نکاتی برای افزایش محبوبیت در شبکه های اجتماعی

10 / 10
از 1 کاربر

افزایش محبوبیت در شبکه های اجتماعی

امروزه با توسعه راه های ارتباطی و همچنین پیشرفت شبکه های اجتماعی ، ایجاد یک شبکه اجتماعی برای وب سایت و کسب و کار یک امر الزامی و مهم است. در واقع می توان چنین گفت که امروزه یکی از راه های موفقیت طراحی سایت و سئو ، کمک گرفتن از شبکه های اجتماعی برای جلب توجه مشتریان و کاربران است. از همین جهت در حال حاضر یکی از مراحل اصلی در طراحی سایت ، اعمال بخشی برای قرار دادن لینک شبکه اجتماعی در آن است.

با توجه به این اهمیت ،در این مقاله از طراحی سایت قصد داریم نکاتی را برای بهبود وافزایش محبوبیت در شبکه های اجتماعی برزای شما کاربران عزیز علاقه مند به سئو ارائه دهیم. لازم به ذکر است که شبکه های اجتماعی تاثیر فوق العاده ای بر سئو دارند. در ادامه به 15 نکته ساده و آسان جهت تقویت فعالیت خود در شبکه های اجتماعی مختلف اشاره می کنیم. شبکه های اجتماعی امروزه بسیار توسعه پیدا کرده اند و انواع مختلفی از آنها وجود دارد که از مهم ترین آنها می توان شبکه هایی نظیر فیس بوک ، لینکدین ،تلگرام ، توییتر ، اسکایپ ، اینستاگرام و غیره را نام برد.

15 روش ساده برای افزایش محبوبیت در شبکه های اجتماعی

  1. نکته اول برای این منظور این است که برای ایجاد حساب کاربری در شبکه های اجتماعی بهتر است به جای اطلاعات شخصی از پروفایل وب سایت و کسب و کار خود استفاده کنید. صفحه های اختصاصی که به طور منحصر برای یک وب سایت هستند می توانند اعتبار بیشتری کسب کنند و از محبوبیت بیشتری برخوردار شوند. بنابراین برای ولب سایت کسب و کار خود ، یک حساب تخصصی در شبکه های اجتماعی ایجاد کنید.
  2. یکی از بخش های بسیار مهم که می تواند در جلب نظر کاربران بسیار موثر باشد ، تصویر پروفایل است. تصویر پروفایل خود را در شبکه های اجتماعی با دقت بالا و به زیبایی طراحی کنید. این تصویر می تواند بیانگر وب سایت و کسب و کار شما در دنیای مجازی باشد.
  3. در پروفایل شما بخشی با عنوان درباره ما وجود دارد. این بخش را با وارد کردن اطلاعات کسب و کار و وب سایت خود تکمیل کنید. در این بخش باید اطلاعاتی را در مورد نوع کسب و کار ، سابقه کار و همچنین آدرس وب سایت خود وارد نمایید.
  4. نشر مطالب و محتوای با کیفیت به صورت منظم و متوالی در افزایش محبوبیت و دیده شدن شما در شبکه های اجتماعی بسیار موثر و تاثیر گذار است.
  5. شبکه های اجتماعی نیز مانند هر مکان دیگری دارای فرهنگ و قوانینی است. برای اینکه در شبکه های اجتماعی به عنوان یک کاربر فعال و محبوب شناخته شوید باید این فرهنگ ها و قوانین را رعایت کنید.
  6. در هنگام طراحی سایت ، حتما بخشی را برای قرار دادن لینک شبکه اجتماعی طراحی کنید. این امر موجب می شود تا افرادی که از مطالب وب سایت شما لذت می برند ، در شبکه های اجتماعی نیز شما را دنبال کنند.
  7. سعی کنید بین مطالب منتشر شده در شبکه های اجتماعی با وب سایتتان تفاوت وجود داشته باشد. این رفتار کاربر را ترغیب می کند تا هم از طریق اینترنت و وب سایت و هم از طریق شبکه های اجتماعی شما را دنبال کند.
  8. سیستم های انتشار اتوماتیک ، برای نشر مطالب و محتوا اصلا توصیه نمی شود زیرا به مرور زمان موجب ایجاد یک صفحه پر با لینک های زشت می شوند.
  9. برخی از افراد در هنگام طراحی سایت ، در وب سایت خود بخشی با عنوان خبرنامه ایجاد می کنند. اگر شما هم این بخش را دارید می توانید در خبرنامه خود از کاربران بخواهید تا به شبکه اجتماعی شما بپیوندند.
  10. به تازگی در شبکه های اجتماعی بخشی با عنوان انتشار اتوماتیک مطالب در آینده طراحی شده است. شما می توانید محتوای خود را در حساب خود قرار دهید و برای آن تاریخی برای انتشار در آینده مشخص کنید. با این کار مطلب مورد نظر شما در همان تاریخ تعیین شده انتشار پیدا خواهد کرد. این کار می تواند مدیریت شبکه های اجتماعی را برای شما بسیار آسان نماید.
  11. برای اینکه در نتایج جستجوی شبکه های اجتماعی نیز دیده شوید از هشتگ "#" استفاده کنید. استفاده از این علامت در ابتدای کلمات آنها را تگ کرده و بیشتر دیده شوید.
  12. راه دیگر برای افزایش محبوبیت در شبکه های اجتماعی ، دعوت از دوستان است. شما می توانید از دوستان خود دعوت کنید تا شما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنند.
  13. فاکتور دیگر برای محبوبیت ، می توانید از تبلیغات استفاده کنید. تبلیغات در شبکه های اجتماعی با پرداخت هزینه امکان پذیر است. شما می توانید از مدیران صفحات پربازدید و همچنین صفحات مرتبط به کسب و کار خود بخواهید تا با پرداخت هزینه به تبلیغ صفحه شما بپردازند.
  14. برای افزایش محبوبیت در شبکه های اجتماعی می توانید شبکه های مختلف را به هم متصل کنید. برای مثال امکان اتصال شبکه های اجتماعی مختلف نظیر فیس بوک ، توییتر و اینستاگرام به یکدیگر امکان پذیر است. شما با اتصال شبکه های اجتماعی به یکدیگر می توانید در یک شبکه مطلبی را منتشر کنید و آن مطلب به صورت خودکار در شبکه های متصل نیز منتشر خواهد شد.
  15. احترام به نظر کاربران نیز تا حد بسیار زیادی در افزایش محبوبیت شما تاثیر دارد. حدالامکان سعی کنید تا به نظرات ثبت شده در مطالب خود به صورت منطقی و با احترام پاسخ دهید.

رعایت تمام این نکات منجر به ایجاد یک پروفایل در شبکه های اجتماعی خواهد شد که دارای تعداد زیادی دنبال کننده می باشد. هرچه محبوبیت شما در شبکه های اجتماعی بیشتر باشد، شما می توانید از آنها به صورت هدفمند برای بهبود سئو وب سایت خود استفاده نمایید.

ارسال نظر و نظرات ثبت شده
بازاریابی اینترنتی چیست؟
مقاله باید و نباید بازاریابی مقاله ای برای تبلیغ شرکت و یا وب سایت خود
مقاله بازاریابی اینترنتی غیرمستقیم با محتوا
مقاله طراحی سایت در بازاریابی اینترنتی چیست؟
مقاله راز کسب درآمد فوق العاده در اینترنت
مقاله قواعد بازاریابی اینترنتی چیست؟
مقاله چگونه یک سایت تجاری پر بازدید داشته باشیم؟
مقاله چگونه در اینترنت بازاریابی کنیم؟
مقاله برند سازی چیست (برندینگ چیست)؟
مقاله مزیت های برند سازی چیست؟
مقاله کمپین برند سازی چیست؟
مقاله انواع برند سازی را نام ببرید؟
مقاله برندهای ایرانی رو به بازاریابی محتوا آورده اند
مقاله مقایسه تاثیر تبلیغات در گوگل و وبلاگ نویسی
مقاله Dwell Time در بازاریابی اینترنتی چیست؟
مقاله درخت اینترنت مارکتینگ
مقاله چرا طراحی خوب نتایج بازاریابی بهتری در بر دارد؟
مقاله بازاریابی محتوا کلید توسعه حضور آنلاین قوی است !
مقاله چهار ستون موفقیت در بازاریابی آنلاین
مقاله آموزش بازاریابی اینترنتی برای کسب و کارهای محلی
مقاله بایدها و نبایدهای بازاریابی فیسبوکی
مقاله 9 اصل بازاریابی در شبکه های اجتماعی
مقاله 5 استراتژی برای بازاریابی اینترنتی با بودجه کم
مقاله بازاریابی درون گرا به زبان ساده
مقاله روش انجام بازاریابی درون گرا
مقاله اینفوگرافیک مقایسه سئو و ppc
مقاله تاثیر طراحی سایت در برندسازی