وب سایت های قابل ساختن با ورد پرس چیست؟

10 / 10
از 1 کاربر

ورد پرس از  cms های آماده ایی می باشد که بهترین و بیشترین کارایی آن ایجاد وبلاگ ها و مدیریت بهتر بر روی آنها می باشد.

اما برای ساخت موارد زیر نیز از بکار می رود:

  • وبلاگ های شخصی: مهمترین دلیل به وجود آمدن ورد پرس می باشد. بیشترین کاربرد را از ورد پرس در زمینه وبلاگ های شخصی و کمپانی های ارائه دهنده وبلاگ ها به مخاطبان مشاهده می نماییم.
  • کمپانی های ارائه دهنده وبلاگ ها:  همانگونه که گفتیم کمپانی های ارائه دهنده وبلاگ از این cms آماده برای مدیریت محتوای خود استفاده می نمایند، و همین امر باعث استفاده گسترده از این cms آماده در جهان شده است.
  • شبکه های اجتماعی: بخش هایی از شبکه ها و اجتماعات مجازی برای مدیریت پروفایل های شخص کاربران خود از ورد پرس استفاده می نمایند. البته شبکه های اجتماعی گسترده مثل فیسبوک، هرگز به سراغ این ابزار آماده نخواهند رفت، زیرا طراحی سایت آنها را غیر اصولی خواهد کرد.
  • در طراحی سایت بعضی از سایت های مدارس و سایت های دانشگاه ها: بعضا مدارس و دانشگاه هایی که استفاده از سایت هایشان، برای فقط نمایش و گذاشتم اخبار می باشد از این طراحی سایت و ورد پرس برای مدیریت محتوای خود استفاده می نمایند.
  • در طراحی سایت تجاری : در طراحی سایت بعضی از شرکت های تجاری همانند طراحی سایت مدارس ، که در آنها امکانات گسترده نیاز نمی باشد، و فقط وب سایت برای آنها جنبه نمایش گزارش و تبلیغات و معرفی محصولات را دارد از ورد پرس می توان استفاده نمود. مثلا در این وب سایت ها امکان ایجاد فروشگاه اینترنتی را نخواهیم داشت. همچنین امکان ثبت نام کاربران نیز در وب سایت های ایجاد شده با روش ورد پرس و cms های آماده وجود ندارد.

ارسال نظر و نظرات ثبت شده