یک وب سایت سوپر مارکت اینترنتی استاندارد با قابلیت صفحه اختصاصی برای هر مشتری بدلیل رتبه بندی مشتریان , رو برام ارسال کنید تشکر
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

علیرضا :
0 0
سلام هزینه یک فروشگاه اینترنتی رو میشه برام بفرستید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

شهلا شهبازی :
0 0
باسلام. لطفا هزینه طراحی سایت جهت فروش آنلاین مقالات و مطالب علمی و همچنین فروش کتاب را بفرمایید. در صورت امکان هزینه طراحی فروشگاه اینترنتی را هم برایم ایمیل بفرمایید. با تشکر
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

قاسمی :
0 0
ا سلام قیمت یه فروشگاه حرفه ای مثه دی جی کالا و همینطور یه فروشگاه ساده که قابلیت اضافه کردن عکس و توضیحات محصولات را دارد را لطفا ایمیل کنید.همچنین لطفا به این سوال که آیا پس از ایجاد این فروشگاه باید حتما با یکی از شرکت های ارائه دهنده سیستم خرید قرارداد بست پاسخ دهید.با تشکر
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

یاسر :
0 0
سلام می خواستم قیمت یک سایت فروش اینترنتی ساده که انبار و پرداخت الکترونیکی داشته باشه بدونم
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

رضا :
0 0
با سلام در صورت امکان لیست امکانات و پیش فاکتور یک فروشگاه اینترنتی مانند شمشاد و یا دی جی کالا را برای بنده ارسال کنید ، تا پیش فرضی از هزینه طراحی چنین سایتی داشته باشم.با تشکر
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

مصطفی نظری :
0 0
باعرض سلام وخسته نباشیدخدمت شما هزینه ساخت وطراحی فروشگاه رولطفابرایم ارسال نمایین باتشکرازشما...
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

امین :
0 0
سلام.میخواستم بدونم هزینه طراحی و پیاده سازی سایتی مانند دیجی کالا چقدر میشود.با اصول سئو و قابلیت اپلود و پخش ویدیو کلیپ و مجله خبری و تمامی امکانات.
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

رضا :
0 0
سلام قیمت یه فروشگاه مثل دیجی کالا چقدر میشه ؟ ممنون میشم زودتر پاسخ بدید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

فایردی :
0 0
سلام. خسته نباشید. میخاستم ببینم هزینه راه اندازی یه سایت فروشگاهی کامل شبیه سایت دیجی کالا چقده و مراحلش چه جوریاس ‌ . ممنون
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

یاسر :
0 0
سلام من یک فروشگاه کاملا حرفه ای برای فروش بازی ها ونرم افزار های کامپیوتر می خوام کاملا بایت گرافیکی و پیشرفته باشه هزینش چقدر در میاد با دامنه .comوهاست رو هم خودتون میدید یا باید از جای دیگه خریداری کرد برام ایمیل کنید ممنون
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

سیدی :
0 0
سلام من سرپرست یه گروه بازاریابی هستم در نظر داریم سه فروشگاه متفاوت آنلاین داشته باشیم احتیاج به سه سایت با امکانات فول و طراحی خوب با کنترل پنل عالی داریم و اابته قیمت خوب لطفا پیش فاکتور ارسال کنید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

محمدی :
0 0
بنده یک سایت بورسی مثل "همفکران" و بهتر از آن را برای حرفه ام لازم دارم. یک سایت که هم اتاق گفتگو و هم فروشگاه دارد. هزینه وزمان لازم برای طراحی و از همه مهمتر نحوه پشتیبانی را بفرمایید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

امیر :
0 0
با سلام خدمت شما دوستان گرامی، میخواستم بدونم قیمت یک فروشگاه حرفه ای با تمام امکانات و بدون محدودیت آپلود محصولات در تعداد بالا مانند دیجی کالا چقدره ممنون میشم پاسخ بدید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

karim alizade :
0 0
درود میخواستم بدونم هزینه طراحی وراه اندازی یک فروشگاه اینترنتی با هاست و کلیه امکانات دیگر چقدر میشه؟
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

فرزاد :
0 0
سلام و خسته نباشید. هزینه طراحی یک سایت فروش اینترنتی چقدر میشه؟ مثل دی جی کالا
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

محمد ابوالحسنی :
0 0
صندوق کارکنان اداره را میخواهم پرداخت آنلاین داشته باشه آیا امکان پذیر است؟
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

حمید :
0 0
سلام قیمت یک سایت کامل جهت خرید و فروش عطر و ادکلن با گرافیک عالی و تجهیزات کامل جهت راحتی کار با سایت مثل دیجی کالا یا حتی بهتر ازون چنده ؟
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

سعید محمدی :
0 0
نیاز به یک سایت فروشگاهی با امکان ثبت بازاریاب و گزارش گیری و نمایش و محاسبه پورسانت هر بازاریاب از فروش های خودشون دارم. ایا این ماژول در بسته شماهست و یا اگر نیست چقدر هزینه برای این سفارش خواهد بود؟ متشکرم
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

شهريار پوررهنما :
0 0
با سلام هزينه ي طراحي يه سايت مشابه سايت دي جي كالا چقدره ممنون ميشم زودتر پاسخ بدين
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

محمد :
0 0
باعرض سلام لطفا لیست قیمت های خودتون رو برای طراحی یک فروشگاه حرفه اس اعلام بفرمایید. ممنون
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

حسین جنبش آبا :
0 0
باسلام بنده دارای یک شرکت پخش مواد غذایی هستم میخواستم یک فروشگاه اینترنتی فروش آنلاین راه بندازم،میخواستم بدونم هزینه ساخت یک فروشگاه اینترنتی با تمام امکانات معمول فروشگاه های مشابه چقدر میشه.
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

حامد :
0 0
سلام هزينه راه اندازي يك سايت اينترنتي چقدر است ممنون ميشم پاسخ بديد
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

مهدی :
0 0
سلام . احتیاج به یک سایت فروش فایل و فیلم آموزشی متصل به هاست دانلود مناسب و به همراه امکان حفاظت از لینک های دانلود حتی پس از پرداخت کاربر دارم. لطفا امکانات و قیمت را اعلام بفرمایید.
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

امید :
0 0
سلام. اطفا لیست امکانات و هزینه ی طراحی را ایمیل کنید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

فاضلی :
0 0
با سلام بنده در زمینه فروش آنلاین فعالیت دارم. به فکر ارتقای سایتم هستم.پروژه های فروشگاهی شما رو تک تک بررسی کردم.اونطور که من متوجه شدم کارای طراحی فروشگاهی شما تماما بر پایه اوپن کارت هستش و فقط قالب اختصاصی طراحی میشه.من با اوپن کارتم کار کردم واقعا سئو خوبیم داره.من فروشگاهی با امکانات در حد قابل قبول با ماژولهای مورد نیاز + طراحی لوگوی حرفه ای جهت برند سازی میخوام.لطفا لیست قیمت و مدت پروژه رو بفرمائید.پشتیبانی چطوره؟ زبان برنام نویسی php هستش؟
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

سمیر :
0 0
سلام خسته نباشید من آمریکای مرکزی هستم یه فروشگاه عالی مثل دی جی کالا میخوام منتها نه به زبان فارسی ،به زبان اسپانیایی و انگلیسی ، شما میتونین واسم طراحی کنید ؟ در ضمن نیاز به پرداخت انلاین هم دارم ممنون میشم زودتر جوابم رو بدید . با تشکر
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

اردوخانی :
0 0
با سلام برای سایت فروش انواع برنج درخواست ساخت سایت را دارم . مبلغ تقریبی چقدر است.لطفا پیش فاکتور آن را ارسال نمایید . باتشکر
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

علی :
0 0
سلام میخواستم بدونم طراحی یک سایت مانند تهرانکالا یا یه ذره سنگیتر مثل دیجیکالا چقدر هرینه میخواد
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

محمد :
0 0
استعلام قیمت برای یک فروشگاه اینترنتی مانند دیجی کالا
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

حسینی :
0 0
سلام تعرفه طراحی یک cms اختصاصی قوی فروشگاهی رو میشه بفرماید؟
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

بهرامی :
0 0
سلام من یک سایت فروشگاهی فروش محصولات دانلودی میخوام با درگاه پرداخت انلاین محبت کنیدهزینه وزمان تحویل رو برام ارسال کنید ممنون
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

مسعود :
0 0
سلام. 1 سایت فروشگاه اینترنتی میخاستم. بزای لوتزم بهداشتی لطفا قیمت و اگه موجود بود نمونه سایت و یا دمو شو میخاستم ببینم.
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

. :
0 0
سلام به دلیل اینکه این سایت و قبلا طراحی کردید من میخواستم فقط ازتون اونو بخرم سایتی شبیه سایت taksale.
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

مجید :
0 0
سلام . هزینه طراحی یک سایت شبیه دیجی کالا چنده؟ من میخام یه فروشگاه در محدوده شهر خودمون طراحی کنم . نظرتون میخاستم بدونم که محصولاتم چی باشن بهتره؟ ممنون
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

محسن مرادی :
0 0
سلام ممنون میشم قیمت یک فروشگاه اینترنتی در زمینه لوازم یدکی رو از قیمتهای مختلف و طراحی های مختلف برام بفرمایید. ی سایت ساده هم برا استارت کارم کافیه تا ارتقا بدیم
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

سعادتی :
0 0
سلام، میخواستم بدونم برای طراحی یک فروشگاه اینترنتی محصولات بهداشتی و آرایشی دارای پنل مدیریت و سئوی قوی درمدت ۱ماه چقدر هزبنه دریافت میکنید؟
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

حمید رضا رضایی :
0 0
لطفا هزینه راه اندازی یک فروشگاه ساده را به همراه سئوی قوی را برای من ارسال نمایید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

شکوفه :
0 0
سلام اگر یک سایت فروشگاهی مانند دیجی کالا بخوام چقدر هزینه بر است؟ و میخوام سئوی قوی داشته باشه
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

علی زاده :
0 0
با سلام قیمت یک فروشگاه حرفه ای مانند دیجی کالا چقدره ممنون میشم پاسخ بدید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

سروه :
0 0
سلام ببخشدقیمت ی فروشگاه معمولی رومیخواستم.لطفابرام ایمیل کنید.
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

محمدی :
0 0
یک فروشگاه در حد دیجیتال کالا چقدر هزینه داره
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

کریم :
0 0
با سلام خدمت شما دوستان گرامی قیمت یک فروشگاه حرفه ای مانند دیجی کالا چقدره ممنون میشم پاسخ بدید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

احسان :
0 0
سلام وقت بخیر بنده یک شرکت چند منظوره دارم. چون چند فعالیت انجام میدهم میخوام بدونم یک سایت با فروشگاه اینترنتی و اموزش آنلاین و انجمن و اخبار که هر کدام در قالب خودشان باشن چقدر میشود. و اینکه یک طراح استخدام کنم از همان اول بهتر است یا یک سایت طراحی کنم بعد یک اپراتور استخدام کنم. ممنون
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

کی تی اکسسوریز :
0 0
سلام. لطفا قیمت طراحی سایت فروش اینترنتی با قابلیت آپلود عکس و متن از سوی مدیریت سایت را برایم ارسال فرمایید. با سپاس
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

سعید :
0 0
سلام من فقظ طراحی قالب یه فروشگاه رو میخوام شما انجام میدید؟ هزینه اش چقدر میشه و البته زمان انجامش
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

مهدی غلامی :
0 0
با عرض سلام میخواستم بدونم طراحیسایت یک فروشگاه اینترنتی تقریبا چقدر هزینه دارد با تشکر
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

mustafa :
0 0
سلام میخاستم بدونم هزینه راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی چقد هست و پنل شما روچه سرویسی قرار داره
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

محمد :
0 0
سلام خسته نباشید من یک فروشگاه با طراحی مثل دیجی کالا میخوام میشه حدود قیمت و مزایا و مزیت ها شو توضیح بدید ممنون
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

کهزادی :
0 0
سلام. وارد یک نمونه کار شما شدم. قسمت مقایسه کالاها در اون سایت کار نمی کرد. تضمین کیفیت کار شما چیه؟ هزینه یک سایت فروشگاهی با تمام امکانات و امکان هماهنگی آنلاین با سیستم موجودی انبار چقدر هست؟ آیا شما توان طراحی و پشتیبانی اینچنین سایتی رو دارید؟
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

olyaei :
0 0
با سلام و خسته نباشی. میخواستم بدونم قیمت یک فروشگاه اینترنتی پایان نامه و فایل های پی دی اف تقریبا چقدر میشه؟؟ منم هم میخوام مثل سایت زیر باشه www.ketabdownload.com
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

علی :
0 0
سلام. لطفا لیست امکانات و هزینه ی طراحی برای فروشگاه اینترنتی را برای من ارسال فرمایید.
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

عطا :
0 0
سلام لطفا هزینه راه اندازی یک سایت فروش اینترنتی با امکانات زبانهای مختلف را اعلام فرمایید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

رضا :
0 0
سلام من می خواستم یه فروشگاه اینترنتی حرفه ای وپیشرفته راه اندازی کنم لطفا هزینه شو برام ارسال کنید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

رضا :
0 0
با سلام لطفا هزینه طراحی سایتی مشابه دیجی کالا و سئو قوی رو بفرمائید با تشکر
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

رضا :
0 0
هزینه طراحی سایت فروشگاهی واکنش گرا متفاوته؟
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

امیر حسین کاویا ... :
0 0
سلام میخواستم ببینم که شما طراحی فروشگاهو اون جوری که مد نظر خودمون هم هست اجرا میکنید یانه اگه جواب مثبت لطف کنید بگید که هزینه چقدر میشه و چقدر زمان میبره
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

فرزاد :
0 0
با سلام لطفا هزينه و زمان پياده سازي سايتي مشابه با ديجي كالا رو برام ارسال كنيد.با تشكر
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

شهنام :
0 0
سلام من یک سایت فروشگاهی با ظاهری مناسب و امکان طبقه بندی کالا و جستجو بر اساس مشخصات کالا و پرداخت الکترونیکی و سو میخوام قیمت چند میشه؟
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

فرزاد :
0 0
سلام و عرض خسته نباشيد.قيمت طراحي سايت فروشگاه مشابه با دي جي كالا رو ازتون خواستم ولي پيامي برام ارسال نكرديد.لطفا در صورت امكان برام ايميل كنيد.ممنون
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

حمید :
0 0
سلام خسته نباشید، لطفا قیمت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی مثل دیجی کالا را ارسال فرمایید؟
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

علیرضا :
0 0
با سلام لطف بفرمایید لیست قیمت سایت های فروشگاهی با سئوی قوی و امکانات بالا را برام بفرستید. با تشکر.
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

فروشگاه عسل طبی ... :
0 0
با عرض سلام وخسته نباشی،میخواستم بدونم قیمت یک فروشگاه اینترنتی ساده چقدره ؟
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

سید فرخ امام :
0 0
با سلام من یک سایت فروشگاهی قوی دارای قسمت فروش فایل وکد وداشتن درگاه بانکی وارسال با پست وتیپاکس وپیک ودریافت پس از تحویل ودریافت SMSبه مدیر وخریدار پس از فروش کالا هستم
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

علیرضانظری :
0 0
سلام وقت بخیر. یه فروشگاه انلاین فروش کتاب باقابلیت صدوراتوماتیک کد شانس برای هرخرید از سایت میخوام. همچنین درگاه پرداخت انلاین داشته باشه
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

جعفری :
0 0
سلام لطفا قیمت طراحی یک سایت که علاوه بر قسمتهای اطلاعات عمومی دارای یک فروشگاه اینترنتی در حد دیجی کالا باشد را همراه با لیست امکانات ارایه فرمایید متشکرم
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

جاوید :
0 0
سلام. لطفا قیمت یک فروشگاه اینترنتی فروش محتوی الکترونیک مانند فایل پی دی اف را با گزینه های مختلف اعلام فرمایید. قبلا از شما سپاسگزارم.
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

محمدی :
0 0
ببخشید شرایط و هزینه طراحی یک سایت فروشگاهی که شما تبلیغات رایگان هم بشه چقدره
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

ویولت :
0 0
سلام و ساعت خوش سایت فروشگاهی بسیار جذاب و.چشمگیر با قدرت جذب بالا لازم دارم،لطفا راهنمایی کنید تشکر
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

مرتضی :
0 0
لیست قیمت ها و تعرفه ها را برای طراحی سایت فروشگاهی را میخواستم،لطفا بفرستید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

روزبه :
0 0
قیمت یک فروشگاه اینترنتی با پرداخت آنلاین به همراه امکانات سئو و شبیه سایت دیجی کالا یا بامیلو را با جزئیات لطف بفرمائید.
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

حمید جباری :
0 0
سلام خسته نباشید هزینه یه سایت فروشگاهی با امکانات خوب و رتبه بالا در الکسا چقدر در میاد با تشکر
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

مهیار :
0 0
با سلام لطفا لیست تعرفه ها رو برام ارسال کنید برای فروشگاه اینترنی حرفه ای ممون فقط سریعتر
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

محمد :
0 0
سلام وقت بخیر هزینه یک سایت فروشگاهی به همراه اپلیکیشن مبایل چقدر میشود
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

عماد صادقی :
0 0
سلام قیمت یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای مثل دیجی کالا چقدر هست لطفا یک لیست قیمت برای من ارسال کنید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

شایان :
0 0
سلام و خسته نباشید.قیمت سایت و فروشگاه برای الکتریکی تو لاله زار رو میخواستم بدونم.مرسی
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

رضا :
0 0
سلام ممنون میشوم لیست قیمت سایت فروشگاهی را بفرمایید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

محمد :
0 0
با سلام قیمت يك فروشگاه حرفه ای مثلى دی جی کالا و همینطور یك فروشگاه ساده که قابلیت اضافه کردن عکس و توضیحات محصولات را دارد را لطفا ایمیل کنید.همچنین لطفا به این سوال که آیا پس از ایجاد این فروشگاه باید حتما با یکی از شرکت های ارائه دهنده سیستم خرید قرارداد بست پاسخ دهید.با تشکر
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

رامین :
0 0
سلام من درخواست لیست قیمت درباره یک فروشگاه اینترنتی میخواستم با تمامی پلان های موجود و طراحی کاملا شخصی
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

محمد امین نباخت ... :
0 0
سلام. تعرفه طراحی سایت فروشگاهی با امکان خرید اینترنتی رو میخواستم ممنون
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

آرمان :
0 0
با سلام قیمت یه فروشگاه اینترنتی حرفه ای به همراه تخفیف گروهی و اپلیکیشن را لطفا ایمیل کنید.
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

علی :
0 0
با سلام خدمت شما دوستان گرامی قیمت یک فروشگاه حرفه ای مانند دیجی کالا چقدره ممنون میشم پاسخ بدید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

رضایی :
0 0
با سلام لطفا لیست انکانات و هزینه طراحی یک فروشگاه اینترتنی واکنشگرا و دینامیک رو ارسال بفرمایید. با تشکر
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

محمدجَربان :
0 0
سلام وقت بخیر.بنده یه فروشگاه اینترنتی میخام با امکانات مناسب،سئو و غیره.یه چیز نسبتا حرفه ای. اگر میشه لطف کنید قیمت و لیست امکاناتی که داره رو برام بفرستید ممنون میشم.یاعلی ع
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

شیرزاده :
0 0
سلام خسته نباشید سایتی برای فروش محصولات متنوع که همه امکانات از قبیل پرداخت الکترونیکی داشته باشه چقدر هزینش میشه ممنون.
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

سارا :
0 0
سلام من یه سایت فروشگاهی می خوام با سئو قوی. کیفیت و امکاناتش در حد سایتایی مثل دیجی کالا. ممکنه قیمت حدودی و زمانش رو بفرمایید. همچنین هزینه پشتیبانی ماهانه
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

حقی :
0 0
سلام قیمت یه فروشگاه حرفه ای مثه دی جی کالا و همینطور یه فروشگاه ساده که قابلیت اضافه کردن عکس و توضیحات محصولات را دارد را لطفا ایمیل کنید.باتشکر
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

فرهمندراد :
0 0
با سلام قیمت یک فروشگاه اینترنتی به تنوع محصول کم (در حدود 20 یا 30قلم کالا چقدره .
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

مرتضی هاشمی :
0 0
درود خدمت شما دوستان گرامی قیمت یک فروشگاه حرفه ای مانند دیجی کالا چقدره ممنون میشم پاسخ بدید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

كيانا راثي :
0 0
سلام ميخواستم بدونم اگه بخواهيم سايت فروشگاهي با تمامي امكانات و سرعت خوب همراه با سئو بالا داشته باشيم . مانند سايت ديجي كالا چقد ر بايد هزينه كنيم ؟
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

هادی عطارزاده :
0 0
با سلام هزینه طراحی سایت جهت معرفی عرقیجات و داروهای گیاهی و فروش انلاین به همراه سئوی قوی جهت بالا بردن بازدید و رنک در موتورهای جستجوگر چقدر میشه؟
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

ایمان :
0 0
سلام خسته نباشید حدود قیمت یک سایت فروشگاهی مانند دیجی کالا چقدر میباشد؟
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

مهسا :
0 0
سلام ممنون ميشم اگه ليست قيمتهاي طراحي سايت فروشگاهي رو برام ارسال كنيد . تشكر
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

كيانا :
0 0
سلام قيمت سايت فروشگاه حرفه اي با سئو قوي رو ميخواستم اگه امكانش هست برام ايميل كنيد
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

محمدعلی حجازی :
0 0
سلام وقت بخیر اگر مقدور هست دموی پنل ادمین رو بتونم ببینم. ضمنا هزینه طراحی سایتی مشابه دی جی کالا رو هم برای من ایمیل کنید. بسیار سپاس
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

مهرشاد :
0 0
با سلام خدمت شما دوستان گرامی قیمت یک فروشگاه حرفه ای مانند دیجی کالا چقدره ممنون میشم پاسخ بدید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

محمود صادقی :
0 0
لطفا هزینه طراحی سایت شرکتی و فروشگاهی با هم و توام دریک سایت را ارسال بفرمایید و اگر نمونه دارید معرفی بفرمایید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

سعید :
0 0
با سلام می خواست ببینم طراحی بک سایت یا طراحی یک فورشگاه مثل دیوار چقدر هزینه داره وباید چکار کرد و از کجا شروع کرد.ممنون
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

امیر هاشمی :
0 0
سلام ، یک سایت مثل دیجی کالا و یا یک فروشگاه اینترنتی چقدر هزینه برام بر میداره؟ لطفا قیمت را برای من ارسال کنید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

ظریفی :
0 0
سلام من قیمت فروش یک نوع مواد خام غذایی بهمراه پرداخت آنلاین (نماد) خدمات سئو و ارسال رایگان ، با یک نسخه تامین کننده ، مشتری ، و راننده پیک ، لطفا پیش فاکتور ارسال و نمونه کار لطف کنید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

الهه :
0 0
سلام. من یه فروشگاه ساده می خوام می شه لیست قیمت و زمانبندی و برام ارسال کنید.
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

عماد واعظ :
0 0
میخواستم ببینم قیمت یه فروشگاه اینترنتی با امکانات مد نظر من چقدره؟
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

محسن :
0 0
با سلام برای موسسه خیریه ای سایت با پرداخت انلاین نیاز دارم مثل موسسه محک البته نه انقدر پر محتوا ولی تو همون شکل هزینه و مدت زمان طراحی را میخواستم
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

پرویز :
0 0
سلام قیمت یک فروشگاه اینترنتی با تمامی امکانت چند میشه و چقد زمان لازم تا راه اندازی بشه؟ ممنون میشم با جزئیات همه را به ایمیل بنده ارسال فرمایید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

فائزه :
0 0
سلام. من یه سایت برای طراحی و چاپ تبلیغاتی میخوام که داخلش قسمت سفارش آنلاین و پرداخت اینترنتی داشته باشه.ممنون میشم یه لیست قیمت بهم بدید .باتشکر
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

مدیر :
0 0
سلام قیمت یه فروشگاه مثل دیجی کالا چقدر میشه ؟ ممنون میشم زودتر پاسخ بدید ..زنده باشید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

سلمان حمیدی :
0 0
با سلام خدمت شما دوستان گرامی قیمت یک فروشگاه حرفه ای مانند دیجی کالا چقدره ممنون میشم پاسخ بدید.
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

سلمان حمیدی :
0 0
سلام خدمت شما دوستان گرامی قیمت یک فروشگاه حرفه ای مانند دیجی کالا چقدره ممنون میشم پاسخ بدید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

Siamak :
0 0
سلام لطف می‌کنید تعرفه های طراحی فروشگاه‌های اینترنتی رو برای من بفرستید.ممنون
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

سیامک ریاحی پور :
0 0
سلام لطفا لیست امکانات و هزینه طراحی سایت معرفی محصولات و نیز سایت فروشگاه اینترنتی رو برای من بفرستین
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

غنی زاده :
0 0
با سلام و خسته نباشید.لطفا در خصوص طراحی فروشگاه با سئو و امکان معرفی در تلگرام و فیس بوک و توییتروپرداخت انلاین و ......راهنمایی بکنید.میخوام سایت قوی و با هزینه معقول باشه
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

مجید :
0 0
با سلام خدمت شما قیمت یک فروشگاه حرفه ای مانند دیجی کالا چقدره و اگه طرحی از یک فروشگاه دیگه بخایم که برامون درست کنید چطوری باید درخواست بدیم. با تشکر
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

آزاده :
0 0
سلام و خسته نباشید هزینه راه اندازی فروشگاه اینترنتی دیجی کالا رو میخواستم
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

سعید سروری :
0 0
سلام. من قصد دارم سایت فروشگاه حرفه ای را برای فروش محصولات قهوه راه اندازی کنم . لطفا در صورت امکان قیمت کار را از خرید هاست و دامین و چگونگی طراحی و قهمتهای کامل را به ایمل من ارسال فرمایید . س÷اسگزارم
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

سعید :
0 0
سلام، قیمت یک فروشگاه اینترنتی با پرداخت آنلاین رو میخواستم.
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

احسان :
0 0
سلام منم میخواستم ببینم هزینه راه اندازی و طراحی سایتی مثل دیجی کالا جقدره؟
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

محمدرضا :
0 0
سلام یک سایت میخوام مانند سایت زیر ساده باشه کلا 10 نوع محصول بیشتر ندارم و نمیخوام نیاز به غضویت داشته باشه لطفا یک قیمت برای من ارسال کنید ممنون/ http://www.iranzaferoon.com/
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

میلاد :
0 0
با سلام هزینه سایتی ماننده دیجی کالا چقدر میباشد خواهشن جوابو ایمیل کنید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

موسوي :
0 0
باسلام واحترام لطفا لیست امکانات و هزینه ی طراحی شركتونو ميخواستم
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

ایمان شهبازی :
0 0
با سلام اگر مقدور هست هزینه طراحی سایت فروشگاهی مشابه دیجی کالا رو اعلام کنید ، آیا شرکت شما طراحی انیمیشن هم انجام میدن
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

حسین :
0 0
سلام هزینه طراحی و پشتیبانی یه فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی حدودا چقدره. به همرا نسخه موبایل سایت.
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

اژدری :
0 0
سلام من هم در مورد هزینه طراحی فروشگاه اینترنتی شبیه به دیجی کالا سوال داشتم. مورد فعالیت هم لوازم بهداشتی، ساختمانیه بسیار ممنون
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

سیدنورالدین جدی ... :
0 0
سلام و خسته نباشید من یک سایت بصورت 24 ساعته و آنلاین و همچنین امکان ارتباط با مشتری و ثبت سفارشات و امکانات کامل می خواهم . یه سایت مشابه سایت گلدتگ , در صورت امکان پیش فاکتور قیمت طراحی و امکانات سایت را برای اینجانب ارسال فرمائید . قبلا" از بذل عنایت و همکاری شما عزیزان کمال تشکر و قدردانی را دارم .
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

منصور :
0 0
سلام.هزینه طراحی یه سایت برای فروش تردمیل چقدر میشه؟
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

محسن :
0 0
باعرض سلام و خسته نباشید میخواستم بدونم قیمت طراحی سایت فروش مثل دیجی کالا چقدر میشه /
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

محسن ع :
0 0
سلام لطفا لیست امکانات و هزینه ی طراحی برای یک فروشگاه رو برای من ایمیل کنید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

pnm :
0 0
لطفا یک پیش فاکتور خیلی کامل از طراحی سایت با همه امکانات ارسال فرمایید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

علی :
0 0
با سلام خدمت شما دوستان گرامی قیمت یک فروشگاه حرفه ای مانند دیجی کالا چقدره ممنون میشم پاسخ بدید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

دانیال :
0 0
سلام سایت آگهی کاریابی راه اندازی کردم میخواستم (دامنه و هاست دارم)در زیر دامنه این سایت یک قالب فروشگاهی داته باشم که فقط فایل های سوالات استخدامی رو به عنوان محصول میفروشه و با درگاه اینترنتی پس از پرداخت مبلغ فایل به ایمیل مشتری فرستاده میشه میخواستم کمترین مبلغ ممکن برای این قالب رو که شامل خرید و پرداخت اینترنتی و همچنین فرستادن فایل به ایمیل مشتری هست رو بهم از طریق ایمیل بگید همچنین دو سوال دارم ایا این قالب شامل درگاه پرداخت اینترنتی و سبد خرید و حداقل سه برگه( راهنمای پرداخت و خانه و درباره ما) و ارسال فایل به ایمیل مشتری هست؟ سیستم مدیریت محتوای استفاده شده چیست؟
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

رضا :
0 0
سلام لطفا قیمت ها رو برام ارسال کنید.
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

قاسم :
0 0
سلام.سایت فروشگاهی تخصصی میخام که درآن من بگم چی داشته باشه .آیا براتون مقدوره هرخاسته ای دراون سایت بزارید.قیمت وامکانات لطفا
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

محمد :
0 0
سلام هزینه فروشگاه مدرن پوشاک با طراحی به روز واختصاصی که سیستم هماری در فروش هم بشه پیاده سازی کرد روی فروشگاه ؟
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

مونا :
0 0
سلام وقت بخیر هزینه طراحی یک سایت جهت معرفی محصولات و فروش اینترنتی محصولات برای یک واحد تولید فرش چقدر میشه؟ البته دامنه و هاست از قبل خریداری شده
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

اکبر تختی :
0 0
سایت فروشگاهی برای فروش سیمکارت میخوام تقریبا چه حدود قیمتی میشه؟
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

هادی :
0 0
با سلام قیمت طراحی یک سایت شبیه سایت janebi.com چقدره 1-هزینه طراحی 2- هزینه هاست و دامین سالانه 3- مدت زمان و آیا سایت رو بدون دانش برنامه نویسی بصورت داینامیک میشه مدیریت کرد یا بنده همیشه باید با یه واسطه اجناس رو وارد سایت کنم
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

حسین :
0 0
سلام و عرض ادب یک فروشگاه اینترنتی با امکانات معمول (با سی ام اس اختصاصی و قالب اختصاصی) چه میزان هزینه دارد؟ همچنین اگر فروشگاه بر پایه وردپر ایجاد شده و با ووکامرس ساخته شده باشد هزینه طراحی قالب آن چه میزان است و ... لطفاٌ توضیحاتی بفرمایید با سپاس
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

سلام :
0 0
با سلام لطفا هزینه طراحی سایت فروشگاهی با امکانات اولیه را اعلام نمایید با تشکر
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

صادق :
0 0
سلام قیمت انواع سطوح مختلف فروشگاه اینترنتی و امکانات آن را می خواستم
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

رضا :
0 0
با سلام ، میخواستم ببینم طراحی سایتی مثل دیوار و یا شیپور هزینه و مدت زمان انجام کار چقدر هستش، البته فقط در مورد یک فیلد و شغل خاص هستش
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

محمد علی کوکب پ ... :
0 0
با سلام هزینه سایتی با امکان خرید آنلاین و امکانات سئو چقدر میشه ؟
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

علی :
0 0
عرض سلام لطفا هزینه ی طراحی و سئو سایت را برای بنده ارسال نمایید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

amir :
0 0
با سلام من یه فروشگاه اینترنتی شبیه بریم کوه میخوام هزینه ش چقدر در میاد و چه مدت؟ نرم افزار اندروید و آیواس هم میخوام
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

amin :
0 0
سلام خسته نباشید. میخواستم بدونم یه سایت با قابلیت خرید و فروش با قابلیت دانلود فایل توسط مشتری بعد از خرید چقدر تموم میشه؟
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

مرتضی :
0 0
با سلام بی زحمت هزینه طراحی سایت فروشگاهی رو برام بفرستید ممنون
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

محمد :
0 0
باسلام ممنون میشم اگه هزینه طراحی سایت فروشگاهی رو برام بفرسید.. آیا اپلیکشین هم انجام میدید؟ممنون میشم راهنماییم کنید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

ابراهیمیان :
0 0
با سلام مدیریت محترم درخواستی برای طراحی فروشگاه آنلاین داشتم لطف کنید لیست قیمت و هزینه ها ی مرتبط رو ارسال بفرماید. با تشکر
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

حسین سلیمی :
0 0
سلام میخواستم هزینه طراحی سایت بابت معرفی و سئو بدونم چقدر میشه ؟؟
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

شریفی :
0 0
باسلام من یک سایت قوی فروشگاه اینترنتی میخوام با سئو بالا و طراحی منحصر به فرد. تمیزی سایت و سرعت عمل بالا امدن سایت مهم برام. لطفا مدت زمان ساخت و هزینه و پشتیبانی رو هم بهم بگید . باتشکر
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

بهنام :
0 0
با سلام می خواستم بدونم طراحی سایت برای فروشگاه زنجیره ای که فروش اینترنتی هم داشته باشه حدوداً چقدر هزینه داره؟
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

نیما :
0 0
سلام براورد هزینه طراحی سایت با حجم و سبک دو سات زیر هرکدام چقدر هزینه میشود؟ 1-سایت گلد تگ 2-بامیلو
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

علی :
0 0
سلام لطفا هزینه راه اندازی سایت فروش مواد شوینده و آرایشی را اعلام بفرمایید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

مهدی باباشپور :
0 0
سلام . می خواستم لیست ریز قیمت طراحی سایت حرفه دی و ساده برام بفرستید با سئو قوی ممنون
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

محمد :
0 0
من یک سایت فروشگاه آنلاین میخوام که سئو ی اون قوی باشه. مشابه سایت دیجی کالا باشه و امکانات در همون حد باشه. لطفا پروپوزالی شامل هزینه و زمان طراحی به صورت ترجیحا فاز به فاز برای بنده ارسال نمایید.
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

طاهری :
0 0
سلام میخواستم هزینه تقریبی صفر تا صد ایجاد یک سایت فروشگاهی با امکان پرداخت شتاب و نماد اعتماد رو بدونم
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

امير :
0 0
با سلام خدمت محترم شما.خواستم در خصوص هزينه طراحي سايت سرمايه گذاري و كارآفريني اطلاعات به دست آورم
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

ذکریا ذوالفقاری ... :
0 0
با سلام انشاالله که خوب باشید با عرض معذرت قیمت یک فروگشاه انترنتی مثل دیجی کالا برای تبلیغ و همچنان فروشش به شکل سایت و آپ موبایل چقدر میشه در ضمن فروشگاه بعضی خصوصیاتی داشته باشد که اگر یک ایمیل برام بفرستید خیلی عالی میشه با تشکر منتظر پیامتون استم.
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

جواد سعیدی :
0 0
با سلام آیا شما باز طراحی سایت را انجام می دهید؟
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

کوروش :
0 0
خیلی عالی بود
ساسان میرشکاری :
0 0
سلام خسته نباشید یه سایت فروشگاهی میخوام که بشه قطعات و شیرآلات رو چون تنوع زیادی دارن بشه به راحتی نشون داد. ممنون میشم قیمت بدید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

مهران :
0 0
سلام قیمت بازطراحی سایت رو برام میفرستید؟
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

مهدی :
0 0
سلام یه سایت پزشکی میخوام که توش مطلب بزارم مطلب داخل کانال تلگرامم ارسال بشه و دوره های آموزشی رو هم بتونم بفروشم. با تشکر
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

یاسر آزموده :
0 0
سلام می خواستم قیمت یک سایت فروشگاه اینترنتی به همراه اپیکیشن چند در میاد
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

صالحی :
0 0
سلام و سال نو مبارک . لطفا هزینه و مدت زمان طراحی یک فروشگاه در زمینه محصولات فرهنگی (گردشگری ) و سوغاتی رو برای منم ارسال بفرمایید.
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

شکوهی :
0 0
سلام قیمت یک وبسایت فروشگاه فروش محصولات آی تی نو و استوک و قطعات لوازم جانبی با seo بالا لطفا
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

فریدون :
0 0
سلام لطفا تعره قیمت فروشگاه اینترنتی سیمان و گچ رو ارسال کنید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

اکبریان :
0 0
سلام وقت به خیر ، من یه سایت فروشگاهی حرفه ای برای چاپ دیجیتال میخوام امکانش هست هزینه کامل رو بفرمائید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

علی :
0 0
سلام قیمت طراحی یک سایت فروشگاهی خاص را دارم لطفا اطلاعات و متن قرارداد تان را به شماره داده شده واتساب نمایید یا ایمیل . سپاس
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

ذبیحی :
0 0
سلام - لطفا قیمت طرحی یک فروشگاه اینرنتی و کلیه هزینه های مریوطه شامل پشتیبانی سالیانه رو برام ارسال کنید - چند سایت از نمونه کارها رو هم ارسال کنید - تشکر
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

عظیم زاده :
0 0
هزینه طراحی و اجرا سایت فروش اینترنتی با سئو بالا جهت ابزار نیازمندیم.ممنون میشم لیست قیمت و مدت زمان اجرا را بفرمایید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

صادقی :
0 0
سلام، لطفا جهت مشاوره برای سفارش طراحی سایت با من تماس بگیرید ممنونم
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

امینه مروق :
0 0
یه سایت پوشاک میخواهم قیمت میفرمایید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

حقانی خواه :
0 0
سلام عزیز ببخشید هزینه ارزانترین قیمت طراحی سایت چقدره
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

حامد :
0 0
سلام وقت بخیر من یک طراحی سایت میخوام جهت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی (پوشاک مارکت) -لطفا هزینه ها را اعلام فرمائید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

reza :
0 0
سلام هزینه راه اندازی یک سایت فروشگاهی همراه با سئو قوی ؟
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

muhammad :
0 0
با سلام سایتی به مانند https://uzpalang.com/هزینه اش چه قدر می‌شه ؟
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

علی :
0 0
سلام من به یک سایت با چیدمان مانند سایت دی جی کالا نیاز دارم لطفا هزینه ی آن را برایم ایمیل کنید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

نمونه پروژه های طراحی سایت