نکاتی که قبل از خرید دامنه دست دوم باید بدانیم

10 / 10
از 2 کاربر

هنگام طراحی وب سایت اولین موضوعی که افراد با آن روبرو می شوند هاست و همچنین دامنه ی سایت می باشد.از آنجاییکه امروزه یکسری تبلیغات درباره ی خرید دامنه با رنک 2 و 3 مطرح شده است در این مقالاه از طراحی سایت می خواهیم تا درباره ی نکاتی که قبل از خرید دامنه دست دوم باید بدانیم اشاره کنیم.

نکاتی که قبل از خرید دامنه دست دوم باید بدانیم

اولین نکته ای که در خرید دامنه دست دوم باید بدانیم لینک هایی که قبلا در این دامنه بوده مرتبط با سایت فعلی شما می باشد یا خیر. برای راحتتر کردن مفهوم به مثال روبرو توجه کنید.کسی که در فکر راه اندازی یک فروشگاه لوازم ورزشی است هیچگاه فروشگاه خود را در جایی که فروشگاه های لوازم خانگی هستند احداث نمی کند.دامنه ها نیز همینطورند به عبارتی دامنه ی دست دوم هم می تواند موجب سرعت بخشیدن پیشرفت وب سایت شما شود هم مانعی برای پیشرفت سایت.

مت کاتس در رابطه با دامنه های رنک دار قدیمی می گوید:زمانیکه شما یک دامنه استفاده شده را خریداری میکنید و با مشکلاتی روبرو میشوید به این معنی است که قبلا شخصی بر روی آن فعالیت های مغایر با قوانین گوگل یا اسپم انجام داده است.

با توجه به گفته ی کاتس متوجه می شویم که یک دامنه ی دست دوم می تواند جریمه هایی را داشته باشد که بعدها برای شما مضر باشد و واضح است کسی که روی سایت خود کار کرده باشد و دارای رنک بالایی باشد حاضر به فروش دامنه خود نخواهد بود!

به هر دلیلی اگر تمایل به خرید دامنه دست دوم داشته باشید می توانید با ساختن یک اکانت در وبمستر گوگل وارد بخش Manual Actions رفته و جریمه های آن را ببینید.

همچنین می توانید زمینه ی کاری سایت ها را برررسی کنید،حتی اگر محتوایی روی دامنه رنک دار قرار دارد از چه کیفیتی برخوردار است.

لازم به ذکر است که با استفاده از تکنیکهایی می توان رنک بالا بدست آورد اما با عوض شدن آپدیت بعدی گوگل از بین خواهد رفت. در پایان می توان گفت که خرید یک دامنه رنک دار می تواند یک ریسک باشد و باعث سرعت در پیشرفت و یا شکست سایت شما شود.

بنابراین بهترین روش برای پیروزی در سایت استفاده از مطالب بکر و ایده های تازه است همچنین بررسی رفتار بازدیدکنندگان و شناسایی صفحات پربازدید سایت راهنمای مناسبی برای تعیین ادامه مسیر سایت و جهت گیری مطالب خواهد بود.

ارسال نظر و نظرات ثبت شده