طراحی سایت تبلیغاتی

8 / 10
از 42 کاربر

طراحی سایت تبلیغاتی به دو صورت انجام میگیرد. انواع سایت های تبلیغاتی به دو شکل زیر می باشد :

  1. طراحی سایت تبلیغاتی و آگهی نامه ای که در بخش طراحی سایت نیازمندی به آن کامل پرداخته شد. که به این شکل طراحی سایت تبلیغاتی بصورت آنلاین میگویند. یعنی شرکت ها و سایت هایی که بصورت آنلاین، خدمات، محصولات و ش یا اصنافی را تبلیغ می نمایند. از نمونه ی این سایت ها، سایت های سانیاز، ایستگاه، ایران تجارت، باما و ... می باشند. در بخش طراحی سایت نیازمندیها میتوانید اطلاعات کاملی از نوع های طراحی سایت تبلیغاتی بصورت آنلاین را مشاهده نمایید.
  2. این طراحی سایت برای شرکت ها و موسساتی که بصورت آفلاین و چاپی، محصولات، خدمات و یا اصنافی را تبلیغ میکنند. سایت های مجلات و ژورنال ها و کانون های آگهی و حتی شرکت های چاپی و گرافیکی از جمله ی این سایت ها هستند. نمونه ی وب سایت های شرکت های تبلیغاتی آفلاین میتوان به پیک برتر، سررسید کاندید، شرکت چاپ و تبلیغات فرارنگ و ... اشاره نمود.

در این بخش از سایت در مورد طراحی سایت تبلیغاتی بصورت نوع دوم یعنی شرکت های تبلیغاتی آفلاین توضیحات مفصلی ارائه میگردد.

طراحی-سایت-تبلیغاتی1.png (1200×450)

این نوع طراحی سایت با توجه به نوع کار آنها سنجیده و پیاده سازی میگردد. گرافیک در سایت های تبلیغاتی از جمله وجه های مهم این نوع سایت ها می باشد. گرافیک جذاب و تا حد امکان کم حجم برای بود سریع باید در سایت تبلیغاتی در نظر گرفته شود.

سرعت و امنیت در این نوع وب سایت ها از دیگر موارد مهمی است که در سایت باید بصورت کامل پرداخته گردد. 

طراحی-سایت-تبلیغاتی2.png (1200×450)

اما مهمترین نکته در طراحی سایت تبلیغاتی ، مسئله ی سئو و بهینه سازی سایت برای گوگل می باشد. دلیل این امر هم کاملا مشخص است. شرکت تبلیغاتی باید بصورت آنلاین دیده شود. مهمترین راه دیده شده تمامی سایت ها گوگل و موتورهای جستجو گر است. اگر سایت تبلیغاتی ای در کلماتی نظیر شرکت تبلیغاتی، سایت شرکت تبلیغاتی، کانون آگهی، چاپ بنر، سررسید، شرکت های چاپ بنر و تبلیغات و ... بالا بیاید، به راحتی می تواند مشتریان خود را ده ها برابر نماید. پس پیدا کردن مشتری از طریق سایت مهمترین هدف طراحی سایت های تبلیغاتی می باشد. 

پس طراحی سایت تبلیغاتی در مسئله ی سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر باید مطابق با آخرین استاندارد ها و الگوریتم های گوگل طراحی گردد. گرافیکی جذاب و خاص ویژگی اصلی دیگری است که یک سایت تبلیغاتی باید دارا باشد.

طراحی-سایت-تبلیغاتی3.png (1200×450)

شرکت مبنا با طراحی های موفق در زمینه سایت های تبلیغاتی با استفاده از نیروهای مجرب و گرافیست های حرفه ای و سئو کاران بسیار با تجربه در امر طراحی سایت و بهینه سازی سایت خدمت شماست. هدایای تبلیغاتی آرمان گیفت نمونه ای از وب سایت تبلیغاتی ما می باشد.مشاوره ی رایگان بازاریابی اینترنتی برای سایت تبلیغاتی شما از دیگر خدماتی است که شرکت مبنا در اختیار شما قرار خواهد داد.

برخی نتایج بدست آمده ی گوگل در پروژه های طراحی سایت تبلیغاتی

کلمه کلیدی
وب سایت
رتبه
تابلو پزشکی
طراحی سایت تابلوهای تبلیغاتی توان تکاور
9
کلمه کلیدی
وب سایت
رتبه

ویژگی های سایت تبلیغاتی

ویژگی اصلی و بارز طراحی سایت برای سایت های تبلیغاتی، داشتن تبلیغات زیاد و همچنین بازدید کننده  می باشد. وب سایت های تبلیغاتی که هماگونه در بالا با انواع آنلاین و آفلاین آنها آشنا شده ایم، در صورت نداشتن مخاطب و همچنین کم بودن آگاهی های خود، با توجه با افزایش اینگونه سایت ها و افزایش تعداد رقبا، خیلی زود شکست خواهند خورد.

این سایت ها باید بتوانند با جذب فروشندگان و همچنین خریداران، به تبلیغ در سایت خود، باعث افزایش اعتبار خود و افزایش تعداد بازدیدکنندگان از وب سایت خود شوند.

در طراحی سایت برای این منظور می توانیم بخش هایی را برای ثبت آگهی رایگان در نظر بگیریم که قطعا باعث جذب فروشندگان کالاهایی خواهد شد که قصد دارند کالا های خود را به صورت رایگان تبلیغ نمایند.

اگر ما قصد راه اندازی و طراحی سایت تبلیغاتی و طراحی سایت نیازمندی ها را برای خود داریم باید توجه زیادی به این ویژگی داشته باشیم، در غیر این صورت تمام زحماتی که خواهیم کشید بی ثمر خواهد بود.

سایر ویژگی های مهم و کلی سایت های تبلیغاتی این موارد می باشد:

  • تبلیغات رایگان
  • تبلیغات ویژه (که باعث کسب درآمد خواهد بود)
  • تبلیغات هزینه دار
  • تبلیغات بنری
  • دسته بندی کلی تبلیغات

هدف از داشتن سایت تبلیغاتی چیست ؟

مسلما مهمترین هدف از راه اندازی و طراحی سایت تبلیغاتی درآمد زایی از طریق وب سایت می باشد. 

همانگونه که گفتیم با توجه به پربازدید بودن این وب سایت ها و داشتن مخاطبین زیاد، می توانند منبع خوبی برای کسب درآمد از طریق اینترنت و وب سایت باشد.

البته برای رسید به سایتی پر بازدید باید تلاش های فروانی نماییم، و البته موارد مهم و اصولی طراحی سایت را نیز برای وب سایت تبلیغاتی خود رعایت نماییم. 

در صورتی که موتور های جست و جو نتوانند در کلمات کلیدی مثل ثبت آگهی و ثبت تبلیغات رایگان، وب سایت ما را مشاهده نماین و به کاربران توصیه نمایند، قطعا کار ما بی ارزش و سود خواهد ماند. و همچنین حتی اگر توسط این موتور های جست و جو دیده شود ولی در انتهای لیست آنها قرار داشته باشد، باز هم ثمره ی کافی را برای ما نخواهد داشت، زیرا طبق آمار بسیاری از کاربران فقط صفحه اول لیست را مشاهده می نمایند.

برای رسیدن به این هدف باید موارد سئو و بهینه سازی سایت را رعایت نماییم.

شرکت طراحی سایت مبنا با داشتن بهترین طراحان سایت، که آشنا به اصول طراحی سایت به سبک نوین می باشند، به شما در بهینه سازی سایت کمک شایانی خواهد نمود.

لطفا از نتایج درخشان این شرکت در طراحی سایت و بهینه سازی سایت در بخش انتهایی این صفحه مشاهده نمایید و سپس به انتخاب شرکت طراحی سایت برای خود بپردازید.

دلایل موفقیت سایت های تبلیغاتی

برای وب سایت های تبلیغاتی تنها دلیل مهم موفقیت، گرفتن تبلیغات زیاد برای وب سایت می باشد. این مسئله فقط با یک راه قابل رسیدن می باشد و آن هم داشتن بازدید زیاد و آن هم هدفمند می باشد.

بهترین دلیل برای داشتن بازدید زیاد، قرار گرفتن در ابتدای لیست موتورهای جست و جو گر می باشد.

یعنی وب سایت ما در صورت سرچ کلماتی مانند آگهی تبلیغاتی و ثبت آگهی در رتبه های اول لیست های موتورهای جستوجو گر باشد. در این صورت تعداد زیادی مخاطب که هدفمند در مورد وب سایت ما جست و جو می نمایند را به وب سایت خود وارد کرده ایم.

البته این مهم فقط در صورتی اتفاق می افتد که در طراحی سایت ما تمام اصول حرفه ای رعایت شده باشد و توسط زبان های روز دنیا نوشته شده باشد؛ و نکته مهم که در آخر باید برای این موضوع به آن اشاره کنیم، رعایت اصول بهینه سازی سایت می باشد.

شرکت طراحی سایت مبنا با رعایت تمام این موارد و اصول بهینه سازی سایت ، می تواند برای شما وب سایت تبلیغاتی طراحی نماید که در طول کسری از زمان، به موفقیت دست پیدا نمایید. شما می توانید دلیل این گفته ی ما را در بخش نتایج وب سایت های طراحی شده ما مشاهده نماید.  

امکانات معمول سایت های تبلیغاتی

طراحی اختصاصی وب سایت تبلیغاتی

ویژگی اصلی طراحی سایت تبلیغاتی شرکت مبنا، اختصاصی بودن آن و عدم استفاده از سیستم های کپی و نرم افزار های آماده می باشد. 

مسلما نرم افزاری که کپی و یا آماده باشند در مقایسه با سیستمی که بصورت اختصاصی و مطابق با استانداردهای روز و نظر مشتری و تجربیات فراوان یک شرکت طراحی سایت ، ایجاد گردد، کم ارزش تر است.

نداشتن محدودیت در اختصاصی بودن طراحی، تجربه ی بالا در طراحی سایت تبلیغاتی موفق، حضور طراحان ، گرافیستان و برنامه نویسان مجرب و سئو کاران حرفه ای، از جمله تفاوت های اصلی شرکت طراحی سایت مبنا می باشد.

 

هزینه طراحی سایت های تبلیغاتی

هزینه ی طراحی سایت تبلیغاتی و پیاده سازی آن بستگی به امکانات مورد نظر شما برای وب سایت خود دارد. تعرفه های طراحی سایت از نوع تبلیغاتی شرکت طرح و پردازش مبنا ، با توجه به زمان و ارزش کاری سنجیده شده و بصورت منصفانه ای ارائه می گردد. 

 

ارسال نظر و نظرات ثبت شده
پویا اسلامی :
4 5
سلام و خسته نباشید خدمت شما. لطفا قیمت طراحی یک سایت تبلیغاتی شبیه ایستگاه و تکرو رو میخواستم. لطفا برام ایمیل کنید. باتشکر
مدیریت : سلام خدمت شما دوست عزیز.پیش فاکتو و لیست امکانات سایت برای شما ارسال شد.
علیرضا :
2 4
سلام. لطفا لیست قیمت برای ساخت یک سایت تبلیغاتی رو برام به ایمیلم بفرستیدو اگه یه سایت تبلیغاتی با امکانات تمام بخوام چقدر برام تموم میشه؟لطفا جوابش رو به ایمیلم بفرستید.ممنون
مدیریت : سلام.درخواستهای شما به ایمیلتون ارسال شد.
سبزواری :
1 3
سلام خسته نباشید. لطفاهزینه ی تقریبی ومدت زمان طراحی سایت تبلیغاتی روبرام ایمیل کنید تادرصورت امکان سفارش بدم.ممنون از شما
مدیریت : ممنون.درخواست شما ارسال شد و برای راهنمایی با شما در اسرع وقت تماس گرفته میشه.
:
2 3
سلام یه قیمت از ساخت یه سایت مثل ایران تجارت میخواستم.و یه توضیح مختصر ازینکه چطور میتونم ازش کسب درامد کنم.ایا به ازای هر کیلیک م صاحب پول میشم یا نه.
مدیریت : با سلام ، اطلاعات مورد درخواست شما به ایمیلتان فرستاده شد ، طی 48 ساعت آینده با شما تماس خواهیم گرفت
مرتضي :
1 3
سلام لطفاً هزينه طراحي سايت شبيه تكرو و ايستگاه را براي من هم ارسال فرماييد. به ايميل
مدیریت : با سلام ، اطلاعات مورد درخواست شما به ایمیلتان فرستاده شد ، طی 48 ساعت آینده با شما تماس خواهیم گرفت
سهرابی :
2 3
سلام دست مریزاد لطفا هزینه کامل یک سایت تبلیغاتی شامل طراحی و بهینه سازی سایت و مدت زمان تحویل سایت و آموزش مدیریتی آن را در صورت امکان ایمیل فرمایید متشکرم
مجید :
2 4
باسلام. ما به یک سایت تبلیغاتی نیاز داریم که از جمله امکانات مورد نیازمون : سفارش و پرداخت آنلاین(درگاه بانک) ، نمایش تبلیغات ، تغییر روزانه مطالب ، ارسال Email و این که بتونیم خودمون از طریق همین سایت SMS بدیم. ممنون میشم راهنمایی کنید.
مرتضی :
4 4
سلام خسته نباشید لطفاً هزينه طراحي سايت شبيه ايستگاه را براي من ارسال فرماييد. با تشکر
مدیریت : درخواست شما برایتان ایمیل شد با تشکر
میثم :
3 3
سلام لطفا اگه امکانش وجود داره برای من هم قیمت طراحی سایت مثل سایت ایستگاه رو بفرستید ممنون
مدیریت : اطلاعات درخواستی شما برایتان ارسال شد
سیدمهدی :
3 3
یک سایت در حد موبایل دات آی آر یا ایستگاه ویا دیجی کالا چقدر در می آید؟
مدیریت : سلام. لیست امکانات و هزینه ی طراحی ایمیل شد و برای پیگیری باهاتون تماس گرفته میشود
صفار :
4 4
میخواستم مدیریت سایت تبلیغاتی را انجام دهم لطفا امکانات مورد نیاز وپیش فاکتور رابزرگواری فرمائید.ضمنا برایم مهم است آگهی های ویژه قابلیت پرداخت آنلاین با بانکهاراداشته باشد ودامنه آن IRباشد وبه چند نفر پرسنل نیازدارد . آیا نیازمند دفتر کار هست وبرای اینکه در ردیف های اول موتورهای جستجو باشیم امکانش هست وهزینه اش چقدر است ممنون میشم به همه سوالاتم پاسخ فرمائید . خدانگهدار
حسین مهرابی :
3 4
سلام میشه لطف کنید قیمت ها رو ایمیل کنید ممنون میشم.
مدیریت : سلام. لیست امکانات و هزینه ی طراحی ایمیل شد و برای پیگیری باهاتون تماس گرفته میشود
رحمانی :
4 4
سلام. قیمت سایت های تبلیغاتی مثل پیام سرا و ایستگاه و ... چنده؟
مدیریت : اطلاعات درخواستی شما برایتان ارسال شد و برای پیگیری باهاتون تماس گرفته میشود
رضا :
4 3
سلام و خسته نباشید خدمت شما. لطفا قیمت طراحی یک سایت تبلیغاتی شبیه ایستگاه و تکرو رو میخواستم. لطفا برام ایمیل کنید. باتشکر
مدیریت : سلام. لیست امکانات و هزینه ی طراحی ایمیل شد و برای پیگیری باهاتون تماس گرفته میشود
مهرداد :
5 3
میخواستم ببینم هزینه طراحی یه سایت تبلیغاتی مثل ایستگاه یا eparsian چقدر میشه؟واینکه آیا واسه مدیریتش باید php یا html و از این جور برنامه ها رو بلد باشیم یا نه؟
مدیریت : سلام. لیست امکانات و هزینه ی طراحی ایمیل شد و برای پیگیری باهاتون تماس گرفته میشود
سهیل :
4 3
سلام ممنون میشم تعرفه ساخت سایت نیازمندی رو برام ارسال کنید
مدیریت : اطلاعات درخواستی شما برایتان ارسال شد و برای پیگیری باهاتون تماس گرفته میشود
مدیریت : سلام. لیست امکانات و هزینه ی طراحی ایمیل شد و برای پیگیری باهاتون تماس گرفته میشود
پولادرگ :
3 3
با سلام لطفا تعرفه طراحی یک نمونه از سایت نیازمندیها همچون سایتe-persian (قیمت جداگانه ماژول ها را نیز قید فرمایید)همراه با مدت زمان طراحی و پشتیبانی های قابل ارائه از طرف آن موسسه محترم را ارسال فرمایید. 2- لطفا به صورت مشاوره بفرمایید امکانات سخت افزاری و نرم افزاری مورد نیاز برای راه اندازی یک سایت تبلیغاتی که بتواند به عنوان یک کسب و کار اینترتنی به حساب آورد را نیز ذکر فرمایید. با تشکر
مدیریت : سلام. لیست امکانات و هزینه ی طراحی ایمیل شد و برای پیگیری باهاتون تماس گرفته میشود
nazi :
0 0
سلام میشه برا من هم رنج قیمت های سایت های تبلیغاتی رو ایمیل کنید ممنون میشم.
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

:
0 0
سلام. لطفا لیست قیمت برای ساخت یک سایت تبلیغاتی رو برام به ایمیلم بفرستیدو اگه یه سایت تبلیغاتی با امکانات تمام بخوام چقدر برام تموم میشه؟لطفا جوابش رو به ایمیلم بفرستید.ممنون
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

rostami :
0 0
ba salam با سلام لطفا بنویسید برایم که کدام یک از وبسیتها شرکتی یا تبلیغاتی مناسبتر است برای تبلیغ واردات و فروش پرنده قیمت هر کدام چقدر هست.
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

داود :
0 0
من یه سایت تبلیغاتی برای اجاره داربست میخوام بزنم میخوام بدونم قیمتش چقدر تموم میشه
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

وحید :
0 0
سلام و خسته نباشید خدمت شما. لطفا قیمت طراحی یک سایت تبلیغاتی شبیه ایستگاه رو میخواستم. لطفا برام ایمیل کنید. باتشکر
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

مهدی :
0 0
سلام . اگه امکان داره هزینه طراحی یک سایت تبلیغاتی مشابه سایت ایستگاه رو برام ارسال کنید. 2- آیا من برای اداره سایت به امکانات خاص نرم افزاری یا سخت افزاری نیاز خواهم داشت ؟ 3 - ایا به دانش خاصی جهت مدیریرت سایت نیاز هست یا خیر ( مثلا برنامه نویسی ، طراحی سایت و ...)
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

حسن :
0 0
باسلام میخوام سایتی داشته باشم که بتونم تبلیغات کنم ،، آشپزخانه ای دارم که میتونه تاظرفیت 2000 نفر روجواب بده..میشه کمکم کنید ممنون میشم
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

وحید :
0 0
با سلام من هاست ویندوزی و دامنه دارم میخواستم یه سایت برای درج تبلیغات داشته باشم که علاوه بر امکانات بالا قابلیت پرداخت آنلاین هم داشته باشد لظف کنید هزینه رو برام ارسال کنید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

اسحاق سیاوش نسب :
0 0
با سلام لطفا تعرفه طراحی سایت ،فروشگاه اینترنتی را برام ارسال کنید...نمونه اوج کالا
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

حسين :
0 0
سلام و خسته نباشید خدمت شما. لطفا قیمت طراحی یک سایت تبلیغاتی شبیه ایستگاه و تکرو رو میخواستم. لطفا برام ایمیل کنید. و اين چه چيزهايى رو بايد بلد بايد بلد باشم.با تشكر
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

حسین :
0 0
با سلام و خسته نباشید. اطفا لیست قیمت یه فروشگاه تبلیغاتی فول امکانات را برایم ایمیل کنید و آیا این فروشگاه ها بعد از طراحی پشتیبانی و خدماتی هم از طرف شما داره -هزینه های بعدیش چقدره؟و چقدر زمان نیازه برا طراحی؟با تشکر قبل از همکاریتان /؟
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

حسین :
0 0
با سلام وخسته نباشید میشه لطف کنید امکانات و هزینه های طراحی سایت تبلیغاتی رو برام ایمیل کنیین. با تشکر.
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

فرهاد :
0 0
با سلام میخواستم هزینه طراحی یک وب سایت شبیه istgah.com چقدر است ؟ لطفا هزینه SEO را هم برام ارسال بفرمایید . با تشکر
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

حامد :
0 0
باسلام قیمت طراحی وبسایت تبلیغاتی که طرح وبسایت از خودم باشد و با کلیه امکانات رو میخاستم
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

طالبی :
0 0
لطفاً هزینه و شرایط سفارش یک سایت تبلیغاتی مناسب را برای من ایمیل کنید. ممنون
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

حجت :
0 0
با سلام وخسته نباشید,لطفا هزینه طراحی یک سایت تبلیغاتی مانند افروش رو برام ایمیل کنید,همراه با قیمت ماژول ها ومدت زمان پشتیبانی رو برام ایمیل کنیدوضمنا کسب وکارش چگونه است.با تشکر حجت
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

حجت :
0 0
باسلام وخسته نباشید,لطفا تعرفه سایت تبلیغاتی مانند افروش را برام ایمیل کنید,لطفا قیمت ماژول ها را هم ایمیل کنید,وبگید که کسب وکار چطور میباشد.با تشکر حجت
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

حمیدرضا :
0 0
سلام.ممنون میشم روش ساخت سایت تبلیغاتی رو برام ارسال کنید.
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

امیر :
0 0
لطفا در صورت امکان لیست نمونه کارها و هزینه طراحی رو ایمیل کنید متشکرم
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

رضا :
0 0
سلام میشه لطف کنید قیمت ها رو ایمیل کنید ممنون میشم.
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

علی :
0 0
میخواستم ببینم هزینه طراحی یه سایت تبلیغاتی مثل ایستگاه یا eparsian چقدر میشه؟واینکه آیا واسه مدیریتش باید php یا html و از این جور برنامه ها رو بلد باشیم یا نه؟
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

sajjad :
0 0
سلام و خسته لطفا قیمت طراحی یک سایت تبلیغاتی شبیه ایستگاه رو میخواستم. لطفا برام ایمیل کنید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

سجاد :
0 0
سلام و خسته نباشید خدمت شما. لطفا قیمت طراحی یک سایت تبلیغاتی شبیه ایستگاه و تکرو رو میخواستم. لطفا برام ایمیل کنید. باتشکر
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

مسعود :
0 0
برآورد هزینه یک سایت تبلیغاتی چقدر می باشد؟
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

دانش :
0 0
سلام دوست عزیز هزینه طراحی دو تا سایت یکی نیازمندی شبیه ایستگاه و دیگری شبکه اجتماعی شبیه فیس نما البته شبکه اجتماعی اسکریپت آماده شیرترانکس هم باشه مشکلی نیست فقط امکاناتش کامل باشه و پشتیبانی هم داشته باشه در مورد سایت نیازمندی هم سرعت لود برام خیلی مهمه با تشکر
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

وحید :
0 0
با سلام تعرفه طراحی سایت نیازمندی مانند ایران تجارت (بدون ماژول خرید فروش ماشین ، موبایل و لپ تاپ) و همچین مانند ایستگاه با همه امکانات چقدر است؟ میزان پشتیبانی از سایت چقدر است؟ و هزینه هاست و دامین و آپلود سایت روی هاست چقدر است ؟ با تشکر
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

MN :
0 0
سلام .لطفا تعرفه طراحی یک سایت نیازمندیها مانند istgah.ir که امکان افزودن قابلیت فروش را هم داشته باشد برایم ایمیل کنید. لطفا تکنولوژی و زبان برنامه نویسی یا CMS مورد استفاده و همچنین نحوه سفارش را هم بفرمایید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

محمد :
0 0
قیمت کامل یه سایت تبلیغاتی که مشتریان بتونن هم اجناس رو ببینن و هم نظر بدن هم خرید کنن واسم ایمیل کنید.ممنون
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

وحید :
0 0
سلام لطفا تعرفه طراحی سایت شبیه به ایران تجارت را ایمیل کنید. تعرفه هاست و راه اندازی چطور هست?چقدر از مدیر و سایت پشتیبانی میشود. اضافه کردن پایگاهی برای ذخیره کردن ایمیل های ثبت شده در سایت و هزینه اضافه کردن قسمتی برای ارسال ایمیل گروهی از پایگاه داده ایمیل ها چقدر هست? با تشکر
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

علی :
0 0
با سلام یه سوال داشتم در مورد اینکه برای نمایندگی بیمه هم سایتی طراحی کردید که بتونم بازدید کنم و اینکه هزینه راه اندازی یه همچین سایتی که با اون بشه بیمه نامه فروخت و حق بیمه را هم ازطریق یکی از درگاه های بانکی دریافت کرد چقدر میشه ممنون از راهنمایتون .
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

گلپا :
0 0
سلام لطفا هزینه طراحی یک سایت تبلیغاتی به همراه یک دمو رو برای بنده هم بفرساتین با تشکر
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

امیر :
0 0
سلام من میخواستم تعرفه طراحی یه سایت تبلیغاتی رو بدونم مرسی
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

جمشید رضادوست :
0 0
lممنون میشم از راهنمایی شما در ضمن هزینه این سایت درماه چقدر است
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

رضا :
0 0
سلام شما فروش قالب مشابه ايستگاه داريد لطفا هزينه فروش را به ايميل ارسال فرماييد
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

ایزوچوب پارس :
0 0
سلام.هزینه یه سایت در مورد صنایع چوب*دارای پرسش و پاسخ*گالری*فروش*آمار بازدید*وباامکان بهترین جستجو*را لطفا بفرمایید***ممنون
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

فرشاد :
0 0
من طراحم و دانشجو. میتونم کار طراحیتون رو انجام بدم. اگر دوست داشتید میتونی با من تماس بگیرید و در این رابطه صحبت کنیم فقط برای هزینه تحصیلم میخوام کار کنم
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

میلاد :
0 0
سلام میخواستم ببینم اگه بخوام یه سایت تبلیقاتی بزنید چقد میشه
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

امید :
0 0
من میخوام یه سایت جوملا برای املاکم درست کنم طراحی هاش انجام شده هست فقط میخوام ببینم باید چه نو هاستی بخرم وقیمتش چند در میاد برام؟ لطفا راهنماییم کنید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

حمید :
0 0
با سلام لطفا تعرفه طراحی یک نمونه از سایت نیازمندیها (قیمت جداگانه ماژول ها را نیز قید فرمایید)همراه با مدت زمان طراحی را برایم ارسال کنید با تشکر
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

:
0 0
سلام تعرفه ساخت سایت نیازمندی رو برام ارسال کنید باتشکر
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

پارس :
0 0
قیمت طراحی سایتی مثل نیازمندی ها یا ایستگاه چقدر هست؟و چه امکاناتی داره لطفا برام ایمیل کنید ممنون
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

حبيب :
0 0
سلام، 1- لطفا تعرفه طراحی یک نمونه سایت تبليغات اينترنتي (نیازمندیها) همانند سايت‌هاي طراحي شده توسط شما (با تمام امكانات) همراه با مدت زمان طراحی و پشتیبانی‌های قابل ارائه از سوي آن شركت ارسال فرمایید. 2- بفرماييد چه امکانات سخت افزاری و نرم افزاری جهت راه‌اندازی یک سایت تبلیغاتی نيازمند است تا بتواند به عنوان یک کسب و کار اینترتنی محسوب شود؟ 3- آيا براي راه‌اندازي سايت تبليغاتي اينترنتي بايد از وزارت ارشاد مجوز بگيريم يا اينكه زيرنظر آن موسسه محترم كه ارائه خدمات داده است، فعاليت مي‌شود؟ با سپاس فراوان
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

:
0 0
با سلام. لطفا تعرفه سایت نیازمندی مشابه ایستگاه رو برام بفرستین. ضمنا می خوام ببینم نوع قراردادتون چطوره؟ آیا اسکریپت خاصی دارین یا از اسکریپتهای آماده استفاده می کنید. در مورد هاست قید خاصی دارین یا نه؟ متشکر
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

امین :
0 0
سلام . لطفا قیمت طراحی یک سایت تبلیغاتی شبیه ایستگاه رو میخواستم. لطفا برام ایمیل کنید. باتشکر
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

محمد :
0 0
با سلام، میخواستم بدونم یه سایت تبلیغاتی مثل همین نمونه هایی که طراحی کردید بخوایم هزینه ش چقدر میشه؟ (مثلا سایت کارون118)
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

محمد :
0 0
باسلام میخواستم قیمت یه سایت تو مایه های کارون 118 رو بدونم چقدر پامون درمیاد؟
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

سید موسی :
0 0
با سلام هزینه ی یک سایت تبلیغاتی که مردم بتونند تبلیغات خود اعم از فروش ملک، خودرو، وسایل منزل و... را در آن سایت انجام دهند چقدر می شود؟
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

شیوا :
0 0
تعرفه طراحی سایت تبلیغاتی
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

شیوا :
0 0
با سلام، لطفا تعرفه طراحی و امکانت آن را ایمیل بفرمایید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

علیرضا :
0 0
لام. لطفا لیست قیمت برای ساخت یک سایت تبلیغاتی رو برام به ایمیلم بفرستیدو اگه یه سایت تبلیغاتی با امکانات تمام بخوام چقدر برام تموم میشه؟لطفا جوابش رو به ایمیلم بفرستید.ممنون
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

فرید :
0 0
سلام و خسته نباشید خدمت شما. لطفا قیمت طراحی یک سایت تبلیغاتی شبیه ایستگاه و تکرو رو میخواستم. لطفا برام ایمیل کنید سلام. لطفا لیست قیمت برای ساخت یک سایت تبلیغاتی رو برام به ایمیلم بفرستیدو اگه یه سایت تبلیغاتی با امکانات تمام بخوام چقدر برام تموم میشه؟لطفا برام ایمیل کنید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

نوری :
0 0
سلام. لطفا قیمت ساخت یک سایت تبلیغاتی با امکانات لازم (( در حد سایت ایستگاه )) + هزینه هاست را اعلام بفرمایید . متشکرم
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

:
5 2
هزینه طراحی یه سایت تبلیغاتی مثل ایستگاه چقدره؟لطفا پاسخ رو برام ایمیل کنید.با تشکر
سینا :
0 0
سلام خسته نباشید خدمت شما. لطفا قیمت طراحی یک سایت تبلیغاتی شبیه ایستگاه و تکرو رو میخواستم. لطفا برام ایمیل کنید. باتشکر
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

مرتضائی :
0 0
سلام ، وقتتون بخیر . هزینه طراحی یه سایت نیازمندیها ( تبلیغات ) خوب و مدت زمان تحویل ؟
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

امید کردوانی :
0 0
با سلام و خسته نباشید ..لطفا قیمت طراحی یک سایت تبلیغاتی مثل سایت تکرو و ایستگاه رو میخواستم بدونم. لطفا برام ایمیل کنید خیلی ممنونم
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

محسن محمدی :
0 0
سلام هزینه ی طراحی سایت تبلیغاتی همانند سانیاز چقدر می شود.؟ و اینکه چه هاست یا سروری برای راه اندازی بهینه نیاز هست؟ ممنون
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

بیگی :
0 0
سلام لطفا قیمت هارو برام ایمیل کنید.
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

روح اله محمدی :
0 0
میخواستم ببینم هزینه طراحی یه سایت تبلیغاتی مثل ایستگاه یا eparsian چقدر میشه؟واینکه آیا واسه مدیریتش باید php یا html و از این جور برنامه ها رو بلد باشیم یا نه؟ و اینکه متوسط درامد چقر است برام ایمیل کنید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

صمدی :
0 0
با سلام ، حداکثر هزینه ساخت یک سایت تبلیغاتی معمولی و یک سایت تبلیغاتی حرفه ای را برایم ارسال کنید . ایده هایی برای کاربر پسند شدن اینگونه سایتها دارم تا جذابیت آن برای کاربر بیشتر شود با امکانات نرم افزاری که شما دارید می توان اکثر ایده ها را پیاده کرد یا مشکل است ؟ با تشکر از شما
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

پوبا :
0 0
سلام. لطفا لیست قیمت برای ساخت یک سایت تبلیغاتی رو برام به ایمیلم بفرستیدو اگه یه سایت تبلیغاتی با امکانات تمام بخوام چقدر برام تموم میشه؟لطفا جوابش رو به ایمیلم بفرستید.ممنون
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

باران :
0 0
با سلام ممنون میشم لیست قیمت رو برای ِ بنده هم ارسال کنید. لیست قیمت سایت فروشگاهی و لیست قیمت سایت تبلیغاتی با تشکر
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

فرهاد :
0 0
با سلام لطفا هزىنه طراحى ساىت در حد و با امکانات ساىت ايستگاه و هزينه ءآموزش جهت بهره بردارى و انجام تغييرات در سايت به ايميل من ارسال فرماييد
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

امیر :
0 0
با سلام. هزینه طراحی سایت تبلیغاتی و سایت فروشگاه اینترنتی با جزییات کامل به همراه مدت زمان انجام پروژه رو برام ایمیل کنین. با تشکر
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

سالار :
0 0
با سلام ميخواستم سفارش يك با امكانات خريد و فروش بدم
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

شاهین :
0 0
سلام لیست هزینه هارو میخواستم برای ساختن سایتی مث دیجی کالا یا دیوار
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

محمد :
0 0
با سلام لطف کنید لیست قیمت را برام ارسال نمایید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

سعیدیان :
0 0
با سلام لطفا هزینه و شرایط پرداخت سیستم آگهی را برام ارسال کنید. با تشکر
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

محمد :
0 0
با سلام.هزينه سايت تبليغاتي چقدر میشود؟
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

? :
0 0
سلام میشه در طراحی سایت تبلیغاتی راهنماییم کنید...
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

حبیب :
0 0
سلام تبادل پاپ اپ هم میکنی دادا؟ من سایتمو بهمن راه انداختم و الان روزانه ۱۰۰ و خورده ای بازدید از تمام صفحات و ۴۰۰۰ بازدید کننده روزانه دارم…اگه تمایل داشتی حتما بهم خبر بده ۰۹۳۰۹۰۸۶۳۱۱
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

غلامحسين قرباني ... :
0 0
با سلام . اميدوارم در كارتان موفق تر باشيد . لطفا هزينه طراحي و راه اندازي سايتي جهت فروش آنلاين لوازم پزشكي و دندانپزشكي را اعلام بفرمائيد . با تشكر ضمنا سال نو مبارك .
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

محسن افوسی :
0 0
با عرض سلام و خسته نباشید یک سایت تبلیغاتی می خواستم که هم نمونه کار و هم فروشگاه داشته باشه. قیمت می خواستم. فقط جهت اطلاع دادن قیمت طراحی سایت ، با من تماس بگیرید . با تشکر فراوان
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

سعید احمدی :
0 0
یک سایت نیازمندی با قابلیت دسته بندی با حاشیه تبلیغات . با مدیریت دسته ها . قیمت نرم افزار پایه و قیمت امکانات جداگانه . قیمت هاست پیشنهادی .چند تا سایت نمونه . تشکر فراوان
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

م :
0 0
با سلام، لطفا هزینه طراحی وساخت یک سایت تبلیغاتی رو برام بفرستید.ممنون میشم.
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

yashar :
0 0
ببخشید هزینه طراحی یک سایت نیازمندی چقدر هست ؟ لطفا برام ایمیل کنید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

frendyou :
0 0
با سلام من میخام یک سایت کسب درآمد راه اندازی کنم لطفا توی این زمینه طرح ها و قیمت هاتون رو همراه با نمونه های موجودتون برام ارسال کنید.
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

رضا :
0 0
سلام.اگه میشه قیمت سایت های تبلیعاتی رو برام ایمیل کنید.ممنون
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

علیرضا کاظمی :
0 0
بنام خدا هزینه راه اندازی یک سایت نیازمندی و تبلیغاتی متفاوت چقدر است و آیا اینکه بهینه سازی هم انجام میشه همزمان یا جداگانه است?
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

محمد :
0 0
با سلام پیش فاکتور سایت مثل ایستگاه را ایمیل کنید لطفا با تشکر
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

بهنام :
0 0
با سلام و خسته نباشید من یه سایت تبلیغاتی میخوام اما مدتی است دارم در مورد شرکت ها تحقیق میکنم لطفا قیمت یک سایت تبلیغاتی کامل و برام بدین و اینکه پشتیبانی شما چه مدتته و هزینه اونم لطف کنین به ایمیلم بفرستین ممنون میشم
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

امانی :
0 0
سلام لطفا اگه امکانش وجود داره برای من هم قیمت طراحی سایت مثل سایت ایستگاه رو بفرستید ممنون
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

مجتبی :
0 0
سلام ممنون میشم تعرفه ساخت سایت نیازمندی مثل سایت دیوار رو برام ارسال کنید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

مهدی :
0 0
باسلام لطفا هزینه ساخت یک سایت تبلیغاتی با ظاهری مثل »همیار وردپرس« و «تهران هاست» اما با امکانات »پیام آگهی» رو واسم ایمیل کنید. اگر سفارش دهم شما هم میتوانید اینگونه یعنی سبک فلت طراحی نمائید؟ هزینه؟ مورد دیگر اینکه اگر ظاهر سایت دلخواهم را ارسال کنم میتوانید ظاهرش را آنطور طراحی کنید؟ مهم و ضروری!!! باتشکر بسیار، آدرس ایمیل هم دادم...
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

محمود رحیمی :
0 0
باسلام لطفا تعرفه طراحی سایت با مشخصات زیل را اعلام بفرمایید 1. سایت تبلیغاتی مشابه دیوار با امکانات دیوار 2. مشابه با سایت quikr.com با کمی تغییرات
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

mahdi :
0 0
باسلام بنده هرچه زودتر میخواستم یک سایت تبلیغاتی داشته باشم. میخواستم ببینم فقط اون قالبه که مخصوص سایت تبلیغاتی طراحی میشه یا هاست و دامنه هم فرق داره؟ * واینکه اگر طرحی رو به صورت عکس بدهم میتوانید عین آن را طراحی کنید؟؟؟ یعنی ظاهر رو خودم انتخاب کنم. هزینه چنین سایتی چقدر میشه؟ امکاناتش شبیه سایت زیر باشه: http://payamagahi.com/ لطفا هرچه زودتر پاسخ دهید. باتشکر بسیار
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

حامد :
0 0
سلام.میخواستم بدونم هزینه طراحی سایت تبلیغاتی مثل 50b50 یا بهارستان چقدره؟ البته من خودم دامین دارم.درواقع بدون دامین.
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

داریوش :
0 0
با سلام.می خواستم قیمت ساخت سایت تبلیغاتی و همچنین راه کسب درآمد از این طریق رو واسم توضیح بدید.با تشکر
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

رضا :
0 0
سلام.هزینه طراحی سایت تبلیغاتی توپ چقدر میشه؟ لطفا سریع جوابمو بدین.
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

مهناز اصانلو :
0 0
باسلام وعرض خسته نباشید لطفا لیست قیمت سایت تبلیغاتی برای بنده ارسال فرمایید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

سيدجوادجعفري :
0 0
باسلام لطفا هزينه ي طراحي سايت تبليغاتي با امكانات كامل و سئوي عالي همراه با مدت زمان پشتيباني را براي بنده ايميل فرماييد.لطفا در صورت امكان با بنده تماس بگيريد.باتشكر
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

وحید هدایتی :
0 0
سلام من به یک سری اطلاعات در مورد ساخت وبسایت می خواستم. که هم آموزشی و پژوهشی باشه (رایگان برای مردم ) هم فایل های برای دانلودبرای خرید . صفحات تبلیغاتی هم داشته باشه که من می خواهم مثل یک سایت تبلیغاتی. برفرض : یک سایت سه ستونه ستون اول سایت موارد نیاز و منوی انتخاتبی ... ستون دوم ستون نمایش و متغیر ستون سوم فقط تبلیغات در هر صفحه باز میشه ثابت باشه .
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

ali :
0 0
با سلام لطفا تعرفه طراحی یک نمونه از سایت نیازمندیها همچون سایتeایستگاه (قیمت جداگانه ماژول ها را نیز قید فرمایید)همراه با مدت زمان طراحی و پشتیبانی های قابل ارائه از طرف آن موسسه محترم را ارسال فرمایید. 2- لطفا به صورت مشاوره بفرمایید امکانات سخت افزاری و نرم افزاری مورد نیاز برای راه اندازی یک سایت تبلیغاتی که بتواند به عنوان یک کسب و کار اینترتنی به حساب آورد را نیز ذکر فرمایید. با تشکر
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

مسعودامدی :
0 0
سلام خدا قوت می خواستم سایت تبلیغاتی اختصاصی سفارش دهم می خواستم بدانم هزینه اش چقدر می شود
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

احسان :
0 0
باعرض سلام لطفا بفرمایید هزینه طراحی سایتی شبیه ایستگاه چقدر هست
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

امیر :
0 0
سلام:لطفا هزینه ساخت یک سایت (جهت جذب توریست) گردشگری و تبلیغاتی را همراه با یک نمونه کار ارسال نمایید ، با تشکر
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

اسدی :
0 0
سلام من قیمت سایت سانیاز را میخاستم . با تشکر از شما و همکارانتان
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

behnam :
0 0
و اگه یه سایت تبلیغاتی با امکانات تمام بخوام چقدر برام تموم میشه؟لطفا جوابش رو به ایمیلم بفرستید.ممنون
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

بهنام :
0 0
سلام و خسته نباشید خدمت شما. لطفا قیمت طراحی یک سایت تبلیغاتی شبیه ایستگاه و تکرو رو میخواستم. لطفا برام ایمیل کنید. باتشکر
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

عبادی :
0 0
سلام قیمت یم سایت تبلیغاتی رو میخوام بدونم یک سایت کاملا ساده و مخاطب گیج نشه و بتونه به راحتی هم اگهی بزار هم اگهی ببینه با جستجوی خوب مثل سایت دیوار و میخواستم یک سایت برای فروش فایل مثل سایت زیپو و یا سایت سل که هر کاربر یک فروشگاه جداگانه داشته باشه ممنون میشم زودتر خبر بدین چون با چند شرکت دیگه هم مکاتبه کردم میخوام قیمت شما رو هم بدونم
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

فلاح :
0 0
سلام لطفا هزینه یک سایت تبلیغاتی که در ردیف اول گوگل قراربگیره رو به ایمیل ارسال کنید. ممنون
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

قاسم :
0 0
سلام لطفا اگه امکانش وجود داره برای من هم قیمت طراحی سایت تبلیغاتی مثل سایت ایستگاه رو بفرستید با تشکر
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

محمدرضا :
0 0
سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما. لطفا هزینه طراحی اختصاصی سایتی تبلیغاتی شبیه دیوار یا شسپور رو برای من ایمیل کنید. باتشکر از توجه شما
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

fateme :
0 0
سلام.لطفا تعرفه طراحی یک سایت تبلیغاتی کامل رو ب ادرس ایمیلم ارسال کنید.با تشکر
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

میترا بیات :
0 0
با سلام . میخواستم هزینه طراحی سایت تبلیغاتی در خصوص بیمه عمر و تشکیل سرمایه رو بدونم و یک سری اطلاعات راجع به اینکه ایا در این زمینه کاری میتونه سایت تبلیغاتی میتونه کمک کننده باشه ؟ با تشکر
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

امیر :
0 0
سلام یه قیمت از ساخت یه سایت مثل ایران تجارت و شیپور میخواستم.و یه توضیح مختصر ازینکه چطور میتونم ازش کسب درامد کنم.ایا به ازای هر کیلیک م صاحب پول میشم یا نه.
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

امیر :
0 0
سلام. میخواستم وبسایت تبلیغاتی راه بندازم. هزینه طراحی اولیه بر مبنای وبسایت تبلیغاتب- دانلودی با هزینه پشتیبانی و بالا بردن آمار بازدید و رنک و هزینه های نگهداری رو برام ارسال کنید لطفا ظمنا دامین مورد نظر ثبت شده تشکر
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

احمد ايلاقي حسي ... :
0 0
براي طراحي سايت تبليغاتي يك نوع محصول خاص چقدر بايد هزينه كرد متشكرم
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

جعفری :
0 0
لطفا هزینه سایت آگهی را ارسال فرمایید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

شهاب ناصری :
0 0
سلام.لطفا هزینه طراحی یک سایت تبلیغاتی مانند باما و ایران تجارت با کلیه امکانات آنها از قبیل پرداخت پول را به آدرس ایمیلم بفرستید.ممنون
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

داود :
0 0
سلام میخواستم بدونم طراحی سایت مانند bazar.ir چقدر هزینه دارد؟ بنظر شما آیا سایتی به این صورت بهتر است یا سایتهای تبلیغاتی شبیه بازار؟
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

مجتبی عباس زاد :
0 0
قیمت طراحی وب سایت تبلیغاتی و آیا میتونم بازاریاب یا نمایندگی شمر رو تو شهر اهواز یا شوشتر داشته باشم به ایمیلم پاسخ را ارسال کنید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

علی زکریازاده :
0 0
با سلام قیمت طراحی سایت فقط جهت معرفی اجناس و تبلیغات چقدر است ؟ با تشکر
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

:
0 0
سلام خسته نباشید لطفا هزینه طراحی سایت تبلیغاتی رو برام ارسال کنید با تشکر
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

محمد :
0 0
با سلام لطفا تعرفه طراحي سايت و امكانات رو برام ايميل كنيد ممنون
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

امین :
0 0
باسلام لطفا تعرفه سایت تبلیغات پیکسلی نظیر 777.ir را ایمیل نمایید و همچنین مدت زمان ساخت وب سایت
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

مسعود :
0 0
با سلام ، لطفا هزینه طراحی وب سایت تقریبا شبیه سایت عرشیان پیک را بفرمائید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

مهدی :
0 0
سلام.ممنون میشم اگر اطلاعات قیمت طراحی سایت تبلیغاتی مثل سایت سانیاز رو برام ایمیل کنید.و اینکه بنظرتون چه مدت زمانی طول میکشه تا یک سایت تبلیغاتی ب درامد مثلا ماهی یک میلیون برسه.البته با تلاش شبانه روزی فرض کنید.تشکر از لطفتون.منتظر پاسخ هستم
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

امین :
0 0
باسلام. لطفا تعرفه طراحی یک سایت تبلیغاتی در 3 مورد زیر را می خواستم: 1-سایتی مانند دیوار 2-سایتی مانند ایستگاه 3-سایتی مانند سایتهایی که در قسمت نمونه کارهای سایت خودتان آمده با تشکر
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

روشن :
0 0
سلام لطفا هزینه طراحی سایت های تبلیغاتی رو برام ایمیل کنید. باتشکر
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

مهدی :
0 0
با سلام.لطفا هزینه یک سایت تبلیغاتی مثل ایستگاه برام ارسال کنید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

فاضل :
0 0
با سلام و خسته نباشید لطفا قیمت و زمان لازم برای طراحی یک سایت تبلیغاتی شبیه ایستگاه و تکرو رو برام ایمیل کنید. باتشکر
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

محمد :
0 0
با سلام میخواستم هزینه طراحی یه سایت تبلیغاتی مثل سایت bartarinha.com رو بدونم چقدر.لطفا ایمیل کنید.با تشکر
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

:
0 0
با عرض سلام و خسته نباشید منم مثل دوستان دیگه هزینه طراحی سایت تبلیغاتی مانند ایستگاه و ... رو میخواستم .ممنون
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

محمد :
0 0
سلام هزینه طراحی یه سایت تبلیغاتی کاملا حرفه ای لطفا به ایمیل بفرستید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

صالح :
0 0
سلام عرض ادب بنده یه ایده اولیه طراحی یه سایت رو آماده کردم..میخواسم طراحیشو انجام بدین..سپاس
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

جابر :
0 0
سلام میخواستم بدونم هزینه ایجاد یک سایت تبلیغاتی برای محصولات تولیدی مانند نهال و بذر چقد میشه لطفا هزینه کامل رو برام بگین ممنون.
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

مسعود شکری :
0 0
سلام لطفأن اگه میشه هزینه کامل ساخت سایت برای تبلیغ کار کفسابی سنک سابی و سیم فرچ ممنون میشم اگه راهنمایی هم کنید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

ALIREZA :
0 0
میخاستم یه سایت تبلیغاتی خوب و مناسب داشته باشم بعدش شما از سایت هم پشتیبانی میکنید بی زحمت هزینه هاشو برام ارسال کنید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

مصطفی خانی :
0 0
سلام هزینه یک سایت تبلیغاتی مثل دیوار به چه شکله
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

ابراهیم :
0 0
سلام ، وقتتون بخیر و شادی آیا برای داشتن سایتی مانند سایت .beytoote.com/- seemorgh.com و سایت هایی از این قبیل برای کسب درآمد از طریق گرفتن تبلیغ بنری نیاز به دانش کد نویسی و برنامه نویسی تخصصی است یا بدون دانش کد نویسی و با پلاگین ها و قالب های موجود در اینترنت می توانم چنین سایتی را پیاده کنم ؟ و اگر فردی مانند من به تنهایی قصد راه اندازی و اداره چنین سایتی را داشته باشد ، تقریبا چه مدت زمان طول می کشد که به درآمد زایی برسد ؟ در پایان می خوام بپرسم اگر جواب سؤال اول اینه که من نمی توانم چنین سایتی را طراحی کنم ، هزینه طراحی آن توسط شما چقدر است ؟ چون در حال حاضر سرمایه چندانی ندارم سؤالاتم را اینگونه مطرح کردم ، امیدوارم به سؤالاتم پاسخ دهید . ممنون میشم پاسخ درخواستم را برایم ایمیل نمایید . با تشکر فراوان ابراهیم رجب زاده
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

پيام :
0 0
دهم لطفا امکانات مورد نیاز وپیش فاکتور رابزرگواری فرمائید.ضمنا برایم مهم است آگهی های ویژه قابلیت پرداخت آنلاین با بانکهاراداشته باشد ودامنه آن IRباشد وبه چند نفر پرسنل نیازدارد . آیا نیازمند دفتر کار هست وبرای اینکه در ردیف های اول موتورهای جستجو باشیم امکانش هست وهزینه اش چقدر است ممنون میشم به همه سوالاتم پاسخ فرمائید . خدانگهدار
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

اصلانی :
0 0
سلام هزینه سایت تبلیغاتی مثل (چی نیاز) چقدر ه؟ بنده سایت آگهی میخوام که تمام امکانات سایت دیوار را داشته باشد و بتوانم صفحات را خودم تنظیم کنم.
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

بابک :
0 0
با سلام و احترم و عرض ادب. لطفا هزینه طراحی یک سایت تبلیغاتی مطلوب را به ایمیلم ارسال فرمایید. با تشکر
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

ساناز :
0 0
لطفا قیمت سایت تبلیغاتی مثل دیوار باشه میخواستم
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

فرهاد فرهادی :
0 0
سلام و خسته نباشید خدمت شما. لطفا قیمت طراحی یک سایت تبلیغاتی شبیه ایستگاه و تکرو رو میخواستم. لطفا برام ایمیل کنید. باتشکر آواتور
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

علی نوری :
0 0
سلام لطفا هزینه صفر تاصد راه اندازی سایت تبلیغات را برام ایمیل کنید.ممنون میشم
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

HOSSEIN :
0 0
سلام میخواستم بدونم طراحی یک سایت تبلیغاتی کلیکی خوب با امکانات سفارشی چقدر تموم میشه لطفا جواب رو به ایمیل من ارسال کنید
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

محمد :
0 0
سلام وقت بخیر . لطفا قیمت طراحی یک سایت تبلیغاتی شبیه ایستگاه و https://eforosh.com/ رو میخواستم. لطفا برام ایمیل کنید. باتشکر
مدیریت :

سلام. وقت بخیر. همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

نمونه پروژه های طراحی سایت