هاست ورد پرس چیست؟

6 / 10
از 3 کاربر

برای توضیح این مطلب و رابطه ی ورد پرس با هاست، ابتدا مباحث مربوط به هاست و ورد پرس را از بخش های مربوطه مطالعه نمایید.

همانگونه که با بحث هاست آشنا شده اید، فضایی که ما در بستر اینترنت برای قرار دادن وب سایت خود، اجاره می نماییم را هاست می نامند.

حال که ما موفق به طراحی سایت و یا وبلاگ با ورد پرس شده ایم، نیاز به فضایی داریم که آن را بر روی اینترنت قرار دهیم.

اگر بخواهیم وب سایت طراحی شده را بر روی اینترنت قرار دهیم، حتما نیاز به خریدن میزبان وب یا فضای وب و یا هاست بر روی اینترنت می باشد. البته می توانیم از فضا های رایگان نیز استفاده نماییم، ولی امنیت اطلاعات وب سایت ما با استفاده از این فضاها بسیار در خطر خواهد بود، همچنین بسیاری از تبلیغاتی که توسط شرکت های ارائه دهنده ی فضای رایگان می باشند، بر روی سایت ما نمایش داده خواهد شد.

ضمنا بسیاری از سایت ها را نمی توانیم از ابتدا در این فضاهای رایگان قرار دهیم، زیرا بسیاری از کد های وب سایت ما را نمی تواند بخواند، چون ارائه دهنده گان فضاهای رایگان برای جلوگیری از تبلیغات در این فضاها، کدهای ایجاد تبلیغات، مانند اسکیریپ ها را بسته اند، و به ما اجازه ی قرار دادن آنها را در فضای رایگان وب شان نمی دهند؛ پس قطعا طراحی وب سایت ما برای قرار گیری در این فضاها به مشکل و معظل برخورد خواهد کرد.

پس بهتر است برای قرار دادن وب سایت های خود، اقدام به خریداری هاست  یا میزبان وب خصوصی نماییم.

البته برای قرار دادن وبلاگ های طراحی شده با ورد پرس، این فضا های رایگان می تواند بسیار مطلوب باشد. زیرا در طراحی وبلاگ ها بسیاری از کد ها و اسکریپ ها وجود ندارد، ضمن اینکه خود ورد پرس نیز اقدام به دادن فضای رایگان برای آپلود وبلاگ های طراحی شده توسط ورد پرس را، در سایت خود کرده است.

پس ما می توانیم بعد از طراحی سایت و یا طراحی وبلاگ خود با ورد پرس، آن را در هر فضای خریداری شده و یا رایگان در بستر اینترنت قرار دهیم.

ضمنا توجه داشته باشیم بیشترین مورد استفاده ورد پرس در طراحی وبلاگ می باشد، و بهتر است در طراحی سایت از روش هایی که بهینه سازی سایت در آنها رعایت شده است، استفاده نماییم.

ارسال نظر و نظرات ثبت شده